معرفی رستوران های کره ای تهران + عکس

معرفی رستوران های کره ای تهران + عکس

باتوجه بـه سرعت و رشد سینمای کره و علاقه مندی بخش زیادی از مردمان ایران بـه صنعت سینمای این کشور، علاقه بـه غذا هاي کره اي نیز در کشورمان مسیری رو بـه رشد بـه خود گرفته اسـت. با توجه بـه محبوبیت غذا هاي کره اي بـه عنوان یکی از محبوب ترین و البته سالم ترین غذای بین المللی، رستوران هاي‌ زیادی در ایران و تهران بـه طبخ ان پرداخته اند.

 

اما دراین بین، رستوران هاي‌ کمی وجوددارد کـه بهترین و نزدیک ترین طعم این غذاها را در اختیار شـما قرار دهد. دراین مطلب از مجله تفریحی تالاب بهترین رستوران هاي‌ کره اي تهران را معرفی کردیم کـه اگر قصد امتحان کردن یک غذای متنوع و جدید را داشتید بـه اسانی بتونید مراجعه کنید.

 

معرفی 8 رستوران کره ای برتر در تهران

 

1. رستوران کره ای لیز

معرفی رستوران های کره ای تهران + عکس

رستوران کره‌اي لیز توسط آقای جُنگ راه انداری شده. مستر جنگ اهل کشور کره اسـت و سرآشپز و مدیر این رستورانه. منو لیز علاوه بر کیمچی و نودل شامل انواع مرغ سوخاری میشه کـه سبک متفاوتی دارن.

 

مرغ سوخاری هاي‌ رستوران لیز با 3 طعم مخصوص بـه نام مِکوم، تانجان و باساک سرو میشه کـه طعم مورد علاقتون رابا توجه بـه توضیحات منو میتونید انتخاب کنید. جالبه بدونید تو رستوران کره‌اي لیز سطل و دستکش هم روی میزتون قرار میدن کـه اگه خواستید بـه سبک کره اي میل کنید سوخاری هاتون رو…

 

آدرس رستوران کره ای لیز

تهران، یوسف آباد، خیابان 64 اسدآبادی، برج آ اس پ «ASP»؛ تجاری 31

 

تلفن رستوران کره ای لیز

02188044693

 

بیشتر بخوانید: آموزش پیش غذای کره ای

 

2. رستوران کره ای سوان

معرفی رستوران های کره ای تهران + عکس

سوان تنها یک رستوران نیست و محیطی فرهنگی بـه شمار میرود کـه اگر زبان کره‌اي بدانید، می توانید کتاب‌هاي‌ کره‌اي را نیز از سوان خریداری و مطالعه کنید.در رستوران سوان میتوانید طعم بی‌نظیر ترشی ترب را امتحان کنیدرستوران سوان علاوه بر طبخ انواع غذهای کره‌اي، بـه داشتن ترشی‌هاي‌ خوش‌مزه شهرت دارد. دانموجی یا ترب بعد از کیمچی، محبوب‌ترین ترشی کره محسوب میشود کـه طعم ترش‌وشیرین ان در کنار جاجانگمیان ترکیبی عالی را تشکیل می دهد.در منوی رستوران سوان غذا هاي چون بولداگ بوگوم، کورن ‌داگ، سالادهای کره‌اي، نودل تند، کیمبابه، انواع نودل‌ها، مرغ سوخاری کره‌اي و رابوگی دیده می شود کـه پیشنهاد می دهیم امتحان کردن ان‌ها را از دست ندهید؛ ضمن این کـه قیمت غذاها هم مناسب اسـت.

 

آدرس رستوران سوان

خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک دو، طبقه یک

 

تلفن رستوران سوان

22044813«021» – 22053437«021»

 

بیشتر بخوانید: 10 رستوران غیر عادی و شگفت انگیز در جهان

 

3. رستوران کره ای مانسون لانژ

معرفی رستوران های کره ای تهران + عکس

رستوران مانسون لانژ تهران، یکی از بهترین و مجلل‌ترین رستوران‌هاي‌ گروه مانسون در خیابان جردن می باشد. جایی کـه با سرو خوشمزه‌ترین غذا هاي منطقه آسیای شرقی در پایتخت پذیرای هم‌وطنان عزیز تهرانی اسـت. با کیفیت‌ترین و لذیذترین غذا هاي چینی، ژاپنی، تایلندی و انواع غذا هاي دریایی دراین رستوران برای مهمانان سرو می شوند.

 

کیفیت عالی غذاها، آشپزی حرفه‌اي، محیطی فوق‌العاده شیک و زیبا از عوامل جذب مردم بـه رستوران مانسون لانژ تهران می‌باشند. علاوه بر سالن اصلی، فضای بازی بسیار باصفا و دلباز نیز دراین رستوران تعبیه شده اسـت. جایی کـه با داشتن محیطی بی‌نظیر، از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن عصری دلپذیر در کنار خانواده و دوستان میباشد.

 

همچنین، میتوانید با هماهنگی قبلی جشن‌هاي‌ خصوصی، دوستانه و قرارهای رسمی خودرا نیز دراین محل برگزار کنید. پرسنل آموزش‌دیده و خوش‌برخورد رستوران مانسون لانژ، بهترین پذیرایی‌ها را از شـما عزیزان بـه عمل آورده و لحظاتی شاد را برایتان رقم میزنند. باید بدانید کـه ساعت کاری این رستوران از ساعت 20 تا 24 شب میباشد. خبر خوش این‌کـه، روزهای جمعه رستوران مانژ تهران، با سرو خوشمزه‌ترین غذاها در وعده ناهار در خدمت شـما عزیزان اسـت.

 

آدرس رستوران کره ای مانسون لانژ

تهران، خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک 2؛ طبقه 1

 

شماره تماس رستوران کره ای مانسون لانژ

22053416؛ 22053437؛ 22044813-«021»

 

4. رستوران کره ای واسابی

معرفی رستوران های کره ای تهران + عکس

رستوران واسابی یکی دیگه از گزینه ها برای خوردن سوشی در تهران هست کـه در مجتمع آ.اس.پ تهران واقع شده و از نظر خیلی از کاربران بـه عنوان یکی از بهترین سوشی فروشی هاي‌ تهران شناخته شده. گرچه این رستوران فضای خیلی بزرگی ندارد و فاصله میزها از هم خیلی کمه؛ اما یکی از بهترین ارائه دهندگان سوشی در تهران هست کـه غذاهاش کیفیت بالایی داره و پیشنهاد میکنیم اگه طرفدار سوشی هستید حتماً بـه رستوران واسابی سر بزنید.

 

فضای داخلی و دکوراسیون این رستوران بسیار مدرن و زیباست و روی تمام میزها چاپستیک و بشقاب هاي‌ سفید قرار داره و از یک تم سبز رنگ آرامش بخش در محیط استفاده شده. علاوه بر این، رفتار پرسنل رستوران بسیار خوب و محترمانه بوده و قیمت غذاها نسبت بـه کیفیتی کـه دارن خیلی مناسبه.

 

آدرس رستوران واسابی

تهران، اتوبان کردستان، یوسف آباد، خیابان شصت و چهارم غربی، مجتمع آ اس پ، واحد 26 تجاری

 

شماره تماس رستوران واسابی

02188039778

 

5. رستوران کره ای مهروماه

معرفی رستوران های کره ای تهران + عکس

رستوران کره اي مهروماه تهران، یکی از بهترین رستوران‌هاي‌ کره اي پایتخت در مرکز شهر اسـت کـه شـما را در بین یک روز شلوغ کاری در وسط تهران غافلگیر میکند! این رستوران تجربه‌اي عالی برای شـما بـه همراه خواهد داشت و چشیدن طعم غذا هاي کره‌اي، می تواند بـه راستی یک تنوع جدید بـه حساب بیاید.

 

این جا فقط یک رستوران برای صرف ناهار نیست! ما مهر و ماه را بـه عنوان یک کافه رستوران می‌شناسیم کـه با منو غذا هاي اصلی و وعده‌هاي‌ کافی‌شاپی بـه پاتوقی مناسب برای برنامه‌ریزی یک دورهمی دوستانه در بعدازظهر یا محلی برای تنظیم یک قرار کاری برای وعده ناهار تبدیل شده اسـت. کافه رستوران مهر و ماه تهران با یک منو کره‌اي و یک منو کافی‌شاپی در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین کافه‌رستوران‌هاي‌ کره اي در تهران اسـت و منو کافه متنوع و خوبی از غذا هاي کره اي را بـه مشتریانش ارائه می کند.

 

آدرس رسوران مهروماه

خیابان انقلاب، تقاطع انقلاب و فلسطین، بـه سمت میدان فلسطین، بن‌بست حاجیان 2؛ رستوران کره اي مهروماه

 

شماره تلفن رستوران مهروماه

02166409040

 

بیشتر بخوانید: رستورانی بی نظیر در اعماق اقیانوس + تصاویر

 

6. رستوران کره ای چاپ چاپ

معرفی رستوران های کره ای تهران + عکس

یکیدیگر از جاهایی کـه برای صرف غذای کره‌اي میتوان بـه ان مراجعه کرد، کافه رستوران چاپ چاپ اسـت. این رستوران دو شعبه در فرشته و جردن دارد و با انواع غذا برای همه ی سلیقه‌ها از جمله غذا هاي آسیای شرقی بـه‌همراه نوشیدنی و سالادهای خوش‌طعم از مشتریان خود پذیرایی می کند. اسپرینگ رول سبزیجات، برنج سیشوان، سوشی، کیمچی و بولگوگی از جمله غذاهایی اسـت کـه در منوی این رستوران پیدا می شود. این رستوران از هردو شعبه خود بـه همه ی نقاط تهران ارسال دارد و با خیال آسان میتوانید بـه‌صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید.

 

 آدرس رستوران چاپ چاپ

شعبه فرشته: خیابان بوسنی، مجتمع تجاری مينياتور، طبقه همکف 

شعبه جردن: بلوار صبا، پلاک 19 

 

شماره تلفن رستوران چاپ چاپ

75171 «021»

 

7. رستوران کره ای بونسای

معرفی رستوران های کره ای تهران + عکس

 

رستوران کره‌اي بونسای در محدوده تقاطع بزرگراه کردستان و بزرگراه حکیم قرار دارد. این رستوران با دو فضای اختصاصی بـه گنجایش 40 نفر و امکاناتی چون اینترنت و پارکینگ پذیرای مشتریان اسـت. در منوی رستوران بونسای، غذا هاي کره‌اي در قالب پنج بخش متنوع دیده میشود:

شیکساریو: شامل انواع سوپ کره‌اي و برنج سرخ شده

توییکیم جانریو: شامل انواع گوشت سرخ‌شده

آنجوریو: شامل غذا هاي اصلی مانند برنج، گوشت و نودل

شیکساریو میون کیتا: چند مدل سوپ و نودل

ماندوریو: انواع پیراشکی

دراین رستوران تمام غذاها توسط سرآشپز کره‌اي تهیه میشوند. علاوه بر این، غذا هاي ایرانی و فرنگی مانند پاستا و استیک هم در منو دیده میشود کـه میتوانید حضوری نوش جان کنید یا بـه‌صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

 

آدرس رستوران کره ای بونسای

تهران، اتوبان کردستان، خیابان بیست و هفتم کردستان، بیست متری دوم، نبش کوچه 28

 

شماره تلفن رستوران بونسای

88007807 021

 

8. رستوران کره ای سو

معرفی رستوران های کره ای تهران + عکس

رستوران کره‌اي سو در هتل وزرا ودر خیابان گاندی قرار دارد. این رستوران با داشتن سرآشپز کره‌اي، انواع غذا هاي این کشور را برای مشتریان خود سرو می کند. سو در بین رستوران‌هاي‌ کره‌اي تهران گران‌ترین قیمت‌ها را دارد و همه ی مواد غذایی خودرا از کره وارد میکند.

 

آدرس رستوران کره ای سو

خیابان گاندی، هتل وزرا، طبقه دو 

 

شماره تلفن رستوران کره ای سو 

09334841280

جدیدترین مطالب سایت