بهترین رستوران دنیا در سراسر جهان (18 مورد)

بهترین رستوران دنیا در سراسر جهان (18 مورد)

وقتی غذا بادقت پخته شود و با عشق سرو شود، می توان غذا را بـه یک هنر تبدیل کرد. ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از بهترین رستوران دنیا در سراسر جهان را منتشر کرده ایم.

 

بهترین رستوران های سراسر دنیا

در طول سفر، گردشگران اغلب مایلند یک تجربه آشپزی بی نظیر، معتبر و اصلی را در مقصد خاص تجربه کنند. بدون شک باید در حین کاوش در یک مقصد خارجی، یک تجربه غذای غیر متعارف را تجربه کرد. بنابراین در اینجا لیستی به خوبی تنظیم شده است که برخی از بهترین رستوران های جهان را برای انتخاب در حین کاوش در مقاصد ثبت شده پیشنهاد می کند. آنها را بررسی کنید!

 

1. Singapore Flyer Sky Dining، سنگاپور

بهترین رستوران دنیا در سراسر جهان

ناهار خوری Singapore Flyer Sky یک تجربه غذاخوری مجلل را بر روی چرخ رصد غول پیکر سنگاپور ارائه می دهد. با نشستن در یک کپسول، می توانید منظره شهر را تماشا کنید و نقاط دیدنی خیره کننده باغ سیتی را مشاهده کنید. این یک تجربه شگفت انگیز با یک سرویس شام پنج ستاره در آسمان است!

 

همراه با منظره پانوراما، یک وعده غذایی چهار وعده شامل غذاهایی مانند گوشت اردک رنده شده با خیار، باراموندی تابه‌شده، مورچلا و سبزیجات در آبگوشت عالی، پارفی انبه، قهوه نسپرسو و غیره میل کنید. Singapore Flyer Sky Dining مطمئناً با امکانات اولویت‌دار شبانه‌روزی، میزبان‌های دلپذیر در پرواز و غذاهای عجیب و غریب برای صرف غذا، در این فهرست برجسته است!

 


مطالب مشابه: بهترین رستوران های هنری دنیا در سال 2023


 

2. رستوران At.Mosphere برج خلیفه، دبی

رستوران At.Mosphere برج خلیفه، دبی

At.Mosphere با ارائه تجربه ای بی نظیر از غذاخوری، ذائقه شما را در طبقه 122 بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه، جلب می کند. با ارائه مجموعه ای از غذاها در منو، غذاهای اروپایی، فرانسوی و اروپای مرکزی را سرو می کند. می توانید منوی عالی 5 غذای مزه با شراب را انتخاب کنید.

 

نمایی از مناظر شهر از پنجره های شیشه ای 180 درجه ای، لذتی بصری است! در At.Mosphere، ماهی سالمون، صدف، استیک و قهوه را از دست ندهید. این یک تجربه ناهار خوری عالی است که قبلاً هرگز نداشته است!

 

3. رستوران زیر دریا Ithaa، مالدیو

رستوران زیر دریا Ithaa، مالدیو - بهترین رستوران دنیا در سراسر جهان

یک رستوران زیردریایی تمام شیشه‌ای، پنج متر زیر سطح دریا، Ithaa تجربه غذاخوری را به شما می‌دهد. با زیبایی بصری حیوانات دریایی از طریق شیشه، محیط این شگفت انگیز شما را شگفت زده خواهد کرد! Ithaa قرار دارد که از طریق اسکله چوبی به یک آلاچیق کوچک کاهگلی منتهی می شود، سپس از پلکانی تاریک و پیچ در پیچ پایین می آید.

 

فقط چهارده غذاخوری در یک زمان سرو می شود. Ithaa یک منوی انتخاب شده اروپایی و فرانسوی با غذاهای جدید از گوشت گاو واگیو استرالیا گرفته تا شکلات فرانسوی و خاویار دریای خزر ارائه می دهد. غذاهای نفیس Ithaa ظاهر و طعم فوق العاده ای دارند!

 

4. غذاخوری Soneva Kiri Treepod، تایلند

غذاخوری Soneva Kiri Treepod، تایلند

تا به حال به تجربه غذاخوری در غلاف بامبو معلق در برابر درختی در بیابان جنگل فکر کرده اید؟ این دقیقا همان چیزی است که غذاخوری Soneva Kiri Treepod ارائه می دهد و دلیل قرار گرفتن آن در لیست بهترین رستوران های جهان است. بی‌نظیر، عجیب و غریب و بسیار زیباست! این لانه در فاصله بیست فوتی از زمین در امتداد درخت بومی ماسنگ آویزان است.

 

سپس یک گارسون از طریق Zipline غذا می آورد. غلاف به اندازه کافی برای غذاخوری هایش با بازدیدکنندگان گاه به گاه پرنده راحت است. تجربه‌های لذیذ مانند سایرین نیست، زیرا می‌توانید پیش غذاها از جمله چیپس موز و تارو و غذاهای اصلی مانند ماهی سفید پخته شده Galangal در برگ‌های موز با لیموترش و سالسا ورده باغ Soneva را بخورید. همه چیز از تابه تا بشقاب است! مطمئناً به نظر می رسد یک تجربه ضروری در لیست سطل غذاخوری ها باشد!

 

5. رستوران آبشار لاباسین، فیلیپین

رستوران آبشار لاباسین، فیلیپین

خود را در یک رستوران در فضای باز تصور کنید که پاهایتان در آب سرد فرو رفته و آبشارهایی در اطراف شما هستند. رستوران آبشار Labassin چنین تجربه لذیذی را در میان آبشاری که توسط سد Labassin تشکیل شده است، ارائه می دهد. اولین نیروگاه برق آبی فیلیپین. با نمایش رقصندگان سنتی و موسیقی محلی، محیط هرگز نمی تواند شما را کاملا سرگرم کند.

 

غذاخوری ها می توانند در غذاهایی مانند بوفه ای به سبک کامایان از ماهی، برنج، مرغ و موز کباب شده، میوه های تازه و غیره بچینند که همگی روی برگ های موز پخش شده و روی میز بامبو سرو می شود. این به موازات یک غذای اصیل فیلیپینی است.

 

6. رستوران غار Grotta Palazzese، ایتالیا

رستوران غار Grotta Palazzese، ایتالیا

انحصار Grotta Palazzese در محیط آن نهفته است. این یک سالن استراحت در فضای باز است که در یک غار طبیعی با نورپردازی دلپذیر محصور شده است و حال و هوای آرامی دارد. در کنار یک منظره دریایی با افق دریایی در یک طرف و غارهای روی هم قرار گرفته از طرف دیگر، محیط به سادگی باکلاس و مجلل است. این یک مکان ناهار خوری رمانتیک عالی را ایجاد می کند.

 

غذاهای آپولیایی را دوست دارید؟ شما با غذاهای عجیب و غریب از غذاهای غار مانند کالاماری فریتی با سبزیجات سالاد، ماهی تن با پنیر بوراتا، راویولی خرچنگ و غیره سرو خواهید کرد! خوب لباس پوشیدن را فراموش نکنید. آنها با سیاست کد لباس اینجا بسیار خاص هستند!

 

7. رستوران با موضوع جاسوسی SafeHouse، ویسکانسین

بهترین رستوران دنیا در سراسر جهان

رستوران های جذاب دنیا

 

آیا نمی دانید موضوع جاسوسی چیست؟ SafeHouse یک رستوران و میخانه است که در آن با شما به عنوان یک جاسوس صحبت می شود. درست از ورودی، همه چیز یک بازی مخفیانه از زمزمه های چینی است! با یادگاری های دوران جنگ سرد سرگرم کننده است. فضای تاریک میخانه به موضوع جاسوسی می افزاید. سفارش غذا و تمام کردن آن تا آخرین ذره ماموریت شماست.

 

غذا نیز با پیچ و تاب همراه است. مک و پنیر در اینجا با کلم بروکلی، بیکن، مرغ، فلفل سرو می شود که روی آن خرده نان قرار داده شده است. پس از اتمام وعده‌های غذایی شما، پیشخدمت‌ها زمزمه می‌کنند: «الان شواهد را از بین می‌برم» که بسیار جالب است! یک مأموریت غذاخوری را آغاز کنید! این یکی از بهترین رستوران‌های جهان است، زیرا ماجراجویی فراموش‌نشدنی را برای مسافران فراهم می‌کند.

 

8. رستوران قلعه برفی، فنلاند

رستوران قلعه برفی، فنلاند

گرمکن و ژاکت چرمی خود را بپوشید و به رستوران قلعه برفی بروید تا در اتاق یخبندان و برفی غذا بخورید. اینجا همه چیز از یخ ساخته شده است. حتی نوشیدنی های شما در لیوان های یخ سرو می شود. این کلیسا دارای یک کلیسای یخی است که آن را به یک مکان عروسی منحصر به فرد نیز تبدیل کرده است. این رستوران شامل فعالیت های بسیاری مانند یخ شکن و غیره است.

 

با شراب مولد غیرقابل مقاومت شروع کنید، به خوردن سوپ سبزیجات گرم، سپس فیله گوزن شمالی، سبزیجات و سس تهیه شده با لوگانبری ادامه دهید و با موس زغال اخته که در اینجا تخصصی است، پایان دهید. با چنین تجربه ناهارخوری منظمی با پیچ و تاب یخی، چه کسی دوست ندارد به اینجا سر بزند؟

 

9. رستوران موزه In Situ SFMOMA، سانفرانسیسکو

بهترین رستوران دنیا در سراسر جهان

In Situ رستورانی است که غذاهای متعددی را ارائه می دهد که توسط بیش از 90 سرآشپز از سراسر جهان تهیه شده است. نه، ما شوخی نمی کنیم! این یک رستوران ستاره میشلین است که به خاطر تجربه لذیذش شناخته شده است و غذاهای دلپذیری را برای همه افراد ناهار ارائه می دهد. سرآشپزها غذاهای نامتعارف را در منو قرار داده اند تا آن را از هر رستوران پنج ستاره معمولی متمایز کنند.

 

برای پیش غذا، آنها غذاهایی مانند خرچنگ خام، پیازچه زرد و کیک اصلی دارند. برای اصلی، پروفیترول پنیر کرفس و بز؛ یک دستور غذای دیوید مک میلان، و برای دسرها تفسیری از کیک پنیر و جاسپر هیل را ارائه می کنند. تنوع همراهان شراب تماشایی است. این مکانی سطح بالا و شیک است که غذاهایی را به نمایش می گذارد که هرگز نخواهید دید!

 


مطالب مشابه: رستوران های زیر آبی معروف را بشناسید + تصاویر


 

10. کافه فاجعه، Lloret de Mar، اسپانیا

بهترین رستوران دنیا در سراسر جهان

تا به حال به داشتن یک تجربه ناهار خوری فکر کرده اید که همراه با زلزله 7.8 ریشتری اعصاب خردکن باشد. کافه فاجعه در اسپانیا این تفکر عجیب و غریب را به واقعیت تبدیل خواهد کرد. مشتریان باید جوراب شلواری نوشیدنی خود را نگه دارند و به طور همزمان تعادل را حفظ کنند. در حالی که انتظار می رود کارگران کافه کلاه ایمنی و کت و شلوار ساختمانی بپوشند، انتظار می رود که غذاخوری ها هوشیار باشند زیرا نمی دانند زلزله چه زمانی رخ می دهد.

 

حالا غذایتان را بچشید و زمین را ناگهان تکان دهید، چراغ‌ها را ببینید که خاموش می‌شوند و آماده شوید تا بهترین تجربه زندگی‌تان را داشته باشید. هیجان محض این رستوران همان چیزی است که آن را به یکی از بهترین رستوران های جهان تبدیل می کند.

 

11. غار، تایلند

غار، تایلند

تصور کنید که از غذاهای لذیذ لذت می برید اما درون یک غار بزرگ. خب، این چیزی است که در غار منتظر شماست. این رستوران به معنای واقعی کلمه داخل غاری در استراحتگاه مجلل Rayavadee تایلند است. زیبایی شگفت انگیز جزایر صخره ای به نام های کو کای و کو پودا را جذب کنید و در غار آهکی با سقف بلند غذا بخورید. کرایه بدون چربی تایلندی است، و میگوها محبوب ترین غذاهای این مکان هستند و محیط خیره کننده آن به کیک می افزاید.

 

12. رستوران راک، زنگبار

رستوران راک، زنگبار - بهترین رستوران دنیا در سراسر جهان

آشنایی با بهترین رستوران دنیا در سراسر جهان

این مکان مشهور جهانی نه تنها دارای موقعیت شگفت انگیزی است، بلکه غذا نیز با غذاهای زنگبار و ایتالیایی رنگ و بوی لذیذی دارد. این رستوران که بر روی صخره‌ای در اقیانوس هند قرار دارد، به نظر می‌رسد که از یک افسانه بیرون آمده است و منوی بین‌المللی دارد و برای همه مردم از جمله گیاه‌خواران سرو می‌کند. برای لذت بردن از غذاهای دریایی محلی آماده شوید و مطمئن شوید که قبل از رفتن به محل، رزرو قبلی انجام داده اید.

 

13. Stratosfare، Queenstown، نیوزیلند

Stratosfare، Queenstown، نیوزیلند

این رستوران زیبا با منظره ای پانوراما، یک ناهار یا شام مجلل بوفه ای ارائه می دهد که از غذاهای نمادین نیوزلند الهام گرفته شده است و پیچ و تاب های مختلف بین المللی به آن داده شده است. از غذاهای دریایی تازه گرفته تا گیاه‌خواری لذیذ، این رستوران لذتی محض است که در آن سرآشپزها با استفاده از بهترین مواد اولیه در ایستگاه‌های مختلف آشپزی تعاملی غذاها را آماده می‌کنند.

 

فراموش نکنید، دسرهای اینجا را نمی توان از دست داد. Stratosphere در لیست بهترین رستوران های جهان قرار دارد زیرا احتمالاً یکی از بهترین مناظر را ارائه می دهد.

 

14. ترینیتی پلیس، شهر نیویورک

ترینیتی پلیس، شهر نیویورک

این مکان خیره کننده در یک طاق بانکی قدیمی ساخته شده در یک آسمان خراش باشکوه قرار دارد که مملو از شکوه و اسرار تاریخی است. این طاق قدیمی در سال 1904 تراشیده شد و در سال 2006 از شرایط غبارآلود آن بازسازی شد و بار معروف Trinity Place Bar را به وجود آورد.

 

این رستوران تاریخی تبدیل شده به خزانه، نور کم و محیطی عالی دارد. این مکان دارای امکانات خدماتی عالی است و گزینه‌های گیاهی و بدون گلوتن لذیذ را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد.

 

15. 58 تور ایفل، پاریس، فرانسه

58 تور ایفل، پاریس، فرانسه

آیا تا به حال خواب دیده اید که در برج ایفل غذا بخورید؟ سپس 58 Tour Eiffel جایی است که باید به آنجا بروید. این رستوران که در ارتفاع 58 متری از سطح زمین قرار گرفته است، با غذاهای فرانسوی شگفت انگیزش شما را برای چیزهای بیشتر گیج می کند.

 

موادی که فقط در فرانسه تولید می شوند در تور ایفل 58 استفاده می شوند و یک منوی ثابت شامل یک لیوان شامپاین، یک پیش غذا، شراب و آب، غذای اصلی، دسر و قهوه را ارائه می دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید a-la-carte سفارش دهید.

 

16. اقامتگاه ال تووار در پارک ملی گراند کانیون

اقامتگاه ال تووار در پارک ملی گراند کانیون

غذاخوری لذیذ در محیطی با ظرافت تاریخی و غیررسمی چیزی است که در این مکان ناهار خوری درجه یک در انتظار شماست. این اتاق غذاخوری مشهور و باشکوه که در هتل تاریخی ال تووار واقع شده است از سنگ بومی و کاج اورگان ساخته شده است.

 

این مکان دارای نقاشی های متعددی از دره است که توسط هنرمندان محلی ایجاد شده است و دارای مناظر تماشایی است، جایی که میهمانان می توانند از غروب مه آلود و غذاهای خوش طعم لذت ببرند. چیزی که این رستوران را در لیست بهترین رستوران های جهان قرار می دهد، مناظر خیره کننده ای است که افراد ناهارخوری از دره می بینند.

 

17. لو پانورامیک، فرانسه – مرز سوئیس

لو پانورامیک، فرانسه - مرز سوئیس

Le Panoramic که بر روی قله Brévent، نزدیک مرز فرانسه و سوئیس قرار دارد، منظره ای پانوراما از مون بلان را به شما ارائه می دهد. این مکان برای ناهار و میان وعده باز است و می توان از طریق تله کابین یا تله کابین به آن دسترسی داشت. در این رستوران غذاهای ساویارد و همچنین پاستا، سوپ و استیک سرو می شود.

 

18. سنترال پرک، پکن

سنترال پرک، پکن

از «F.R.I.E.N.D.S»، کمدی کلاسیک آمریکایی سیر نمی شوید، خوب، پس این ماکت کاری از کافه محبوب Central Perk از نمایش در پکن، خاطرات شما را زنده می کند و نقطه پاتوقی عالی است که به آن نیاز دارید. فقط یک طرفدار واقعی این رستوران را به عنوان یکی از بهترین رستوران های جهان معرفی می کند. صاحب کافه، دو شین، که نمایش را به عنوان مذهب خود توصیف می کند، به زیبایی تمام جنبه های سبک بوهمی آن را بازسازی کرده است.

 

تلویزیون‌های موجود در کافه همچنین قسمت Friends را با زیرنویس چینی پخش می‌کنند و هر غذای موجود در منو دارای حاشیه‌نویسی است که می‌گوید آن غذا در کدام قسمت در برنامه ظاهر شده است. این کافه همچنین دارای دیوارهای آجری، میزها و حتی کاناپه نارنجی همیشه حاضر است.

 


مطالب مشابه: معرفی مجلل ترین رستوران های هامبورگ آلمان


 

در پایان

با استفاده از این تجربه‌های ناهار خوری عالی که در چندین مکان از جهان قرار دارند، مطمئن شوید که در طول بازدید خود از آنها کنار بیایید زیرا ارزشش را دارد! لیست بهترین رستوران های جهان تجربیاتی را ارائه می دهد که بعید است انتظارش را داشته باشید! آیا از اینها بازدید کرده اید؟ 

جدیدترین مطالب سایت