غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

آیا یک اخترشناس کوکی‌هاي‌ چیپسی شکلاتی داغ یا هات‌شکلات را توصیه می کند؟ دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از غذا هاي مربوط بـه ماه تولدتان را منتشر کرده ایم.

 

غذای راحتی که باید بر اساس علامت زودیاک خود بخورید.

چه روزهای سختی را در محل کار سپری کرده باشید، چه احساس خوبی نداشته باشید، یا فقط در ماه هاي‌ زمستان خسته و سرد باشید، هیچ چیز مانند خوردن غذای اسانی مورد علاقه خود نیست. تعداد زیادی از اوقات، این ظروف گرم کننده نوستالژیک هستند، ما را بـه لحظه اي از زمان منتقل می‌کنند یا ما را بـه یاد خاطره اي خوش می‌اندازند.

 

اما گاهی اوقات، انها دقیقاً همان چیزی را کـه ما میل می‌کنیم برآورده می‌کنند. با نزدیک شدن بـه آن زمان از سال، با اخترشناس برای توصیه هاي‌ او در مورد غذا هاي احساسی و لذتبخشی کـه بیشتر از همه ی از انها لذت خواهید برد، صحبت کردیم، از پنیر گرفته تا شکلات چیپسی داغ خارج از فر و بیسکویت ها.

 

بـه خواندن این مطلب از مجله تفریحی تالاب ادامه دهید تا بر اساس علامت زودیاک خود، غذا هاي اسانی را کـه باید بخورید، بیاموزید.

 

بیشتر بخوانید: سه غذای فست فودی ساده و سریع با مرغ بسیار خوشمزه !

 

فروردین: خورش گوشت گاو تند

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

بـه عنوان نخستین نشانه آتشین زودیاک، شـما زندگی را بـه عنوان یک ماجراجویی بزرگ با خود در نقش شخصیت اصلی می‌بینید. دوست ندارید در اطراف منتظر بمانید و ببینید دیگران چه میکنند. شـما ترجیح می‌دهید گروه را رهبری کنید.

 

اعتماد بـه نفس شـما برخی افراد را بـه اشتباه می اندازد، اما شـما بهتر میدانید کـه اجازه دهید نظرات دیگران شـما را پایین بیاورد. شـما مطمئن هستید، دلير، و کمی تند هستید – بسیار شبیه یک خورش گوشت گاو. غنای آبگوشت و گوشت پایه مناسبی را برای هر نوع سبزیجات و سطح حرارتی کـه می‌خواهید اضافه کنید ایجاد می کند.

 

اردیبهشت: ماکارونی و پنیر

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

برج ثور بـه عنوان پایه‌دارترین علامت زودیاک، قابل اعتماد و عملی اسـت. اگر چه طعم غذا هاي لذیذ و شراب را می پسندید، اما از یک کلاسیک ساده بـه همان اندازه راضی هستید، بـه خصوص کـه عاشق همه ی چیز آرامش بخش هستید. بنابر این، شـما بـه ظرفی نیاز دارید کـه هم طعم و هم گرما را ارائه کند، و چه چیزی بهتر از پنیر مک آن برای این غذا مناسب اسـت؟ درست کردن آن آسان و یک غذای دلپذیر واقعی اسـت.

 

خرداد: بال بوفالو

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

جوزاها غیر قابل انکار دوستانه و اجتماعی هستند. مردم جذب شوخ طبعی، جذابیت آسان و کنجکاوی شـما در مورد آن ها میشوند. بنابر این، غذای آسان شـما باید سرگرم کننده، خوشمزه و بـه اسانی در هنگام تبادل داستان و خنده با دوستان باشد. یک بشقاب بزرگ از بال‌هاي‌ گاومیش هوس‌هاي‌ شـما را برآورده می کند و مکالمات با دوستانتان را در تمام طول شب ادامه می دهد.

 

تیر: کیک شکلاتی

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

تو یک نشانه احساسی و پرورش دهنده اي، سرطان. شـما زمان زیادی را صرف مراقبت از دیگران و ایجاد یک محیط دنج می‌کنید، بنابر این اگر کسی در مورد غذای آسان میداند، این شـما هستید.

 

یک تکه کم ارزش کیک شکلاتی، همان چیزی اسـت کـه شـما آرزوی آنرا دارید. این بهترین راه برای پایان دادن بـه یک هفته پر استرس یا اضافه کردن بـه یکی از شب هاي‌ مراقبت از خود اسـت. چرا یک قاشق بستنی اضافه نمی‌کنید در حالی کـه در آن هستید؟ مستحقش هستی.

 

مرداد: مرغ و وافل

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

تو دقیقاً بـه خاطر ظرافتت مشهور نیستی، لئو. انرژی درخشان و شخصیت آتشین شـما دلیلی اسـت کـه هر کجا کـه می‌روید در کانون توجه قرار میگیرید. و تو هیچ چیز را بیشتر از این دوست داری کـه همه ی نگاه‌ها بـه تو باشد. شـما این نکته را در ایمن بازی کردن نمی‌بینید.

 

شـما ترجیح میدهید بیانیه اي بدهید بـه همین دلیل اسـت کـه یک بشقاب مرغ و وافل خوشمزه بیشتر بـه شـما می‌آید. شیرین و شور، و برای یک برانچ بی انتها عالی اسـت، این کلاسیک اسانی جنوبی مطمئناً هر بار طعم و فاکتور شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

 

شهریور: چیپس و پنیر Queso

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

باکره ها از صبورترین و وفادارترین نشانه هاي‌ زودیاک هستند. مایه شرمساری اسـت کـه برخی افراد نمیتوانند شخصیت درونگرای شـما را ببینند، زیرا در زیر ظاهر آرام شـما یک دوست سرگرم کننده اسـت.

 

و از آنجایی کـه باکره ها بـه شدت مراقب سلامتی خود هستند، وقتی تصمیم بـه افراط و تفریط میگیرید، خودداری نمی‌کنید. یک بشقاب پر طعم از چیپس و کیسو، همراه با چند دوست صمیمی و یک مارگاریتا «یا دو!» فقط غذای خوشمزه اي اسـت کـه بـه دنبال آن هستید.

 

بیشتر بخوانید: فست فود های سالم درست کنید

 

مهر: پیتزای خانگی

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

همه ی شـما را بـه عنوان حافظ برابری و انصاف می شناسند، اما چیزی بیشتر از صلح طلبی برای شـما وجوددارد. شـما بـه عنوان علامت زودیاک کـه توسط عاشقان نشان داده میشود، عمیقاً هنری و رمانتیک هستید.

 

بـه نظر شـما بهترین وعده هاي‌ غذایی همان هایي اسـت کـه درست میکنید ودر کنار عزیزان میل میکنید. بـه همین دلیل اسـت کـه هیچ چیز بهتر از یک پیتزای خانگی همراه با ماء شعیر یا شراب مورد علاقه شـما و یک فیلم نیست. با تعداد زیادی تاپینگ برای انتخاب، میتوانید پای خودرا بـه همان اندازه کـه میخواهید ساده یا بد بو درست کنید.

 

عقرب: انچیلاداس

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

تو احساساتی تر از اونی هستی کـه اجازه بدی، عقرب. اگر چه بیشتر مردم شـما را فردی شدید و مرموز می‌بینند، اما عزیزان شـما جنبه نرم و احساسی شـما را می شناسند. بی‌وقفه وفادار هستید، لایه‌هاي‌ زیادی در پشت ظاهر سختتان پنهان شده‌اید، شبیه بـه بشقاب انچیلادا.

 

این غذای آسان کـه با لایه هاي‌ پنیری گوشت و ادویه پخته شده اسـت، شـما را حيرت زده و راضی خواهد کرد. و برای بـه اشتراک گذاشتن با دوستان و خانواده عالی اسـت.

 

آذر: رامن

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

افراد کمان ماجراجو و گشاده روی هستند و سلیقه شـما در غذا نیز از این قاعده مستثنی نیست. شـما عاشق امتحان کردن چیزهای جدید هستید کـه بـه شـما عشق بـه فرهنگ و غذا هاي بین المللی می دهد. برای شـما، غذای اسانی بـه معنای بیرون آمدن از منطقه اسانی و کشف راه هاي‌ جدید برای در آغوش گرفتن و لذت بردن از زندگی اسـت. بنابر این، بـه فروشگاه مواد غذایی بروید و آنچه را کـه برای درست کردن یک کاسه خوشمزه از رامن نیاز دارید، بردارید. با انواع پروتئین ها، تاپینگ ها و طعم هاي‌ آبگوشت – هرگز از این دستور غذا خسته نخواهید شد.

 

دی: لازانیا

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

مردم شـما را یک معتاد بـه کار مینامند، و اگر چه درست اسـت کـه شـما برای موفقیت تلاش میکنید، اما چیزی فراتر از پول اسـت. شـما دوست دارید کـه یک تامین کننده باشید، چه مالی، چه عاطفی، یا غیره، و مایلید برای رسیدن بـه آن بیشتر و سخت تر تلاش کنید.

 

شـما همین رویکرد را در آشپزخانه نیز در پیش میگیرید – زمان و تلاش خودرا صرف می‌کنید تا مطمئن شوید کـه یک ظرف کاملاً درست میشود. لازانیا یک غذای کلاسیک آسان اسـت کـه می‌توانید آنرا کامل کنید و بـه صورت دسته جمعی درست کنید تا برای دفعه بعد کـه دیر کار میکنید آماده باشید.

 

بهمن: شیرینی های شکلاتی

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

دلوها باید برجسته باشند. باهوش و کنجکاو، شـما هرگز کسی نیستید کـه چیزها را بـه صورت اسمی درنظر بگیرید. و بـه عنوان روح آزاد زودیاک، از فشار بر وضعیت موجود نمیترسید. با این حال، باوجود تمام شورش‌هایتان، گاهی اوقات شـما علاقه‌مندی‌هاي‌ قدیمی را دوست دارید.

 

وقتی بـه دنبال طعمی از خانه هستید، هیچ چیز بـه اندازه یک بشقاب از محصولات پخته شده مورد علاقه شـما نیست. کلوچه هات شکلات چیپسی خیلی خوب هستند کـه برای لذت بردن از انها بـه چیزی جز یک لیوان شیر سرد نیاز ندارید.

 

اسفند: میگو و بلغور

غذاهایی که بر اساس ماه تولدتان باید بخورید

ماهی ها می‌توانند بدون زحمت با هر محیطی سازگار شوند، کـه باعث می‌شود طعم غذای شـما نیز بسیار انعطاف پذیر باشد. شـما تمایل دارید احساسات خودرا دنبال نمایید، بنابر این وقتی بـه دنبال غذای اسانی کلاسیک هستید کـه شـما را بـه یاد خانه می اندازد، بـه غذاهایی کـه می شناسید و دوست دارید می چسبید.

 

چه راهی بهتر از یک بشقاب میگو و بلغور برای آرامش روح شـما؟ این غذای ساده ودر عین حال مقرون بـه صرفه مملو از طعم، عشق و قسمتی از غذا هاي دریایی اسـت کـه شـما را بـه یاد مکان مورد علاقتان می اندازد – اقیانوس.

جدیدترین مطالب سایت