نحوه تهیه پلو در رستوران‌ها

نحوه تهیه پلو در رستوران‌ها

برنج، قلب و روح فرهنگ ایرانی و عنصری بی‌بدیل در غذاهای ایرانی است. در فرهنگ ایرانی بسیار مهم است که برنج را به‌درستی و دانه‌دار و درعین‌حال خوشمزه بپزید. برنج همچنین توسط بسیاری از مردم در سراسر جهان مصرف می‌شود و یکی از اصلی‌ترین غذاهای آسیایی‌ها نیز است و درنتیجه یک عنصر اصلی در تقریباً هر منوی رستورانی است.

 

بدون شک، رستوران‌های آسیایی و ایرانی برای سرو برنج در هر وعده غذایی مشهور هستند و بااین‌حال، تطبیق‌پذیری برنج با انواع طعم‌ها باعث شهرت این دانه در غذاهای تقریباً همه کشورهای جهان شده است.

 

در گذشته در رستوران‌ها از دیگ‌های بزرگ برای تهیه پلو استفاده می‌شد اما اکنون پلوپزهای صنعتی هر بار با پختن برنج عالی، نگرانی آشپزها از پخت درست آن را از بین می‌برند. پلوپزهای صنعتی ازنظر طراحی تقریباً خودکار هستند، بنابراین آشپزها می‌توانند به کارهای سطح بالاتری که نیاز به توجه کامل آن‌ها دارند بپردازند و برنج خود را بدون کمک بگذارند تا بپزد.

 

بهترین راه برای تهیه برنج لذیذ استفاده از تجهیزات مناسب مانند پلوپز صنعتی است. پلوپز صنعتی می‌تواند تفاوت زیادی در کیفیت برنج پخته شده و نتیجه نهایی ایجاد کند. با انتخاب پلوپز صنعتی صحیح، شما و کسب و کارتان می‌توانید مطمئن باشید که تمام غذاهای مربوط به برنج شگفت‌انگیز و خوشمزه خواهند بود و مشتریان را راضی نگاه خواهد داشت؛ اما این نکته بسیار ضروری است که پلوپز صنعتی مناسب برای شرایط خود تهیه کنید. برای تهیه باکیفیت‌ترین پلوپز صنعتی می‌توانید به سایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید و از مدیران فروش با تجربه و حرفه‌ای گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه، ارائه دهنده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی مشاوره رایگان دریافت کنید و به صورت آنلاین دیگ پلوپز صنعتی خود را خریداری کنید.

اجازه دهید در مورد این پلوپزهای صنعتی شگفت‌انگیز که برای رستوران‌ها و غذاهای ایرانی ضروری هستند اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

 

پلوپز صنعتی چیست؟

پلوپز دستگاهی است که به طبخ برنج بسیار مؤثرتر از انتخاب سنتی کمک می‌کند. پلوپز صنعتی یک پلوپز مخصوص است که می‌تواند مقدار زیادی برنج را به طور همزمان برای استفاده تجاری بپزد.

برای اکثر رستوران‌ها، یک پلوپز صنعتی کافی است و به دلیل انعطاف‌پذیری که ارائه می‌دهد، می‌توانید به راحتی پلوپزهای بیشتری اضافه کنید. پلوپز صنعتی به دو صورت دیگ پلوپز صنعتی و فر دمکن برنج ارائه می‌شود که شما بسته به نیاز خود می‌توانید آن را تهیه کنید.

 

دیگ پلوپز صنعتی

دیگ پلوپز صنعتی عملکردی پایدار و ساده برای پخت برنج ارائه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار مناسب برنج را بشویید و مقدار آبی که برای میزان برنج شما لازم است را وارد کنید و برنج خود را اضافه کنید و مقدار فشار و مدت زمان را مشخص کنید و بعد از آن برنج شما آماده می‌شود همچنین برای شست‌وشو و یا ابکش کردن برنج شیر تخلیه نیز تعبیه شده است. این دستگاه به طور خودکار برنج را برای شما می‌پزد بدون اینکه نگران چیزی باشید. این پلوپزها می‌توانند برنج پخته‌شده را با یک قابلمه نچسب تهیه کنند که میزان هدر رفتن برنج را کاهش می‌دهد. دیگ‌های پلوپز صنعتی معمولاً از بدنه دیگ، آبکش، شیر تخلیه، درب، پایه‌های قابل تنظیم و مشعل ساخته شده‌اند. آخرین نکته اما نه کم‌اهمیت، پلوپز صنعتی می‌تواند اطمینان دهد که برنج به درستی پخته شده است!

نحوه تهیه پلو در رستوران‌ها

فر دمکن برنج

از دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌توان به فر دم کن برنج که با استفاده از بخار کار می‌کند اشاره کرد این فرها نسبت به دیگ‌های پلوپز صنعتی کارایی بهتری دارند و دیگر نیاز به فشار بالای گاز ندارند همچنین پخت را به صورت یکنواخت‌تر انجام می‌دهند شما در این فرها می‌توانید همچنین مرغ، ماهی و گوشت را به صورت بخارپز تهیه کنید. فر دمکن برنج همچنین نسبت به دیگ‌های پلوپز صنعتی سرعت بهتری دارند و برای تهیه ته‌چین نیز باید از این فر دمکن برنج استفاده کرد همچنین دیگ‌های پلوپز صنعتی ممکن است سوراخ شود یا ترکیدگی ایجاد شود اما در فرهای امنیت بیشتری است.

نحوه تهیه پلو در رستوران‌ها

مزایای پلوپزهای صنعتی

پلوپزهای صنعتی یک وسیله عالی برای رستوران‌ها، مساجد و کیترینگ‌ها هستند.

 

توانایی تهیه مقدار زیاد برنج

پلوپزهای صنعتی برای پختن مقادیر زیادی برنج طراحی شده‌اند و از آنجایی که می‌توانید مواد خود را دقیقاً اندازه بگیرید، می‌توانید به راحتی طبق دستورالعمل‌های پخت خود عمل کنید و از دورریز جلوگیری کنید و در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

 

سهولت استفاده

پلوپزهای صنعتی شاید ساده‌ترین وسیله موجود باشند و تقریباً به طور کامل بدون مراقبت کار می‌کنند. پس از اندازه‌گیری دقیق برنج، آب و هر طعم‌دهنده، می‌توانید به سادگی دکمه‌ای را فشار دهید و منتظر بمانید تا پس از اتمام به طور خودکار به حالت گرم شدن تغییر کند.

 

صرفه‌جویی در زمان

 پلوپزهای صنعتی به شما این امکان را می‌دهند که اساساً آن را تنظیم کرده و به حال خود رها کنید تا بتوانید به کارهای مهم‌تری بپردازید. وقتی برای افراد زیادی به طور هم‌زمان آشپزی می‌کنید، صرفه‌جویی در زمان در هر جایی که ممکن است برای انجام همه کارها ضروری است.

 

قابل پیش‌بینی بودن

 یکی از مزایای اصلی پلوپز صنعتی این است که به طور قابل پیش‌بینی هر بار برنج عالی را می‌پزد. تا زمانی که مواد تشکیل دهنده به طور دقیق اندازه‌گیری می‌شوند، محصول نهایی شما همیشه قابل‌اعتماد است که این نکته هنگام پخت‌وپز صنعتی ضروری است.

 

تطبیق پذیری

پلوپزهای صنعتی می‌توانند بیشتر از برنج ساده بپزند. آن‌ها همچنین برای پختن برنج‌های غیر از پلو ساده مانند لوبیاپلو، سبزی‌پلو و انواع پلوهای بین‌المللی چاشنی شده مانند برنج اسپانیایی یا برنج جیرا عالی هستند.

از دیگر مزایای استفاده از پلوپز صنعتی می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و روغن، کاهش نیروی انسانی، عدم انتشار حرارت در محیط آشپزخانه، عدم نیاز به آشپز ماهر و نیاز به فضای کمتر اشاره کرد.

افزایش کیفیت، بالابردن ایمنی، کم کردن آلاینده‌ها، سلامت غذاها و ثابت نگه داشتن قیمت فروش، سود بیشتری را برای شما ایجاد می‌کند.

 

پلوپز صنعتی یک کالای اصلی برای بسیاری از رستوران‌ها است، نه فقط یک رستوران ایرانی. هر رستوران یا هر جایی که می‌خواهد برنج خوشمزه را برای مشتریان خود سرو کند، باید پلوپز صنعتی را تهیه کند. از آنجایی که برنج بخش بزرگی از زندگی بسیاری از مردم است، داشتن بهترین دستگاه برای کمک به شما در پخت برنج و ارائه بهترین برنج برای مشتریان بسیار مهم است. خرید پلوپز برقی صنعتی قطعاً برای کسب و کار شما مفید است. گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه یک پلوپز صنعتی شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد که قدرت و کارآمدی بالایی، دارد و قطعاً ارزش دارد که چند دقیقه برای بررسی آن صرف کنید! برای اطلاعات بیشتر در مورد پلوپز صنعتی، به سایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید و دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی را هم بررسی کنید.

جدیدترین مطالب سایت