دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

دراین مطلب از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز دستورالعمل چند کیک تولد خوشمزه و متفاوت را منتشر کرده ایم کـه شـما برای تولد خود یا عزیزتان کیک تولد متفاوتی را درست کنید و اطرافیانتان را بـه سادگی حيرت زده کنید.

 

دستورالعمل 15 کیک تولد متفاوت

چیزهای کمی نمادین تر از یک کیک تولد رنگارنگ و پر نور وجوددارد. اینروزها، خرید یک کیک از پیش ساخته شده در خواربار فروشی یا نانوایی محلی شـما بـه قدری راحت اسـت کـه بسیار جذاب اسـت کـه از کار و تلاش برای یافتن دستور پخت کیک تولد مناسب صرف نظر کنید.

 

بـه هرحال، چرا خودتان کیک بپزید اگر می‌توانید یک حرفه اي ان را برای شـما درست کند؟ درست اسـت کـه تهیه یک دسر خوشمزه از ابتدا می‌تواند کمی بیشتر از خرید چیزی کار کند، اما اغلب تجربه بسیار مفیدتری اسـت «بـه عنوان یک امتیاز اضافی، میتواند در هزینه شـما نیز صرفه جویی کند».

 

حتی اگر دستور پخت کیک تولد یا کیک کوچک وسوسه انگیز باشد، هیچ چیز بـه اندازه یک کیک تولد خانگی نیست. و، درود؛ اگر خیلی تمایل دارید، اکثر دستور العمل هاي‌ کیک تولد را میتوان بـه اسانی با چند تغییر جزئی در دستور پخت بـه دستور پخت کیک کوچک تغییر داد.

 

بنابر این در میان نوشتن کارت تولد کامل و انتخاب هدیه تولد مناسب، پخت یکی از 15 دستور پخت کیک تولد زیر را برای یکی از عزیزان یا دوستان خود درنظر بگیرید. شخصی کـه روز خاص خودرا جشن می‌گیرد نه تنها از کیک خوشمزه قدردانی میکند، بلکه از زمان، تلاش و فکری کـه صرف ساختن کیک تولد عالی فقط برای او شده اسـت، قدردانی میکند.

 

بیشتر بخوانید: شعر مخصوص تبریک تولد

 

1. کیک سورپرایز شکلات بری

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

کره بدون نمک، برای تابه

2 فنجان پودر کاکائو بدون شیرینی باکیفیت خوب، بـه علاوه بیشتر برای گردگیری

3 فنجان آرد همه ی منظوره

2 1/2 فنجان شکر دانه ریز

2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

1 قاشق چایخوری جوش شیرین

1/4 فنجان بـه اضافه 3 قاشق غذاخوری روغن نباتی

1 1/4 فنجان خامه ترش

1 1/2 فنجان قهوه داغ قوی

5 تخم مرغ بزرگ، زده شده

1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل خالص

 

باترکریم

8 اونس توت فرنگی، پوست کنده

3 1/2 قالب کره بدون نمک، نرم شده

7 شکر شیرینی پزی

 

برای لعاب

3 اونس شکلات تلخ، خرد شده

4 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

 

برای تزئین

توت فرنگی کامل

 

بیشتر بخوانید: پروفایل تبریک تولد به همراه متن تبریک تولد

 

طرز تهیه کیک تولد

فر رابا دمای 350 درجه فارن هایت گرم کنید. دو طرف 8 اینچی را چرب کنید. قالب هاي‌ گرد کیک رابا کره، بعد از گرد و غبار با پودر کاکائو «زیاد ان را بردارید». کف ان رابا کاغذ پوستی خط بکشید.

 

دریک کاسه بزرگ، آرد، شکر، پودر کاکائو، بیکینگ پودر، جوش شیرین و نمک رابا هم مخلوط کنید. دریک پیمانه یا کاسه بزرگ، روغن، خامه ترش، قهوه، تخم مرغ و وانیل رابا هم مخلوط کنید. مواد مرطوب را بـه مخلوط آرد اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

 

مخلوط را بـه طور مساوی بین قالب هاي‌ آماده تقسیم کنید و 50 تا 55 دقیقه بپزید تا چوبی کـه در مرکز کیک ها قرار داده شده تمیز شود. کیک ها را بـه مدت 5 دقیقه در تابه ها خنک کنید سپس بـه توری سیمی منتقل کنید تا کاملا خنک شوند.

 

سپس باترکریم درست کنید. توت فرنگی ها را درشت خرد کنید. بـه مخلوط کن یا غذاساز اضافه کنید و پوره کنید تا یکدست شود. کنار بگذارید. کره رابا همزن برقی بزنید تا نرم شود. نصف شکر قنادی را الک کنید و بـه آرامی مخلوط کنید تا مخلوط شوند. باقیمانده شکر را الک کنید، پوره توت فرنگی را اضافه کنید و مخلوط کنید تا مخلوط شوند. سرعت را زیاد کنید و حدود 30 ثانیه بزنید تا سبک و پف کند.

 

درصورت نیاز کیک ها را تا سطح تراز کنید. هر کیک را بـه صورت افقی از وسط برش دهید تا 4 لایه شود. هر 4 لایه رابا هم ساندویچ کنید، تقریبا نیمی از کره خامه را تقسیم کنید و بین هر جفت پخش کنید. در مرحله بعد، لایه کمی از خامه را روی کیک و روی ان بمالید. 20 دقیقه در یخچال بگذارید. کیک را بـه جایگاه یا تخته منتقل کنید.

سپس کیک را 20 دقیقه در یخچال بگذارید. در همین حین لعاب را درست کنید. شکلات و کره را دریک کاسه ضد حرارت آب کنید و روی ظرفی با آب در حال جوشیدن قرار دهید و هم بزنید تا ذوب و یکدست شود. 5 دقیقه خنک کنید. لعاب را روی کیک سرد شده بریزید و ان را تشویق کنید تا از کناره ها چکه کند. 15 دقیقه قبل از تزئین با توت فرنگی کامل اجازه دهید تا خودش را بگیرد.

 

2. کیک ابر رنگین کمان

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

3 و نیم فنجان کره بدون نمک، در دمای اتاق، بـه علاوه بیشتر برای ماهی تابه

2 خمیر کیک وانیلی کلاسیک

24 اونس کرم گل ختمی «1 ظرف 16 اونسی بـه اضافه 1 ظرف 8 اونسی»

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

1 پوند شکر شیرینی پزی

رنگ خوراکی خمیر آبی

1 بسته آب نبات هاي‌ رنگین کمانی گرد کیسه اي 35 اونسی

طعم دهنده شکلات

طرز تهیه کیک تولد

فر رابا دمای 350 درجه فارن هایت گرم کنید. کف یک قالب کیک 8 اینچی و یک قالب گرد 10 در 2 اینچی را چرب کنید و با کاغذ روغنی یا مومی بپوشانید. 6 فنجان خمیر را در قالب 10 اینچی و 4 فنجان را در قالب 8 اینچی بریزید «درصورت تمایل می‌توانید خمیر باقیمانده را در کیک هاي‌ کوچک بپزید». 25 تا 35 دقیقه تا زمانی کـه هر کیک طلایی شود و خلال دندانی کـه در مرکز فرو کرده‌اید تمیز بیرون بیاید بپزید. انتقال کیک بـه قفسه هاي‌ سیمی؛ بگذارید 15 دقیقه خنک شود. کیک ها را از تابه ها خارج کنید و بگذارید روی قفسه ها کاملا خنک شوند.

 

با قاشق کرم مارشمالو را دریک کاسه بزرگ بریزید. با استفاده از همزن برقی با سرعت متوسط، هر بار 2 قاشق غذاخوری کره نرم شده را بزنید و بعد از هر بار اضافه کردن خوب هم بزنید. در وانیل بزنید. با سرعت کم شکر را کم کم اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. سرعت را زیاد کنید و بزنید تا سبک و پف کند.

 

کیسه شیرینی با نوک گرد 1/2 اینچی. قاشق در 1 فنجان برای ابرها کنار بگذارید 21 فنجان را بـه کاسه متوسط ​​منتقل کنید، سپس با رنگ خوراکی آبی روشن کنید. برای رنگین کمان سفید رنگ باقیمانده را حفظ کنید.

 

روی کیک گرد 8 اینچی را برش دهید تا صاف شود. کیک را بـه صورت ضربدری از وسط نصف کنید تا 2 نیم دایره درست شود. مقداری از خامه سفید را در سمت بریده شده 1 نیم دایره بمالید. نیمی دیگر از کیک را روی ان قرار دهید. پایه کیک نیم دایره اي را برش دهید تا هم تراز شود و از صاف بودن طرفین خاطرجمعی حاصل کنید.

 

ورقه پخت رابا کاغذ مومی خطی کنید. تکه نازک مقوا را بـه شکل مستطیل بـه اندازه پایه کیک «8 اینچ در 3 اینچ» ببرید و زیر کیک قرار دهید. کیک را روی پایه مقوایی بـه ورقه پخت آماده شده منتقل کنید. بـه اندازه کافی مات بمالید تا شکاف را در بالا و کناره ها پر کنید و با کفگیر صاف کنید. حدود 30 دقیقه در یخچال قرار دهید تا سفت شود.

 

روی کیک 10 اینچی را برش دهید تا تراز شود. کیک را بـه سمت پایین تراشیده شده در ظرف سرو قرار دهید. خامه آبی روشن را روی کیک بمالید و با کاردک صاف کنید. 4 نی را بـه همان ارتفاع کیک ببرید. برای کمک بـه حمایت از کیک رنگین کمانی، نی ها را هم سطح با ارتفاع کیک، در ردیف پایین وسط کیک قرار دهید. در حین کار روی کیک رنگین کمانی در یخچال قرار دهید.

 

باقیمانده خامه سفید را روی کیک نیم دایره اي بمالید و صاف کنید. «مطمئن شوید کـه کیک تراز و طرفین صاف باشد.» با شروع از لبه بالای کیک، یک ردیف آب نبات زرد را بـه هم نزدیک کنید. پایین آمدن سمت کیک رابا آب نبات هاي‌ نارنجی، صورتی، قرمز، سبز، آبی روشن و بنفش تکرار کنید «یک سوراخ کوچک فقط خامه وجوددارد». در طرف دیگر کیک با آب نبات بنفش شروع کنید، با آبی روشن، سبز، قرمز، صورتی و نارنجی کار کنید و بـه زرد ختم کنید. کناره هاي‌ کمان رابا یک ردیف زرد درکنار لبه زرد پر کنید و با رنگ هاي‌ نارنجی، قرمز و غیره ادامه دهید. کیک را حداقل 30 دقیقه در یخچال بگذارید.

 

کیک هاي‌ سرد شده را از یخچال خارج کنید. کیک رنگین کمانی رابا احتیاط بـه بالای کیک آبی روی پایه هاي‌ نی منتقل کنید. با استفاده از کیسه شیرینی با خامه سفید، ابرهای لوله روی کیک آبی و روی کیک رنگین کمانی. با استفاده از موچین، آبپاش هایي را برای ایجاد چهره هاي‌ زیبا وصل کنید.

 

3. کیک دانه خشخاش لیمو با توت فرنگی

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

2 و نیم فنجان کرم سرد سنگین

6 اونس شکلات سفید

2 و 1/4 فنجان آرد کیک

1 و 1/2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

2 قاشق غذاخوری دانه خشخاش

1/4 قاشق چایخوری نمک

1 و نصف فنجان قند

1 1/4 قالب کره بدون نمک

1 1/2 قاشق غذاخوری پوست لیمو رنده شده

2 قاشق غذاخوری آب لیمو

سفیده هاي‌ 3 تخم مرغ بزرگ بـه اضافه 1 تخم مرغ کامل

1 فنجان شیر کامل

8 قاشق غذاخوری مربای توت فرنگی

1 پوند توت فرنگی «4 توت کامل کوچک را برای تزئین نگه دارید»

 

طرز تهیه کیک تولد

1 فنجان از خامه را دریک پیمانه شیشه اي 4 لیوانی بریزید. در مایکروویو حدود 2 دقیقه بجوشانید. شکلات سفید اضافه کنید بگذارید 2 دقیقه بماند. هم بزنید تا یکدست شود؛ هنگام تهیه کیک در یخچال قرار دهید. فر رابا دمای 350 درجه فارن هایت گرم کنید. خط پایین دو 8×2 اینچی. قالب هاي‌ گرد کیک با کاغذ روغنی یا مومی؛ تابه ها و کاغذ رابا اسپری پخت نچسب بپوشانید.

 

دریک کاسه متوسط، آرد، بکینگ پودر، دانه خشخاش و نمک رابا هم مخلوط کنید. شکر، کره، پوست لیموترش و آبلیمو رابا دور متوسط ​​با همزن بزنید تا پف کند و سبک شود، حدود 3 دقیقه. سفیده تخم مرغ کامل رابا همزن بزنید تا یکدست شود. با همزن کم، مخلوط آرد و شیر را بـه طور متناوب بزنید تا یکدست شود. هم زدن خمیر رابا سرعت متوسط ​​بـه مدت 3 دقیقه ادامه دهید. خمیر را بین تابه هاي‌ آماده و رویه هاي‌ صاف با کاردک تقسیم کنید.

 

بـه مدت 35 تا 40 دقیقه بپزید، تا زمانی کـه یک چوب چوبی کـه در وسط ها قرار داده شده تمیز بیرون بیاید. در تابه ها روی توری سیمی 10 دقیقه خنک کنید. لبه کیک ها رابا چاقو شل کنید؛ روی قفسه برگردانید و کاغذ روغنی را بردارید. کیک ها را سمت راست بـه سمت بالا بچرخانید. کاملا خنک شود. دریک کاسه بزرگ، مخلوط شکلات سفید سرد شده رابا 1 و 1/2 فنجان خامه سرد باقیمانده بزنید تا قله هاي‌ سفت شکل بگیرد.

 

با یک چاقوی دندانه دار، کیک ها را بـه صورت افقی نصف کنید. 1 لایه را در بشقاب سرو قرار دهید، سمت برش را بـه سمت بالا، با 2 قاشق مرباخوری پخش کنید. 2⁄3 فنجان خامه کمی روی مربا بمالید. یک سوم توت فرنگی هاي‌ ورقه شده را بـه طور مساوی روی خامه بچینید.

 

لایه دوم کیک را روی ان قرار دهید. با 2 قاشق غذاخوری دیگر مربا، خامه و یک لایه توت پخش کنید. اینکار رابا لایه سوم تکرار کنید. قسمت بریده شده لایه باقیمانده کیک رابا باقیمانده مربا بمالید و سمت مربا را بـه سمت پایین روی ان قرار دهید. کیک رابا باقیمانده خامه بپوشانید.

 

4. کیک شکلاتی غنی

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

1 1/2 قالب کره بدون نمک

6 اونس شکلات پخت شیرین نشده

1 1/2 فنجان قند

2 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

4 شماره تخم مرغ بزرگ

2 1/4 فنجان آرد همه ی منظوره

1 فنجان شیر

 

باترکرم شکلاتی:

2 شماره کره بدون نمک بچسبد

4 اونس شکلات پخت شیرین نشده

1 شیشه کرک یا کرم مارشمالو

1 فنجان شکر شیرینی پزی

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

 

طرز تهیه کیک تولد

فر رابا دمای 350 درجه فارن هایت گرم کنید. شکلات و 1/2 فنجان شکر را کـه در خمیر لازم اسـت در غذاساز بریزید تا شکلات آسیاب شود. کره، شکر، شکلات، بکینگ پودر و وانیل را دریک کاسه بزرگ با همزن با حرارت بالا بـه مدت 3 دقیقه یا تا زمانی کـه پف کند، بزنید. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و بعد از هر بار خوب هم بزنید. با سرعت کم، آرد را در 3 اضافه و بـه طور متناوب با شیر در 2 اضافه، فقط تا زمانی کـه مخلوط شوند، هم بزنید ودر صورت نیاز کناره هاي‌ کاسه را سوهان بکشید. بین تابه هاي‌ آماده تقسیم کنید؛ بـه طور یکنواخت پخش کنید.

 

35 دقیقه یا تا زمانی کـه یک چوب چوبی کـه در مرکز کیک ها قرار داده شده اسـت، تمیز بیرون بیاید. در تابه ها روی توری سیمی 10 دقیقه سرد کنید، روی توری برگردانید، کاغذ را بردارید و کاملا خنک کنید.

 

سپس باترکرم شکلاتی را درست کنید. کره و شکلات را دریک کاسه بزرگ با سرعت متوسط ​​با همزن بزنید تا کرم رنگ شود. ضرب و شتم در کرک مارشمالو. وقتی مخلوط شد، شکر و وانیل قنادی را بزنید. افزایش سرعت بـه بالا؛ 3 تا 4 دقیقه بزنید تا پف کند. 1 لایه کیک را در بشقاب سرو قرار دهید. روی ان رابا 1 فنجان خامه پخش کنید. لایه کیک دیگر را بپوشانید. کناره ها را یخ زده، سپس با باقیمانده یخ زدگی روی ان بپوشانید.

 

لایه هاي‌ کیک پیچیده شده را می‌توان تا 1 هفته در یخچال یا تا 2 ماه منجمد کرد. قبل از یخ زدن بـه دمای اتاق برسانید. کیک مات شده را می‌توان تا 3 روز در یخچال نگه داری کرد.

 

5. کیک ملکه

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

1 پوند شکر قنادی

1 فنجان کره بدون نمک

2 قاشق غذاخوری خامه غلیظ

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

 

طرز تهیه کیک تولد

شکر قنادی ها را دریک کاسه بزرگ الک کنید. با همزن برقی کره رابا دور متوسط هم بزنید تا کرم رنگ شود، حدود 2 دقیقه. همزن را کم کنید و بـه تدریج شکر رابا خامه غلیظ اضافه کنید. وانیل را مخلوط کنید. سرعت را زیاد کنید و حدود 2 دقیقه بزنید تا پف کند. حالا این خامه را باید روی کاپ کیک ها تزیین کرد.

 

6. کیک پنیر بستنی توت فرنگی

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

1 قوطی شیر غلیظ شده شیرین

1/2 فنجان پنیر خامه اي

1 1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

2 فنجان خامه غلیظ

1 پوند توت فرنگی

2 قاشق چایخوری قند

 

طرز تهیه کیک تولد

یک قالب نان 8 1/2 در 4 1/2 اینچی رابا 2 تکه کاغذ روغنی بپوشانید و از هر 4 طرف یک آویز 3 اینچی بگذارید. با استفاده از همزن برقی، شیر تغلیظ شده، پنیر خامه اي و وانیل را دریک کاسه بزرگ بزنید تا مخلوط شوند. خامه غلیظ را اضافه کنید و 3 تا 5 دقیقه با سرعت زیاد هم بزنید تا قله هاي‌ غلیظ و سفت تشکیل شود. در همین حین با استفاده از غذاساز یا مخلوط کن نیمی از توت فرنگی ها را پوره کنید.

 

نیمی از مخلوط خامه وانیلی را داخل تابه آماده شده بریزید و بـه طور یکنواخت پخش کنید. روی تابه ضربه بزنید تا از شر حباب هاي‌ هوا خلاص شوید. 1/3 پوره توت فرنگی را در مخلوط خامه باقیمانده بریزید تا ترکیب شود. با قاشق باقیمانده پوره توت فرنگی را روی مخلوط خامه صورتی بریزید و تا کنید و رگه هایي از پوره باقی بمانید تا کرم چرخشی ایجاد شود.

 

با قاشق روی خامه وانیلی داخل تابه بریزید. بـه آرامی روی تابه ضربه بزنید تا مخلوط پخش شود و از شر هر گونه حباب هوا خلاص شوید «گسترش چرخش ها را از بین می‌برد». روی ان را بپوشانید و حداقل 8 ساعت و حداکثر 2 هفته فریز کنید.

 

سی دقیقه قبل از سرو، توت فرنگی هاي‌ باقیمانده را تکه تکه کنید و با شکر مخلوط کنید. اجازه دهید بـه مدت 25 دقیقه بنشیند، گهگاه تکان دهید. پس از آماده شدن برای سرو، کیک را دریک بشقاب برگردانید و قالب و کاغذ روغنی را بردارید. با قاشق توت ها «و هر آب میوه اي» را روی ان بریزید.

 

7. کیک وانیلی کلاسیک

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

1 فنجان کره بدون نمک، در دمای اتاق، بـه علاوه بیشتر برای تابه

3 فنجان آرد همه ی منظوره

1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

1 قاشق چایخوری نمک کوشر

1 3/4 فنجان شکر دانه ریز

4 تخم مرغ بزرگ، در دمای اتاق

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

1 1/4 فنجان شیر کامل، در دمای اتاق

 

برای خامه

2 فنجان شکر شیرینی پزی

1 فنجان کره بدون نمک، در دمای اتاق

1/2 قاشق چایخوری نمک کوشر

1/4 فنجان خامه غلیظ

1 1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

 

طرز تهیه کیک تولد

فر رابا دمای 325 درجه فارن هایت گرم کنید. قالب کیک و کف ان رابا کاغذ روغنی بپوشانید و از 2 طرف آویزان کنید. در کاسه آرد، بکینگ پودر و نمک رابا هم مخلوط کنید. در کاسه بزرگ همزن برقی، کره و شکر گرانول رابا سرعت کم بزنید تا مخلوط شوند. افزایش سرعت بـه متوسط ​​بـه بالا؛ حدود 3 دقیقه بزنید تا سبک و پف کند. کاهش سرعت بـه متوسط؛ تخم‌مرغ‌ها را یکی یکی اضافه کنید و هر کدام را هم بزنید تا یکدست شود و سپس تخم‌مرغ بعدی را اضافه کنید. در وانیل بزنید.

 

سرعت را کم کنید و مخلوط آرد را در سه قسمت اضافه کنید و بـه طور متناوب با شیر اضافه کنید و فقط تا زمانی کـه مخلوط شود هم بزنید. خمیر را در قالب آماده شده پخش کنید و حدود 40 دقیقه تا زمانی کـه چوبی کـه در مرکز قرار داده شده تمیز بیرون بیاید بپزید. بگذارید 10 دقیقه در تابه خنک شود، سپس با استفاده از اورهانگ ها را از تابه بردارید و بگذارید کاملا خنک شود.

 

سپس خامه را تهیه کنید. با استفاده از همزن برقی، شکر، کره و نمک قنادی ها رابا دور کم بزنید تا مخلوط شوند، سپس سرعت را بـه متوسط ​​افزایش دهید و حدود 3 دقیقه بزنید تا پف کند. با کار کردن همزن، خامه را بـه آرامی اضافه کنید. حدود 3 دقیقه بزنید تا پف کند. در وانیل بزنید. خامه را روی کیک خنک شده بمالید و بـه دلخواه تزئین کنید.

 

8. کیک ریواس توت فرنگی

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

1 پرتقال

3 1/2 فنجان شکر دانه ریز

2 پوند ریواس

1 پوند توت فرنگی

4 شماره زرده تخم مرغ بزرگ

2 شماره تخم مرغ بزرگ

1 فنجان شیر کامل

3 قاشق چایخوری عصاره وانیل

3 فنجان آرد کیک

1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

1/2 قاشق چایخوری نمک

12 قاشق غذاخوری کره

1 1/4 فنجان شکر شیرینی پزی

8 اونس پنیر خامه اي

2 فنجان خامه غلیظ

 

طرز تهیه کیک تولد

آب پرتقال را دریک قابلمه 4 لیتری بریزید. 2 فنجان شکر گرانول را هم بزنید و با حرارت متوسط ​​بپزید تا شکر حل شود و گاهی هم بزنید. ریواس را اضافه کنید و 5 دقیقه یا تا زمانی کـه نرم شود بپزید و هر از گاهی هم بزنید. ریواس را بـه ظرفی منتقل کرده و کمی خنک کنید.

 

بـه مدت 2 ساعت بدون درب در یخچال قرار دهید. توت فرنگی هاي‌ خرد شده را هم بزنید ودر یخچال بگذارید. فر را از قبل با دمای 350 درجه فارن هایت گرم کنید. کف سه قالب کیک 8 اینچی را چرب کنید و روی آن ها رابا کاغذ روغنی بپوشانید. کره و کناره هاي‌ تابه ها را چرب و آردپاشی کنید.

 

دریک کاسه متوسط، زرده تخم مرغ، تخم مرغ کامل، 1/4 فنجان شیر و 2 قاشق چایخوری وانیل رابا همزن بزنید تا مخلوط شوند. دریک کاسه بزرگ، با همزن با سرعت کم، آرد، بکینگ پودر، 1/2 پیمانه شکر گرانول باقیمانده و نمک را مخلوط کنید.

 

کره و 3/4 فنجان شیر باقیمانده رابا سرعت متوسط ​​بـه بالا بزنید. مخلوط تخم مرغ را در 3 دسته اضافه کنید و بین اضافه ها خوب هم بزنید. خمیر را بـه طور مساوی بین تابه ها تقسیم کنید. 20 تا 30 دقیقه یا تا زمانی کـه خلال دندانی کـه در مرکز هر کیک قرار داده شده تمیز بیرون بیاید بپزید. کیک ها را بـه مدت 10 دقیقه روی توری سیمی خنک کنید و کناره هاي‌ ان رابا چاقو شل کنید و کیک ها را روی توری برگردانید تا کاملا خنک شوند.

 

1 کیک را دریک بشقاب قرار دهید. مایع را از مخلوط ریواس صاف کنید. مایع را دور بریزید نیمی از مخلوط ریواس را روی کیک بمالید و یک حاشیه 1 اینچی باقی بگذارید. اینکار رابا کیک دوم و ریواس باقیمانده تکرار کنید. کیک سوم را روی ان قرار دهید.

 

دریک کاسه بزرگ با همزن، شکر شیرینی پزی، پنیر خامه اي و 1 قاشق چایخوری وانیل باقیمانده رابا همزن بزنید تا پف کند. خامه را بـه آرامی بریزید و با همزن بزنید تا قله هاي‌ سفت شکل بگیرد. روی کیک رابا خامه بپوشانید و با حبه هاي‌ برش خورده تزئین کنید. بلافاصله سرو کنید یا روی ان رابا پلاستیک بپوشانید «قبل از تزئین» و تا 1 روز در یخچال بگذارید.

 

9. کیک بستنی براونی ناپل

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

1 بسته پودر کیک مخلوط براونی

1 بسته بستنی توت فرنگی

1/2 فنجان خامه غلیظ

1/4 فنجان سس شکلات

 

طرز تهیه کیک تولد

فر را طبق دستورالعمل بسته مخلوط براونی گرم کنید. سه قالب کیک گرد 6 اینچی در عمق 3 اینچی رابا اسپری پخت و پز بـه آرامی بپوشانید. تابه ها رابا کاغذ روغنی بپوشانید؛ پوست را اسپری کنید. خمیر براونی را طبق دستورالعمل بسته آماده کنید.

 

مخلوط را بین قالب هاي‌ آماده شده تقسیم کنید و بـه مدت 25 تا 30 دقیقه بپزید تا چوبی کـه وسط ان قرار داده شده تمیز بیرون بیاید. بگذارید در تابه ها کاملا خنک شود سپس روی سطح کار منتقل کنید. یکی از تابه ها را تمیز کنید.

 

قالب کیک تمیز رابا پلاستیک بپوشانید تا حداقل 3 اینچ از همه ی طرف آویزان شود. بستنی را بـه یک کاسه بزرگ منتقل کنید و له کنید تا کمی نرم و قابل پخش شدن باشد.
یک لایه براونی را در کف ظرف آماده شده قرار دهید. نیمی از بستنی را روی ان پخش کنید. یک لایه دیگر براونی و سپس باقیمانده بستنی را روی ان قرار دهید. لایه باقیمانده براونی را روی ان قرار دهید. تا زمانی کـه سفت شود، حداقل 2 ساعت فریز کنید.

 

پس از آماده شدن برای سرو، با استفاده از همزن برقی، خامه را دریک کاسه بزرگ بزنید تا قله هاي‌ متوسط ​​سفت شکل بگیرد. کیک را از قالب خارج کرده و پلاستیک ان را جدا کرده ودر بشقاب سرو بریزید. خامه رابا قاشق روی کیک بریزید و با سس شکلات بپاشید.

 

10. کیک نارگیلی

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

1/2 بسته خامه غلیظ

3 قاشق غذاخوری شکر شیرینی پزی

1/2 قاشق چایخوری شیره نارگیل

1 بسته پودر کیک

1 1/4 فنجان نارگیل پولکی شیرین نشده

 

طرز تهیه کیک تولد

خامه غلیظ، شکر قنادی و عصاره را دریک کاسه متوسط بریزید. با همزن برقی هم بزنید تا وقتی کـه همزن ها بلند شوند، قله هاي‌ نرمی ایجاد شود.
کیک را در بشقاب سرو برگردانید. با استفاده از یک کاردک کوچک خامه، خامه فرم گرفته را روی کل کیک بمالید. نارگیل را بـه آرامی روی خامه فرم گرفته بزنید. بلافاصله سرو کنید یا روی ان را بپوشانید و تا 1 روز در یخچال بگذارید.

 

11. کیک اومبر صورتی

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

روغن، برای روغن کاری تابه

4 1/2 فنجان آرد همه ی منظوره

4 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

3/4 قاشق چایخوری نمک کوشر

3 قاشق چایخوری «1 1/2 فنجان» کره بدون نمک، در دمای اتاق

2 1/4 فنجان شکر دانه ریز

6 شماره تخم مرغ بزرگ، در دمای اتاق

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

2 1/4 فنجان شیر کامل، در دمای اتاق

رنگ خوراکی ژل صورتی تیره

باترکرم وانیلی

 

باترکرم وانیلی

2 پوند شکر قنادی

2 فنجان کره بدون نمک، در دمای اتاق

1/4 فنجان خامه غلیظ

1 قاشق غذاخوری. عصاره وانیل خالص

 

طرز تهیه کیک تولد

فر رابا دمای 325 درجه فارن هایت گرم کنید. چهار قالب کیک گرد 8 اینچی را روغن بزنید و کف ان رابا روغن بپوشانید؛ روی پوست را روغن بزنید. دریک کاسه متوسط ​​آرد، بیکینگ پودر و نمک رابا هم مخلوط کنید. با استفاده از همزن برقی، کره و شکر را دریک کاسه بزرگ با دور تند هم بزنید تا سبک و پف کند، حدود 3 دقیقه. سرعت را بـه متوسط ​​کاهش دهید و تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و قبل از اضافه کردن تخم مرغ ها، هر کدام را بزنید تا مخلوط شوند. در وانیل بزنید.

 

سرعت را کم کنید و مخلوط آرد را در سه قسمت بـه صورت متناوب با شیر اضافه کنید و فقط تا زمانی کـه مخلوط شود هم بزنید. خمیر را بین چهار کاسه تقسیم کنید «حدود 2 1/2 فنجان در هر کاسه» و رنگ غذا را بـه رنگ سه کاسه با سایه هاي‌ مختلف صورتی اضافه کنید. هر خمیر را بـه ظرف آماده شده منتقل کنید.

 

30 تا 35 دقیقه تا زمانی کـه یک چوب چوبی وارد شده در مرکز ان تمیز بیرون بیاید بپزید. کیک ها را بـه توری سیمی منتقل کنید و اجازه دهید بـه مدت 10 دقیقه در تابه ها خنک شوند، سپس هر کدام را روی توری برگردانید تا کاملا خنک شوند.

 

با استفاده از یک چاقوی دندانه دار، رویه گرد همه ی کیک ها را برش دهید تا لایه هاي‌ صاف و یکنواختی ایجاد کنید. اگر کناره‌هاي‌ کیک‌ها تیره‌تر اسـت، بـه مدت 2 ساعت فریز کنید، سپس لبه‌ها رابا استفاده از میکروپلن یا رنده کوچک سوهان بزنید. سپس خامه را درست کنید، در همین حین، شکر قنادی ها را دریک کاسه الک کنید.

 

با استفاده از همزن برقی، کره را دریک کاسه بزرگ با سرعت متوسط، حدود 2 دقیقه بزنید تا کرم رنگ شود. سرعت را کم کنید و بـه تدریج شکر رابا خامه غلیظ اضافه کنید. عصاره وانیل را هم بزنید. سرعت را زیاد کنید و حدود 2 دقیقه بزنید تا پف کند.

 

پر رنگ ترین کیک صورتی را روی پایه کیک قرار دهید و روی ان 1 1/2 فنجان خامه کره اي پر کنید و بـه طور یکنواخت فقط تا لبه ها پخش کنید. با دومین کیک صورتی پر رنگ ساندویچ کنید، سپس 20 دقیقه خنک کنید. لایه بندی را تکرار کنید، از لایه هاي‌ دیگر کیک برای ایجاد یک افکت ombre «سرد شدن بین هر لایه خامه» استفاده کنید. با یک لایه خامه تمام کنید. برای جلوگیري از خشک شدن، روی کیک رابا پلاستیک بپوشانید تا آماده سرو شود.

 

12. کیک دوستان جنگلی

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

3 تابه لوله اي

2 فنجان کره بدون نمک، در دمای اتاق، بـه علاوه بیشتر برای تابه ها

6 فنجان آرد همه ی منظوره

2 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

1 1/2 قاشق چایخوری نمک کوشر

3 1/2 فنجان شکر دانه ریز

8 تخم مرغ بزرگ، در دمای اتاق

4 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

2 1/2 فنجان شیر کامل، در دمای اتاق

 

باترکریم

4 فنجان شکر شیرینی پزی

2 فنجان کره بدون نمک، در دمای اتاق

3/4 قاشق چایخوری نمک کوشر

1/4 فنجان خامه غلیظ

1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل خالص

رنگ خوراکی ژل فیروزه اي و نارنجی، اختیاری

شیرینی هاي‌ شکری برای صورت ها

 

طرز تهیه کیک تولد

فر رابا دمای 325 درجه فارن هایت گرم کنید. تابه هاي‌ لوله اي رابا کره بمالید. دریک کاسه آرد، بکینگ پودر و نمک رابا هم مخلوط کنید. با استفاده از همزن برقی، دریک کاسه بزرگ، کره و شکر گرانول رابا سرعت کم بزنید تا مخلوط شوند. افزایش سرعت بـه متوسط ​​بـه بالا؛ حدود 3 دقیقه بزنید تا سبک و پفی شود.

 

کاهش سرعت بـه متوسط؛ تخم‌مرغ‌ها را یکی یکی اضافه کنید و هر کدام را هم بزنید تا یکدست شود و بعد اضافه کنید. در وانیل بزنید. سرعت را کم کنید و مخلوط آرد را در سه قسمت اضافه کنید و بـه طور متناوب با شیر اضافه کنید و فقط تا زمانی کـه مخلوط شود هم بزنید.

 

خمیر را داخل تابه هاي‌ آماده شده بریزید. 10 تابه 1/4 اینچی را تا 3/4 اینچ از بالا و بقیه را تا 1/2 اینچ از بالا پر کنید. 30 تا 40 دقیقه تا زمانی کـه یک چوب چوبی کـه در مرکز قرار داده شده تمیز بیرون بیاید بپزید. بگذارید 15 دقیقه در تابه خنک شود، سپس روی توری خنک کننده برگردانید و بگذارید کاملا خنک شود.

 

کره رابا همزن برقی درست کنید، شکر، کره و نمک قنادی ها رابا سرعت کم بزنید تا مخلوط شوند، سپس سرعت را تا متوسط ​​افزایش دهید و حدود 3 دقیقه بزنید تا پف کند. با روشن شدن دستگاه، خامه را بـه آرامی اضافه کنید. حدود 3 دقیقه هم بزنید تا پف کند. در وانیل بزنید. بـه دلخواه رنگ کنید. روی کیک هاي‌ خنک شده خامه بمالید و بـه دلخواه تزئین کنید.

 

13. کیک هندوانه

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

1 جعبه مخلوط کیک زرد

1 جعبه مخلوط پودینگ فوری وانیلی و فیلینگ پای

4 تخم مرغ هاي‌ بزرگ

1 فنجان آب

روغن

3 1/2 قوطی خامه وانیلی

رنگ خوراکی ژله اي یا خمیری قرمز، نارنجی، سبز برگ، زرد و سیاه

کشمش با روکش شکلاتی «کشمش»

 

همچنین بـه این موارد نیاز دارید:

کیسه شیرینی پزی، کوپلر، نوک تزئین گلبرگ 101S یا 101 یا نوک سبد بافی 44 یا 47

 

طرز تهیه کیک تولد

فر رابا دمای 350 درجه فارن هایت گرم کنید.  مخلوط کیک، مخلوط پودینگ، تخم مرغ، آب و روغن را دریک کاسه بزرگ باهم مخلوط کنید. با سرعت متوسط ​​با همزن برقی بـه مدت 2 دقیقه بزنید. بـه طور مساوی در تابه هاي‌ آماده شده بریزید. 30 تا 35 دقیقه بپزید تا چوبی کـه در وسط ها گذاشته شده تمیز بیرون بیاید. 15 دقیقه در تابه ها روی توری سیمی خنک کنید. کیک ها را روی قفسه برگردانید، کاغذ را بردارید و کاملا خنک کنید.

 

رنگ یک قوطی قرمز نارنجی. با استفاده از برگ سبز، زرد و کمی مشکی، می‌توان رنگ سبز کم رنگ را رنگ کرد. 1/2 فنجان مات سبز کم رنگ را در کیسه شیرینی مجهز بـه نوک تزئینی بردارید. با استفاده از رنگ خوراکی سبز برگ و سیاه، باقیمانده یخ زدگی سبز کمرنگ را رنگ کنید تا سبز تیره شود. لایه هاي‌ کیک را روی یک تخته برش قرار دهید. بـه صورت ضربدری از وسط نصف کنید. یک تکه را کنار بگذارید.

 

برای برش هاي‌ هندوانه بزرگ، 3 لایه کیک رابا نصف ساندویچ با 1/3 فنجان فراستینگ سفید بین هر کدام «لایه رویی را وارونه کنید تا قسمت صاف بالا باشد». برای قاچ هاي‌ هندوانه کوچک، تکه کیک رزرو شده را بـه 3 قاچ برش دهید. فراست را برش داده و با یک لایه نازک از مایه سفید باقیمانده برش دهید. لبه‌هاي‌ گرد کیک‌ها رابا رنگ سبز تیره خامه کنید. با استفاده از اسلاید مسطح نوک تزیینی، مات سبز کم رنگ را در امتداد لبه مات سبز تیره در طرفین و بالا لوله کنید. خطوط مورب را روی دو طرف روی مات سبز تیره قرار دهید. با کاردک، خطوط سبز کم رنگ را بمالید تا ظاهر پوست هندوانه ایجاد شود.

 

1/2 فنجان خامه قرمز-نارنجی را رزرو کنید. با باقیمانده یخ زدگی قرمز-نارنجی، رویه و کناره هاي‌ مستقیم کیک ها، تقریبا 1/2 اینچ باقی میماند. مرز فراستینگ سفید کشمش هاي‌ با روکش شکلاتی را از طول نصف کنید. قسمت برش را بـه سمت بالا در مایه قرمز نارنجی برای حفره ها قرار دهید. چند ساعت یا یک شب در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد.

 

برش بزرگ خربزه را در سینی سرو بریزید و روی لبه گرد قرار دهید. پشت کیک رابا خامه قرمز-نارنجی رزرو شده؛ با کشمش با روکش شکلاتی اضافی تزئین کنید. قاچ هاي‌ کوچک را روی سینی با برش هاي‌ بزرگ قرار دهید. «برای سرو کیک بزرگ، قبل از برش دادن ان را روی یک طرف صاف قرار دهید.»

 

14. کیک لایه ای مرنگ شکلاتی

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

لایه هاي‌ مرنگ

1 قاشق غذاخوری. نشاسته سیب زمینی یا نشاسته ذرت

1 1/2 فنجان شکر فوق ریز

6 شماره سفیده تخم مرغ بزرگ

1 قاشق چایخوری سرکه سفید

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1/4 فنجان پودر کاکائو شیرین نشده

7 اونس شکلات تلخ، خرد شده

 

لایه هاي‌ موس

8 اونس شکلات تلخ، خرد شده

4 شماره زرده تخم مرغ بزرگ

3 قاشق غذاخوری قند

3/4 فنجان بـه علاوه 3/4 فنجان خامه غلیظ دیگر

شکلات و تمشک ریش شده برای سرو

 

طرز تهیه کیک تولد

مرنگ

فر رابا دمای 275 درجه فارن هایت گرم کنید. 2 ورقه پخت بزرگ رابا کاغذ روغنی بپوشانید. دو دایره 6 اینچی روی هر ورق پوست بکشید، سپس ان را برگردانید. نشاسته سیب زمینی و شکر رابا هم ترکیب کنید. دریک کاسه بزرگ بسیار تمیز، با استفاده از همزن برقی، سفیده تخم مرغ و سرکه رابا سرعت متوسط ​​بـه مدت 1 تا 2 دقیقه با همزن میزنیم تا فوم هاي‌ ان تشکیل شود. مخلوط شکر را بـه تدریج اضافه کنید، هر بار 1 قاشق غذاخوری، 30 ثانیه قبل از اضافه کردن بیشتر هم بزنید. آن قدر بزنید تا سفیده ها سفت و براق شوند. وانیل را اضافه کنید و 1 دقیقه هم بزنید.

 

با استفاده از یک الک ریز، پودر کاکائو را روی مخلوط سفیده تخم مرغ الک کنید. شکلات را اضافه کنید و با استفاده از یک کاردک لاستیکی بزرگ در مخلوط سفیده تخم مرغ بریزید. با استفاده از دایره ها بـه عنوان راهنما، مخلوط را بین ورقه هاي‌ پخت آماده شده تقسیم کنید و از یک کاردک کوچک خامه استفاده کنید تا بـه 2 دور یکدست صاف شود. 1 ساعت بپزید، سپس فر را خاموش کنید و بگذارید لایه هاي‌ مرنگ کاملاً در فر خنک شوند، حداقل 3 تا 4 ساعت یا حداکثر تا یک شب.

 

 

موس

شکلات را در مایکروویو با قدرت 50 درصد در 30 ثانیه ذوب کنید و هم بزنید تا کاملا ذوب شود. دریک قابلمه متوسط، زرده تخم مرغ، 1 قاشق غذاخوری شکر و 3/4 فنجان خامه غلیظ رابا هم مخلوط کنید. روی متوسط ​​حرارت دهید، مدام هم بزنید تا کمی غلیظ شود و مخلوط پشت قاشق را بـه مدت 4 تا 5 دقیقه بپوشاند. شکلات آب شده رابا همزن بزنید. از روی حرارت بردارید، مخلوط را بـه یک کاسه متوسط ​​منتقل کنید، روی ان را بپوشانید ودر یخچال قرار دهید تا در حد لمس خنک شود، حدود 1 ساعت.

 

پس از خنک شدن، با استفاده از همزن برقی، 3/4 فنجان خامه باقیمانده و 2 قاشق غذاخوری شکر رابا هم مخلوط کنید تا قله هاي‌ متوسط ​​تشکیل شود. 1/3 خامه رابا مخلوط شکلاتی مخلوط کنید تا شل شود. خامه باقیمانده را هم بزنید. حداقل 1 ساعت قبل از مونتاژ با پلاستیک بپوشانید و خنک کنید. قبل از استفاده هم بزنید تا شل شود.

برای گرد آوری، 1 دور مرنگ را بـه یک ظرف بزرگ و مسطح برای سرو بریزید و 1/4 قاشق از موس را روی ان بریزید و بـه صورت یک لایه پخش کنید. لایه دوم مرنگ و موس را روی ان قرار دهید. تکرار. درصورت تمایل روی ان رابا تمشک و شکلات ریش ریش شده بپاشید.

 

15. کیک کانولی

دستور پخت کیک تولد متنوع جدید برای تولد + عکس

 

مواد لازم برای تهیه کیک تولد

3/4 فنجان کره بدون نمک

3 فنجان آرد همه ی منظوره

1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

1 قاشق چایخوری نمک کوشر

1 1/2 فنجان شکر دانه ریز

6 شماره تخم مرغ بزرگ

1 قاشق چایخوری. عصاره بادام

1 فنجان مینی چیپس شکلاتی

1/2 فنجان پسته پوست کنده خرد شده

2 پوسته کانولی بزرگ

 

خامه

3 1/2 فنجان ریکوتا با شیر کامل

2 1/2 قاشق چایخوری پوست پرتقال

2 قاشق چایخوری پوست لیمو

1/4 قاشق چایخوری دارچین

1/4 قاشق چایخوری نمک کوشر

3/4 فنجان شکر شیرینی پزی

3/4 فنجان خامه غلیظ

 

طرز تهیه کیک تولد

فر رابا دمای 350 درجه فارن هایت گرم کنید. دو قالب کیک گرد 8 اینچی رابا کره بپوشانید، سپس آرد بپاشید. دریک کاسه بزرگ، آرد، بکینگ پودر و نمک رابا هم مخلوط کنید. با همزن برقی، شکر و کره را دریک کاسه بزرگ با همزن بزنید تا سبک و پف کند. تخم مرغ ها را یکی یکی بزنید سپس عصاره بادام را «درصورت استفاده» بزنید. سرعت همزن را بـه متوسط ​​کاهش دهید و بـه تدریج مخلوط آرد را بـه طور متناوب اضافه کنید و فقط تا زمانی کـه ترکیب شود مخلوط کنید. 1/2 فنجان از چیپس هاي‌ شکلات را داخل ان بریزید.

 

خمیر را بین تابه هاي‌ آماده شده تقسیم کنید «هر کدام حدود 3 1/2 فنجان» و بپزید تا زمانی کـه یک چوب چوبی کـه در مرکز قرار داده شده تمیز بیرون بیاید، 35 تا 40 دقیقه. بگذارید کیک ها بـه مدت 5 دقیقه در تابه ها خنک شوند، سپس روی توری سیمی برگردانید تا کاملا خنک شوند.

 

در حالی کـه کیک ها خنک می‌شوند، خامه را درست کنید. با استفاده از همزن برقی، ریکوتا را دریک کاسه بزرگ بزنید تا یکدست شود. پوست، دارچین و نمک را هم بزنید. با شکر قنادی مخلوط کنید تا یکدست شود. خامه غلیظ را اضافه کنید و با استفاده از همزن، 3 تا 4 دقیقه با سرعت متوسط ​​بـه بالا بزنید تا غلیظ و سفت شود. در یخچال بگذارید تا آماده استفاده شود.

 

کیک ها را بـه صورت افقی نصف کنید تا 4 لایه ایجاد شود. چهار نوار کاغذ روغنی یا مومی بـه پهنای 3 اینچ را دریک مربع دور لبه بشقاب سرو بچینید «اینکار بـه تمیز نگه داشتن بشقاب کمک می‌کند» و 1 لایه کیک را روی بشقاب قرار دهید. 1 فنجان خامه را روی ان بمالید. یک لایه دیگر از کیک را ساندویچ کنید و با لایه هاي‌ باقیمانده اینکار را تکرار کنید، سپس روی و کناره هاي‌ کیک را یخ بزنید.

 

پسته ها، پوسته هاي‌ کانولی و 1/2 فنجان شکلات چیپسی باقیمانده را بـه آرامی روی کناره هاي‌ کیک فشار دهید «از کاغذ روغنی استفاده کنید تا روی انها ضربه بزنید». تا زمان سرو «حداکثر 2 روز» در یخچال قرار دهید.

جدیدترین مطالب سایت