بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

بهترین مدل های کوکی : نمیتوانید بین چیپس شکلاتی یا شیرینی هاي‌ شکری یکی را انتخاب کنید؟ شیرینی خودرا بـه طالع بینی بسپارید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از کوکی هایي را منتشر کرده ایم کـه باید بر اساس ماه تولدتان بخورید.

 

کوکی که باید بر اساس علامت تولد خود بخورید

همه ی ما هر از چند گاهی بـه کمی شکر احتیاج داریم و یکی از ساده ترین راه‌ها برای ارضای هوس خوردن شیرینی اسـت. از کلاسیک‌هایي مانند چیپس شکلات و کشمش بلغور جو دوسر گرفته تا شیرینی‌هاي‌ غیرعادی‌تر بـه جز سینک ظرف‌شویی، تنوع کافی دراین خوراکی‌هاي‌ خوشمزه وجوددارد کـه باعث می شود شـما در انتخاب غرق شوید.

 

خوشبختانه، طعمی وجوددارد کـه کاملاً با شخصیت شـما مطابقت دارد، و این طالع بینی اسـت کـه پاسخ را می دهد. بـه خواندن ادامه دهید تا از یک اخترشناس حرفه اي در مورد نوع شیرینی کـه بـه بهترین شکل با علامت زودیاک شـما مطابقت دارد بشنوید. و شروع بـه تهیه لوازم پخت خود کنید!

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کوکی جو و میوه‌های خشک

 

فروردین: کوکی قرمز مخملی

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

بهترین مدل های کوکی

 

بـه عنوان نخستین علامت مستقل زودیاک، شـما بـه طور طبیعی روندها را تعیین می‌کنید و همه ی را در حدس زدن کارهای بعدی خود نگه می دارید. ودر حالی کـه موفقیت شـما ممکن اسـت از بیرون سنتی بـه نظر برسد، مسیر شـما برای رسیدن بـه ان چیزی جز چیزی نبود. شـما می‌دانید کـه گرفتن بزرگ ترین پاداش در زندگی مستلزم خطرات بزرگی اسـت و از این کـه برای رسیدن بـه آنجا چند بار زمین بخورید نمیترسید.

 

وقتی صحبت از یک کلوچه می شود، چرا رنگ قدرت زودیاک خودرا با مخمل قرمز خوش طعم پذیرایی نکنید؟ این کوکی‌هاي‌ لذیذ و نرم و جویدنی با رنگ روشن‌شان توجه را می‌طلبد، و همچنین یک پیچ و تاب غیرمنتظره رابا نکاتی از وانیل شیرین و کاکائو ایجاد می کنند. این یک درمان وسوسه انگیز اسـت کـه همیشه باعث می شود شـما بیشتر بخواهید.

 

اردیبهشت: کوکی کشمشی بلغور جو دوسر

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

اردیبهشت تیراندازی مستقیم اسـت کـه از لذت هاي‌ ساده زندگی لذت میبرد. بـه عنوان یک علامت زمین، شـما دوست ندارید همه ی چیز را پیچیده کنید. در واقع، شـما ترجیح می دهید هنگام حل مشکلات مستقیم ترین رویکرد را در پیش بگیرید.

 

وقتی صحبت از چیزهایی می شود کـه از انها بیشترین لذت را می‌برید، دوست دارید بـه چیزهایی کـه می‌دانید پایبند باشید.

 

آیا چیزی بهتر از یک کلوچه وجوددارد کـه بتواند آرامش و دلتنگی خانه و دوران کودکی را در شـما ایجاد کند؟ برای تو نیست، اردیبهشت. با طعم شکر قهوه اي گرم و بافت جویدنی، یک کوکی کشمشی بلغور جو دوسر کلاسیک یک خوراکی شیرین اسـت کـه مطمئناً هر بار لذت می‌برد.

 

خرداد: کوکی های m&m

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

تو تنوع را دوست داری، خرداد. بـه عنوان یک علامت هوا، شـما بـه جایی می‌روید کـه باد شـما را می‌برد و دوست ندارید برای مدت طولانی دریک مکان بسته باشید. شـما ترجیح می دهید وقت خودرا صرف تجربه هاي‌ جدید و رشد بـه عنوان یک شخص کنید.

 

شـما بـه یک کوکی نیاز دارید کـه بـه اندازه شـما در شخصیت خود تنوع و هوس داشته باشد، بـه همین دلیل اسـت کـه نمیتوانید با کوکی M&M اشتباه کنید. این شیرینی هاي‌ قندی خوشمزه تا لبه با تکه هاي‌ آب نبات رنگارنگ بسته بندی شده اند کـه شخصیت بـه همان اندازه رنگارنگ و روشن شـما را منعکس می کند.

 

تیر: Snickerdoodle

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

بهترین مدل های کوکی

 

تو عاشق کلاسیک هستی، تیر. بـه عنوان یک نشانه آب، شـما کمی احساساتی تر و نوستالژیک تر از نشانه هاي‌ دیگر هستید، و این بر سلیقه شـما در همه ی چیز تأثیر می‌گذارد.

 

وقتی چیزی را پیدا کردید کـه دوست دارید، تمایلی بـه فاصله گرفتن از ان ندارید. در طالع بینی، تیر ها بر خانه حکمرانی می کنند و بـه خاطر جنبه هاي‌ پرورش دهنده خود شناخته می‌شوند، بنابر این کوکی شـما باید بـه همان اندازه آرام‌بخش و آشنا باشد.

 

تنها شیرینی کـه میتواند با انرژی آرامش بخش گذراندن وقت با شـما، تیر، مطابقت داشته باشد، یک snickerdoodle خوشمزه اسـت کـه مستقیماً از فر بیرون آمده اسـت. این خوراکی شیرین تند یادآور آخر هفته ها در خانه مادربزرگ و خاطرات شیرین دوران کودکی اسـت. ناگفته نماند، دستور غذا بـه اندازه کافی ساده اسـت کـه تمام خانواده میتوانند در پخت انها کمک کنند.

 

مرداد: کوکی های قطره لیمو

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

برخی دوست دارند ان را ساده نگه دارند، اما شـما نه، مرداد. همان طور کـه نشانه آتش پر جنب و جوش و سرزنده توسط خورشید اداره می شود، ظرافت بسیار کمی در کاری کـه انجام می دهید وجوددارد. شـما دوست دارید هر جا کـه میروید بیانیه اي بنویسید و تاثیر ماندگاری را برای مردم بـه جا بگذارید.

 

نه تنها مهم اسـت کـه بـه دیگران نشان دهید چه سلیقه باورنکردنی دارید، آخرین چیزی کـه می توانید تحمل کنید این اسـت کـه دیگران فکر کنند شـما خسته کننده هستید.

 

تنها نوع کوکی‌اي کـه برای شـما منطقی اسـت، نوعی کوکی اسـت کـه بـه اندازه یک کوکی قطره‌اي لیمو اسـت. روشن و دلير مانند شخصیت بیرونی شـما، این کوکی از انرژی شخصیت اصلی تقلید می کند. و اگر چه ممکن اسـت برای همه ی مناسب نباشد، اما یک چیز مسلم اسـت، کوکی‌هاي‌ لیمویی برای افرادی کـه بـه دنبال تغییر اوضاع هستند، مورد استقبال قرار می گیرد.

 

شهریور: شیرینی شکری

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

شهریور، شـما از ساختار شکوفا می شوید. بـه عنوان یک علامت زمین، دوست دارید همه ی چیز را نسبتاً قابل پیشبینی نگه دارید و روال را بـه تصادفی ترجیح دهید.

 

وقتی صحبت از مواردی مانند سبک شخصی، طراحی داخلی و سلیقه بـه میان می آید، شـما فردی نظافت‌گرا هستید. در حالی کـه برای شـما مشکلی ندارد کـه هر چند وقت یک‌بار در مورد چیزهای عجیب‌وغریب افراط کنید، اما اهمیت آماده بـه کار قدیمی را درک می‌کنید.

 

وقتی نوبت بـه انتخاب خوراکی عالی برای میان وعده آخر شب می رسد یا می توانید ان را بـه غذای بعدی خود بیاورید، نمی‌توانید با شیرینی شکری کلاسیک اشتباه کنید.

 

این دستور العمل ساده سریع و آسان درست می شود، کـه بـه خوبی با کمال گرایی شـما سازگار اسـت. شیرینی‌هاي‌ قندی نیز بسیار مورد علاقه هستند، این مهم اسـت زیرا شخصیت متفکر شـما همیشه میـــخواهد از خوشحالی دیگران نیز خاطرجمعی حاصل کند.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کوکی شکلاتی بدون آرد خوشمزه برای صبحانه و عصرانه

 

مهر: کوکی سیاه و سفید

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

بهترین مدل های کوکی

 

تو کمی پروانه اجتماعی هستی، مهر. شـما مایلید از راه خود برای کمک بـه دیگران تلاش کنید و دوست دارید مردم را از طریق شبکه شخصی خود بـه هم متصل کنید.

 

بـه عنوان علامتی کـه با ترازو مرتبط اسـت، امیدوار هستید کـه تعادل کامل را ایجاد کنید. اما گفتن اینکار آسان تر از انجام ان اسـت زیرا شـما همیشه پرانرژی ودر حال حرکت هستید. دوست دارید گزینه هاي‌ خودرا باز نگه دارید، کـه میتواند منجر بـه عدم تعادل در زندگی شـما شود.

 

اگر مراقب نباشید، ممکن اسـت در تلاش برای خوردن کیک «یا کلوچه!» و خوردن ان؛ بیش از حد بـه خودتان فشار بیاورید. و با زهره، سیاره زیبایی شناسی، کـه بر انرژی شـما حاکم اسـت، میخواهید چیزها بـه همان اندازه کـه بـه نظر می‌رسند طعم خوبی داشته باشند.

 

کوکی کلاسیک سیاه و سفید با آیسینگ خوشمزه نیمه شکلاتی-نیمه وانیلی بهترین هاي‌ هردو دنیا را بـه شـما می دهد. وقتی می تواني همه ی چیز را داشته باشی، چرا تصمیمت را بگیری؟

 

آبان: کوکی دوبل شکلاتی تلخ

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

آبان در ابتدا یکی از پیچیده‌ترین نشانه‌هایي اسـت کـه میتوان ان را درک کرد، اما این فقط بـه این دلیل اسـت کـه شـما طبق معمولً در جبهه قرار می دهید. بـه عنوان یک علامت آب، شـما احساسات خودرا عمیقاً احساس میکنید و بیشتر اوقات در ذهن خود زندگی میکنید.

 

در حالی کـه دیگران ممکن اسـت انرژی اسرارآمیز شـما را درونگرا بخوانند، هیچ چیز در شـما ظریف نیست. وقتی احساس اسانی کردید کـه با افراد اطرافتان باز شوید، آسان می شوید و جنبه‌هاي‌ پنهان شخصیت خودرا بـه نمایش میگذارید.

 

یک کوکی دوبل چیپسی شکلاتی تیره دارای تمام لایه هاي‌ پیچیده اي اسـت کـه شـما انجام می دهید. هنگامی کـه برای نخستین بار یک لقمه میخورید، ممکن اسـت یک کلوچه معمولی بـه نظر برسد، اما هر چه بیشتر ان را بخورید، طعم هاي‌ عمیق و منحط بیشتری ظاهر می شود.

 

آذر: بیسکوتی

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

آذر بیش از هر چیزی برای استقلال و اصالت ارزش قائل اسـت. در حالی کـه علائم دیگر بـه رویکردهای سنتی‌تر زندگی پایبند هستند، شـما مشغول رفتن بـه جاده‌اي هستید کـه کمتر سفر کرده اید. بـه عنوان نشانه آتش، ذاتاً پرانرژی و کنجکاو هستید، اما کمی غیر قابل پیشبینی نیز هستید. مسافر جهانی زودیاک، شـما بـه یک کوکی بین المللی نیاز دارید تا نمایانگر دیدگاه گسترده و فرهنگی شـما نسبت بـه زندگی باشد.

 

بـه همین دلیل اسـت کـه بیسکوتی، یک غذای مورد علاقه ایتالیایی از شهر پراتو توسکانی، یک انتخاب عالی برای شماست. این بیسکویت‌هاي‌ بادام دوبار پخته شده را میتوانید در حین حرکت یا با یک فنجان قهوه دریک کافه خیابان شلوغ میل کنید، کـه این بیسکویت‌ها را برای تکان‌دهنده‌هایي مانند شـما عالی میکند.

 

دی: شیرینی کره بادام زمینی

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

بهترین مدل های کوکی

 

در رویکرد شـما بـه زندگی قابل پیشبینی و سرراست اسـت، اکثر مردم تصور می کنند کـه دی فقط بـه کار و پول اهمیت می دهد. با این حال، دیدگاه منضبط شـما ناشی از تمایل بـه ایجاد آسایش و امنیت برای کسانی اسـت کـه دوستشان دارید.

 

بـه عنوان یک علامت زمین، بـه خود می بالید کـه محیطی با ثبات ایجاد می‌کنید کـه در ان دیگران احساس امنیت کنند تا خودشان را ابراز کنند. و گرچه تمایل دارید خودتان را جدی بگیرید، اما این بدان معنا نیست کـه نمیدانید چگونه هر چند وقت یکبار آرام شوید و کمی سرگرم شوید.

 

بـه عنوان علامتی کـه توسط زحل دوستدار سنت اداره می شود، دی نسبت بـه چیزهای آزمایش شده در زندگی جزئی رفتار می کند و این برای غذا هاي مورد علاقه شـما نیز صدق می کند. هنگام انتخاب یک کوکی برای دی، بهتر اسـت از چیزهای کلاسیک و ساده مانند یک کلوچه کره بادام زمینی گرم و خوش طعم استفاده کنید.

 

بهمن: آجیل ماکادمیا شکلاتی سفید

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

شـما دوست دارید در سمت وحشی راه بروید، بهمن. خواه انتخاب شغل، یافتن عشق زندگیتان یا انتخاب حلقه درونی‌تان، شـما بـه سمت چیزهای واقعاً منحصربه‌فرد و غیرعادی کشیده می شوید. بـه عنوان یک نشانه هوا، دوست دارید همه ی چیز را سبک و بازیگوش نگه دارید و زندگی را خیلی جدی نگیرید.

 

وقتی نوبت بـه انتخاب غذای پخته‌اي میرسد کـه با انرژی عجیب شـما مطابقت دارد، یک کلوچه ماکادمیا شکلاتی سفید را انتخاب کنید. آن ها کاملا جویدنی هستند و مملو از ترکیباتی هستند کـه تا آخرین لقمه شـما را در حدس زدن نگه می دارد.

 

اسفند: تراشه شکلات نمک دریایی

بهترین مدل های کوکی بر اساس ماه تولدتان

اسفند ها معشوقه هاي‌ آرمانگرای زودیاک هستند. آسان و بی خیال، با قلبی باز و ذهنی باز بـه زندگی نزدیک می شوید و هر کاری را یک‌بار امتحان می‌کنید. یک نشانه تغییرپذیر، ماهی ها بدون زحمت با محیط اطراف خود سازگار می‌شوند و می‌دانند کـه چگونه با جریان حرکت کنند بیش از هر علامت دیگری.

 

بنابر این، در حالی کـه تقریبا هر تنوعی باعث میشود شـما احساس رضایت کنید، بهترین راه برای رسیدن بـه قلب شـما با یک کوکی شکلاتی نمک دریایی اسـت. طعم‌هاي‌ غنی و آشنای چیپس‌هاي‌ شکلات و شکر قهوه‌اي این فرصت را بـه شـما می دهد کـه خاطرات خوش را بـه یاد آورید، در حالی کـه افزودن نمک دریا با یادآوری مکان مورد علاقه‌تان، اقیانوس، طبیعت سمبل آب شـما را جذاب می کند.

 

بیشتر بخوانید: 15 مدل شیرینی خوشمزه برای ایام عید نوروز | شیرینی عید نوروز

 

در پایان

کوکی دسری اسـت کـه از یک کلوچه بزرگ تشکیل شده اسـت کـه مانند دسته اي از کلوچه هاي‌ معمولی پخته می شود و طبق معمولً با فراستینگ تزئین می شود.

جدیدترین مطالب سایت