سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

سالاد ویژه متولدین هرماه : ناهار میز غمگین خودرا با یکی از این سالادهای مورد تایید اخترشناسان تغییر دهید. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از انواع سالادها را کـه باید بر اساس ماه تولدتان سفارش دهید را منتشر کرده ایم.

 

سالادی که باید بر اساس علامت زودیاک خود سفارش دهید

اگر بـه دنبال گزینه ناهار سالم تری هستید، سالاد طبق معمول بهترین راه اسـت. اما خوردن یک کاسه کسل کننده سبزی هرروز می تواند بـه سرعت پیر شود.

 

چرا کمی هیجان را بـه وعده غذایی ظهر خود اضافه نمی‌کنید و اجازه نمیدهید طالع بینی برای سفارش بعدی شـما تصمیم بگیرد؟ فرقی نمیکند سس‌تان را کنار هم بچسبانید یا دوست دارید روی ان‌ها روی هم بچسبانید، یک سالاد نجومی برایتان وجوددارد.

 

از شهریور کـه از یک کلاسیک امتحان شده و واقعی استقبال میکند گرفته تا آذر کـه بـه دنبال مواد عجیب‌وغریب تر اسـت، ما شـما را تحت پوشش قرار داده ایم. بـه خواندن ادامه دهید تا از یک ستاره شناس بشنوید کـه کدام نوع سالاد را باید بر اساس علامت زودیاک خود سفارش دهید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه سالاد آمریکایی + آموزش طرز تهیه سالاد میگو و سس برنز

 

فروردین: سالاد جنوب غربی

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

سالاد ویژه متولدین هرماه

 

فروردین نشانه چاشنی و اشتیاق اسـت، بنابر این از ماجراجویی خارج از منطقه اسانی خود نمیترسید. تحت حاکمیت مریخ، سیاره عمل و رانش، شـما زمانی برای چیزهای کسل کننده و پیش پا افتاده ندارید و معتقدید کـه زندگی برای انجام کاری کـه از ان متنفر هستید بسیار کوتاه اسـت.

 

یک سالاد پرکننده جنوب غربی راهی عالی برای اضافه کردن طعم و مزه بـه سفارش ناهار شماست. شـما ان را داغ و آتشین دوست دارید، پس حتماً سالاد خودرا با یک سس تند اضافه کنید تا لگد بیشتری داشته باشید.

 

اردیبهشت: سالاد اسفناج توت فرنگی

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

کسانی کـه تحت علامت گاو نر بـه دنیا آمده اند، تمایل دارند کـه ترجیحات خودرا حساس کنند. شـما بـه خاطر انعطاف‌پذیری‌تان شناخته نمیشوید، بلکه بـه دلیل سرسختی‌تان شناخته میشوید. وقتی تصمیم میگیرید چیز جدیدی را امتحان کنید، دوست دارید موادی را آزمایش کنید کـه چیزهای مورد علاقتان را بـه شـما یادآوری کنند.

 

الهه سبز درونی خودرا با یک سالاد اسفناج توت فرنگی سالم و با طراوت در آغوش بگیرید. این سالاد مملو از میوه هاي‌ پر جنب و جوش و پر شده با یک سس آووکادوی خوشمزه و خامه اي اسـت، این سالاد همیشه نت مناسب شـما خواهد بود.

 

خرداد: سالاد نیکواز

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

جوزا بـه عنوان علامتی کـه توسط عطارد انعطاف پذیر اداره می شود، تقریبا در هر موقعیتی می تواند چیز خوبی پیدا کند. بنابر این شـما تمایل دارید کـه تجربه کنید و چیزهای جدید را امتحان کنید، و اغلب نظر خودرا از روی هوس تغییر می دهید.

 

نمی‌توانید تصمیم بگیرید کـه در خلق و خوی چه چیزی هستید؟ چرا همه ی چیز رابا سالاد نیکوآز پیچیده میل نکنید؟ این غذای مورد علاقه فرانسوی ها با ترکیبی از زیتون، گوجه فرنگی، آنچوی، ماهی تن، لوبیا سبز و تخم مرغ آب پز سخت بسته بندی شده اسـت. این کمی از همه ی چیز اسـت، کـه مطمئناً سلیقه هاي‌ مختلف شـما را خوشحال می‌کند.

 

تیر: سالاد میگو کبابی

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

سالاد ویژه متولدین هرماه

تو خیلی بیشتر از چیزی کـه بـه نظر می رسه، تیر. شـما اغلب بـه عنوان پرورش‌دهنده زودیاک شناخته می شوید، اما بـه‌عنوان یک علامت اصلی، یک خط رهبری طبیعی در خود دارید. شـما سخت کار می‌کنید تا زندگی رویاهای خودرا بسازید ودر کنار دوستان و عزیزانتان احساس اسانی کنید، بنابر این بـه سالادی نیاز دارید کـه طعمی مانند یک غذای دل چسب خانگی داشته باشد.

 

سمبل تیر خرچنگ اسـت، بنابر این بـه طور طبیعی، سالاد غذا هاي دریایی تازه برای این علامت آبی مناسب اسـت. این سالاد تابستانی پر از پروتئین فراوان و یک سس تازه و پر جنب و جوش، مطمئناً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

مرداد: سالاد تاکو

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

برای تحت تاثیر قرار دادن شـما خیلی نیاز اسـت، مرداد. بـه عنوان نشانه آتش، شـما برای درام زندگی میکنید و دوست دارید همه ی چیز را هیجان انگیز نگه دارید. شـما پذیرای فعالیت‌ها و ماجراجویی‌هاي‌ جدیدی هستید کـه دیگران ممکن اسـت انها را مخاطره‌آمیز بدانند، اما این فقط جوینده هیجان در شماست.

 

شـما بـه دنبال سالادی هستید کـه یک تجربه کامل باشد، نه فقط یک سفارش ناهار، بنابر این یک سالاد تند تاکو راهی برای رفتن اسـت. رومی ترد با گوشت گاو خوش طعم، درکنار گشنیز و پیاز تازه، و با نوارهای ترد ترد تمام شده – این غذای روشن و لذیذ با تمام زنگ ها و سوت ها همراه اسـت.

 

شهریور: سالاد کاپرز

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

بـه‌عنوان کمال‌گرای زودیاک، هیچ چیز از چشم مراقب شـما دور نمی شود، شهریور. این توجه شـما بـه جزئیات اسـت کـه باعث می شود از بقیه بالاتر باشید. و هنگامی کـه نوبت بـه انتخاب موارد دلخواه می‌رسد، کلاسیک را بر روندهای گذرا ترجیح می دهید.

 

انرژی نشانه زمین شـما را نیز تا حدودی یک آجیل سلامت می‌کند، بنابر این سالادی میل می‌کنید کـه مواد تازه فراوانی داشته باشد و برای طعم دادن بـه سس هاي‌ سنگین متکی نباشد – مانند سالاد کاپرز. این غذای مورد علاقه ایتالیایی کـه از موزارلای تازه، گوجه فرنگی تازه و ریحان برش داده شده و با نمک و روغن زیتون چاشنی شده اسـت، مطمئناً با ذائقه تصفیه شده شـما مطابقت دارد.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه سالادی خوشمزه مخصوص کاهش فشار خون و کلسترول

 

مهر: سالاد گوه

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

زندگی یک مهمانی اسـت، و شـما بـه دنبال لذت بردن از هر لحظه ي لذت بخش هستید، مهر. تحت فرمانروایی زهره، سیاره عشق و اشتیاق، قرار نیست خودرا از چیزهایی کـه از ان لذت میبرید محدود کنید. اعتدال بیشتر بازی شماست و اهمیت امتحان کردن چیزهای جدید و پذیرش تازگی را درک می‌کنید.

 

سالاد کلاسیک گوه اي یک غذای ترد و خوشمزه اسـت کـه روی ان بیکن، پنیر آبی و گوجه فرنگی اسـت. شلاق زدن ان ساده اسـت و بـه شـما امکان می‌دهد هر بار یک لقمه کاملا متعادل دریافت کنید. بـه علاوه، بـه طرز هنرمندانه اي روی بشقاب طراحی شده اسـت کـه مطمئناً طرف ونوسی شـما را خوشحال می‌کند.

 

آبان: سالاد کاب

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

پیچیده شروع بـه توصیف شخصیت مرموز شـما نمی کند، عقرب. شـما یک علامت آب هستید، کـه شـما را در مورد چیزهای مورد علاقه خود احساساتی و خاص میکند. شـما تمایل دارید در مورد چیزی زود تصمیم بگیرید و بـه ان پایبند باشید. اگر قصد دارید از منطقه اسانی خود خارج شوید، همه ی چیز را وارد خواهید کرد.

 

سالاد بلال در ظاهر پیچیده بـه نظر میرسد «مثل شـما»؛ اما ترکیبی از طعم ها برای ایجاد یک تجربه آرامش بخش و بـه یاد ماندنی درکنار هم قرار می‌گیرند. این سالاد با لایه اي از بیکن ترد، تخم مرغ آب پز، مرغ، گوجه فرنگی، پنیر آبی خامه اي، آووکادو و پیاز قرمز، ترکیبی هماهنگ از طعم هاست کـه واقعا لذت بخش اسـت.

 

آذر: فتوش

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

سالاد ویژه متولدین هرماه

 

آذر بـه چیزهای زیادی مشهور اسـت، از جمله مهمترین آن ها شادی و سرگرمی. روحیه بی خیالی شـما مسری اسـت، بنابر این از امتحان چیزهای جدید نمیترسید. و بـه‌عنوان کاوشگر زودیاک، بـه دنبال ناهاری هستید کـه شـما را بـه یاد ماجراهای دور بیاندازد.

 

دفعه بعد کـه سفارش می دهید، از رستوران مدیترانه‌اي محلی خود مقداری فتوش بگیرید. این سالاد طعمی روشن و قاطعانه دارد کـه بسیار شبیه بـه شخصیت خود اسـت.

 

این غذای گیاهی کـه بـه‌طور سنتی با ترکیبی از پیتای سرخ شده، گوجه‌فرنگی، پیاز، تربچه و خیار درست می شود، میتواند با تمام سبزیجات و پروتئین‌هاي‌ مورد علاقه‌تان سفارشی شود، کـه باعث می شود از ترکیب‌هاي‌ خوش طعم ان خسته شوید.

 

دی: سالاد پنیر بز آروگولا

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

دی طبق معمولً سنتی هستند کـه دوست دارند بـه کلاسیک ها پایبند باشند. این در طبیعت شـما نیست کـه اغلب نظر خودرا تغییر دهید. بـه این ترتیب، شـما محبوب ترین گزینه هاي‌ موجود را ترجیح می دهید. فرقی نمیکند ماشینی باشد کـه می رانید یا جایی کـه باید تعطیلات بعدی را بگذرانید، شـما واقعاً امتحان شده را دوست دارید.

 

سالاد پنیر بز آروگولا یک پیش غذای رایج اسـت کـه در اغذیه فروشی ها در سراسر اروپا یافت می شود. ساده اما تاثیر گذار، با هر لقمه از سبزی هاي‌ برگ دار، سیب، گردو و سس بالزامیک، طعمی خوش طعم را ارائه میدهد. بـه عنوان یک علامت زمین معقول، شـما از طعم هاي‌ کلاسیک قدردانی خواهید کرد ودر عین حال بـه خود اجازه می دهید چیز جدیدی را امتحان کنید.

 

بهمن: سالاد تابوله کینوا

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

شـما بـه خاطر شخصیت متمایز و دیدگاه منحصر بـه فرد خود نسبت بـه زندگی شناخته شده اید، بهمن. هرگز راضی نشوید کـه بـه وضعیت موجود پایبند باشید، شـما همیشه بـه دنبال تجارب غیرعادی هستید. بـه عنوان یک نشانه هوا، شـما شخصیت انعطاف‌پذیرتری دارید، بنابر این متقاعد کردن شـما بـه چیزی جدید نیاز ندارد.

 

چرا دفعه بعد کـه سفارش می دهید از یک مورد علاقه بین المللی لذت نمی‌برید؟ یک سالاد تبوله خوشمزه اندکی از همه ی چیز را در خود دارد و بـه شـما این امکان را می‌دهد تا انچه را کـه در ان روز بـه سلیقه شـما می‌آید انتخاب کنید. مقداری کینوا برای یک پیچ و تاب غیرمنتظره اضافه کنید، ودر کمترین زمان یک سفارش جدید خواهید داشت.

 

اسفند: سالاد سالمون کبابی

سالاد ویژه متولدین هر ماه بر اساس علامت زودیاک

سالاد ویژه متولدین هرماه

تو دوست داری با جریان بروی، اسفند. اگر چه جنبه عاطفی شـما همیشه وجود خواهد داشت، اما طبق معمولً باید هر کاری را یک‌بار امتحان کنید. با این حال، بـه عنوان یک علامت قابل تغییر، شـما فردی نیستید کـه چیزی بیش از حد زرق و برق دار یا بالاتر از ان انتخاب کنید.

 

دوست دارید ان را ساده نگه دارید و برای لذت بردن از لحظات کوچک زندگی وقت بگذارید. در ذهن شـما، برای با کیفیت بودن لازم نیست کـه فانتزی یا گران باشد.

 

با سالاد ماهی قزل آلا کبابی کـه روی آرگولای تازه سرو میشود و با آووکادو، خیار، گوجه‌فرنگی انگور و پیاز قرمز خرد شده همراه می شود، بـه کنار اقیانوس بروید. این سالاد تابستانی لذیذ بهتر اسـت با یک وینگرت لیمو و نمک دریا سرو شود و مطمئناً یکی از مورد علاقه هاي‌ جدید شـما خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: دستور سالاد سزار خانگی خوشمزه + طرز تهیه سالاد سزار

 

در پایان

سالاد یک خوراک پرطرفدار اسـت کـه تقریبا همه ی ان را دوست دارند. مصرف سالاد هاي‌ مقوی شامل ماهی سالمون، آووگادو، شامی‌آبی و کدو تنبل درکنار شام روند هضم و جذب مواد غذایی را سریعتر میکند.

جدیدترین مطالب سایت