بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان (12 ماه سال)

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان (12 ماه سال)

از کیک هویج کلاسیک گرفته تا فون فتی رنگارنگ، شیرینی پخته شده اي وجوددارد کـه بـه ان توجه می کند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین کیک ها را بر اساس ماه تولدتان منتشر کرده ایم.

 

کیکی که باید بر اساس علامت ماه تولد خود بخورید

هنگامی کـه بـه یک شکر نیاز دارید، هیچ چیز بـه اندازه یک تکه از کیک مورد علاقه شـما بـه ان نمی‌رسد. از عروسی گرفته تا تولد تا بازنشستگی و فراتر از ان؛ هیچ چیز مانند یک کیک جشن، گیلاس را در بالای لحظات بزرگ زندگی قرار نمیدهد.

 

اما لازم نیست منتظر یک موقعیت خاص باشید، هر علامت زودیاک رابا نوع کیکی کـه بـه بهترین وجه با ذائقه آن ها مطابقت دارد مطابقت دادیم. بـه خواندن ادامه دهید تا ببینید آیا بیشتر یک کیک پوندی معمولی هستید یا یک کیک مخملی قرمز رنگ.

 

بیشتر بخوانید: آموزش پخت 6 نوع کیک ساده و خوشمزه | کیک ساده و نکات مهم

 

فروردین: کیک کوکی

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

فروردین بـه آتشین و پرشور بودن مشهور اسـت، اما یک جنبه شیرین پنهان برای شـما وجوددارد کـه کمتر کسی میتواند ان را ببیند. در هر صورت، شـما دوست دارید چیزهای جدید را امتحان کنید و مردم را در حدس زدن کارهای بعدی نگه دارید. بـه همین دلیل اسـت کـه بهترین کیک برای شـما در واقع یک کیک نیست!

 

“رویکرد مستقیم و اعتماد بـه نفس فروردین، ان را بـه بهترین شکل برای کیک کوکی تبدیل میکند. تمام کرک‌ها را بردارید و مستقیماً بـه قلب خوشمزه این دسر برسید.” “تقریبا هیچ محدودیتی برای این کـه چگونه می‌توانید یک کیک کوکی را سفارشی کنید وجود ندارد، کـه برای زمانی کـه برج حمل تصمیم می‌گیرد چیز جدید و ماجراجویی را امتحان کند عالی اسـت.”

 

اردیبهشت: کیک پوند

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

اردیبهشت کـه بـه داشتن ذوق و استعداد بی عیب و نقص در آشپزخانه شهرت دارد، نشانه سختی برای خوشحال کردن در مورد غذا اسـت. اما از آنجایی کـه شـما یکی از زودیاک‌هاي‌ زمین‌دار و محکم هستید، بـه کیکی نیاز دارید کـه بتواند در برابر هر چیزی کـه بـه سمت ان پرتاب میکنید مقاومت کند.

 

اردیبهشت قابل اعتماد برای طعم تضمینی بـه کیک سنتی پوندی روی می‌آورد». جنبه حسی ان‌ها نشان می دهد کـه روی کیک رابا پودر قند، لعاب سبک، یا یک لایه مایه کیک روی کیک قرار دهید.

 

خرداد: کیک غذای شیطان

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

جوزاها بـه مردمانی روشنفکر و انعطاف پذیر مشهور هستند، بـه همین دلیل اسـت کـه هر یک از انتخاب هاي‌ این فهرست احتمالاً برای شـما خوب بـه نظر می رسد. اما از آنجایی کـه خیلی زود حوصله تان سر می رود، بـه طعمی هیجان انگیز برای حفظ توجه خود نیاز دارید.

 

“جوزاها عمیق و متفکر هستند. یک کیک شکلاتی غنی مانند کیک غذای شیطان برای آن ها کاملاً مناسب اسـت.” “این علامت شوخ طبع همچنین از شانس مسخره کردن شهرت خود بـه عنوان مزاحم بودن و وسوسه شدن با این رفتار گناه آلود لذت می‌برد.”

 

تیر: کیک بستنی

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

وقتی صحبت از کام انها می‌شود، تیر ها کاملا قابل پیشبینی هستند. دوستدار زودیاک شیرین و احساساتی، دوست دارید بـه موارد دلخواه قدیمی بچسبید کـه بـه شـما احساس خوب و آسان می دهد «ودر این مورد بـه شـما کمک می کند با کودک درونی خود ارتباط برقرار کنید».

 

«تیر وفادار برای جشن‌هاي‌ خاص بـه سراغ کیک بستنی کلاسیک امتحان‌شده و واقعی میرود». “این ترکیب لذت بخش بهترین طعم هاي‌ نوستالژیک مورد علاقه شـما را می‌گیرد و آن ها را دریک لقمه خوشمزه کنار هم قرار می دهد.”

 

مرداد: کیک توت فرنگی

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

زندگی یک مهمانی بزرگ برای مرداد اسـت، بـه همین دلیل اسـت کـه ممکن اسـت انتظار یک کیک بسیار عالی را داشته باشید. اما در درون، این شیرهای پرانرژی و برون گرا، نرم و لطیف هستند.

 

«لئوهای دوست داشتنی و خوش قلب کیک اسفنجی توت فرنگی را دوست دارند – سبک و پف دار متناسب با خلق و خوی مهربانشان». اگر چه این خوراکی شیرین تقریبا برای هر موقعیتی کار می کند، زمانی کـه مرداد میـــخواهد جنبه وحشی خودرا آزاد کند، کمی پوست لیمو را در خامه قرار دهید “برای مقداری زینگ اضافه”.

 

شهریور: کیک مرمر

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

شهریور هاي‌ جزئیات گرا از تقارن، نظم و زیبایی شناسی قدردانی می کنند. بـه عنوان فردی کـه عادت بـه بازرسی در زندگی دارید، سلیقه هاي‌ بسیار خاصی دارید و بـه کیکی نیاز دارید کـه بیش از برآورده کردن انتظارات باشد.

 

شهریور بـه دلیل ماهیت عملی و پرتلاششان می توانند تحت استرس و تنش قرار بگیرند. کیک مرمر مانند یک شهریور انعطاف‌پذیر اسـت و شکستن ان سخت اسـت. مخلوط خمیر روشن و تیره تعادل کاملی بین یین و یانگ اسـت و انتخاب مناسبی برای این علامت انتخابی اسـت.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه 15 نمونه کیک و شیرینی مخصوص عید

 

مهر: کیک غذای فرشته

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

بـه عنوان نشانه تعادل و هماهنگی، مهر ممکن اسـت افراد را از آشفتگی زندگی شخصی آن ها حيرت زده کند. برونگرا و ذاتاً جذاب، شهرت بدی بـه عنوان خوشایند مردم بـه دست می آورید. فقط این اسـت کـه شـما دوست دارید همه ی را در روحیه خوبی نگه دارید تا اوقات سرگرم کننده همان‌ گونه ادامه داشته باشد.

 

ترازوهای متعادل و زیبا عاشق حفظ صلح بین دیگران هستند. کیک غذای فرشته ترکیبی ایده‌آل از مزه‌ها و طعم‌ها برای جوانه‌هاي‌ چشایی بالا در Libra اسـت، در حالی کـه هنوز هم در میان دوستان و خانواده شـما محبوب اسـت.

 

آبان: کیک مخملی قرمز

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

آبان ها در زیر سطح داخلی دور افتاده و یخی خود، جنبه غیر قابل پیشبینی دارند. شـما بـه خاطر دنبال کردن احساسات و عشق بـه کشف جنبه هاي‌ عمیق و تاریک زندگی هیچ عذرخواهی نمیکنید.

 

“هیچ چیز مرموزتر یا جذابتر از یک تکه کیک قرمز مخملی نیست کـه با ماهیت عاطفی و اشتیاق آبان بـه رمز و راز سازگار باشد.” این کیک تمام طعم‌هاي‌ آرامش‌بخش کیک شکلاتی تلخ مورد علاقه شـما را دارد، با بافت مخملی برجسته و متناسب با ذائقه‌هاي‌ مشخص عقرب.

 

آذر: کیک فونفتی

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

آذر شخصیت هاي‌ پرانرژی زودیاک هستند. مردم از شـما انتظارات غیرمنتظره دارند، با این حال شـما هنوز راهی برای غافلگیری انها پیدا می کنید. شـما دوست دارید خودرا بـه خارج از منطقه اسانی خود فشار دهید و ماجراهای جدید را کشف کنید.

 

“آذر وحشی، پر جنب و جوش و غیر قابل پیشبینی اسـت – درست مثل کیک فونفتی! “طعم شیرین و آبپاش هاي‌ روشن ان برای هر مهمانی سرگرم کننده اسـت. هر لقمه یک ماجراجویی اسـت کـه تا زمانی کـه بشقاب را تمیز نکند، آذر دمدمی مزاج را سرگرم می کند!”

 

دی: کیک هویج

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

دی هاي‌ سخت‌کوش و تیپ A نمی خواهند زمانی کـه زمان ان فرا می رسد از کلاسیک‌ها دور شوند. شـما ترجیح میدهید پول و کالری خودرا صرف یک خوراکی شیرین کنید کـه می‌دانید هر بار طعم فوق العاده اي خواهد داشت.

 

“دی مانند هویج قوی و قابل اعتماد هستند.” کیک هویج یک خمیر خوشمزه و مایه پنیر خامه‌اي نرم دارد، اما اغلب با گردو یا گردوی ترد روی ان می‌افزایند. شـما نمیتوانید با این مورد علاقه قدیمی اشتباه کنید، مخصوصاً زمانی کـه خودتان وقت بگذارید و ان را بپزید. و دی یقیناً حوصله انجام اینکار را دارد.

 

بهمن: ادویه دار کیک تافی

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

در حالی کـه عده اي از نشانه‌ها دوست دارند بـه انچه می دانند پایبند باشند، بهمن ها ترجیح میدهند همه ی چیز را انجام دهند و چیزی کاملاً غیرمنتظره را امتحان کنند. این هیجان طلبان یاغی نمیتوانند انتظارات را در هر بخش از زندگی بـه چالش بکشند.

 

«آکواریوس» دارای روحیه آزاد و سرگرم‌کننده اسـت و کیک ادویه‌اي تافی چسبنده تعادل کاملی از طعم‌هاي‌ شیرین و تند رابا مخلوطی از دارچین، زنجبیل، جوز هندی و میخک ایجاد می کند. چیزی کـه بهمن بیشتر از همه ی قدردانش خواهد بود این اسـت کـه [این] دسر با طعم پاییزی را میتوان در هر زمانی از سال میل کرد—بنابر این انها میتوانند هر زمان کـه خلق و خوی بـه آن ها دست میدهد، شیرینی خودرا درمان کنند!

 

اسفند: کیک پنیر

بهترین کیک تولد بر اساس ماه تولدتان در سال 2023

اسفند مدبر، پیگیر و خوش بین هستند. مهم نیست کـه زندگی چه چیزی بـه شـما میزند، شـما می‌دانید چگونه بـه جنبه هاي‌ مثبت نگاه کنید. شـما عمیقاً احساساتی و بـه طور شگفت انگیزی انعطاف پذیر هستید، کـه شـما را بـه خلاق ترین علامت زودیاک تبدیل می کند.

 

اسفند تمام تلاش خودرا می کنند تا مطمئن شوند کـه دیگران خوشحال هستند، و این همان چیزی اسـت کـه انها را بـه یکی از قابل اعتمادترین دوستان در زودیاک تبدیل میکند. با این حال، انها نیز باید با خود رفتار کنند، بـه همین دلیل اسـت کـه کیک پنیر خانگی مطمئناً اسفند هاي‌ احساساتی را راضی می کند.

 

بیشتر بخوانید: مدل های کیک تولد | انواع مدل کیک تولد دخترانه و پسرانه

 

در پایان

با نزدیک شدن بـه سال جدید و عید نوروز تعداد زیادی از خانمهای باسلیقه ي خانه دار مشغول پختن شیرینی هاي‌ خانگی خواهند شد کـه این امر خود حال و هوای عید را در منزلها محسوس تر خواهد کرد

جدیدترین مطالب سایت