انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

یک اخترشناس می‌گوید این جفت هاي‌ زودیاک دوستان عالی را می سازند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مطالبی از جفت هاي‌ ماه تولدتان کـه می‌توانند بهترین دوست شـما باشند را منتشر کرده ایم. 

 

جفت متولد هر ماه

پیدا کردن یک دوست صمیمی کـه با او کلیک میکنید، میتواند دشوار باشد، بـه خصوص با افزایش سن. عده اي از افراد هستند کـه بلافاصله با انها برخورد میکنید، در حالی کـه برخی دیگر شـما را مجبور می کنند کـه بـه سمت تپه ها بدوید.

 

بنابر این اگر ستارگان می‌توانند بـه شـما کمک کنند تا عشق واقعی خودرا پیدا کنید، چرا در انتخاب همدم افلاطونی بعدی خود بـه طالع بینی نگاه نکنید؟ دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب، با ستاره شناس و نویسنده حرفه اي در مورد این کـه کدام نشانه هاي‌ زودیاک بهترین دوستان را پیدا می کنند و چرا صحبت میکنیم.

 

اگر امیدوارید کـه حلقه اجتماعی خودرا بـه روشی معنادار گسترش دهید، در ادامه بخوانید تا بفهمید با چه کسانی سازگارتر هستید «و ممکن اسـت بخواهید از انها دوری کنید».

 

بیشتر بخوانید: فال ازدواج بر اساس ماه تولد شما «فال ازدواج عاشقانه 12 ماه سال»

 

فروردین و مهر

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

فروردینی، یک مرد پرشور اسـت کـه در شراکت هاي‌ پویا، سرگرم کننده و پرشور پیشرفت می کند. تحت حاکمیت مریخ، سیاره عمل، انرژی و اشتیاق، شـما با اعتماد بـه نفس و مستقیم بـه هر جنبه اي از زندگی نزدیک می‌شوید کـه دیگران نمیتوانند نادیده بگیرند. اگر خورشید خودرا در برج حمل داشته باشید، با کسی کـه خورشید او در مهر دارد، ان را خواهید دید. دراین دوستی، موارد متضاد جذب میشوند، و شـما دو نفر زمانی کـه بـه هم پیوند میزنید باهم هم خوانی خوبی دارید.

 

فروردین بـه مهر نشان می دهد کـه چگونه مستقل‌تر و متکی بـه خود باشد، در حالی کـه مهر تعادل بسیار مورد نیاز را بـه سبک زندگی سریع شـما اضافه می کند، و بـه شـما کمک و توصیه می کند تا شـما را آرام کند.»

 

اردیبهشت و شهریور

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

اردیبهشت بـه عنوان علامتی کـه توسط زهره، سیاره عشق، زیبایی و پول اداره می‌شود، و همچنین یک علامت ثابت زمین اسـت، در مورد دوستان بسیار انتخابی اسـت. شـما مراقب زمان و انرژی خود هستید و دوستی هایي را ترجیح میدهید کـه بتوانید نزدیک ترین معتمد و تشویق کننده یک دیگر باشید. اگر تحت علامت ثور بـه دنیا آمده اید، بهترین نتیجه رابا یک شهریور خواهید داشت. این دوستی پایدار برای هردو نشانه سبکسری بـه ارمغان می آورد.

 

“اردیبهشت و شهریور در حالی کـه از لذت هاي‌ زمینی لذت می‌برند و شب هاي‌ دلربا باهم بیرون میروند.” شهریور در حالی کـه بیرون از خانه اردیبهشت اسـت، بـه عنوان یک [یار] عمل می کند، حتی توصیه هاي‌ درست را از دوست اردیبهشت خود می پذیرد.

 

خرداد و مهر

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

بـه عنوان یک پروانه اجتماعی زودیاک، برای خرداد سخت اسـت کـه کسی را پیدا کند کـه با او هماهنگ نباشد. اما دوست عالی انها فردی اسـت کـه هم از گفتگوهای عمیق فکری و هم از رقصیدن شبانه تا ساعات اولیه صبح لذت میبرد. مهر ها هردو کادر را علامت بزنید، با انرژی برون گرا و هوش اجتماعی بـه اندازه شـما.

 

“این دو نشانه می‌دانند کـه چگونه بـه دنبال لذت هاي‌ هوا باشند. مهر با گشودن دوستان دوقلو مورد علاقه خود بـه روی هنرمندان و رویاپردازان جدید هیجان انگیز، خلاقیت را بـه روشنفکری خرداد اضافه می کند.” در عوض، خرداد بـه دوستان دوست داشتنی مهر خود در مورد کارهایی کـه فکر بالاتری دارند می آموزد. دراین دوستی، هردو نشانه دانش کسب می کنند و ان را بـه یک ملاقات واقعی ذهن ها تبدیل می کنند.

 

تیر و اسفند

وقتی صحبت از ایجاد یک ارتباط شخصی می‌شود، شـما برای مدت طولانی در ان هستید،تیر. شیرین و احساساتی، شـما یکی از حمایت کننده ترین و پرورش دهنده ترین نشانه هاي‌ زودیاک هستید، بنابر این دوستی با شـما راحت اسـت. با این حال، مهم اسـت کـه اطراف خودرا با افرادی بـه همان اندازه همدل احاطه کنید تا مطمئن شوید کـه در زمان سختی، کسی را در گوشه خود خواهید داشت. ماهی هاي‌ جذاب و ایده آل گرا، جفت مناسبی را برای شـما ایجاد می کند.

 

«این بچه‌هاي‌ دریا هم موجوداتی رویایی و هم حساس هستند، کـه انها را طبیعی [بهترین دوستان] می‌سازد. “آن ها بـه طور ذاتی دیگری را درک می کنند ودر طول زمان بـه هم نزدیک میمانند.” این دوستی مسابقه اي اسـت کـه در بهشت ساخته شده اسـت، زیرا هر دوی شـما بـه طور شهودی درک میکنید کـه طرف مقابل چه چیزی را برای دیدن و شنیدن احساس نیاز دارد.

 

مرداد و بهمن

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

تو شخصیت بزرگی داری، مرداد. و یقیناً برای افراد ضعیف نیست. وقتی بـه دنبال بهترین دوست ایده‌آل میگردید، بـه فردی بـه همان اندازه منحصربه‌فرد، خلاق و سرگرم‌کننده نیاز دارید. بـه عنوان نشانه اي کـه توسط خورشید اداره می‌شود، کـه بر نفس و انرژی روح ما حاکم اسـت، شـما بیشتر علاقه مند بـه ملاقات با افرادی هستید کـه وضعیت موجود را زیر و رو می کنند. بـه همین دلیل اسـت کـه بهترین دوست زودیاک شـما کسی نیست جز نشان خواهرتان بهمن.

 

احترام و تحسین متقابل این دو را بـه هم نزدیک می کند. اگر چه مسیر تبدیل شدن بـه [دوستان صمیمی] ممکن اسـت چالش برانگیز باشد، آن ها هردو تلاش خواهند کرد تا اختلافات خودرا کنار بگذارند و بدون تکان دادن قایق بـه کار خود ادامه دهند.

 

بیشتر بخوانید: طالع بینی ازدواج و تفاهم متولدین ماه «متولدین این ماهها با هم نمی سازند»

 

شهریور و آبان

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

دقیق و منظم، تو کمی مستقل داری، شهریور. شـما بدتان نمی‌آید کـه کارها را بـه تنهایی انجام دهید، بنابر این هر رابطه یا دوستی باید ارزش ملموسی بـه زندگی شـما بیافزاید و نمی‌تواند منبعی برای ناامیدی باشد. بـه عنوان علامتی کـه توسط عطارد، سیاره عقل و ارتباطات، اداره می‌شود، بـه بهترین دوستی نیاز دارید کـه بتوانید با او عمیق شوید ودر مورد بزرگ ترین اسرار زندگی صحبت کنید. عقرب جذاب ممکن اسـت در ابتدا خیلی بسته بـه نظر برسد، اما انرژی پایدار و خاکی شـما تنها ترفندی اسـت کـه انها را مجبور بـه باز شدن می کند.

 

شهریور و آبان بهترین‌ها را در یک دیگر بـه نمایش می گذراند، ودر مواقع ضروری، اسانی و دوستی را ارائه می دهند. هر دوی انها با کمک بـه آرام کردن اضطراب ها و انجام مکالمات عمیق فکری مکرر بـه دیگری از وفاداری خود خاطرجمعی می دهند.

 

مهر و بهمن

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

مهرها شلوغ و همیشه در حال حرکت، دوست ندارند برای مدت طولانی بـه یک مکان یا موقعیت گره بخورند. زندگی یک مهمانی اسـت و شـما بـه دنبال لذت بردن از هر لحظه ان هستید. شـما بـه یک دوست صمیمی با روحیه ماجراجو و توانایی احتیاط بـه باد نیاز دارید. بهمنی ها درونگراهای عجیب غریبی هستند کـه در موقعیت‌هاي‌ اجتماعی مناسب زنده می شوند و شـما دوست خواهید داشت کسی را داشته باشید کـه بتوانید تمام اسرار و شایعات خودرا با او در بین بگذارید.

 

این نشانه‌هاي‌ هوای دوست‌داشتنی بـه دلیل حس متقابل سبک و نیاز بـه استقلال در روابط دوستانه، فوراً [بهترین جوانه‌ها] می شوند. شـما هردو خواهان آزادی هستید و دوست ندارید کـه با یک دوست همراه شوید.

 

آبان و دی

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

آبان، جلب اعتماد شـما بـه مقدار زیادی نیاز دارد. شـما نشانه اي هستید کـه احساسات خودرا نزدیک بـه سینه نگه می دارید و دوست دارید قبل از قضاوت فوری دیگران را مشاهده کنید. بنابر این، شـما احتمالاً با علائم پرهیاهو و توجه جویانه تر خاموش میشوید. در عوض، شـما بـه دنبال درونگرای دیگر در اتاق می گردید، کسی کـه شبیه دی عملی و فهیم اسـت.

 

دوستی شـما نیز بر اساس روش هاي‌ ترجیحی شـما برای گذراندن زمان برای موفقیت تنظیم میشود. آبان و دی بـه دلیل سبک زندگی فعال و ذهنیت سخت کوششان، ظرفیت ایجاد یک دوستی مادام العمر را دارند. “میل فردی انها برای موفقیت می‌تواند این دوستان را وقتی باهم جفت شوند غیر قابل توقف کند.”

 

آذر و آذر

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

بیایید آذر واقعی باشیم، شـما هر جا کـه میروید دوستانی دارید. نگرش بدون قضاوت و بی خیالی شـما افراد همفکر شـما را جذب می کند، چه در تعطیلات باشید و چه در کافی شاپ محلی لاته بخورید. شـما عاشق شناختن افراد و یادگیری در مورد جنبه هاي‌ مختلف زندگی از طریق کاوش و برقراری ارتباط هستید. وقتی بـه دنبال شریک جنایی می گردید، بهتر اسـت قوس دیگری را انتخاب کنید کـه هوس همان سبک زندگی عشایری و ماجراجویانه شـما را دارد.

 

“شوق متقابل انها برای زندگی بـه این [همکارهای قوسان] اجازه می دهد تا یک دوستی محکم برقرار کنند. چه کوله گردی در اروپا یا چادر زدن در ساحل طلا، این دو از شادی زندگی خود برای افزایش تجارب باهم استفاده می کنند.”

 

دی و بهمن

شـما شهرت این را دارید کـه فقط بـه کار اهمیت می‌دهید، دی، اما حقیقت این اسـت کـه شـما بـه همان اندازه کـه بـه پول درآوردن وقف دوستی ها و روابط شخصی خود هستید. بـه عنوان علامت عملی و متمرکز بر موفقیت زودیاک، شـما برای اوقات فراغت خود ارزش قائل هستید و از ان محافظت میکنید و فقط میخواهید ان رابا افرادی بگذرانید کـه میدانید بـه ارتقای زندگی شـما کمک می کنند.

 

مانند شـما، بهمن نیز توسط زحل، سیاره ساختار و بلوغ اداره می‌شود، بنابر این تفاهم مشترکی بین شـما دو نفر وجوددارد. هر دوی شـما میدانید چگونه سخت کار کنید و سخت بازی کنید بدون این کـه همه ی چیزهایی را کـه بـه دست آورده اید بـه خطر بیندازید.

 

با این حال، تأثیر اضافه اورانوس بر بهمن بـه انها یک مزیت غیر متعارف می دهد کـه برای شـما قابل تحسین اسـت. “اساساً؛ این دوستان مشابه هستند. با این حال، دلو کمی وحشی بـه دوستی اضافه می کند، در حالی کـه زحل ساختار ارائه می دهد.”

 

بهمن و اسفند

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

بهمن دوست داری همه ی چیز را هرازگاهی بـه هم بزنی. بـه عنوان نشانه اي کـه تحت تأثیر اورانوس یاغی و پر هرج و مرج قرار گرفته اسـت، دوستی هایي را ترجیح می‌دهید کـه عنصری از وفاداری، وفاداری و دیدگاه هاي‌ منحصر بـه فرد دارند.

 

شـما بـه اسانی تحت تاثیر کسانی قرار نمی‌گیرید کـه بـه پول، خودرو و ثروت خود می بالند. شـما ترجیح می‌دهید با افراد در سطح شخصی ارتباط برقرار کنید و بدانید چه چیزی انها را منحصر بـه فرد می کند. اسفند هاي‌ رویایی و گریزان بهترین دوست برای علامت شـما در دراز مدت هستند.

 

“این دو ایده آلیست دوستی خودرا از طریق خلقت جشن میگیرند و تصمیم می‌گیرند تا تلاش هاي‌ هنری مانند هنر، موسیقی و رقص رابا هم دنبال کنند.” ماهی ها بـه شـما کمک خواهند کرد کـه کمتر خشک و آزادتر باشید. و بـه ماهی ها کمک می‌کنید افق هاي‌ خودرا گسترش دهند و رویای آینده اي بزرگ تر را در سر بپرورانند.

 

بیشتر بخوانید: طالع بینی ازدواج موفق در ماه های مختلف

 

اسفند ها و آبان

انتخاب بهترین دوست بر اساس متولدین هر ماه

قابل اعتماد، حامی و دلسوز – چه کسی دوست ندارد بهترین دوست شـما باشد، اسفند ها؟ شـما میدانید کـه چگونه می‌توانید دیگران را احساس کنند کـه دیده شده و شنیده می شوند، و بـه توانایی خود در ملاقات با افراد در سطح احساسی آن ها افتخار میکنید.

 

با این حال، از آنجایی کـه نشانه زمین قابل تغییر توسط نپتون رویایی و گریزان اداره می‌شود، برای شـما راحت اسـت کـه از دوستی هاي‌ یک طرفه ناامید شوید. شـما بـه کسی نیاز دارید کـه بـه اندازه شـما «اگر نه بیشتر» برای دوستی شـما انرژی بگذارد. همنوع آبان، همتای ایده آل شماست.

 

این دو از آنتن‌هاي‌ احساسی خود برای شنا کردن در زندگی مشترک استفاده میکنند و از طریق دوستی متحول کننده خود حساسیت و مهربانی را ارائه میدهند. وقتی اسفند ها با آبان تیم می شوند، بـه نظر می‌رسد کـه تمام مشکلات جهان از بین میروند.

 

در پایان

دوستان – شـما آن ها را گرفتید، انها را میخواهید، و اکنون این راهنمای ستاره ها بـه شـما کمک می کند تا رابطه خودرا با آن ها درک کنید. وقتی بـه سازگاری نجومی فکر میکنید، احتمالاً بـه عشق فکر میکنید. اما زودیاک میتواند بـه شـما کمک کند دوستی هاي‌ افلاطونی خودرا نیز درک کنید.

جدیدترین مطالب سایت