مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

مد بر اساس ماه تولد : دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز اطلاعاتی از جدید ترین مدهای سال کـه باید بر اساس ماه تولدتان انتخاب کنید منتشر کرده ایم.

 

روندهای زیبایی 2023 که باید بر اساس علامت زودیاک خود امتحان کنید

ردژانا، نویسنده زیبایی، وقتی از او پرسیده شد کـه امیدوار اسـت درسال جدید چه روند زیبایی را ببیند، ادعا کرد: “من از زیبایی هاي‌ مد روز خسته شده ام. گرایش ها در صنعت زیبایی دریک لحظه می‌آیند و از بین می‌روند، بـه طوری کـه هر یک از انها قبل از این کـه دور انداخته شود تا حد مرگ انجام میشود. من امیدوارم کـه همه ی روندها برای یک ثانیه آرام شوند.”

 

در حالی کـه عده اي از روندها ممکن اسـت کمی احساس خستگی کنند، نمیتوان انکار کرد کـه روند زیبایی مناسب می تواند بـه درستی انجام شود. و عده اي از روندهای زیبایی فوق العاده جالب درسال جدید در حال افزایش هستند.

 

همراه با روند رو بـه رشد، ممکن اسـت بـه زودی علامت نجومی شـما در حال افزایش باشد. هر یک از 12 علامت ستاره زودیاک “با دیدگاه خاص خود روشن میشود، با نقاط قوت و ضعف نیرومند”.

 

ما گرایش‌ها و ستاره‌ها را مطالعه کرده‌ایم و آماده‌ایم کـه علائم هوا، آتش، آب و زمین رابا روند زیبایی عالی برای ورزش در طول ماه تولد یا در طول سال جفت کنیم. در این جا نگاهی می‌اندزیم بـه این کـه چه روند زیبایی باید بـه ان توجه کنید زیرا بـه ارتباط شـما با کیهان مربوط میشود.

 

بیشتر بخوانید: 10 روش ساده برای داشتن استایلی جذاب

 

فروردین: آتشین در مس

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

مد بر اساس ماه تولد

 

فروردین یکی از نشانه هاي‌ آتش اسـت و اخترشناس کلی انها را بـه عنوان “پرشور و با انگیزه” توصیف می کند. تکانشگری آن ها می تواند منجر بـه ماجراجویی یا اشتباهات گاه بـه گاه شود، اما آن ها نیرویی هستند کـه باید با آن ها حساب کرد. این علامت ستاره اي مربوط بـه سیاره مریخ اسـت کـه بـه نام خدای جنگ نامگذاری شده اسـت. شـما ایده را دریافت میکنید.

 

فروردینی هستید، ممکن اسـت آماده پذیرش روند مس/زنگ باشید. بر اساس جستجوهای پرطرفدار دراین پلتفرم، پینترست روند رو بـه رشد را هرساله پیشبینی می کند و رنگ زنگ زده را رنگی برای ازدواج نامیده اسـت. اما حتی اگر قصد عروسی درسال جدید ندارید، می توانید روح نشانه آتش خودرا با برنز در آغوش بگیرید.

 

و خط چشم مسی، سایه چشم قرمز مایل بـه زنگ زدگی و رژگونه سفالی. یک ظاهر گرانج زنگ زده ملایم رابا استفاده از هر سایه زنگی کـه دوست دارید، از قرمز مایل بـه قرمز تا نارنجی آتشین.

 

“جستجوهای گوگل برای مو هاي مسی اخیراً افزایش بسیار زیادی 8000٪ داشته اسـت”. زیبایی این سایه دراین اسـت کـه بـه طور جهانی جذاب اسـت و شـما می توانید هر نوع زنگ مسی را کـه دوست دارید بپذیرید: از نارنجی مایل بـه قرمز تا قهوه اي و تندی تند.

 

کلی می گوید زمانی کـه فروردین در بهترین حالت خود اسـت، “انها موجوداتی شاداب، مثبت و بازیگوش هستند کـه از زندگی کردن نهایت لذت را می برند.” پس برو جلو قوچ آتشین عصر برنز خودرا در آغوش بگیرید.

 

اردیبهشت: دوش آبگرم

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

این علامت را «احساس‌آمیزترین زودیاک» می‌نامد و میگوید کـه اردیبهشت «محور هر تجلی فیزیکی اسانی و تجمل اسـت». نهایت رضایت زمانی حاصل می‌شود کـه آن ها را نازپرورده کنند. و انها کاملاً عاشق حمام کردن مناسب هستند. 

 

در دنیای کامل خود، اردیبهشت ها تمام روز را بـه حمام کردن در وان پر از روغن هاي‌ ضروری می گذرانند. اما ویژگی مهم دیگر برج ثور این اسـت کـه کارها را انجام می دهند. آن ها برای احساس امنیت و رفاه خود جاه طلب، عملی و سخت کوش هستند.

 

با توجه بـه این تضاد بین عشق بـه تجمل و عملی بودن، منطقی اسـت کـه روند زیبایی سال جدید کـه یک اردیبهشت از ان استقبال می کند، روند “حمام اسپا” باشد. پینترست بیزینس گزارش میدهد کـه جست‌وجو برای عباراتی مانند “زیبایی شناسی روتین دوش” و “دوش هاي‌ شگفت انگیز وارد می شوند” 400٪ افزایش یافته اسـت.

 

با تمرکز فزاینده بر روی صرفه جویی در آب، دوش ها وان هاي‌ جدید هستند. این روند عالی برای اردیبهشت اسـت کـه معتقد اسـت دوش گرفتن عملی کارآمد اسـت اما قطعا باید احساس یک تجربه اسپا داشته باشد. برای افزودن این روند زیبایی بـه روز خود، سعی کنید بمب هاي‌ دوش «غیر انفجاری اما دارای بوی بسیار عالی» را امتحان کنید. 

 

خرداد: جمینی زیبایی

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

مد بر اساس ماه تولد

 

این افسانه می گوید کـه علامت ستاره خرداد “علاقه مند بـه کارهای زیادی بود کـه وادار شد خودرا دو برابر کند”. آن ها دائماً سرگرمی‌ها، مشاغل و گروه‌هاي‌ دوستانه مختلف را درگیر میکنند و عاشق یک مهمانی خوب هستند.

 

خرداد کـه بـه معنای «دوقلوها» اسـت، طبق معمولً برای امتحان کردن چیز جدیدی بـه سر می برند و دوست دارند همه ی چیز را تغییر دهند. این امر خرداد را بـه بهترین علامت ستاره اي برای پذیرش – منتظرش باشید – روند خرداد تبدیل می کند.

 

خرداد بـه سادگی بـه معنای دو گزینه اسـت، بـه این معنی کـه مو هاي جمینی طبق معمولً دو رنگ هستند. وقتی این ترند زیبایی بـه شـما امکان میدهد هر تعداد رنگ داشته باشید، چراباید فقط یک رنگ مو را انتخاب کنید؟

 

Pinterest Predicts میگوید: “Gen Z و Millennials پشت این روند رو بـه رشد در رنگ مو هستند کـه رنگ‌هاي‌ طبیعی رابا آبی روشن، بنفش و صورتی ترکیب میکند.” اسطوخودوس یکی از رنگ‌هاي‌ محبوب برای مو امسال اسـت، بنابر این از پذیرفتن پاستل‌ها نترسید.

 

اگر رنگ موی دوتایی مورد علاقه شـما نیست، می توانید با دو سایه «بـه رنگ خنثی روی پلک و خط چشم بنفش برای پاپ» یا حتی دو رنگ رژگونه بازی کنید.

 

تیر: ناخن های فلزی

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

تیر ها توسط خرچنگ نشان داده می شوند. تیر ها نیز مانند خرچنگ «بـه شدت از خود محافظت می کنند». انها “با پوسته هاي‌ سخت و خارجی محافظت می شوند.” آن ها میتوانند در ابتدا بیقرار بـه نظر برسند. اما با زمان کافی، تیرها زیر شکم نرم خودرا آشکار می کنند: «طبیعت ملایم، شفقت واقعی، و قابلیت‌هاي‌ عرفانی».

 

با توجه بـه طبیعت سرد و دوری کـه بـه دنیا ارائه می کنند، تیر ها باید روند ناخن هاي‌ متالیک را امتحان کنند. بـه روند ombre اشاره کنید، اما، اینبار، ان را “عریان ذوب بـه فلزی” تبدیل کنید. این شبیه نمایانگر مستقیم پوسته سخت اسـت کـه در قسمت ملایم و مهربان علامت زودیاک تیر شـما ذوب می‌شود.

 

از امتحان این سایه روی چشمان خود نیز نترسید. سایه چشم‌هاي‌ متالیک قوی و تغییر رنگ امسال در هر رنگی کـه بـه دلخواه شـما می آید در معرض شماست.

 

مرداد: ابروهای شجاع

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

مد بر اساس ماه تولد

 

درست مانند شیری کـه این علامت را نشان میدهد، مردادها نیز پادشاهان و ملکه هاي‌ جنگل هاي‌ خود هستند. ان‌ها در هر اتاقی کـه وارد میشوند «وضعیت سلطنتی» را نشان می دهند. کلی انها را “سرزنده، نمایشی و پرشور” می نامد.

 

مردادها بـه دلیل وفاداری، جاه طلبی و اراده خود شناخته می شوند، اما “بیش از همه ی، مردادها بـه دلیل شجاعت قابل توجه خود مورد تحسین قرار میگیرند.” آن ها یک علامت ستاره اي قوی و مغرور با چاه هاي‌ عمیق انعطاف پذیری و شن هستند.

 

ودر حالی کـه ممکن اسـت تاج روی ابروی یک مرداد سنگین باشد، ابروهای آن ها باید نشان دهنده شجاعت و قدرت انها باشد. درسال جدید، علامت مرداد باید ابروی شجاع را در آغوش بگیرد. ابروهای لاغر بـه همراه همه ی چیزها بازگشته اند.

 

اما این فقط ابروهای باریک نیست، بلکه ابروهای سفید شده نیز هستند. نمایش هاي‌ اخیر باند باربری، ورساچه یا مارک جیکوبز را ببینید. و مرداد، شجاع ترین در جنگل، علامت ستاره اي عالی برای داشتن این ابروی شجاع اسـت.

 

حتی اگر بـه اندازه کافی احساس “مرداد” ندارید تا ابروهای خودرا سفید کنید، می توانید همان اثر رابا کانسیلر یا پودر ابرو بلوند بـه دست آورید. هر رویکردی کـه شـما را تحریک می کند، مرداد عزیز، با ابروهای خود دلير باشید و اجازه دهید آن ها نمایانگر جنبه نیرومند شـما باشند.

 

شهریور: تغییر کوچک

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

شهریور ها میدانند کـه چگونه در فضایی کـه در ان زندگی می کنند عمیقا حضور داشته باشند. آن ها کمال گرایان عملی هستند کـه مایلند برای عالی بودن در اینکار تلاش کنند. آن ها جزئیات گرا هستند ودر سازماندهی خوب هستند.

 

اگر چه شهریورها آرزو دارند کـه در همه ی کارها دقیق باشند، اما باید بـه خاطر داشته باشند کـه تعقیب دائمی این ایده در مورد خود یا دیگران می تواند ویرانگر باشد… برای شهریورها مهم اسـت کـه بیاموزند کـه نقص‌ها نیست عیوب.

 

برای این منظور، روند زیبایی کـه شهریور ها درسال جدید در آغوش گرفته اند، تغییر شکل کوچک اسـت. هر چیزی کوچک یا کوتاه امسال اسـت. طبق Pinterest Predicts، گرایش‌هاي‌ جست‌وجو عاشق مانیک‌هاي‌ کوتاه و باب‌هایي هستند کـه بـه‌ندرت وجود دارند، هم کاربردی و هم کامل.

 

شـما می توانید این روند را بـه روش هاي‌ بیشماری در آغوش بگیرید. چتری هاي‌ میکرو یا ناخن هاي‌ فوق العاده کوتاه را امتحان کنید. شهریور عاشق باب جعبه‌اي اسـت، یا مو هاي کوتاه‌تان را ببافید – عملی را در آغوش بگیرید و ببینید خود شهریور شـما چقدر می تواند ان را بـه «کامل» نزدیک کند.

 

فقط خودتان را دیوانه نکنید کـه در همه ی چیز بـه دنبال کمال هستید. اشکالی ندارد اگر ان یک ناخن کمی بلندتر باشد یا قیطان ها کامل نباشند. ریزنقص‌ها را در آغوش بگیرید و ببینید کـه چگونه ستاره‌تان با رشدتان درخشان‌تر می‌ درخشد.

 

بیشتر بخوانید: ایده ست کردن استایل مردانه شیک در تابستان برای قرار های رسمی

 

مهر: پایه تنفسی برای تعادل

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

مد بر اساس ماه تولد

 

مهر بـه عنوان تنها علامت ستاره اي اسـت کـه توسط یک جسم بـه جای حیوان نشان داده میشود: فلس. مهر نشان دهنده عمل متعادل کننده اي اسـت کـه یک ترازو در تمام جنبه هاي‌ زندگی خود برای ان تلاش می کند: روابط، محیط و ظاهر فیزیکی.

 

مردم ذاتاً خشنود هستند. راه برای ایجاد تعادل بین این تمایل برای تایید دیگران و ظاهر فیزیکی، پذیرش روند زیبایی یک پایه تنفسی اسـت.

 

یکی از پر سر و صداترین طرفداران روند زیبایی پایه تنفسی اسـت کـه ما را ترغیب می کند کـه زیرسازی کامل خودرا برای مراقبت از پوست جامد و کانسیلرهای مناسب کنار بگذاریم. “شـما هرگز نمیخواهید کسی بگوید، “اوه، پایه شـما عالی بـه نظر میرسد!” شـما می خواهید آن ها بگویند “اوه، پوست شـما عالی بـه نظر می رسد!”

 

راز این امر در پرایه کردن پوست شـما نهفته اسـت. این بـه معنای خرید یکسری پرایمر نیست، بلکه بـه این معناست کـه در قسمت‌هایي از پوستتان کـه ممکن اسـت هایلایتر قرار دهید «برای درخشندگی» کمی رطوبت بگذارید و از قرار دادن ان در ناحیه T یا مناطقی کـه چرب هستید خودداری کنید. 

 

آبان: صورتی های بیانیه

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

مد بر اساس ماه تولد

 

آبان جاه طلب، فریبنده و بازرسی کننده توصیف می‌شود. آن ها “طبیعت معمایی” دارند کـه انها را عمیقاً مرموز و فریبنده می کند. زندگی یک بازی شطرنج اسـت و آبان هر بازی را از قبل می‌بیند.

 

این بدان معنا نیست کـه آن ها همیشه از قدرت خود برای منافع خودخواهانه استفاده می کنند، اما می توانید مطمئن باشید کـه آبان بیش از انچه کـه اجازه میدهد میبیند و طبق معمولً سه قدم از دیگران جلوتر اسـت. آن ها یک “شدت ذاتی” دارند کـه میتوانند برای رسیدن بـه اهداف خود یا نشان دادن همدلی عمیق با دوستان از آن ها استفاده کنند.

 

هیچ چیز مانند صورتی بیانی “شدت ذاتی” را نمی‌گوید. ما ان را روی چشم ها دوست داریم، اما مجموعه PP Pink والنتینو نشان میدهد کـه در هر قسمت ازبدن شـما کـه می خواهید از ان استفاده کنید، کار می کند.

 

با یک خط چشم صورتی تند و سایه چشم بـه همان اندازه چشمگیر، زیبایی عمیق و معمایی را آشکار کنید. لب هاي‌ خودرا بـه طور اسرارآمیزی خنثی نگه دارید و چشم ها بـه انتخاب شـما همه ی چیز «یا هیچ چیز» را خواهند گفت، آبان.

 

رژگونه صورتی، بـه عنوان یک بیانیه یا فقط یک فلاش سالم، نیز یک گزینه قوی اسـت. چندین برند آرایشی اخیرا هایلایترهای صورتی جدید را روانه بازار کرده اند، بنابر این درصورت تمایل می توانید در نقاط بالا بـه صورت خود درخشندگی صورتی بدهید. برخی ممکن اسـت ان را باربیکور بنامند. ما فقط ان را بیانیه آبان می نامیم.

 

آذر: آماده برای هیاهو

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

مد بر اساس ماه تولد

 

وحشی، رام نشدنی، و برای ماجراجویی، آذر “وحشی ترین نشانه ستاره” اسـت. این سمبل زودیاک کنجکاو، پرشور اسـت و دوست ندارد برای مدت طولانی دریک مکان بماند. کلی ادعا می کند، “آذر بر ران ها حکومت می کند، بنابر این… [انها] همیشه در حال حرکت هستند.”

 

این‌ها کاوشگران هستند، افرادی کـه هرگز از خواندن ان درکتاب راضی نیستند و نیاز دارند زندگی را برای خودشان تجربه کنند و بچشند. ان‌ها هیجان‌جویان بسیار خوش‌بین هستند کـه نمیتوانند بـه اندازه کافی سرگرم‌کننده و انعطاف‌پذیر باشند.

 

پس از چند سال قرنطینه، نسل‌هاي‌ جوان آماده مهمانی بـه سبک تکنو هستند. Pinterest Predicts گزارش می‌دهد کـه مردم خواهان آزادی، فراگیری و یک زمان واقعا خوب هستند. برای جلب توجه خود، جواهرات چشم، برچسب هاي‌ صورت و خط چشم رنگی را امتحان کنید. هر چیزی مبهوت یا رنگارنگ انجام خواهد داد. و برای پوشیدن این تیپ فقط نباید منتظر جمعه شب باشید.  

 

دی: گرانج ملایم

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

مد بر اساس ماه تولد

 

اگر بـه شـما بگوییم کـه دی زمینگیر هستند و توانایی قابل توجهی برای استقامت دارند، مهم نیست کـه چه اتفاقی میوفتد، احتمالاً ما را باور خواهید کرد. اما آیا می‌دانستید کـه دی یک جنبه وحشی مخفی دارد؟ «در درون هر دی یک مشکل‌ساز بداخلاق وجوددارد».

 

هر چه انها بالغ تر شوند و دی جدی آسان تر و با اعتماد بـه نفس تر باشند، بیشتر ان شیطان درونی را خواهید دید کـه عاشق مهمانی اسـت. بـه نظر می رسد کـه انها تقریبا «عقب‌افتاده» پیر میشوند، زیرا در بلوغ بـه سمت شیطانی خود رشد میکنند.

 

آن ها همچنین موجوداتی مصمم هستند. این می تواند انها را کمی سرد و بیش از حد جاه طلب جلوه دهد، اما این فقط دیدگاه بلندمدت انها اسـت کـه انها را هدایت می کند. انها کارهایی برای انجام دادن دارند.

 

هیچ چیز مانند گرانج “کمی شیطانی” نمی‌گوید. مردم از خط چشم لکه دار، کانتور عمیق و لب هاي‌ مایل بـه پوست استفاده می کنند. جست‌وجو برای «آرایش Avril Lavigne» اخیراً 39 درصد افزایش یافته اسـت، بـه این معنی کـه فقط طرفداران خانواده آدامز نیستند کـه این ظاهر را تکان می دهند.

 

ما فکر می کنیم یک تکان دادن یواشکی بـه «Euphoria» در ظاهر گرانج، بسیار شبیه بـه دی خواهد بود. برای ظاهری مدرن‌تر، رنگ‌هایي از سبز لیمویی تا مشکی اونیکس و شرابی را انتخاب کنید. 

 

بهمن: به نظر می رسد آینده

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

مد بر اساس ماه تولد

 

کارت تاروت کـه این علامت را نشان میدهد ستاره اسـت و هیچ چیز برای بهمن مناسب تر نیست. ان‌ها انقلابی‌هاي‌ همکار هستند و آماده‌اند تا تیمی را جمع کنند و دنیا را بـه دست بگیرند. انها بی شک مبتکرترین، مترقی ترین، یاغی ترین و بشردوستانه هستند. ان‌ها نمیترسند با ظاهرشان بدبو شوند، و واقعاً بـه جلب رضایت دیگران یا نظر دیگران اهمیتی نمی دهند.

 

بهمن بهترین علامت ستاره برای استقبال از روند آینده هولوگرافیک اسـت. «پرده‌هاي‌ هولوگرافیک» و «لاینر گرافیکی» تنها نخستین گام‌ها برای دستیابی بـه این ظاهر هستند. بـه خاطر داشته باشید کـه پوشش هولوگرافیک فقط برای استخوان گونه نیست.

 

شـما میتوانید از رنگ‌هاي‌ فیروزه‌اي، بنفش یا نقره‌اي در هر نقطه‌اي از صورت استفاده کنید، اما اگر می خواهید بـه علامت ستاره کامل بروید، ان را در مرکز صورت خود، از چشم داخلی تا مرکز پیشانی قرار دهید. حتی بیشتر از ظاهر، بهمن درون شـما راضی نخواهد شد مگر این کـه از شرکت هایي حمایت کنید کـه درکنار شـما دنیا را تغییر می دهند.

 

بـه دنبال شرکت‌هایي باشید کـه ضایعات صفر ارائه می دهند، از انسان‌هایي کـه کمتر نمایندگی می شوند حمایت می کنند، یا از اهداف خوب با سود خود حمایت می کنند. 

 

اسفند: آرایش عشوه گری

مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

اسفند این علامت نوعی رویایی اسـت کـه خطوط بین واقعیت و خیال را محو می کند و اغلب در تلاش برای تشخیص انچه میخواهند دنیا از آنچه هست باشد، هستند. ماهی ها “مهربان هستند، انها با تجارب مشترک موسیقی و عاشقانه نیرو میگیرند.” هنرمندان و خلاق، انها موجوداتی حساس با تخیل زنده هستند.

 

عاشقانه و تخیل با روند آرایش Coquette همراه هستند. این روند «بیش از 80 میلیون بازدید در TikTok داشته اسـت». این بر اساس ظاهرهای عاشقانه قدیمی قرن هفدهم و هجدهم اما با طعمی عاشقانه اسـت. بـه لطف محبوبیت حماسه بریگرتون، می توانید ترکیبی از سکسی و معصومیت را تصور کنید، مستقیماً از گونه هاي‌ برافروخته صورتی گرفته تا روند لب هاي‌ تار. و این فقط آرایش نیست.

 

Pinterest Predicts اعلام می کند کـه استایل هاي‌ هوادار با جزئیات اثیری برای کل بدن اسـت. با روفلز، توری، صورتی‌هاي‌ رژگونه، سمت هوای خودرا بازی کنید. این روند مانند بهمن حسی و رویایی اسـت.

 

بیشتر بخوانید: جدید ترین استایل های دانشگاهی دخترانه + نکات مهم درباره استایل دانشجویی

 

در پایان

نشانه ستاره شـما هر چه کـه باشد، در مورد روندهای زیبایی امسال چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجوددارد، و شـما بهترین فرد برای بـه نمایش گذاشتن ان بـه روش منحصر بـه فرد خود هستید. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم شـما چگونه می درخشید.

جدیدترین مطالب سایت