علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

علامت ماه تولد کاهش استرس شما بر اسا ماه تولد چیست ؟ در این قسمت از مجله تفریحی تالاب چیزی که باعث کاهش استرس میشود.

 

چگونه استرس خود را بر اساس ماه تولدمان کاهش دهیم؟

چه به دلیل یک برنامه کاری پرمشغله، یک امتحان آتی، تعهدات مالی یا یک رفت و آمد خسته کننده با ترافیک، استرس بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی ما باشد. در حالی که یک دوز سالم استرس در واقع برای ما خوب است، استرس مداوم – در دراز مدت – می‌تواند به تعدادی از مشکلات سلامتی از جمله سردرد، نوسانات خلقی، فشار خون بالا، بی‌خوابی و بیماری قلبی کمک کند.

 

به همین دلیل مهم است که هر روز زمانی را برای ریلکس کردن اختصاص دهید تا استرس را به طور موثر مدیریت کنید. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا چند راه ساده برای آرام شدن بر اساس علامت تولدتان آورده شده است:

 

بیشتر بخوانید: نشانه های استرس و اضطراب پنهانی | تاثیر اضطراب بر روی بدن

 

علامت ماه تولد کاهش استرس

1. فروردین

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

اگر به آنچه زودیاک در مورد سلامتی خود می گوید توجه کرده اید، جای تعجب نیست که به دنبال راه حلی شخصی برای استرس خود هستید. همه ما روش خود را برای رفع فشار بعد از یک روز طولانی داریم. اما نحوه کاهش استرس برای یک فرد ممکن است برای دیگری کارساز نباشد. در حالی که برخی از علائم زودیاک ممکن است از منزوی بودن بیشتر از تعامل با افراد دیگر سود ببرند، این قطعاً نشانه یک فروردین ماهی نیست.

 

فروردین ماهی که همیشه چهره یک رهبر است، دوست دارد اجتماعی باشد و کنترل داشته باشد. یک فروردین ماهی با صرف زمان تنهایی استرس خود را از بین نمی برد. «حتی به ماندن در خانه فکر نکنید. “برو بیرون! یک مهمانی، یک رویداد، یک گردهمایی پیدا کنید. دوستی را بگیرید و به کاوش در مناطق جدید بروید.» فروردین ماهی، بیرون بروید و افسار را به دست بگیرید – اجازه ندهید زندگی بهترین ها را از شما بگیرد.

 

2. اردیبهشت 

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

وقتی صحبت از چگونگی کاهش استرس می شود، اردیبهشت ماهی دقیقاً برعکس فروردین ماهی است. اردیبهشت ماهی می‌تواند فوق‌العاده لجباز باشد، بنابراین قرار گرفتن در کنار مردم احتمالاً استرس آنها را بیشتر تشدید می‌کند. در عوض، اردیبهشت ماهی برای خنک شدن و جمع شدن مجدد به زمان تنهایی نیاز دارد. «در خانه بمانید». «شما به فضایی راحت و آرام نیاز دارید. اگر نمی توانید آن را در خانه پیدا کنید (اعضای خانواده با صدای زیاد)، در یک پارک آرام قدم بزنید.”

 

3. خرداد

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

هیچ کس دوست ندارد حوصله سر برود، اما یکنواختی گیر افتادن در روال روزمره واقعاً می تواند یک خرداد ماهی را تحت فشار قرار دهد. خردادی ها کنجکاو هستند. آنها نمی توانند صبر کنند تا تجربیات و دانش جدید را به دست آورند. اگر یک خرداد ماهی احساس رکود می کند، سفر راهی عالی برای از بین بردن استرس زندگی روزمره است. با این حال، اگر بودجه ندارید، تماشای یک نمایش ماجراجویی را امتحان کنید. هر چیزی آموزشی، جذاب و هیجان‌انگیز کارساز است.

 

4. تیر

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

علامت ماه تولد کاهش استرس

تیر ماهی صمیمانه فقط به تعداد کمی از افراد منتخب اعتماد دارد. آنها بسیار مراقب هستند که عمیق ترین احساسات خود را با چه کسانی به اشتراک می گذارند. حتی اگر فامیل نباشید، اگر تیر ماهی به شما اعتماد کند، شما را خانواده می‌داند و خانواده تیر ماهی مهم‌ترین جنبه زندگی است.

 

بنابراین زمانی که تیر ماهی احساس می‌کند غرق شده است، به عزیزان خود روی می‌آورد و در حلقه درونی خود آرامش پیدا می‌کند. زمانی را با خانواده خود بگذرانید. چیز خوشمزه ای بپزید و در مورد روز خود صحبت کنید. گاهی اوقات، شما فقط نیاز دارید که به نزدیک‌ترین افراد خود خلاص شوید. 

 

5. مرداد

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

مرداد ماهی برون گرا است و دوست دارد فعال باشد. وقتی مرداد ماهی ها احساس می کنند باید استرس خود را از بین ببرند، نباید دور هم بنشینند و بیش از حد به مسائل فکر کنند. برو بیرون و هوای تازه بخور. «استخر شنا چطور؟ یک پیاده روی جدید؟ دوچرخه سواری؟ سفر اسکی؟» تجربیات مثبت خود را بسازید. در غیر این صورت، یک مرداد ماهی فقط احساس می کند که در دام افتاده و حتی بیشتر از قبل استرس دارد. در ماجراجویی های خود همراه می خواهید؟ یک دوست پشمالو پیدا کنید تا شما را همراهی کند!

 

6. شهریور

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

یک شهریور ماهی می تواند به راحتی تحت تأثیر میل خود برای کمال قرار گیرد. شهریوری ها همه جزئیات را بررسی می کنند و تقریبا غیرممکن می دانند که ذهن خود را خاموش کنند. وقتی شهریوری ها شروع به چنگ زدن روی یک مشکل می کنند، به راحتی می توانند شروع به مارپیچ کنند.

 

برای متوقف کردن این روند، شهریوری ها به تمرکز دیگری نیاز دارند که بتوانند از مهارت های تحلیلی خود به نحو مثبتی استفاده کنند. آخرین باری که از یک گالری هنری جدید دیدن کردید کی بود؟ قدردانی و تفکر در هنر، ذهن پرخاشگر شهریور ماهی را تغذیه می کند.

 

بیشتر بخوانید: استرس باما چه میکند؟

 

7. مهر

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

مهر ماهی از عدم تعادل متنفر است. مهر ماهی ها زمان و انرژی زیادی را صرف تلاش برای ایجاد هماهنگی بین افراد و هماهنگی در زندگی خود می کنند. اگر تعادل کار و زندگی آنها از کنترل خارج شود، بهترین کاری که یک مهر ماهی باید انجام دهد این است که به چیزهای مورد علاقه خود افراط کند.

 

«یک کتاب خوب بخوانید. “به موسیقی خوب گوش دهید، آن کیک خوشمزه را بخورید، [یا] به قهوه خانه مورد علاقه خود بروید.” فعال باشید اما بیش فعال نباشید. برای خود وقت بگذارید اما منزوی نشوید. یک مهر ماهی وقتی این تعادل را به دست می آورد خوشحال می شود. 

 

8. آبان

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

آبان به نوعی تاریک ترین علامت زودیاک است. آبانی ها احساس بسیار عمیقی دارند و از چیزهای منفی در زندگی اجتناب نمی کنند. در واقع، اگر آبان ماهی احساس استرس می‌کند یا از حالت عادی خارج می‌شود، می‌تواند احساس بهتری داشته باشد که خود را در راز پنهان نگه دارد. ممکن است غیرعادی به نظر برسد، اما «برای یافتن داستان‌هایی درباره تجربیات نزدیک به مرگ، اینترنت را مرور کنید.

 

یک سفر کوله پشتی به میانه ناکجاآباد برنامه ریزی کنید.» یا در برخی از عجیب‌ترین اسرار حل‌نشده تمام دوران اوج بگیرید! در آغوش گرفتن این وصله خشن و گذراندن مدتی به تنهایی، آبان ماهی را از بین می برد.

 

9. آذر

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

آذر ماهی تنها بودن را دوست ندارد. در مواقع ناراحتی یا استرس، این علامت باید در جمع خوبی باشد. با این حال، آذر ماهی نیز دوست دارد احساس کند در یک فضای امن است. بنابراین به جای رفتن به یک مهمانی، بهتر است میزبان آن باشند. دوستان باکیفیت به آذر ماهی مهلت بسیار مورد نیاز می دهند. این بهترین راه برای بهبودی یک آذر ماهی است. “غذاهای شگفت انگیز، موسیقی شگفت انگیز، مردم شگفت انگیز. برقص، برقص، برقص!»

 

10. دی

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

دی ماهی به ساختار میل دارد. در حالی که سایر نشانه ها در مورد کار بیش از حد تحت فشار قرار می گیرند، یک دی ماهی به احتمال زیاد به دلیل کم کاری استرس دارد. این نشانه ای است که همیشه می خواهد روی توپ باشد. اگر یک دی ماهی احساس عدم تعادل می کند، بهترین راه حل این است که سعی کنید دوباره کنترل اوضاع را به دست آورید.

 

«هفته آینده خود را برنامه ریزی کنید. “چه باید انجام شود؟ چگونه؟ جایی که؟ فهرستی تهیه کنید؛ چندین لیست تهیه کنید یک کتاب فهرست بنویس!» 

 

11. بهمن

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

بسیاری از مردم فکر می کنند که تنش زدایی به معنای خاموش کردن مغز است، اما این درست نیست، به خصوص برای بهمنی های روشنفکر. با متمرکز کردن قدرت مغز خود در جایی دیگر، ذهن خود را از استرس های زندگی خود دور کنید.

 

برای یک بهمن ماهی، انجام یک کار مغزی با زمان تنهایی بهترین راه برای سرحال شدن است. «کار خود به خودی انجام دهید. به یک رستوران جدید بروید. برو کنسرت. به یک سخنرانی بروید. ذهن یک بهمن ماهی مدام هوس تجربه های جدید یادگیری دارد.

 

12. اسفند

علامت ماه تولد کاهش استرس 😬بر اساس ماه تولد شما

علامت ماه تولد کاهش استرس

اسفند ها چیزی را بیشتر از سرگردانی به دنیای خودشان دوست ندارند. آنها همیشه از تخیل خود استفاده می کنند، چه استرس داشته باشند یا نه. این مهارت زمانی بسیار مفید می شود که آنها نیاز به کاهش استرس داشته باشند. در خلاقیت آنها است که یک اسفند ماهی می تواند فرار و آرامش پیدا کند.

 

«رویاپردازی کنید، مدیتیشن کنید، تجسم کنید، یک تابلوی بینایی ایجاد کنید، در دفتر خاطرات خود بنویسید». اگر آنقدر استرس دارید که فکر می کنید زمانی برای مدیتیشن ندارید، دوباره فکر کنید! 

 

بیشتر بخوانید: درمان استرس و اضطراب با روش های مفید

 

در پایان

اگر می‌خواهید راهی پیدا کنید تا کلید «خاموش» را روی نگرانی‌هایتان بچرخانید، فقط چانه‌تان را بالا نگه دارید. و آن را به سمت ستاره ها نشانه گیری کنید. ببینید، طالع بینی چیزی برای گفتن دارد که کدام پادزهر می تواند به شما در کاهش استرس کمک کند.

جدیدترین مطالب سایت