بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

بهترین سنگ کریستال : آیا علامت زودیاک شـما با رز کوارتز رمانتیک یا سیترین آرام بهترین جفت اسـت؟ دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین سنگ هاي‌ کریستال متناسب با ماه تولدتان را منتشر کرده ایم.

 

سنگ های کریستال متولدین هر ماه

کریستال ها یکی از محبوب ترین ابزارهای معنوی در اطراف هستند. این سنگ هاي‌ قیمتی زرق و برق دار دارای خواص درمانی و ترمیم کننده هستند و هر کریستال انرژی منحصر بـه فرد خودرا دارد. اگر مطمئن نیستید که سفر کریستالی خودرا از کجا شروع کنید، چرا بـه علامت زودیاک خود مراجعه نکنید؟

 

انتخاب کریستالی که با علامت زودیاک شـما هماهنگ باشد بـه شـما امکان میدهد انرژی اطراف خودرا مهار کنید و رشد معنوی و آگاهی را ارتقا دهید. کنجکاو هستید که بیشتر بدانید؟ بـه خواندن ادامه دهید تا بفهمید کدام کریستال با علامت زودیاک شـما بهتر جفت می شود.

 

بیشتر بخوانید: سنگی مفید و کاربردی به نام خورشید

 

فروردین: جاسپر قرمز

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

فروردین بـه داشتن اعتماد بـه نفس و تیز هوشی مشهور اسـت. شـما همیشه در حال حرکت هستید و ایده ها و برنامه هاي‌ جدید هیجان انگیز را دنبال می کنید. اما تمام این شدت بـه این معنی اسـت که شـما گاهی اوقات دمدمی مزاج، بی حوصله و تکانشی نیز هستید—بنابر این بـه یک کریستال برای کمک بـه تمرکز تمام انرژی مصرفی خود نیاز دارید.

 

فروردین که توسط سیاره مریخ اداره میشود، ممکن اسـت از پوشیدن یا حمل کریستال‌هایي مانند جاسپر قرمز یا سنگ خون که با انرژی مریخ مرتبط اسـت و می تواند بـه افزایش سطح انرژی، افزایش شجاعت و تقویت قدرت بدنی کمک کند، سود ببرد. بـه ویژه برای افراد فروردینی که ممکن اسـت با شک و تردید بـه خود دست و پنجه نرم کنند یا برای دنبال کردن اهداف خود نیاز بـه تقویت انرژی و انگیزه دارند مفید باشد.

 

اردیبهشت: رز کوارتز

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

اردیبهشت صبور، قابل اعتماد و خونگرم اسـت. تحت فرمانروایی زهره، سیاره عشق، شـما بسیار با احساسات خود هماهنگ هستید ودر همه ی چیزهای عاشقانه افراط می کنید. نمیتوان منکر تأثیر مداوم و مصمم علامت زمین بر شخصیت شـما شد، که گاهی اوقات شـما را بسیار لجباز می کند. کریستالی که بـه شـما در پذیرش آرامش و مراقبت از خود کمک می کند بهترین انتخاب اسـت.

 

کوارتز رز با انرژی عشق و شفقت ارتباط برقرار می کند و می تواند شفای عاطفی و عشق بـه خودرا تقویت کند، که می تواند بـه ویژه برای اردیبهشت که برای امنیت و ثبات در روابط خود ارزش قائل هستند مفید باشد.

 

خرداد: کوارتز شفاف

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

خردادها که توسط عطارد، سیاره ارتباطات و عقل اداره می‌شوند، پرحرف و خوش برخورد هستند. شـما یک زندگی فعال و تخیل دارید و همیشه یک میلیون مایل در ساعت میروید. ودر حالیکه عاشق این هستید که مشغول باشید، می تواند بر توانایی شـما برای دیدن تصویر بزرگ تأثیر بگذارد، بـه همین دلیل اسـت که با کریستالی که بـه شـما کمک می کند سرعت خودرا کاهش دهید، بهترین نتیجه را خواهید داشت.

 

کوارتز شفاف بـه وضوح، تمرکز و تقویت کمک می کند و انرژی شهود و آگاهی معنوی را افزایش میدهد. این می تواند بـه ویژه برای افراد جوزا مفید باشد که ممکن اسـت با بلاتکلیفی یا تفکر بیش از حد دست و پنجه نرم کنند، زیرا می تواند حس وضوح ذهنی را تقویت کند.

 

تیر: سنگ ماه

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

تیر یار احساساتی زودیاک اسـت. شـما بـه خاطر قلب دلسوز، ذهن خلاق و جنبه غیرمنتظره بد خلقی خود شناخته شده اید. شـما نمیتوانید کمکی بـه آن نکنید—احساسات زیادی دارید که باید بیان شوند. بـه همین دلیل اسـت که کریستال هایي که هارمونی عاطفی را تقویت می‌کنند برای شـما بهترین هستند.

 

سنگ ماه بـه تعادل بین شهود و بدخلقی کمک میکند، چیزی که در مورد این انواع حساس شناخته شده اسـت. اعتقاد بر این اسـت که این ماده باعث تقویت احساس مراقبت، آسایش و امنیت می شود، که می تواند بـه ویژه برای افراد سرطانی که برای امنیت و ثبات عاطفی ارزش قائل هستند، مفید باشد.

 

مرداد: سیترین

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

مرداد برونگرای دلير این دسته اسـت. انرژی شـما بسیار نیرومند اسـت و از هر اتاقی که وارد می‌شوید تابش می کند. و باوجود تمام عشقی که بـه خود می‌دهید، همان محبت را بـه دیگران نشان می‌دهید، بنابر این بـه کریستالی نیاز دارید که انرژی مثبت شـما را تقویت کند.

 

“براق نگه داشتن یک مردادی بـه معنای اجازه دادن بـه نشاط، انرژی و بیان خلاقانه آن ها اسـت. سیترین احساس اعتماد بـه نفس، قدرت و خوش بینی را تقویت می کند، که می تواند بـه ویژه برای افراد مرداد که می‌خواهند ویژگی هاي‌ رهبری خودرا بیان کنند مفید باشد.” اعتقاد بر این اسـت که بـه آشکار شدن فراوانی و موفقیت کمک می کند.

 

شهریور: عقیق خزه

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

که اغلب بـه عنوان کمال گرای زودیاک ابداع می شود، هیچ چیز از چشم بیدار یک شهریور نمی گذرد. شـما ذهن فعالی دارید و مهارت هاي‌ سازمانی شـما در درجه دوم اهمیت قرار دارد. با این حال، همان طور که سخت کوش هستید، می‌توانید بدترین منتقد خود نیز باشید. کریستالی که سکون را تشویق می کند برای شـما بهترین اسـت.

 

آمازونیت و عقیق خزه‌اي می توانند بـه ریشه‌کردن این علامت در عملی شدن بدون استحکام کمک کنند. آمازونیت هارمونی را در ارتباطات ایجاد می کند. بـه طور مشابه، عقیق خزه با… ثبات مرتبط اسـت و می تواند بـه این علامت زمین کمک کند تا انرژی فرد را ثابت کند.

 

بیشتر بخوانید: انواع سنگ نمک و فواید آن برای بدن

 

مهر: لپیدولیت

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

مهر بـه خاطر متفکر بودن، منصف بودن و فوق العاده آسان بودن مشهور اسـت. تحت حاکمیت زهره، سیاره عاشقانه و زیبایی، شـما عاشق بیرون رفتن و رفت و آمد هستید. شـما خودرا با پروژه‌ها و سرگرمی‌هاي‌ زیادی مشغول می کنید، بنابر این بـه کریستالی نیاز دارید که بـه شـما کمک کند بـه سمت درون بروید.

 

«مهر عاشق زیبایی و شیرینی در ارتباط اسـت و لپیدولیت میتواند بـه یافتن حس آرامش درونی و آرامش کمک کند… بـه جای تکیه بر دیگران». او همچنین رودونیت را پیشنهاد می کند زیرا “شفقت و عشق بـه خودرا ترویج می کند و برای بلاتکلیفی و شک بـه خود که اغلب با این علامت همراه اسـت مفید اسـت.”

 

آبان: تورمالین سیاه

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

آبان ها بـه شخصیت هاي‌ پیچیده خود مشهور هستند. بـه عنوان یک نشانه آب، شـما در جذب انرژی اطراف خود عالی هستید. اگر چه شـما آنرا باحال بازی می کنید، اما می‌توانید کمی نگران باشید، بنابر این بهترین کریستال برای شـما انرژی شـما را متعادل می کند و حالات منفی را از بین میبرد.

 

 

آبان – که بـه خاطر احساسات شدید، اشتیاق و عمقش مشهور اسـت – می تواند از ارتباط با تورمالین سیاه سود ببرد. این سنگ مربوط بـه چاکرای ریشه اسـت که مرکز انرژی در بدن اسـت که با زمین، ثبات و سلامت جسمی مرتبط اسـت. همچنین می تواند بـه آبان محافظت شده و گریزان کمک کند تا بیشتر [حضور] احساس کند.”

 

آذر: لاجورد

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

آذر یک ماجراجوی با ذهن باز اسـت. شـما عاشق یادگیری چیزهای جدید و مسافرت هستید، و برای شـما مهم اسـت که آزادانه همه ی چیز را تغییر دهید. کریستال ایده آل برای شـما جنبه خلاقانه شـما را تقویت می کند و شـما را برای تعقیب رویاهای خود الهام می بخشد.

 

«هم لاجورد و هم فیروزه میتوانند بـه آذر کمک کنند تا حقیقت خودرا پیدا کند ودر عین حال رشد معنوی و دگرگونی شخصی را ارتقا دهد». لاجورد برای ترویج خرد فلسفی بـه خرد و بینش درونی مربوط می شود، در حالیکه فیروزه بیان خودرا برای این نشانه که ممکن اسـت گاهی اوقات در بیان احساساتی که چندان خوش بینانه نیستند مشکل داشته باشند، تقویت می کند.

 

دی: کوارتز دودی

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

دی بـه شدت پیشگام هستند. موفقیت و ثبات انگیزه هاي‌ بزرگی برای شـما هستند و برای رسیدن بـه اهدافتان از هیچ چیز دست نخواهید کشید. اما آرامش در پایان یک روز پر استرس می تواند برای شـما دشوار باشد، بنابر این بـه کریستالی نیاز دارید که مراقبت از خود و بازتاب درونی را تشویق کند.

 

“انرژی‌هاي‌ دی گاهی اوقات می توانند بیش از حد روی کار سخت یا احساس کمبود متمرکز شوند. کوارتز دودی می تواند بـه باز کردن امکانات جدید با نظم و خاطرجمعی کمک کند.” دی بـه زمینی بودن و عملی بودن شهرت دارند و اعتقاد بر این اسـت که کوارتز دودی بـه شفافیت، تمرکز و عملی بودن کمک می کند و بـه آن ها کمک می کند در مسیر خود باقی بمانند و بـه اهداف خود برسند.

 

بهمن: آمیتیست

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

بهمن شورشی غیرعادی زودیاک اسـت. تحت فرمان اورانوس، سیاره انقلاب و تغییرات بنیادی، شـما ذهن فعالی دارید که عاشق رویاپردازی راه حل هاي‌ جدید برای مشکلات قدیمی اسـت. اما تمام آن افکار حریف می توانند سر شـما را بـه چرخش درآورند و بـه کریستالی نیاز دارند که شفافیت ذهنی را تقویت کند.

 

“آکواریوس بـه نامتعارف و سازگار بودن شهرت دارد. آمیتیست بـه شهود، رشد معنوی و وضوح فکر کمک می کند و می تواند توانایی آن‌ها را برای … دنبال کردن اهداف خود با خلاقیت افزایش دهد.” از سوی دیگر، کریستالی مانند آکوامارین بـه آن‌ها کمک میکند تا ایده‌ها و احساسات خودرا بـه شیوه‌اي واضح و مؤثر بیان کنند.

 

اسفند: عقیق آبی

بهترین سنگ کریستال برای علامت ماه تولد شما

اسفند ها همدلی مبتکر و تخیلی زودیاک هستند. شـما بـه‌طور طبیعی بـه لطف حاکم سیاره‌اي خود، نپتون، که رویاها و شهود را نظارت میکند، با دنیای اطراف خود هماهنگ شده‌اید. اما شـما آن قدر مستعد جذب احساسات دیگران هستید که تحمل آن بسیار زیاد اسـت.

 

“اسفند ها گاهی اوقات ممکن اسـت کمی در دریا احساس گم شدن کنند، بنابر این نگه داشتن انها بـه واقعیت و صرف نکردن زمان زیاد در رویاپردازی می تواند از طریق زمین زدن مفید باشد، اما سنگ هاي‌ نفوذپذیر مانند عقیق آبی، که بـه تقویت شهود کمک می کند و بـه همدلی اجازه می‌دهد تا با انها بدرخشد. 

 

بیشتر بخوانید: چاکرا درمانی با استفاده از سنگ ها

 

در پایان

امروز طالع بینی یا ستاره خوانی مورد تأیید مجامع علمی نیست، و بسیاری از مردم آن را خرافات و موهوم پرستی می‌دانند.

 

طالع بینی را می‌توان زیرمجموعه ستاره‌بینی دانست که معمولاًً با توجه بـه تطبیق وضعیت سماوی با تولد فرد مربوط میشود؛ ولی طالع‌بینی اعداد، اسامی، رنگ «علاقه بـه رنگ خاص» و امور دیگر نیز گفته می شود.

جدیدترین مطالب سایت