بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شـما ؟ دریابید کـه کدام فعالیت بیشتر با انرژی شـما مطابقت دارد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از سرگرمی هایي را منتشر کرده ایم کـه مطابق با ماه تولدتان اسـت.

 

آیا از گذراندن این همه ساعت در خانه بی قرار می شوید؟

تلفن همراه خودرا دفن کنید و سپس یک سرگرمی پیدا کنید. اما باوجود تعداد زیادی از تفریحات ممکن برای انتخاب، انتخاب یکی از آن ها ممکن اسـت کاری دلهره آور بـه نظر برسد. بنابر این، چرا اجازه نمیدهید علامت ستاره شـما تصمیم شـما را راهنمایی کند؟

 

فروردین: زومبا

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

شجاع و مصمم – با مقدار قابل توجهی از اعتماد بـه نفس – فروردین بـه ویژه در چالش هاي‌ فیزیکی برتر اسـت. بنابر این، عرق ریختن در حین انجام حرکت راهی مطمئن برای رها شدن و کاهش استرس این علامت آتش اسـت. سبک انرژی بالای زومبا بـه ویژه برای قوچ ها کـه بـه کم تحرکی حساسیت دارند خوب اسـت.

 

2. اردیبهشت: باغبانی

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

اردیبهشت هرگز خودخواه نیست، همیشه آماده انجام کار درست اسـت. انرژی پرورش دهنده این علامت زمین، اردیبهشت را بـه نشانه اي عالی برای شروع یک باغ و دیدن ان تا پایان شکوفایی ان تبدیل میکند. چه کاشت گل، سبزیجات، گیاهان دارویی یا ترکیبی از انها باشد، صبر اردیبهشت زمانی کـه این دانه ها شروع بـه شکوفه دادن کنند، نتیجه خواهد داد.

 

3. خرداد: یادگیری یک زبان جدید

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

هر چه بـه زبان هاي‌ بیشتری صحبت کنید، میتوانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید. خردادها سریع‌آموزانی هستند کـه «آماده اند تا بـه دیگران توصیه کنند». انرژی مثبت انها، همراه با طبیعت کنجکاو و عشق بـه تبادل ایده، یادگیری زبان را برای افراد دارای این علامت هوایی بـه یک کار لذت بخش تبدیل می‌کند. خردادها همچنین پرحرف ترین در میان همه ی نشانه هاي‌ ستاره هستند.

 

4. تیر: عکاسی

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

تیر ها بسیار تخیلی هستند، “اما انها همچنین دوست دارند نتایج فوری را ببینند.” بنابر این، در حالی کـه فعالیت‌هاي‌ هنری عموماً بـه خوبی با این نشانه آبی مناسب اسـت، عکاسی ممکن اسـت بهترین گزینه باشد. پس از همه ی، هنگامی کـه یک عکس می‌گیرید، محصول نهایی را خواهید داشت. از ترکیب بندی گرفته تا ویرایش، چیزهای زیادی بـه یک تصویر عالی میرسد.

 

5. مرداد: جمع آوری

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

«مردادها بیشتر بـه خوشبختی می پردازند تا مسائل مالی. آن ها اولویت هاي‌ خودرا بـه ترتیب دارند و همچنین علایق خودرا دارند. مردادها هر چه را دوست دارند – از لیوان هاي‌ جدید گرفته تا گلدان هاي‌ قدیمی – افراد دارای این علامت ستاره مطمئناً از سازماندهی و نمایش مجموعه هاي‌ خود و همچنین در هر محصول جدید لذت خواهند برد.

 

6. شهریور: پخت

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

شهریور ها ممکن اسـت خجالتی باشند، اما از کار سخت دوری نمی‌کنند. «هر کاری کـه انجام میدهند، در حد کمال انجام می دهند.» این بـه معنای اصلاح و تنظیم یک دستور غذا برای بـه دست آوردن شیرینی‌هاي‌ عالی یا بهترین نان موزی اسـت. کسانی کـه این علامت را دارند، این فرآیند را بسیار مفید و همچنین خوشمزه خواهند یافت.

 

7. مهر: داوطلبانه

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

مهرهای پروانه اجتماعی فهرست طولانی دوستان خودرا با طبیعت همکاری و دیپلماتیک خود بـه دست می آورند. اما این ویژگی هاي‌ مهربانانه آن ها را برای کار داوطلبانه نیز ایده آل می‌کند. هنگامی کـه کسانی کـه این علامت هوا را دارند، دلیل شایسته و راهی برای ایجاد تفاوت بیابند، هیچ محدودیتی برای خوبی کـه میتوانند انجام دهند وجود ندارد. 

 

8. آبان: پیاده روی

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

آبان ها جاه طلب هستند. انها بدشان نمی‌آید کـه بـه دیگران کمک کنند، اما بـه آزادی و فضا نیاز دارند. خواه دنبال کردن مسیر یا ساختن یک مسیر جدید، عقب نشینی در فضای باز برای پیاده روی، یک گریز عالی برای این نشانه آبی اسـت. یک آبان با عزمی راسخ «و همراهی گاه بـه گاه»؛ تا زمانی کـه بـه قله کوه نرسد متوقف نخواهد شد. حتی سرسخت‌ترین آبان ها هم باید اعتراف کنند کـه بالا رفتن از سربالایی سخت اسـت.

 

9. آذر: مدیتیشن

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

علیرغم این کـه یک علامت آتش اسـت، آذر “انرژی بسیار آرامی دارد”. درون نگری ساگز را بالا می‌برد و بـه آن ها کمک میکند تا «تصمیمات خوبی بگیرند». یوگا را نیز بگنجانید. تاکید ان بر هماهنگی بین بدن و ذهن مکمل خوبی برای مدیتیشن اسـت.

 

10. دی: هنرهای دستی

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

منضبط و متکی بـه خود، دی برای یادگیری و تسلط بر یک صنعت مناسب هستند. چه بخواهند لباس‌ها، جواهرات یا اثاثیه‌شان را خودشان بسازند، افراد دارای این علامت زمین دوست دارند مسئولیت را بر عهده بگیرند و “رهبر خود باشند”. هنگامی کـه آن ها مهارت خاصی را توسعه دادند، لذت واقعی از خودمختاری انتخاب پروژه هاي‌ خود ناشی می‌شود. 

 

11. بهمن: تماشای ستارگان

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

نگاه کردن بـه آسمان شب و اندیشیدن بـه جایگاه خود در جهان یک فعالیت ایده آل برای بهمن هاي‌ مغزی و فلسفی اسـت. این متفکران عمیق از یافتن و مشاهده ستارگان، سیارات و سایر اجرام آسمانی لذت خواهند برد. تعداد زیادی از این‌ها را می توان با چشم غیرمسلح دید، اما برای بهترین تجربه رصد ستاره ها، بهمن بـه یک تلسکوپ بزرگ و قابل حمل نیاز دارد. 

 

12. اسفند: ترانه سرایی

بهترین سرگرمی بر اساس علامت ماه تولد شما

گاهی اوقات اسفند ها فقط میخواهند تنها باشند. اما آن ها همیشه بـه دیگران فکر میکنند و مایل بـه برقراری ارتباط هستند. ان رابا نقاط قوت هنری و موسیقایی این نشانه آبی ترکیب کنید، و چه راهی بهتر از ساختن اشعار اصلی برای هدایت این انرژی خلاقانه وجوددارد؟ ترانه سراها بـه چند ابزار ضروری نیاز دارند. 

 

در پایان

ما از اخترشناسان کمک گرفتیم تا در مورد این کـه چه نوع فعالیت‌هایي برای نشانه‌هاي‌ زودیاک مناسب‌تر اسـت، راهنمایی کنیم. حتی بهتر از ان؛ همه ی این سرگرمی‌هاي‌ کسالت‌آور را بـه اسانی میتوان انتخاب کرد، حتی در زمان همه ی‌گیری. 

جدیدترین مطالب سایت