با توجه به علامت ماه تولد خود، تابستان امسال به کجا باید سفر کنید

با توجه به علامت ماه تولد خود، تابستان امسال به کجا باید سفر کنید

بگذارید ستاره ها آژانس مسافرتی شـما باشند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما خواهیم گفت که بر اساس علامت ماه تولد خود در آخر شهریور بـه کجا سفر کنید.

 

در آخر شهریور به کجا سفر کنیم؟

 

1. دبی، امارات متحده عربی

دبی، امارات متحده عربی

دروغ نیست که این تابلوی ستارگان فوق‌العاده، نورافکن را دوست دارد، و بـه همین ترتیب، شهر در حال رشد و مجلل دبی نیز همین‌طور اسـت. از طالع بینی مسیر من، شغل شـما مستلزم مسئولیت بیشتری اسـت، بنابر این روحیه کارآفرینی شدید خودرا دراین مرکز شهری که شامل نوآوری هاي‌ پیشگام در منطقه تجاری نخبه اسـت، بـه آتش بکشید.

 

وقتی در حالت شلوغی نیستید، در سواحل ماسه‌اي سفید و زیبای ان‌ها استراحت کنید یا برای یک سافاری هیجان‌انگیز یا بالون سواری بـه صحرا خلوت کنید. از آرامش گرفته تا تسلط بر جهان، این مقصد رو بـه رشد همه ی چیزهایی را دارد که یک برج حمل برای رشد بـه ان نیاز دارد.

 

✅ مطالب مشابه: بهترین مقاصد سفر علامت ماه تولد شـما چیست ؟

 

2. لندن، انگلستان

لندن، انگلستان

لندن بهترین مقصد سفر برای این نشانه کاربردی و سازنده اسـت. یک جهش شغلی بزرگ برای اردیبهشت در انتظار اسـت، بنابر این چه جایی بهتر از پایتخت تجاری اروپا برای سفر بـه ان برای انگیزه و الهام گرفتن. ناگفته نماند که موزه ها، جاذبه ها، سرگرمی ها و زندگی شبانه لندن از بهترینها در جهان هستند.

 

3. تورنتو، کانادا

تورنتو، کانادا

سفر برای خردادها در افق اسـت – بـه خصوص در ماه هاي‌ تیر و مرداد. بـه عنوان علامت زودیاک سازگار و سیری ناپذیر، خرداد باید برای ماجراجویی سفر بعدی خود، شهر تورنتو را درنظر بگیرد. این شهر مملو از 2.7 میلیون نفر، 140 زبان گفتاری، صحنه رستوران برنده جوایز، و گالری‌ها، جشنواره‌ها و رویداد های فراوان اسـت تا نشانه‌اي پرانرژی مانند جمینی را بـه طور کامل سرگرم کند.

 

4. دوبلین، ایرلند

دوبلین، ایرلند

اگر چه ممکن اسـت پرواز در قفس برای مدت کوتاهی سخت باشد، اما ما تیر هاي‌ مادر را تشویق می‌کنیم که امسال از جنبه بازیگوش خود استفاده کنند. تفریح و جشن دوبلین مکان مناسبی برای کشف و رها کردن این نشانه اسـت. موسیقی زنده و جریان بـه ظاهر بی پایان آبجو شـما را تشویق میکند تا هرگونه استرسی را که درگیر ان هستید دور کنید.

 

5. نیواورلئان، لوئیزیانا

نیواورلئان، لوئیزیانا

جسور و پرهیاهو، این نشانه آتش شوق یک فضای شاداب را دارد که در ان بازی اولویت اصلی اسـت. افسوس، حرکت ممکن اسـت برای مردادها در افق باشد، بنابر این یک مکان خانگی «اما هنوز هم مفرح» مانند شهر پررونق نیواورلئان انتخاب اصلی برای این نشانه اسـت. مهم نیست در چه فصلی از سال بـه این شهر پرجنب‌وجوش سفر میکنید، مجبورید در خیابان‌ها برقصید، در لباس‌هاي‌ بدنام ان‌ها غرق شوید و عاشق مهمان‌نوازی چندفرهنگی جنوبی‌شان شوید.

 

6. آگرا، هند

آگرا، هند

این زمانی اسـت که امسال از پوسته کمال گرایی خود خارج شوید و حس شگفتی خودرا عمیق تر کنید. بـه شهر آگرا، هند سفر کنید ودر بازارهای شلوغ بـه مقبره‌هاي‌ امپراتوری مغول و مشهور‌ترین ان؛ تاج محل حماسی بروید. جادوی شهر چشمان شـما را بـه چشم اندازهای جدید باز میکند و خلاقیت و ذهن آگاهی بیشتری را برمی انگیزد.

 


مطالب مشابه: بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما


 

7. پاریس، فرانسه

پاریس، فرانسه

عشق امسال برای مهرها در هواست – چه عشق بـه خود، شروع یک رابطه جدید یا در نهایت یافتن اشتیاق حرفه اي خود. و چه راهی بهتر از سفر بـه شیک‌ترین شهر دنیا برای این عاشقانه و بالا بردن خلاقیتتان؟ یک باگت تازه، مقداری پنیر و یک نوشیدنی در حالیکه «و احتمالاً عزیزتان!» در زیر برج ایفل استراحت می کنید، بردارید.
آگهی – ادامه این پست را در زیر بخوانید

 

8. ریکیاویک، ایسلند

ریکیاویک، ایسلند

خانه در زندگی این نشانه آبی درسال 2018 نقش اصلی را ایفا می‌کند. تمام تنش خودرا در تعطیلات هیجان انگیز بـه ایسلند رها کنید، جاییکه می‌توانید تورهای یخچال را آغاز کنید، بـه شفق هاي‌ شمالی مرموز خیره شوید و با مردم محلی مهمانی کنید. خانه ممکن اسـت جایی باشد که قلب در ان قرار دارد، اما شکی نیست که انرژی شدید شـما این مقصد پر انرژی را دوست خواهد داشت.

 

9. سانتافه، نیومکزیکو

سانتافه، نیومکزیکو

امسال با یک تعطیلات مقرون بـه صرفه که هنوز از این دنیا خارج اسـت، خرج هاي‌ هوشمندانه را بـه جای زرق و برق انتخاب کنید. سانتافه یک مرکز فرهنگی و مکانی ایده آل برای این نشانه آتش گسترده و همیشه کنجکاو اسـت. تمام خلاقیت ها و شفای معنوی را در آغوش بگیرید تا بـه ایجاد یک صفحه تمیز برای یک سرمایه گذاری جدید کمک کنید که من در حال رشد هستم.

 

10. هاوانا، کوبا

هاوانا، کوبا

عملی و جاه طلب، دی احتمالاً درست زمانی که ممنوعیت سفر درسال 2015 برداشته شد، وسوسه شدند که بـه این مقصد گرمسیری سفر کنند. بـه گفته گوردون، دوستان امسال چسبی هستند که زندگی شـما را درکنار هم نگه می دارند، بنابر این با یک بسته و سالسا در طول شب سفر کنید. دراین جواهر عجیب‌وغریب از یک شهر.

 

11. سویا، اسپانیا

سویا، اسپانیا

سفر انفرادی برای یک بهمن مستقل غریبه نیست، اما از آنجایی که امسال پر از رشد و تکامل شخصی اسـت، عاقلانه اسـت که سروصدای زندگی روزمره خودرا خاموش کنید و رابطه خودرا عمیق تر کنید. بـه سویا سفر کنید، منطقه اي دوستانه و امن در اسپانیا که بـه خاطر میدان هاي‌ سنگفرش، زندگی شبانه پر جنب و جوش، و تاپاهای خوش طعم شهرت دارد.

 

12. بالی، اندونزی

بالی، اندونزی

برای تجدید قوای ذهن، بدن و روح خود، بـه سواحل بت‌هاي‌ شگفت انگیز و مقصد رویایی بالی فرار کنید – برای یک علامت آب تخیلی مانند اسفند ضروری اسـت. توسعه معنوی تمرکز اصلی امسال اسـت، بنابر این در غذا هاي عجیب‌وغریب، مناظر باشکوه، و صحنه سلامتی احیاکننده که درکنار هم، گریز اساسی 2018 را برای این علامت زودیاک ایجاد می‌کند، غرق شوید.

 


مطالب مشابه: بهترین شهر برای سفر بر اساس ماه تولدتان + عکس


 

در پایان

با وجود زمان محدود و محدودیت بودجه، حقیقت ماجرا این اسـت که بیشتر مسافران بـه همه ی ي سفرها دسترسی ندارند. با این حال، جهان بیش از هر زمان دیگری متصل و قابل دسترس تر اسـت، و تعداد زیادی از مردم می خواهند پس از چند سال پر فراز و نشیب و خانه نشین بـه دنیا بازگردند.

جدیدترین مطالب سایت