طالع بینی جذاب بهمن ماه

طالع بینی جذاب بهمن ماه

طالع بینی جذاب بهمن ماه

دراین پست شما رابا طالع بینی تان در ماه بهمن – بهمن ماه آشنا می کنیم تا ببینید طالع تان دراین ماه چگونه خواهد بود.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماهمتولدین ماه فرودین :

این ماه باوجود این‌که می دانید باید کاری انجام دهید اما احتمالا به درستی نمیدانید که آن کار دقیقا چیست.

ممکن است این ماه تمرکزتان را از دست بدهید اما زیاد هم نگران این نیستید که نتوانید آنرا دوباره بدست بیاورید ، بجای این‌که سعی کنید رویاهایتان را معقول جلوه دهید اجازه دهید آنها بشما نشان دهند که در جهان چه کار باید بکنید.

 دراین ماه مسئله این نیست که آیا اهداف جدیدتان تحقق می یابند یا نه! فقط اجازه دهید آنها زندگی تان رابه روش خودشان بسازند.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه اردیبهشت:

مدتی است که احساس میکنید که زندگی بر وفق مراد نیست اما باید توجه داشته باشید که زندگی فراز و نشیب هاي زیادی دارد ؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و آنرا بعنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید ازآن بعنوان پله اي برای موفقیت بهره ببرید.

کارهای سودآوری بشما پیشنهاد خواهد شد که با خودباوری و تلاش ، به موقعیت هاي بهتری دست میابید.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه خرداد:

با شکست عاطفی که چندی قبل داشته اید، نسبت به همه ی بدبین هستید. گاهی به شدت دچار افسردگی میشوید و سعی میکنید آنرا از خود دور کنید اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه میروند. به آینده يي بهتر فکر کنید. به این‌که هر چه پیش می‌آید، بهترین است. به شخصی یا چیزی دلبسته شده اید که هر آن نگران از دست دادنش هستید. این نگرانی بی مورد را از خود دور کنید، تغذیه ي سالم و اصولی را جدی بگیرید. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد. اوضاع از این‌که هست، بدتر نخواهد شد.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه تیر:

از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران. به آینه بنگرید و دل تان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می‌بینید که آینه بشما لبخند رضایت میزند. زندگی فراز و نشیب هاي زیادی دارد، بخود بیایید. گذشته را فراموش کنید و به آینده اي درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه ی موارد را درنظر بگیرید. او روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همان‌ گونه چشم به راه شماست.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه مرداد:

این ماه نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث میشود بیشترین تمرکز خودرا روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می شود اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خودرا از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال اینکار موفقیت رابه دست می‌آورید ودر نهایت، شما مسئولیت خودرا بر مستقل بودن ترجیح میدهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید.

دلخور و خشمگین ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر میکند ؛ حتی اگر احساسات منفی خودرا بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند بعداً وادار خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه شهریور:

دراین ماه موقعیت هاي پیچیده و جالبی را در پیش دارید ؛ از طرفی در چند جهت ستمدیده واقع شده و حق با شماست و قدرتان را نمی‌دانند و از طرف دیگر ظاهراً عزیزی را در سفر دارید یا از عزیزی دور افتاده اید و چشم به راه او هستید ودر این هنگام هم به فکرش هستید که انشاءالله به سلامت باز می گردد.

نکته مهم این است که شما عاشقانه کاری را انجام داده اید و باید همان مسیر را ادامه دهید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. قدر عشق را بدانید چون تنها ارزش ماندگار زندگی همان عشق است ؛ اگرچه دراین مسیر باید کمی تحمل مشکلات را نیز داشته باشید ولی در نهایت انشاءالله موفقیت با شماست.

طالع بینی جذاب بهمن ماه

طالع بینی جذاب بهمن ماه

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه مهر:

مدتی است دچار آشفتگی روحی شده اید و آرام و قرار ندارید ؛ اگر کمی حوصله به خرج بدهید و به خداوند متعال پناه ببرید به زودی گم شده تان را خواهید یافت ، گره اي در کارتان به وجود آمده است که به موجب آن آرامش شما تا حدودی دچار اختلال شده است اما هیچ نگران نباشید چراکه انشاءالله… رفع میشود و از غصه رهایی میابید.

از سوی دوستان اشتباهی رخ خواهد داد که موجب اذيت و رنجش تان میشود اما بهتر است بر آنان خرده نگیرید چون همیشه گذشت و گشاده رویی تأثیری بیشتر و بهتری دارد.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه آبان:

تلاشهایتان موفقیت آمیز بوده و فداکاری شما در کارها باعث رشد هویت تان می شود. پر از ایده هاي جدید برای رشد شغلی خودتان هستید. یک سری سهل انگاری هم بدلیل شتاب در مکاتبات پیش می‌آید. مهارتهای اجرایی دراین ماه فعال هستند. تصمیم گیری هاي حساس باید به درستی انجام شوند. زندگی زناشویی عادی است و باید از بی حوصلگی با شریک زندگی تان پیش گیری کنید. رضایت شخصی تان افزایش پیدا میکند و هم زمان با آن زمان بیشتری رابه چت و باهم بودن اختصاص می دهید.

 

سفر های دور برای کسب تحصیلات عالی پیشبینی می شود. توسعه در امور خانواده پیش می‌آید. ظاهر فیزیکی و انرژی هاي شما رو به افزایش هستند. به این معنا که ممکن است کمی چاق شوید و دچار اضافه وزن شوید پس مراقب رژیم غذایی تان باشید. معاملات مالی برایتان سودآور خواهند بودو منافع آن رابه پس انداز خود اضافه می‌کنید. این ماه سلامت جسمانی تان نیاز به مراقب ویژه دارد زیرا بیماری هاي معده و یا لغزش یا سقوط از ارتفاع پیش می‌آید.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه آذر:

شما خودتان را پیدا میکنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد بشما نزدیک شده. خانه شما ممکن است بعنوان محل ملاقات استفاده شود و یا یک شب میزبان همه ی باشید. طرح رقابتی شما از اواسط این ماه رو به رشد است و اگر شغل شما در ارتباط با رودرویی با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید. اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی هاي عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود. البته این فشار بیشتر از جابن مریخ در همسایگی نشان شماست که با عطارد و اورانوس باعث جمع دوستانه که با منافع مشترک هستند ، برخی فرصت هاي غیر منتظره شاهد باشید. کسی بشما معرفی میشود که طالع شما در مورد او خوش بین است.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه دی:

تصمیم گرفته بودی مهارت دوست یابی ات را بیشتر کنی،یادت باشد تداوم صمیمیت از شروع آن مهم تر است.اغلب اوقات به اسانی با دیگران صمیمی می شوي،ولی خیلی زود مایوس می‌گردی و نمیتوانی صمیمیت سابق را حفظ کنی.دوستی مهارت میـــخواهد و استحکام آن هنرمندی لازم دارد.در مسیر زندگی مطمئناً سختی ها و مشکلات فراوانی پیش می‌آید که باید با گذشت و صداقت آنها را از پیش پا برداشت.تبسم جرقه عشق و دوستی است.هرگز بر سر کسیکه دوستش داری فریاد نزن و وی را تحقیر نکن..از خودت بپرس چقدر برای رسیدن به خواسته هایت وقت و انرژی گذاشته اي..در میانه ماه به دو هدف واقعی ات می رسي.رفتن به سفر های دور برای آنهایی که درصدد مهاجرت به شهرها و حتی کشور های دیگر هستند،امکانپذیر است.اگر به دنبال آرامش هستی با نزدیکانت حرف بزن و شرایط را چه خوب و چه بد با آنها در بین بگذار.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه بهمن:

تعدادی از کارهای‌تان را نیمه‌کاره رها کرده اید. سریع‌تر باید به آنها برسید چون هر چقدر زمان می‌‌گذرد کارهای جدیدتر را باید انجام دهید و این روند نظم کارهایتان را برهم خواهد زد. به زودی گشایشی در کارتان خواهد شد و کارهای‌تان سر و سامان خواهد گرفت. تجارب جدیدی پیش روی شما است که باید آنها را خوب بررسی کنید. ذهن خودرا از اتفاقات تلخ گذشته منحرف کنید. فکر کردن به این اتفاقات در پیشرفت شما تاثیر منفی خواهد داشت.

 

احساس می‌‌کنید که همان‌ فرصت‌هایي که دنبالش بودید، پیش آمده پس از آنها نهایت استفاده را بکنید. در جمعی که قرار می‌‌گیرید سعی‌تان این باشد که خودرا از بحث اعضای آن جمع دور نکنید و به هر شکلی که شده در بحث آنها شرکت بجویید. به یک فعالیت فرهنگی دست خواهید زد که این فعالیت، چهره واقعی شما و توانایی‌هاي شما رابه دیگران نشان خواهد داد. زمان مناسبی برای انجام فعالیت‌هاي اقتصادی بزرگ نیست، آنها را برای مدتی به تعویق بیندازید.

 

طالع بینی جذاب بهمن ماه متولدین ماه اسفند:

اگر تمام جهان جمع شوند تا خود شما تصمیمی قاطع برای خودتان و زندگی خودتان نگیرید هیچ تغییر مثبت و مناسبی در زندگی تان به وجود نخواهد آمد. عیب بزرگ شخصیت ي شما این است که در اتخاذ تصمیمات مفید و سازنده کاهل هستید ودر مقابل، حسن بزرگ شخصیتی شما قدرت مقاومت و پایداری شما در برابر ناملایمات و شداید زندگی است که شما در زندگی گذشته خود نمونه هاي زیادی از آنها را دیده اید. شما برای خودتان یک زندگی «کرم ابریشمی» درست کرده اید خارج شوید

 

در تدارک یک جابجائی محیط مثل «سفر» هستید که بسیار خیر و مبارک است و انشاءالله تعالی به زودی غربت و هجران شما به قربت و وصال منجر خواهد شد. سعی کنید که مبانی اقتصادی خودرا قوی‌تر کنید و بیشتر به ذات اقدس الهی اتکا و اتکال داشته باشید بخوانید که حافظ چه گفته است «گفتم اي پادشاه خوبان رحم کن بر این غریب- گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب»

 

جدیدترین مطالب سایت