طالع بینی ویژه آبان ماه

طالع بینی ویژه آبان ماه

طالع بینی آبان ماه

بهترین طالع بینی هرماه را می‌توانید در مجله تالاب بخوانید و لذت ببرید…بـه دنبال پیشبینی در مورد اتفاق خوب یا بد بان ماه با استفاده از طالع بینی ماه  ما باشید.

 

طالع بینی متولدین فروردین :

در زندگی ثابت قدم باشید و مخوصا قدر دوستی هاي‌ خالصانه و مخلصانه را بدانید کـه دوست خوب از برادر هم بهتر اسـت. اگر اختلافاتی میان شـما و خانواده یا اقوام و بستگان اتفاق افتاده اسـت. عامل اصلی ان را جست‌وجو و پیدا کنید و اگر خود شـما عامل اصلی و تقصیر کار بودید مردانه و انصافانه معذرت بخواهید ودر جبران مافات بکوشید.

 

قول «مهمی» بـه «کسی» داده اید سعی کنید کـه هر چه زودت بـه قول خودتان وفا کنید کـه خوش قولی شرط اول انسانیت اسـت. آرزوهای دور و درازی دارید کـه زندگی خودتان را بر پایه تحقق ان ها بنا کرده‌اید و این درست نیست.

 

شرط عقل نیست کـه شخص «نقد» را رها کنید و بـه «نسیه» دل خوش کنید. اگر امکان دارد بـه اطرافیان خودتان کمک کنید ولی وعده هاي‌ دور و غیر ممکن بـه کسی ندهید و مخصوصا کسی را «امیدوار» واهی نکنید 

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت:

شـما خودتان را پیدا میکنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد بـه شـما نزدیک شده. خانه شـما ممکن اسـت بـه عنوان محل ملاقات استفاده شود و یا یک شب میزبان همه ی باشید. طح رقابتی شـما از اواسط این ماه رو بـه رشد اسـت و اگر شغل شـما در ارتباط با رودرویی با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید. اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی هاي‌ عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود.

 

البته این فشار بیشتر از جابن مریخ در همسایگی نشان شماست کـه با عطارد و اورانوس باعث جمع دوستانه کـه با منافع مشترک هستند ؛ برخی فرصت هاي‌ غیر منتظره شاهد باشید. کسی بـه شـما معرفی میشود کـه طالع شـما در مورد او خوش بین اسـت.

 

طالع بینی متولدین خرداد:

یادت باشد اجتماع خوشبخت مرهون خانواده هایي اسـت کـه با سازندگی و تربیت شایسته خود اجتماع فردا را بـه سوی نور و روشنایی سوق می‌دهند. این ماه پر خیر و برکت در زندگی ات خواهد بود.پس اگر در فکر تشکیل خانواده هستی،تمام تلاشت را بکن.

 

در مقابل خطای دیگران گذشت کن،همان طور کـه از عیوب خودت چشم پوشی میکنی.خطاهای خودت را ببین و اگر کار اشتباهی مرتکب شدي، برای اصلاح ان اقدام کن.

 

شاید از لحاظ مالی کمی دستت خالی باشد،مناسبت هاي‌ ویژه اي مثل تولد،جشن فارغ التحصیلی،عروسی،اعیاد و تعطیلات ویژه اي در پیش اسـت.یادت باشد کـه هدیه هایي برای خویشاوندان و بستگان بفرستی.

 

افراد نزدیک بـه تو با مشکل مالی-اقتصادی روبه رو شده اند و پولی بـه عنوان قرض میخواهند،اگر شرایطش را داری کوتاهی نکن.با همسرت در مورد کارهایی کـه باید انجام بدهید،در آرامش کامل صحبت کن.

 

طالع بینی متولدین تیر:

تلاشهایتان موفقیت آمیز بوده و فداکاری شـما در کارها باعث رشد هویت تان می شود. پر از ایده هاي‌ جدید برای رشد شغلی خودتان هستید. یک سری سهل انگاری هم بـه دلیل شتاب در مکاتبات پیش می آید. مهارتهای اجرایی دراین ماه فعال هستند. تصمیم گیری هاي‌ حساس باید بـه درستی انجام شوند. زندگی زناشویی عادی اسـت و باید از بی حوصلگی با شریک زندگی تان جلوگیري کنید. رضایت شخصی تان افزایش پیدا میکند و هم زمان با ان زمان بیشتری را بـه چت و باهم بودن اختصاص می دهید.

 

سفر های دور برای کسب تحصیلات عالی پیشبینی می شود. توسعه در امور خانواده پیش می آید. ظاهر فیزیکی و انرژی هاي‌ شـما رو بـه افزایش هستند. بـه این معنا کـه ممکن اسـت کمی چاق شوید و دچار اضافه وزن شوید پس مراقب رژیم غذایی تان باشید.

 

معاملات مالی برایتان سودآور خواهند بودو منافع ان را بـه پس انداز خود اضافه می کنید. این ماه سلامت جسمانی تان نیاز بـه مراقب ویژه دارد زیرا بیماری هاي‌ معده و یا لغزش یا سقوط از ارتفاع پیش می آید.

 

طالع بینی متولدین مرداد:

دراین ماه عملی نیک و خداپسندانه انجام میدهید کـه در قبال این عمل ؛ خداوند صد چندان ان را ارزانی خواهد کرد و خودتان نیز خوشحال و مسرور خواهید شد ؛ نیتی دارید کـه بسیار نیکو و پسندیده اسـت و مطمئن باشید کـه درصورت اجرای این نیت بـه هدف خود می‌رسید و موفقیت را در آغوش خواهید کشید اما دراین راه نباید تعجیل کنید.

مدتی اسـت کـه تصمیم بـه انجام کاری گرفته اید اما شک و دودلی مانع انجام ان شده اسـت ؛ بـه دل تان بد راه ندهید و بـه خدا توکل کنید و مطمئن باشید خداوند شـما را همراهی خواهد کرد.

 

طالع بینی متولدین شهریور:

انچه را کـه هم اکنون دارید قدرش را بدانید ؛ اگر در تلاش برای التیام شرایط هستید ؛ تلاش را در تداوم همان مسیر و انچه کـه دارید قرار دهید.

چشمانتان را بـه نعمت هاي‌ خداوند باز کنید ؛ شـما یکی از بزرگ ترین نعمت ها را دارید ؛ جفا و ظلم اسـت اگر بـه چیزی جز انچه دارید و هستید بیندیشید ؛ البته آرزوهای بهتر بـه شـما قدرت بیشتری می‌دهد تا بر جهت گیری خود پافشاری داشته باشید و شرایط را بهتر کنید اما یادتان باشد کـه «جز کوی دوست» نروید!

باید انچه را کـه وجوددارد ارجمند بدارید و چشم دل تان دنبال برخی جلوه هاي‌ زودگذر نباشد.

 

طالع بینی ویژه آبان ماه 1402

 

فال و طالع بینی ماهانه

 

طالع بینی متولدین مهر:

دراین ماه احساس می کنید کـه باید از نظر احساسی تعدیل شوید و میخواهید انرژی اضافی خودرا تخلیه کنید.

اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث بـه نفع شخص شروع کننده تمام میشود ودر عین حال وظایفی کـه قبلا بـه خوبی تعریف شده‌اند ؛ ممکن اسـت در نتیجه این بحث بـه سرعت روشنی خودرا از دست بدهند.

دراین ماه بـه جای این کـه سعی کنید حق را بـه جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن دریک جنگ لفظی اجتناب کنید.

 

طالع بینی متولدین آبان:

دراین ماه بعضی چیزها بر وفق مرادتان نیست و از همین رو سخت برآشفته میشوید و فورا همه ی را محکوم میکنید کـه چرا انچه می خواسته اید عینا انجام نشده اسـت اما باید بدانید کـه آن گونه بـه آرامش نمیرسید.

باید کمی هم بـه دیگران حق بدهید و باور کنید کـه گردش روزگار حساب و کتابی دارد ؛ اگر خدا را باور دارید گله مندی معنا ندارد ؛ باید تلاش کرد اما نباید از زندگی طلبکار بود ؛ پس آرام باشید تا لحظه هاي‌ زندگی رابا شیرینی بگذرانید.

 

طالع بینی متولدین آذر:

زمان، غنی ترین گنجینه هاست پس مراقب باشید زمان را از شـما نگیرند یا ان را از دست ندهید. با صداقت بـه زندگی تان گرما ببخشید و سعی کنید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. اگر قصد سفر دارید، بهتر اسـت ان را بـه بعد از انجام اموری کـه بـه شـما محول شده موکول کنید. در حرفه خود ممتاز میشوید و موقعیت اقتصادی خوبی برایتان فراهم خواهد شد. در مورد اختلافات فامیلی یا اختلاف با دوستان نزدیک خود با سیاست رفتار کنید و همه ی پل هاي‌ پشت سر خودرا خراب نکنید. از اول بگویید نه، انتظار کار درستی نیست. بیشتر بـه فکر سلامتی تان باشید.

 

طالع بینی متولدین دی:

این ماه نقشی کـه شـما در جهان بیرونی دارید باعث میشود بیشترین تمرکز خودرا روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا کـه خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شـما می شود اما شاید شـما مایل نباشید کـه آزادی خودرا از دست بدهید، حتی اگر بدانید کـه در قبال اینکار موفقیت را بـه دست می‌آورید ودر نهایت، شـما مسئولیت خودرا بر مستقل بودن ترجیح می دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید.

دلخور و خشمگین ماندن شـما فقط مشکلات را بیشتر میکند ؛ حتی اگر احساسات منفی خودرا بیان کرده و اجازه دهید کـه این احساس در شـما باقی بماند بعداً وادار خواهید شد کـه این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

 

طالع بینی متولدین بهمن:

بعد از مدت‌ها تلاش مداوم، دیگر باید کمی بـه خود استراحت بدهید و کمی از آرامش موجود لذت ببرید.موقعیتی برای‌تان پیش خواهد آمد کـه وادار بـه قضاوت در مورد موضوعی می‌‌شوید.

 

سعی کنید اینکار را بـه دور از هر گونه سوگیری و پشتیبانی انجام دهید. نتیجه این قضاوت اثرات روحی برای شـما بـه دنبال خواهد داشت. با یک قضاوت درست، اثرات روحی مثبت را برای خود بـه ارمغان بیاورید. اتفاقاتی برای‌تان خواهد افتاد کـه سعی کنید دراین اتفاقات، اعتماد بـه نفس خودتان را بـه بوته آزمایش بگذارید و ان را بسنجید.

 

توانایی‌هاي‌ خودرا بشناسید و از انها استفاده کنید. با همین توانایی‌ها اسـت کـه می‌‌توانید پله‌‌هاي‌ ترقی را بـه سرعت طی کنید. اطرافیان بیش از گذشته بـه شـما محبت خواهند کرد و این محبت را شـما درک خواهید کرد.

 

سعی در جبران این محبت‌ها داشته باشید. کسی بـه شـما مراجعه می‌‌‌کند و از شـما درخواست کمک دارد. اگر توانایی کمک کردن بـه وی را دارید بـه او کمک کنید ولی اگر این توانایی را در وجود خود نمی‌‌بینید وی را با قول‌هاي‌ بی‌‌خودی، دلگرم نکنید.

 

طالع بینی متولدین اسفند:

دراین ماه برای شـما شرایط تازه‌اي بوجود می آید و ناگهان تصمیم می‌گیرید کـه بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع بـه کار نمائید. روش‌هاي‌ کناره گیری و دوری شـما ممکن اسـت تا هم اکنون نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن اسـت شـما وادار باشید کـه تمام تمرکز خودرا روی این تصمیم بگذارید کـه چگونه می توانم کاری را کـه شروع کرده‌ام را بـه خوبی بـه اتمام برسانم؟ 

دراین ماه آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید کـه بـه اندازه کافی مستحکم باشد کـه تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

 

فال و طالع بینی هرماه را در مجله تالاب بخوانید.

جدیدترین مطالب سایت