طالع بینی مخصوص متولدین خرداد ماه (طالع بینی ماه)

طالع بینی مخصوص متولدین خرداد ماه (طالع بینی ماه)

طالع بینی مخصوص متولدین خرداد ماه

بهترین طالع بینی ویژه متولدین خرداد ماه را دراین پست بخوانید…( خصوصیات متولدین خرداد ماه و شخصیت متولدین هر ماه را بخوانید)

 

طالع بینی هندی متولدین مرد خرداد ماه

او یک انسان شریف، یکرنگ، صادق و با فریبکاری بیگانه است. تیزهوشی و قریحه هنری‌اش از ویژگی‌های بارز ان ها محسوب می شود. علاوه بر اینها او عاشق مردم است و از صحبت و گفت‌وگو با دیگران بسیار لذت می برد.

 

به همین خاطر در مهمانی‌ها همواره شمع محفل هستند و با شوخی‌هایش توجه همه ی ی را جلب می‌کند. جمیع این صفات دست بـه دست هم داده تا او یک مرد جذاب و دلنشین برای دیدار اول باشد!

طالع بینی مخصوص متولدین خرداد ماه (طالع بینی ماه)

* خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد ماه

 از کار طولانی خسته میشود، عاشق شطرنج، زود جوش، دریک جا بند نمیشود، نرم و غیرمستقیم حرف می زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم، رنگارنگ، دارای قوّه تخیّل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل رفت و آمد، رویائی، بیقرار، اصلاْ رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز، عاشق غذا‌های‌ تند اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سریع الانتقال، متلّون المزاج، غیر پایدار، عاشق کار‌های‌ فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصیّت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمیکند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر بـه هوا، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، پی بـه اسرار میبرد، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاْ با سلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد، آدم شناس، عاشق برنامه‌های‌ کوتاه مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپیوتر.

 


حتما بخوانید:  خصوصیات شخصیت خرداد ماه | متولدین خرداد | متولد خرداد | فال خرداد


 

طالع بینی مخصوص متولدین خرداد ماه (طالع بینی ماه)

* مشخصات کلی متولدین خرداد ماه:

سیّاره: عطارد
فلّز وجود: جیوه
شخصیّت: راوی
رنگ محبوب: زرد و سبز
فعّال و پیشگام
متفکّر
ارتباط برقرارکننده ایده آلیست

خرداد یعنی کودک طبیعت
نماد: دوپیکر
عنصر وجود: هوا
شعار: من فکر می کنم
سنگ خوش یمن: زمّردکبود

طالع بینی مخصوص متولدین خرداد ماه (طالع بینی ماه)

طالع مرد متولد خرداد ماه :

مردان خردادی در روابط زناشویی و رفت و آمد با زنان تنوع‌طلب و ماجراجو هستند. حال و احوال عاشقانه این مردها ثبات ندارد و معروف است که اکثرا دو زن اختیار میکنند، حتی در ماه عسل ممکن است عروس را بگذارند و بروند. خلاصه اگر با چنین مردانی می‌خواهید رفت و آمد کنید حواستان را جمع کنید.

 

از طرفی دیگر شما در رابطه با چنین مردی کاملا احساس تامین شدن، خواهید کرد چون می‌دانید که هر وقت بـه او نیازمند شدید سریعا بـه کمک شما می‌شتابد. ولی این را هم بدانید که نمی‌توانید وی را یک جا نگه دارید و وقتی که او بـه جایی می‌رود واقعا معلوم نیست کی پیش شما برگردد! با این وجود ان‌ها پدر خوبی برای فرزندان خود هستند، به طوری‎‌که ممکن است فرزندان را بیش از حد لوس کنند.

 

یک مرد خردادی خیلی ذوق و شوق دارد، عاشق هنر است و کم پیش می‌آید حسادت کند. اما در کنار این صفات خوبش بدقول بودنش تـو ذوق میزند. مرد خردادی خوش‌صحبت و مردم‌دار است. چون از تنهایی بـه شدت نفرت دارد و دوست دارد همیشه در جمع باشد. پس دوست دارد بـه مهمانی برود، مهمانی بدهد و با مردم رفت و آمد کند. علاوه بر این هم صحبت خوبی نیز هست! چون در گفت‌وگو نکته‌سنجی و ذوق بـه خرج میدهد.

 

یک مرد خردادی بـه صد شیوه مختلف بـه نامزدش ابراز علاقه میکند. او بـه شیوه‌هایی علاقه‌اش را نشان می‌دهد که نظیرش را هیچ جای دیگر ندیدید. اما پس از یک دیدار عاشقانه، ممکن است ناگهان با نامزدش تماس گرفته و قرار ملاقات بعدی را کنسل کند. سپس در میان یک دنیا شک و نگرانی باز سر و کله‌اش پیدا شود با یک شاخه گل در دست! بـه هر حال خیلی بـه دنبال علت این رفتارهای وی نباشید.

 

اگر به عنوان نامزد یک چنین مردی، صبر و حوصله بـه خرج بدهید، میتوانید بـه ادامه رابطه و حتی پیشنهاد ناگهانی ازدواج او امیدوار باشید. پیشنهادی که بعید است، رد کنید!

 

بـه هر حال اگر وی را واقعا دوست داید و می‌خواهید همسرش شوید سریعا جواب مثبت بدهید چون یک وقت میبینید نظرش عوض می شود. این دوگانگی را بگذارید پای برج تولد او که نمادش دوقلو است!

 

اصلا ین چندگانگی خلقی و روحی خرداد ماهی‌ها بخاطر این است که دوست دارند همواره مرموز جلوه کنند! حتی برای همسرشان! اما بـه چـه قیمتی؟ ان‌ها ممکن است بـه افرادی که عاشقان هستند اخم کنند یا با کسانی که قلبا از آن‌ها متنفر هستند، صمیمی شوند. از اینرو افرادی که با خرداد ماهی‌ها سر و کار دارند هیچوقت از میل باطنی و عقاید ان‌ها نسبت بـه خودشان مطمئن نیستند.

 

برای تحت نفوذ گرفتن یک مرد خردادماهی کافی است از نظر روحی پشتیبان او باشید. نگران نباشید او اصلا مرد خودخواهی نیست و برخلاف سایر مردان، از زنان باهوش بسیار خوشش می‌آید.

 

شعر «نو که اومد بـه بازار، کهنه می‌شه دل‌آزار» دقیقا اشاره بـه این افراد دارد! ان‌ها بـه سادگی دوستان قدیمی‌شان را فراموش می‌کنند. البته این کارشان از روی قدرنشناسی نیست، کلا طبیعت‌شان این شکلی است.

 

خیلی از مردان خردادی چند بار ازدواج میکنند، ان هم در سن کم. البته این موضوع برای تمام متولیدن خرداد صدق نمی کند، ولی با اطمینان می شود گفت اگر دو همسر نداشته باشند از چیزهای دیگر مثل اتومبیل، آپارتمان، شغل، مدرک تحصیلی، حیوان خانگی، ریش تراش، سرگرمی، هدف و… دوتا دارند. دو شخصیتی بودن این افراد بر امور مالی‌شان نیز اثر می گذارد.

 

ان‌ها گاهی بسیار دست و دلباز و گاهی بسیار خسیس هستند. البته دست و دلبازی‌شان بیشتر است چون اصلا بـه اندوختن مال علاقه ندارد. بهترین شغل برای این مردها خبرنگاری است. چون علاوه بر این‌که بـه عرضه کردن ایده‌های نو علاقه دارند قابلیت عجیبی در کسب اخبار و شایعات دارند. ان‌ها هم چنین طاقت شنیدن انتقاد بـه ویژه از رفتارهای عاشقانه خود را ندارند.

طالع بینی مخصوص متولدین خرداد ماه (طالع بینی ماه)

طالع زن متولد خرداد ماه:

زنان خردادی خوش سر و زبان، با چند شخصیت گوناگون و قوه تخیل بسیار قوی هستند. ماجراجویی کردن و بی ثباتی از ویژگی‌های بارز ان ها است. در مورد زنان خردادماهی این جمله معروف است که اگر با ان‌ها ازدواج کنید گویا یک حرم‌سرا دارید! دلیلش صفات متنوع و البته ضدونقیض این زنان است. ان‌ها گاهی فعال، گاهی بی‌تحرک، گاهی جذاب، گاهی غمگین، و خلاصه هر بار یک جور هستند!

 

با این حال اگر شخصیت یک زن خردادماهی را زیر ذره‌بین ببرید میبینید که در میان این همه ی ی شخصیت متفاوت که دارد، یک موجود رمانتیک و خواستنی جلب نظر میکند که اگر کشفش کنید خوشبخت‌ترین مرد زمین میشوید. که البته کشف این موجود واقعا کار آسانی نیست و برای همین سر و کله زدن با این زن کار سختی است. یک زن متولد خرداد در دوران جوانی پر از رویاها و افکار عاشقانه است.

 

او دختری‌ است دم‌دمی مزاج و بی‌ثبات که یک روز عاشق و روز بعد فارغ می شود. پس میزان دوگانگی و احساساتی بودن او بـه سنش بستگی زیادی دارد، هر چـه جوان‌تر، بدقلق‌تر! او اگر چـه ممکن است سنگدل به نظر برسد اما واقعا سرشار از احساس است. تنها راهی که بشود احساسات وی را دید ابراز احساس بـه است، ان‌ هم دو برابر میزانی که زنان دیگر را راضی میکند.

 

بیشتر از این‌که از رفتارهای زنان خردادماهی عصبانی شوید، با ان‌ها مهربانی کنید تا اثرش را ببینید. در عین حال گاهی او را به حال خودش بگذارید.

 

چون بهتر است که دوگانگی‌های وجودش را درون خودش نگهدارد و با شما شریک‌ نشود. زنان خردادماهی در شور و نشاط بخشیدن بـه یک مهمانی سوت و کور معرکه هستند. ان‌ها بـه آسانی می توانند یک مرد را از فکر گرفتاری‌های بزرگش در بیاورند.

 

طبیعتا خانه‌داری صرف برای ان‌ها سخت است. چون او از یکنواختی بیزار است. با وجود این شخصیت هزاررنگ، این زن شدیدا دلش می‌خواهد که یک نفر را عاشقانه از صمیم قلب دوست داشته باشد. هرچند که این نیاز خودش را انکار میکند. مثلا می شود گفت که او عاشق بچه است! ولی ترجیح میدهد که این امر را همسرش و دیگران ندانند. همراهی این زن مثال‌زدنی است.

 

یعنی او را با خودتان بـه هر کجا که ببرید میبینید که بـه ان جا علاقه‌مند است. از موزه بگیرید تا باشگاه مشت‌زنی! البته ساده‌لوح نباشید، او می‌خواهد از تمام این فرصت‌ها برای شناخت ابعاد مختلف وجود شما استفاده کند چون بسیار زیرک است.زنان خردادماهی بـه سادگی عشق قدیمی‌شان را فراموش می‌کنند. مگر آنکه این عشق همیشه و همواره در جوارشان باشد. 

 

البته در وفاداری این زنان شک نکنید، ان‌ها در رابطه متعهد هستند، فقط باید نیازهای قلبی‌شان را ارضا کنید. زنان متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارند.

 

پس اگر شما تاجر هستید میتوانید با او مشورت کنید. او به شما ایده‌های جالبی میدهد و شما با راه دادن او بـه فضای کسب و کارتان متوجه افزایش درآمد خود خواهید شد. او بسیار استقلال‌طلب و خود مختار است.

 

اگر بـه دنبال یک زن پایه میگردید، زنان خرداد ماهی گزینه مناسبی برای شما محسوب می شوند. چون فقط کافی است بـه او یک پیشنهاد سفر بدهید، او بدون معطلی وسایلش را جمع می‌کند بدون این‌که بپرسد هتل رزرو کرده‌اید یا نه؟ اصلا با چـه وسیله‌ای سفر خواهید کرد؟ درست است که او در زنانگی واقعا هزارچهره دارد، اما مادری سرحال و خندان است.

 

او اجازه نمی دهد فرزندان مانع فعالیت‌هایش بشوند چون بـه خوبی می‌تواند ان‌ها را سرگرم امورات مختلف کند و قوه تخیل قوی‌ای دارد. البته در مراقبت از آن‌ها تمام تلاشش را می‌کند.

 

این بچه‌ها هم مثل مادرشان خود مختار و مستقل می‌شوند و هر چـه بزرگتر شوند بیشتر عاشق مادرشان می شوند. شما باید بسیار بـه این زن متولد خرداد توجه کنید تا دچار لغزش نشود، چون خودش بسیار بی‌پروا و بی‌باک است.

طالع بینی مخصوص متولدین خرداد ماه (طالع بینی ماه)

خصوصیات پسر خردادی

یکی از انواع طالع بینی های خرداد ماه ی‌ها، طالع بینی چینی است، البته به طور کل این طالع بینی بـه سال تولد شخص بستگی دارد. شما میتوانید در طالع‌بینی چینی سال تولد، نماد یا حیوان ماه تولدتان را پیدا کنید و بعد ببینید در ماه تولد شما چگونه است. یعنی مثلا سال تولد شما سال موش است، این موش اگر خردادی باشد چـه میشود؟ در جدول زیر شرح داده‌ایم که هر نماد از نوع خردادی‌اش چگونه است:

 

موش

موش خردادی شکست‌ناپذیر است و میتواند از هر تله‌ای فرار کند.

 

گاو

این شخص زیاد جدی نیست اگر چـه در دوستی‌هایش چیزی کم نمی گذارد.

 

ببر

او تا حدود زیادی خوش وحشی‌گری دارد و خودش هم بلافاصله از اعمال احمقانه‌اش پیشمان می شود.

 

گربه «خرگوش»

او بسیار ناآرام است و مدام بـه دنبال خطر می‌رود.

 

اژدها

او واقعا موجودی رنگارنگ و زودجوش است.

 

مار

بین متولدین خرداد، ان‌ها که متولد سال مار باشند از همه ی ی‌شان دمدمی‌مزاج‌تر هستند.

 

اسب

او موجودی اصیل است، اصیل و رام‌نشدنی. البته از صفات بدش این است که هرگز کاری راکه شروع کرده تمام نمیکند.

 

بز

متولدین خردادی که متولد سال بز باشند، بیشترین هیاهو را در میان خردادی ماهی‌ها دارند. البته بهتر است ان‌ها را اذیت نکنید چون یک گردباد واقعی هستند.

 

میمون

یک خرداد ماهی متولد سال میمون بسیار پرشور و نشاط است.

 

خروس

او تا حد زیادی جنجالی و فتنه‌جو است. این خروس هرگز آرام نمی‌گیرد و همواره در حال تکاپو است.

 

سگ

او ممکن است بدظاهر و بی‌اصل و نسب باشد، ولی باطن خوبی دارد.

 

خوک

او بسیار شوخ و خنده‌دار است و اگر فرزندانش مانع پیشرفتش نشوند بـه جاهای خوبی میتواند برسد.

طالع بینی مخصوص متولدین خرداد ماه (طالع بینی ماه)

خصوصیات دختر خردادی

بـه هر حال تولد در برج جوزا بهره‌مندی از شخصیت‌های گوناگون را به همراه خواهد داشت، چـه برای مردان چـه زنان. پس گول سرحالی و نشاط این مردان را نخورید، چون فردا شاید غمگین و خسته‌کننده باشند. البته روحیات بد او نیز پایدار نیستند و اگر صبور باشید تغییر میکند. بهترین راه جذب این مردان بی‌توجهی بـه ان‌هاست.

 

اگر خودتان را خیلی شیفته ان‌ها نشان دهید پس از رسیدن به شما بـه سادگی رهای‌تان میکنند و شما میبینید که خوشبختی‌ ای که برای خودتان تصور کرده بودید، سرابی بیش نبوده است. بیشترین توجه او بـه معشوقش است، اگر چـه بـه هر چیزی که دوروبرشان باشد توجه میکنند. بنابراین علاوه بر توجه بـه همسرشان شاید بـه زنان دیگر نیز توجه کنند! و در هر حال برای شما جملات عاشقانه نجوا کنند!

 

چـه به شما علاقه‌ای داشته باشند چـه نداشته باشند. ان‌ها حتی با این‌که بـه زنان‌شان وفادار هستند دوست دارند وارد جمع دیگر زنان بشوند و با ان‌ها بگو و بخند داشته باشند. سیاره تولد مرد خردادماهی عطارد است، او همه ی ی را دوست دارد و برای همه ی ی دوست داشتن‌های خود دلیل دارد! از دیگر صفات عطاردی‌ها این است که چشمانی زیبا با مژه‌هایی بلند دارند، چشمانی که زیرکی از آن‌ها می‌بارد.

 

خصوصیات زن متولد خرداد

ان‌ها لاغر اندام هستند و خیلی ژست می گیرند، مثلا اگر تاجر باشند حتما کلی دسته‌چک خواهند داشت. دفترکارشان نیز پر از تلفن است انگار که رییس جمهور هستند! نماد برج جوزا اشاره بـه ارتباطات دارد. با این حال مرد خردادماهی خیلی خوب نمی تواند با نوزادان ارتباط برقرار کند. پس این پدر و فرزند تا وقتی این نوزاد سخن نگوید شاید ارتباط خوبی برقرار نکنند.

 

البته شادی این پدر پس از بـه حرف آمدن فرزندش واقعا دیدنی است. یک پدر خرداد ماهی عاشق بازی کردن با بچه‌های خود است. بچه‌ها نیز عاشق او هستند چون بیشتر از این‌که مانند پدرشان رفتار کند مثل برادر بزرگ‌شان رفتار می‌کند. بـه هر حال مردان خردادی حتی در سنین بالا، روحیه‌ای جوان و حتی بچه‌گانه دارند.

جدیدترین مطالب سایت