فال متولدین 12 ماه سال در ماه مهر (فصل پاییز)

فال متولدین 12 ماه سال در ماه مهر (فصل پاییز)

ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي از فال متولدین 12 ماه سال در ماه مهر را منتشر کرده ایم.

 

فال ماه مهر شما چیست؟

با آغاز پاییز، ماه مهر قرار اسـت هماهنگی، زیبایی، تعادل و سعادت بیشتری را در شراکت ما بـه ارمغان بیاورد. همانگونه کـه خورشید مطمئن در بین نشانه اي کـه توسط زهره، سیاره هنر، اداره می شود، حرکت می کند، سخت اسـت کـه احساس نکنید یک بوم خالی زیبا بـه شـما داده شده اسـت کـه می توانید دید خودرا برای یک فصل کاملا جدید روی ان نقاشی کنید.

 

با توجه بـه این کـه فصل کسوف در نشانه‌هاي‌ ثابت رخ می دهد تغییر قرص سخت‌تری نسبت بـه معمول اسـت، اما برای استفاده حداکثری از ماه مهر، بهترین کار را می کنید تا شهود و تغییراتی را کـه هرگز ندیده‌اید در آغوش بگیرید.

 

1. فال ماه فروردین

ماه فروردین - فال متولدین 12 ماه سال در ماه مهر

در حالی کـه خورشید از 31 شهریور در منطقه شراکت شـما قرار دارد، از شـما خواسته شده اسـت کـه با نزدیکترین دوستان، عزیزان و همکاران خود یک بـه یک کار کنید. و با این حال، ممکن اسـت احساس کنید کـه دراین تلاش‌هاي‌ مشترک معکوس شده‌اید، بـه لطف حرکت عطارد در همان منطقه و همچنین روال روزانه و بخش سلامتی شـما. خوشبختانه، در 10 مهر، عطارد بـه اتمام میرسد، و شـما در نهایت می توانید یک‌بار دیگر شروع بـه جذب کنید.

 

فقط تعجب نکنید اگر چند روزبعد، در حوالی 17 مهر، بـه لطف ماه کامل سالانه شـما احساس کردید کـه فرش از زیر شـما بیرون کشیده شده اسـت. شـما می خواهید روی حرکت دادن توپ بـه جلو تمرکز کنید، اما وقت گذاشتن برای درک و کار بر روی احساسات ریشه دار در حال حاضر می تواند شـما را در مسیرهای طولانی حتی بازده بیشتری کند.

 

در روز دوازدهم، مریخ فرمانروای شـما، در منطقه ارتباطی شـما، مربعی پرتنش اما فعال برای نپتون، سیاره رویاها، دربخش معنویت شـما تشکیل می دهد، کـه می تواند تعاملات را تیره کند و باعث شود شـما در مورد انچه واقعی از انچه تصور می شود سؤال کنید. بـه هر انچه دراین روز فرود می آید توجه داشته باشید، زیرا قهقرایی مریخ کـه در پایان ماه شروع می شود، باعث دژاوو درحدود 28 آبان میشود.

 


مطالب مشابه: شخصیت نوزاد با توجه به علامت ماه تولد + 12 ماه


 

2. فال ماه اردیبهشت

ماه اردیبهشت

در چند هفته گذشته، بـه لطف آفتاب مطمئن کـه در روال روزانه و بخش سلامت شـما حرکت میکند، تمرکز لیزری روی انجام کارهای خود و اولویت قرار دادن سلامتی خود داشته‌اید. مقابله با این اهداف با سرعت آهسته و پیوسته، M.O شماست. در هر زمان، بنابر این بازگشت عطارد احتمالاً مانعی برای شـما نبوده اسـت، اما هنگامی کـه پایان یافت و سیاره پیام رسان از 18 مهر تا 7 آبان دربخش سلامتی شـما زیپ کرد، ممکن اسـت رفتن بـه کلاس هاي‌ تمرینی برای شـما آسان تر شود.

 

امیدوار بودم بررسی کنم و احساس کنم کـه بیشتر در جریان کارهای روزمره خود هستید. اما بسیار مهم اسـت کـه برای مراقبت از سلامت روانی خود یکگام بـه عقب بردارید، بـه خصوص در حوالی نهم کـه ماه کامل در منطقه معنوی شـما فرود می آید و شـما را وادار می کند تا کمی وقت انفرادی داشته باشید و زمان خودرا صرف کنید.

 

اواسط ماه میزبان چند ملاقات فوق العاده شیرین برای حاکم شـما، زهره، سیاره ارزش ها و زیبایی اسـت کـه دربخش سلامتی شـما حرکت می کند. در روز چهاردهم، یک سه‌گانه شیرین بـه سمت زحل جدی و متعهد در منطقه شغلی شـما تشکیل می دهد کـه می تواند شـما را برای گام‌هایي در زندگی حرفه‌اي‌تان آماده کند، ودر هجدهم، با پول شـما با مریخ همراه خواهد شد.

 

منطقه، بـه طور بالفعل یک چشم انداز خلاق رابا یک سرمایه گذاری یا عملیات تقویت کننده جریان نقدی همراه می کند. سپس، در حوالی خورشید گرفتگی 3 آبان و ماه نو در منطقه شراکت شـما، روابط یک بـه یک شـما مورد توجه قرار میگیرد. زمان ان فرا رسیده اسـت کـه ببینید چگونه برای خود – و برای دیگران – ظاهر می شوید ودر نظر بگیرید کـه چگونه می توانید روابط متقابل و تعادل را دراین پیوندها تقویت کنید.

 

3. ماه خرداد

ماه خرداد - فال متولدین 12 ماه سال در ماه مهر

ماه مهر بخش عاشقانه و ابراز خودرا روشن می کند، و این فصل را برای شـما بـه ویژه اي بازیگوش، خلاقانه و پر از لذت از سال تبدیل می کند، اما باوجود عطارد، حاکم شـما، در حال حرکت بـه سمت عقب در ان منطقه و بخش خانه شـما تا اواخر. بـه احتمال زیاد همه ی چیز کمی نامرتب بوده اسـت. خوشبختانه، سیاره پیام رسان در تاریخ 10 مهر مستقیماً راه اندازی می شود، کـه باعث می شود ارتباط نادرست با عزیزان کمتر و بـه طور کلی هرج و مرج کمتری ایجاد شود.

 

این باید در حوالی نهم زمانی کـه ماه کامل در منطقه شبکه شـما میوفتد مفید باشد و تمایل شـما را برای احساس ارتباط با گروهی از دوستان یا همکاران و بخشی از یک جامعه تقویت کند. غواصی دریک تلاش مشترک می تواند در روزهای نزدیک بـه نخستین رویداد قمری ماه رضایت بخش باشد.

 

از آنجایی کـه فصل عقرب از 1 آبان آغاز می شود و تا 1 آذر ادامه می یابد، تمرکز شـما بـه مراقبت از سلامتی و خاطرجمعی از این کـه برنامه روزانه شـما از سلامتی و اهداف کلان شـما حمایت می کند، معطوف خواهد شد. خورشید گرفتگی و ماه نو در 25 ام می تواند زنگ بیداری را در مورد انچه کـه برای احساس تعادل بیشتر – و احساس رضایت بیشتر – در کار یا از نظر مراقبت از خود نیاز دارید، ایجاد کند.

 

و این تمام درامایی نیست کـه آخر ماه در انتظارش اسـت. در روز 30؛ مریخ، سیاره انرژی، قهقرایی خودرا در نشانه شـما آغاز می کند، کـه تا 23 دی ادامه دارد. اما دراین دوره، شـما تشویق خواهید شد تا نحوه اقدام خودرا مجدد محاسبه کنید. در مورد پروژه هاي‌ علاقه مندی خود – در حالت ایده آل، بـه طوری کـه می توانید دراین مسیر موفق تر باشید.

 

4. ماه تیر

ماه تیر

از 31 شهریور، خورشید در منطقه خانه شـما حرکت می کند و توجه شـما را بـه زندگی درونی و دنیای داخلی شـما معطوف می کند. شاید شـما زمان بیشتری رابا عزیزان خود سپری کرده‌اید یا برنامه بازی خودرا برای پس انداز برای خرید خانه تکمیل کرده‌اید، اما در هر صورت، قهقرایی عطارد در آنجا – ودر منطقه ارتباطی شـما – بیش از شـما چشمان شـما را بـه نمای عقب نگاه داشته اسـت.

 

دوست دارم همان طور کـه در 10 مهر بـه جلو میرود، متوجه خواهید شد کـه تحقیق، طوفان فکری، و معاشرت بـه طور طبیعی بـه وجود می آید و می تواند بـه حمایت از اهداف شـما کمک کند. و با صحبت از اهداف، آرزوهای حرفه اي شـما احتمالاً در حوالی نهم زمانی کـه حاکم شـما، ماه شهودی، دربخش شغلی شـما کامل اسـت، در ذهن شـما خواهد بود. ممکن اسـت این شانس را داشته باشید کـه در کانون توجه قرار بگیرید و مسئولیت بیشتری را بـه عهده بگیرید یا یک تعهد هیجان انگیز انجام دهید.

 

در حالی کـه ممکن اسـت سخت برای رسیدن بـه یک هدف بزرگ تلاش کنید، در طول فصل آبان باید لذت و بازیگوشی زیادی داشته باشید. در روز 23؛ خورشید و زهره هردو بـه منطقه عاشقانه و ابراز خود حرکت می کنند و تمایل شـما را برای کنار گذاشتن برنامه هاي‌ مشخص و دیدن این کـه لحظه شـما را بـه کجا می‌برد افزایش می دهد.

 

شـما بیشتر از حد معمول عاشق و خودجوش خواهید بود. ودر حوالی 3 آبان، زمانی کـه خورشید گرفتگی و ماه نو در آنجا فرود می‌آیند، میل شـما برای وفادار ماندن بـه صدای درونی خود ممکن اسـت بـه شدت افزایش یابد. هر نوع تغییری کـه باید برای رضایت قلب شـما اتفاق بیفتد ارزش کاوش را دارد.

 

5. ماه مرداد

ماه مرداد

همانگونه کـه خورشید در منطقه ارتباطی شـما در حال حرکت اسـت، شـما برای برقراری ارتباط با دوستان، “بله” گفتن بـه سفر های مسافت کوتاه و دعوت از رویدادها و بـه طور کلی، دیدن و دیده شدن تحریک شده اید. اما قهقرایی عطارد در آنجا ودر منطقه درآمدی شـما احتمالاً کمی پر سر و صدا بوده اسـت و باعث شده اسـت کـه با کاهش سرعت و اضطراب ناشی از مسائل مالی دست و پنجه نرم کنید.

 

خبر خوب: در 10 مهر مستقیماً انجام می شود، ودر نهایت، پرداخت هاي‌ معوق باید انجام شود، ودر نهایت می توانید تماس هایي را برنامه ریزی کنید کـه ممکن اسـت جریان نقدی شـما را افزایش دهد – یا شاید بـه شـما کمک کند پس انداز کنید.

 

تمرکز زیاد روی این حوزه از زندگی می تواند باعث شود کـه چیزها را تکان دهید، ودر حوالی نهم زمانی کـه ماه کامل دربخش ماجراجویی و یادگیری بالاتر اسـت، بـه خصوص برای خارج شدن از منطقه اسانی خود احساس هیجان خواهید کرد. این می تواند لحظه‌اي مفید برای هماهنگی با روحیه شـما و جهش ایمان باشد.

 

یکی از شیرین ترین روزهای سال – مخصوصاً برای شـما، زیرا فرمانروای شـما، یعنی خورشید را در بر می‌گیرد – درست قبل از ماه آبان، در 22 ام، زمانی کـه نور با زهره، سیاره زیبایی و عشق، جفت می شود. بخش ارتباطات، کـه می تواند یک گفتگوی مهم با یک دوست یا یکی از عزیزان را نشان دهد.

 

در واقع، این زمان از سال برای روشن شدن نیازهای خود و درک دیگران نیز ساخته شده اسـت، ودر حوالی 25 ام، خورشید گرفتگی و ماه نو در منطقه اصلی شـما می تواند بسیار احساسی باشد. شـما می خواهید حرکاتی انجام دهید کـه احساس امنیت، اسانی و خانواده شـما را تقویت کند.

 

6. ماه شهریور

از آنجایی کـه پیام آور عطارد سیاره حاکم شماست، شـما قهقرایی هاي‌ ان را بیشتر از بسیاری از افراد احساس می کنید «بـه استثنای خرداد»؛ اما این چرخش خاص احتمالاً برای شـما بسیار بدتر بود، زیرا از 1 مهر در علامت شـما حرکت کرد. اما با در 10 مهر مستقیماً شروع می شود، در نهایت احساس خواهید کرد کـه می توانید روی آرزوهای قلبی و سایر تلاش هایي کـه با نحوه ظاهر شدن – و دیده شدن – در جهان مرتبط هستند، جذب شوید.

 

و استفاده از درس‌هایي کـه در سه هفته گذشته آموخته‌اید «شاید مربوط بـه چیزی باشد کـه واقعاً می خواهید انرژی خودرا در ان بریزید – و چه چیزی را نمی خواهید» میتواند شـما را برای موفقیت بیشتر آماده کند. سپس، در حوالی نهم، ماه کامل در منطقه صمیمیت شـما می تواند فرصتی برای تعیین مرزهای سخت گیرانه باشد کـه از انرژی احساسی شـما محافظت می کند.

 

و اگر فکر می کردید انرژی ذهنی‌تان از قبل بالا رفته اسـت، در حالی کـه سیاره کلیدی شـما در نشانه شـما قهقرایی اسـت، فقط منتظر ماه آبان باشید. خورشید و زهره از 1 آبان تا اواسط نوامبر وارد منطقه ارتباطی شـما می‌شوند و تقویم شـما را پر می کنند. این میتواند یک زمان فوق‌العاده از سال باشد کـه در ان کنجکاوی و میل شـما برای برقراری ارتباط از جدول خارج شده اسـت.

 

در حوالی 25 ام، خورشید گرفتگی و ماه نو در آنجا شـما را ترغیب می کند کـه حتی بیشتر با نیازهای فکری خود هماهنگ شوید. یادگیری چیزی جدید یا اولویت دادن بـه تجارب عادی با دوستان ممکن اسـت رضایت بخش باشد. و تا 22 دی، مریخ، سیاره عمل و انرژی، در منطقه شغلی شـما قهقرایی خواهد بود، تلاش‌ها برای پیش بردن برنامه‌هاي‌ تصویری کلان را کند می کند، اما همچنین بـه شـما کمک می کند تا در مورد این کـه ان برنامه‌ها در ابتدا چگونه باید باشند، شفافیت پیدا کنید. 

 


مطالب مشابه: والدین بر اساس علامت ماه تولد + 12 ماه سال


 

7. ماه مهر

فصل شـما از 1 مهر در حال چرخش کامل بوده اسـت، اما ایجاد حرکت در برنامه هاي‌ اصلی بـه لطف قهقرایی عطارد، کـه در منطقه نشانه و معنوی شـما اتفاق افتاد، احتمالاً چالش برانگیزتر از حد معمول بوده اسـت. مهر باید مانند یک نفس تازه از هوا باشد، زیرا در روز دوم، عطارد بـه جلو حرکت می کند و تا دهم، بـه نشانه شـما باز میگردد و توانایی شـما را برای بیان رویاهایتان تقویت می کند.

 

فقط مطمئن شوید کـه قدرت کاهش سرعتی را کـه بـه تازگی تجربه کرده‌اید کاهش ندهید. این امکان وجوددارد کـه شـما را بـه گره زدن انتهای شل و داشتن پیشرفت هاي‌ سازنده اي سوق دهد کـه هم اکنون حرکت دادن توپ را آسان تر می کند. و، معمولاً، از آنجایی کـه ترجیح می‌دهید باهم جفت شوید، می خواهید اهدافی را درکنار یک عزیز و دوست دنبال نمایید.

 

در حوالی نهم، ماه کامل در منطقه شراکت شـما فرود می آید، و اتحادهای یک بـه یک کـه برای شـما کار میکنند – و ان‌هایي کـه ممکن اسـت نیاز بـه تعادل مجدد داشته باشند را روشن می کند.

 

هنگامی کـه خورشید از 1 مهر تا 1 آبان در علامت شـما حرکت می کند، از موجی از اعتماد بـه نفس برخوردار خواهید شد کـه از توانایی شـما برای تبدیل هر دید پرشور بـه واقعیت پشتیبانی می کند. حتی اگر عطارد واپس‌گرا اسـت، می توانید در مسیر پیش رو کمی شفافیت بـه دست آورید. در حوالی 3 آبان، مطمئن شوید کـه از ماه نو سالانه خود با تعیین نیت قدرتمند و برداشتن حتی یکگام مهم بـه سمت آینده ایده آل خود بهره ببرید.

 

8. فال ماه آبان

ماه آبان - فال متولدین 12 ماه سال در ماه مهر

فال مهر ماه برای 12 ماه سال

 

مهر ممکن اسـت با تاکید بر انرژی ترازو آرام، اجتماعی و متعادل آغاز شود، اما با فصل شـما کـه برای تقویت صمیمیت و تنظیم احساسات ریشه‌دار ساخته شده اسـت، پایان مییابد، و بی شک احساس می کنید کـه جزر و مد بـه زودی تغییر میکند.

 

همانگونه کـه صفحه تقویم ورق می‌خورد. برگشت عطارد ماه گذشته در منطقه معنویت و بخش شبکه، شـما را ملزم کرده اسـت کـه در اطراف گروه هایي کـه با آن ها ارتباط دارید و انچه را کـه در قلب خود می خواهید، جست‌وجو کنید، اما ممکن اسـت در حال حاضر برای تحقق بخشیدن بـه چالش احساس کنید.

 

همانگونه کـه سیاره پیام رسان در 10 مهر بـه جلو حرکت می کند، احساس می کنید کـه می توانید حتی گام هاي‌ کوچکی را بـه سمت آینده اي کـه از نظر روحی رضایت بخش تر تصور می کنید بردارید. ودر حوالی 17؛ ماه کامل در منطقه روتین و سلامتی شـما را ترغیب می کند تا راه هاي‌ جدیدی را برای مراقبت از خود بـه طور روزانه کشف کنید، کـه در واقع می تواند از این دید بلندمدت پشتیبانی کند.

 

همان طور کـه خورشید و زهره در روز 23 بـه نشانه شـما منتقل می‌شوند، شـما حتی بیشتر در عنصر خود احساس خواهید کرد. اکنون دنیا بـه زبان شـما صحبت می کند، کـه نمیتواند اعتماد بـه نفس شـما را افزایش دهد. در حوالی 25 ام، نخستین رویداد ماه در دومین فصل خسوف سال در علامت شـما رخ می دهد.

 

این خورشید گرفتگی و ماه نو می تواند زنگ بیداری باشد کـه زمان ان رسیده اسـت کـه افق هاي‌ خودرا گسترش دهید، برای رشد شخصی خود تلاش کنید و از باورهای خود محدود کننده فراتر بروید. در روز 30 ام، هم فرمانروای شـما، مریخ، قهقرایی خودرا دربخش صمیمیت شـما آغاز می کند و شـما را تشویق می کند تا 1 آذر کارهای درونی مرتبط با نزدیک ترین روابط خودرا انجام دهید.

 

9. ماه آذر

ماه آذر

سفر خورشید بـه منطقه شبکه شـما تا نیمه دوم شهریور احتمالاً اشتهای شـما را برای معاشرت با دوستان، کار درکنار همکاران و بـه طور کلی بخشی پر جنب و جوش در هر تلاش تیمی افزایش داده اسـت. اما قهقرایی عطارد در آنجا ودر منطقه شغلی شـما احتمالاً ان را کمی چالش برانگیزتر از ان چیزی اسـت کـه شـما می خواهید نتایج این همکاری ها را ببینید.

 

یا شاید آن قدر روی تکمیل پروژه‌اي کـه قبلاً شروع شده بود متمرکز شده‌اید کـه غوطه‌ور شدن در چیزی جدید سخت بوده اسـت. همانگونه کـه سیاره پیام رسان در 10 مهر بـه جلو می‌رود، استرس کمتری خواهد داشت کـه برای رویاهای حرفه اي خود بـه خفاش بروید و از 10 تا 29؛ با دوستان و همکارانی کـه دیدگاه شـما را درک می کنند، بـه نیروها بپیوندید.

 

خبر های خوب بیشتر بـه شکل ماه کامل در روز 17 منتشر می شود کـه در منطقه عاشقانه و ابراز وجود شـما قرار می‌گیرد و شـما را تشویق می کند تا برای اولویت دادن بـه لذت، سرگرمی و فعالیت هاي‌ خلاقانه، توقف کنید و دماغ خودرا روی سنگ خرد کنید.

 

بـه لطف خورشید و زهره کـه از 1 آبان تا 1 آذر در منطقه معنوی شـما حرکت می کند، نیمه دوم ماه ممکن اسـت کمی خواب آلود باشد. زمان انفرادی احساس ترمیم می کند، رویاهای شـما واضح تر خواهند بود، و حتی ممکن اسـت بیش از حد معمول بـه سمت فعالیت هایي مانند مدیتیشن، یوگا و روزنامه نگاری کشیده شوید.

 

و تکیه بر عزیزان و یک زندگی دنج در خانه می تواند رفاه عاطفی شـما را نیز تقویت کند، بـه‌ویژه زمانی کـه فرمانروای شـما، مشتری خوش شانس، کـه از 8 بهمن بـه عقب برگشته اسـت، از 29 آذر ا 7 دی بـه سمت منطقه اصلی شـما حرکت می کند و پیشنهاد میکند. فراوانی و درون نگری بیشتر در مورد زندگی خانوادگی.

 

10. فال ماه دی

ماه دی - فال متولدین 12 ماه سال در ماه مهر

شـما همیشه برای قدم گذاشتن در موقعیت‌هاي‌ رهبری و انجام کارهایی کـه باید انجام دهید تا از رده‌هاي‌ بالاتر بـه رسمیت شناخته شوید، آتش می گیرید، اما با آفتاب مطمئن دربخش تصویر عمومی شـما از 1 مهر، تمایل شـما برای رسیدن بـه هدف بـه ویژه تقویت شده اسـت. اما قهقرایی عطارد در آنجا ودر منطقه آموزش عالی شـما ممکن اسـت تلاش‌هاي‌ شـما را برای دیدن حرکت رو بـه جلو «مانند ارتقاء، ارتقا، یا قرارداد منعقد شده با مشتری» کاهش دهد.

 

از 10 مهر، بـه لطف مستقیم حرکت عطارد، شـما شروع بـه جذب خواهید کرد، و بـه عنوان یک امتیاز، مهارت هایي کـه در طول دوره رتروگراد بـه دست آورده اید، باید مفید باشند.

 

تقریبا یک هفته بعد، در حوالی 17؛ زمانی کـه ماه کامل در منطقه خانه شـما اسـت، ممکن اسـت احساس کنید وادار بـه ایجاد تغییراتی در کار هستید کـه تعادل بین کار و زندگی شـما را تقویت کند. یا میتواند فرصتی قدرتمند برای حل مسائل عاطفی باشد کـه اکنون متوجه میشوید برای مدت طولانی زیر فرش کشیده‌اید.

 

تغییر خورشید بـه آبان در روز 23 اتفاق میوفتد – همان روزی کـه زهره نیز حرکت می کند – و هردو منطقه شبکه شـما را روشن می کنند و شـما را تشویق می کنند تا از طریق همکاری شادی و رضایت بیشتری پیدا کنید. شـما می خواهید با دوستان یا همکارانتان کار کنید نه فقط برای عبور از یک خط پایان خاص، بلکه احساس ارتباط بیشتر و تقویت حس اجتماعی.

 

روز 30 شروع قهقرایی مریخ در سلامتی و منطقه روتین روزانه شماست، و تا 22 دی، کاهش سرعت و اولویت دادن بـه سلامت و تندرستی می تواند شـما را در تمام سیلندرها نگه دارد.

 

11. فال ماه بهمن

ماه بهمن : فال متولدین 12 ماه سال در ماه مهر

شـما تقریبا همیشه برای بیرون آمدن از منطقه اسانی خود و حرکت بر خلاف جزر و مد هستید، اما تغییر ماه گذشته خورشید بـه منطقه ماجراجویی شـما احتمالاً مانند هر سال این بیقراری ذاتی را بـه سطح کاملاً جدیدی رساند. با این حال، قهقرایی عطارد در آنجا ودر بخش منابع مشترک شـما ممکن اسـت مستلزم این باشد کـه بـه جای سوار شدن بر روی ان پرواز طولانی مدتی کـه آرزویش را داشتید، دست بـه کار شوید یا بودجه خودرا تجدید نظر کنید.

 

اما 10 مهر چرخش مستقیم سیاره پیام رسان را نشان می دهد، بنابر این می توانید در نهایت برنامه ریزی را شروع کنید در حالی کـه احتمالاً از نظر احساسی آماده تر و متمرکزتر از ماه گذشته هستید. در حوالی 17؛ زمانی کـه ماه کامل دربخش ارتباطات شـما فرو می آید، ممکن اسـت آن قدر درگیر و مشغول باشید کـه در واقع می توانید از یک تایم اوت برای مراقبت از خود استفاده کنید.

 

و خودرا برای نیمه دوم ماه آماده کنید کـه پرانرژی باشد، بـه خصوص از نظر رسیدن بـه اهداف حرفه اي، زیرا خورشید و زهره هردو در 23 بـه منطقه شغلی شـما میروند. این ترکیب این امکان را بـه شـما می دهد کـه با آسانی بیشتری افراد بالاتر را جذب کنید و برنامه‌هاي‌ بازی نوآورانه‌اي را کـه در آستین خود داشته‌اید ارائه کنید.

 

فقط بدانید کـه تغییر نزدیک اسـت، بـه خصوص در حوالی 25 ام، زمانی کـه خورشید گرفتگی و ماه نو در آنجا رخ می دهد. روشی کـه آرزوهای بلندمدت خودرا دنبال می کنید ممکن اسـت نیاز بـه بـه‌روزرسانی داشته باشد – یا ممکن اسـت بخواهید بـه طور کامل درباره چگونگی تعریف موفقیت تجدید نظر کنید.

 

12. ماه اسفند

ماه اسفند - فال متولدین 12 ماه سال در ماه مهر

ماه مهر بـه لطف حرکت خورشید دربخش صمیمیت شـما، توجه شـما را بـه روابطتان جلب کرده اسـت. و بازگشت عطارد در آنجا ودر منطقه شراکت شـما کاتالیزوری برای شفا بوده اسـت. لحظاتی کـه در ان با یکی از عزیزان خود سر می‌زنید. ممکن اسـت در واقع ناشی از چالش‌هاي‌ عاطفی باشد کـه قبلاً با ان‌ها مواجه شده‌اید، و این قهقرا بـه این منظور بوده اسـت کـه بـه شـما کمک کند گذشته را از زمان حال در نزدیک‌ترین پیوندهای فردی خود متمایز کنید.

 

از 10 مهر بـه بعد، زمانی کـه سیاره پیام رسان مستقیم میرود، ممکن اسـت درس هایي کـه در سه هفته گذشته آموخته اید، خودآگاهی شـما را تقویت کند و می تواند منجر بـه رضایت بیشتر از ارتباطات شـما شود. در حوالی 17؛ ماه کامل منطقه پولی شـما را روشن می کند و شـما انگیزه خواهید داشت تا مطمئن شوید کـه برنامه هاي‌ درآمدزایی شـما مطابق با ارزش هاي‌ شـما اسـت.

 

همان طور کـه خورشید و زهره در روز 23 بـه آبان و بخش ماجراجویی و آموزش عالی شـما منتقل میشوند، احساس می کنید افق هاي‌ خودرا گسترش میدهید. این زمان از سال ممکن اسـت برای برخی بیشتر برای خواب زمستانی مناسب‌تر باشد، اما همه ی شـما در حال برنامه‌ریزی برای سفر های آینده یا شرکت در کلاسی هستید کـه بـه شـما امکان می دهد مجموعه مهارت‌هاي‌ خودرا هم‌اکنون تقویت کنید.

 

و از آنجایی کـه مشتری خوش شانس، کـه از ژوئیه قهقرایی دارد، از 29 آذر تا 8 دی بـه سمت نشانه شـما حرکت می کند، شـما از انبوهی از ثروت و انرژی بزرگ یا بـه خانه بروید کـه می تواند از تبدیل جسورانه ترین تصورات شـما بـه شـما کمک کند. 

 


مطالب مشابه: سنگ ماه تولد شما چیست؟ «12 ماه سال»


 

در پایان

ماه مهر اینجاست کـه انرژی مغناطیسی، بادهای شدید تغییر، و ارتباطات نیروبخش را بـه ارمغان می آورد. با شروع ماه، ما از ماه کامل فروردین تازه می‌شویم و بـه ما یادآوری می کند کـه از ماهیت جنگجوی خود استفاده کنیم.

جدیدترین مطالب سایت