والدین بر اساس علامت ماه تولد + 12 ماه سال

والدین بر اساس علامت ماه تولد + 12 ماه سال

مطمئناً؛ میتوانید کتاب‌هاي‌ کودک را بخوانید و بـه شروع یک استراتژی فرزندپروری برسید، اما پاسخ بـه سؤال شـما ممکن اسـت در واقع در ستاره‌ها نوشته شده باشد. برخی میگویند کـه علامت نجومی شـما، بر اساس نحوه قرارگیری سیارات و ستارگان در روز تولد شـما، می تواند طیف وسیعی از ویژگی‌هاي‌ شخصیتی را پیش‌بینی کند – از جمله رویکرد طبیعی شـما بـه فرزندپروری.«والدین بر اساس علامت ماه تولد»

 

ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما همراهان عزیز خواهیم گفت کـه شـما بر اساس علامت ماه تولدتان چه نوع والدینی برای فرزندانتان خواهید شد.

 

والدین بر اساس علامت ماه تولد

والدین شدن بی شک بزرگ ترین تغییر زندگی شماست. لحظه اي کـه یک نوزاد کوچک در آغوش شـما قرار می‌گیرد، دنیای شـما تغییر خواهد کرد «و تقریبا همه ی این را بـه شـما خواهند گفت». در حالی کـه نمی‌توان دقیقاً گفت کـه چگونه پدر یا مادر شدن شـما و سبک زندگی شـما را تغییر می‌دهد، ببینید ستاره ها در مورد این کـه چگونه با فراز و نشیب ها و شگفتی هاي‌ مادر یا پدر بودن چه می گویند. در این جا آمده اسـت کـه با توجه بـه علامت زودیاک خود چه نوع پدر و مادری خواهید بود.

 

1. والدین فروردین

والدین بر اساس علامت ماه تولد

تو یک مامان معمولی نیستی، تو مامان باحالی هستی. بله، این درست اسـت، فروردین. طبیعت سرگرم کننده و بازیگوش شـما برچسب پدر و مادر “باحال” را برای شـما بـه ارمغان می آورد. کسی کـه زمان بازی را در اولویت قرار میدهد و از چیزهای کوچک عرق نمیکند.

 


✅ مطالب مشابه: طالع بینی کارت تاروت تابستانی شما + 12 ماه


 

2. والدین اردیبهشت

اردیبهشت

شیوه‌هاي‌ پرشور شـما ممکن اسـت بـه صورت نظارت‌کننده بـه‌عنوان والدین تجلی پیدا کند – کـه همیشه چیز بدی نیست، البته تا زمانی کـه بازرسی شود. شـما برنامه را اجرا میکنید و بیشتر جزئیات رابا یک کوچولو در خانه انجام میدهید، اما سعی کنید بـه یاد داشته باشید، گاهی اوقات اینکار اشکالی ندارد.

 

3. والدین خرداد 

والدین خرداد 

نگهدار تقویم، مدیر ارتباط، و شاید بیش از حد پیامک، نیاز شـما بـه ارتباطات واضح و منسجم بـه شـما کمک می‌کند تا خانه را بـه خوبی اداره کنید. هیچ جزئیاتی برای ان برنامه‌ریزی نشده باقی نمی ماند، فقط مطمئن شوید کـه در زمان خود برای سرگرمی نیز صرفه‌جویی کنید.

 

4. والدین تیر 

والدین تیر 

ان رابا هم نگه دار، تیر! همه ی والدین گاهی اوقات در گلویشان غلغلک می دهند و چشمانشان اشک می‌ریزد، اما شـما واقعاً تمام این احساسات را همیشه احساس خواهید کرد. ماهیت عاطفی شـما می تواند والدینی آرامش بخش و ارام بخش باشید، پس برای همه ی نوازش ها آماده شوید.

 

5. والدین مرداد

والدین مرداد

درام را برای مادرتان ذخیره کنید. یا در واقع سعی کنید اینکار را نکنید. شـما استعداد دراماتیک دارید، اما بـه عنوان یک والدین جدید، فضای زیادی برای صرف انرژی با تمرکز بر چیزهای بی اهمیت نخواهید داشت. ممکن اسـت در ابتدا مشکل داشته باشید، اما سعی کنید بـه جای تسلیم شدن بـه روش‌هاي‌ هیجان‌انگیز خود، همیشه در حد امکان و آرام بمانید.

 

6. والدین شهریور

والدین شهریور

شـما دو خصیصه کلیدی را در خود جای می دهید کـه باعث می‌شود فرزندپروری بـه طور کاملا طبیعی اتفاق بیفتد: سازماندهی و ایثار. این طبیعت شماست کـه بـه دیگران اهمیت دهید و نیازهای آن ها را مقدم بر نیازهای خود قرار دهید، کـه در هفته هاي‌ اولیه والدینی ضروری اسـت. فقط مطمئن شوید کـه مراقبت از خودرا نیز انجام دهید. اگر در حالت خالی بدوید، بـه نفع کسی نیست.

 


✅ مطالب مشابه: آموزش غذاهای جدید بر اساس ماه تولدتان «علامت ماه تولد»


 

7. والدین مهر

والدین مهر

شـما در دیپلماسی مهارت دارید، کـه در میانجیگری هرگونه بحث و جدل در بین کوچکترها یا در هر موقعیت خانوادگی سخت دیگری مفید خواهد بود. شـما همچنین یک حلال مشکل هستید، بنابر این آماده باشید تا توصیه هاي‌ زیادی بـه دوستان والدین خود بدهید.

 

8. والدین آبان

والدین آبان

رهبر گروه، مربی، والدین کلاس، همراه. احتمالاً برای همه ی چیزها ثبت نام خواهید کرد. شـما یک پروانه اجتماعی هستید و از تعامل با دیگران لذت می‌برید، کـه بـه شـما کمک می‌کند در برنامه هاي‌ فوق برنامه و سرگرمی هاي‌ خانواده خود حضور داشته باشید.

 

9. والدین آذر

والدین آذر

شـما یکی از سخاوتمندانه ترین نشانه ها هستید، اما اجازه ندهید کـه دوباره شـما را گاز بگیرد. البته، شـما می‌خواهید هر چیزی را کـه می توانید بـه عشق هاي‌ کوچک خود بدهید، اما بـه یاد داشته باشید، مرز باریکی بین سخاوت و خرابکاری وجوددارد. دانستن تفاوت ضروری اسـت.

 

10. والدین دی

والدین دی

تو بـه بازرسی کردن عادت کرده اي، دی، اما یک چیزی کـه والدین «سریع» بـه تو می آموزد این اسـت کـه گاهی اوقات، باید رها کنی و با جریان بروی. بـه خصوص در هفته ها و ماه هاي‌ اولیه سعی کنید کمتر برنامه ریزی کنید و بیشتر حضور داشته باشید. آماده‌سازی‌هاي‌ شدید را برای مدتی بعد کـه بتوانید تعطیلات، برنامه‌هاي‌ فوتبال و کارپول‌ها را برنامه‌ریزی کنید، ذخیره کنید، اوه من!

 

11.والدین بهمن

والدین بهمن

روزهای بارانی تخصص شـما خواهد بود! با انرژی خلاقانه پر جنب و جوش، احتمالاً برای هر مناسبتی برنامه‌ ریزی‌ شده برای بازی‌ها، ماجراجویی‌ها، سفرها و کارهایی سرگرم‌کننده خواهید داشت. خانه شـما یقیناً جایی خواهد بود کـه بچه‌ها می خواهند در ان بنشینند.

 

12.والدین اسفند

والدین اسفند

شـما زمان زیادی را صرف تفکر انعکاسی می کنید، اسفند. بـه عنوان یک والدین، توجه بـه زمانی کـه خیلی در ذهن خود گم میشوید ودر ان لحظه نیستید ضروری اسـت. سعی کنید ذهن آگاهی را تمرین کنید تا حضور داشته باشید.

 


✅ مطالب مشابه: بهترین تعریف شخصیت برای متولدین هر ماه + فال 12 ماه سال


 

در پایان

پدر و مادر شدن نعمت بزرگی اسـت، اما می تواند با چالش ها و مشکلات زیادی همراه باشد. در حالی کـه باعث میشود احساس کنید خوش شانس ترین فرد جهان هستید، گاهی اوقات می تواند قلب شـما رابا پشیمانی و اضطراب زیادی پر کند. اما در مجموع، مطمئناً تجربه اي اسـت کـه ترکیبی از همه ی احساسات اسـت.

جدیدترین مطالب سایت