فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

فینگر فودهای ماه تولد : فینگرفود ها غذا های انگشتی و ریزی هستند که در جشن و میهمانی ها برای پذیرایی از میهمانان تهیه می‌شود. فینگرفود ها بـه دلیل توع زیادی که دارند، بسیار مورد علاقه عموم قرار میگیرند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از فینگرفودهای مخصوص ماه تولدتان را منتشر کرده ایم.

 

غذاهایی که باید بر اساس ماه تولدتان بخورید

اگر می خواهید دفعه بعد که یک مهمانی شام برگزار می کنید تحت تأثیر قرار دهید، ممکن اسـت بخواهید بـه غذاهایی که سرو میکنید توجه ویژه‌اي داشته باشید. این بشقاب های‌ قابل عبور یک راه عالی برای سیر نگه داشتن مهمانان ودر عین حال نشان دادن مهارت های‌ آشپزی شـما هستند.

 

بـه همین دلیل اسـت که ما با اخترشناسان صحبت کردیم تا دریابیم که بر اساس علامت زودیاک خود باید بـه کدام یک از دوستان خود «و خودتان» خدمات دهید. آیا شـما بیشتر یک کوکتل میگو تند هستید یا یک بشقاب کاناپه رنگارنگ؟ بـه خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید کدام غذا میتواند طعم و مزه و سرگرمی را بـه عملکرد اجتماعی بعدی شـما اضافه کند.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه آسان ترین فینگر فود های برای جشن و مهمونی

 

فروردین: کوکتل میگو به سبک تایلندی

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

فروردین رهبر مطمئن زودیاک اسـت. شـما هرگز اجازه نمیدهید نظرات دیگران شـما را از نشان دادن خود باز دارد. بنابر این، تعجبی ندارد که وقتی افراد زیادی در محل شـما هستند، دوست دارید کمی زیاده روی کنید. با این دستور کوکتل میگو بـه سبک تایلندی آتشین، دورهمی بعدی خودرا ادویه کنید.

 

با تهیه یک آیولی سیر تازه و یک سس تند غذا های دریایی نام جیم برای غوطه وری شروع کنید. سپس میگوها را در لیوان های‌ کوچک بچینید و با لیموترش تازه و گشنیز تزیین کنید تا حرارت را کاهش دهد. این غذای ساده و راحت ثابت می‌کند که نیازی بـه صرف زمان زیادی در آشپزخانه برای ارائه طعمی پررنگ ندارید.

 

اردیبهشت: مینی توپ پنیر نیش

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

اردیبهشت عضوی گرم و ساده در زودیاک اسـت که کاملاً با سبک میزبانی شـما مطابقت دارد. شـما بـه خاطر ساده نگه داشتن چیزها مشهور هستید، اما هرگز غذا های آشپزی خودرا دراین فرآیند قربانی نمی‌کنید. دستور پخت غذای ایده آل شـما باید غنی و سیر کننده باشد، که این لقمه های‌ پنیر کوچک را بـه پیش غذای عالی برای مهمانی بعدی شـما تبدیل می‌کند.

 

با مخلوط کردن پنیر نرم و سبزی های‌ مورد علاقه خود قبل از غلتاندن در آجیل، سبزی یا میوه های‌ خشک شروع کنید و قبل از سرو در یخچال بگذارید. و اگر احساس شادی بیشتری دارید، لقمه های‌ توپ پنیر خودرا بـه شکل تاج گل تعطیلات یا درخت کریسمس بچینید!

 

خرداد: تخم مرغ شیطانی آووکادو

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

بازیگوش و کنجکاو، خردادها بـه فکر خارج از چارچوب و امتحان چیزهای جدید مشهور هستند. شـما مرکز گروه دوستان خود هستید، بنابر این خانه شـما طبق معمولً جایی اسـت که همه ی باهم ملاقات می‌کنند تا باهم ترکیب شوند. ودر حالی‌که عاشق میزبانی هستید، ترجیح می دهید وقت خودرا بـه رفت و آمد بگذرانید تا این که بالای یک اجاق گاز بایستید – این همان چیزی اسـت که این تخم مرغ های‌ شیطانی آووکادویی بی مزه را عالی می‌کند.

 

این فینگرفودهای خوشمزه که با آووکادو و آب لیموترش «مواد شگفت‌انگیز جای گزین سس مایونز یا خردل میشوند» و با گشنیز خرد شده «یا ممکن اسـت پیشنهاد کنیم، تکه‌های‌ بیکن ترد» روی ان قرار داده شده اسـت، میتوانید ساعت‌ها قبل از ورود مهمانان آماده و سرد کنید. وقتی مهمانی شروع میشود، تنها کاری که باید انجام دهید این اسـت که بشقاب را از یخچال خارج کنید!

 

تیر: مک سرخ شده و نیش پنیر

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

تیر ها دوستان و مهمانداران خوبی پیدا میکنند. شـما ممکن اسـت زادگاه زودیاک باشید، اما این بدان معنا نیست که دوست ندارید دوستان و خانواده را بـه داخل دعوت کنید. مهم نیست که چه اتفاقی میوفتد، شـما همیشه آماده هستید تا فراتر از ان بروید تا بـه عزیزانتان احساس اسانی کنید و خاطرجمعی حاصل کنید. آن ها اوقات خوبی دارند و چه کسی با خوردنی های‌ نوستالژیک مانند این لقمه های‌ ماک و پنیر سرخ شده لذت نبرد؟

 

با مخلوط کردن ماک و پنیر مورد علاقه خود قبل از پخش کردن ان دریک ورقه پخت و سرد شدن در یخچال شروع کنید. در مرحله بعد، توپ ها را بـه شکل اسکوپ در آورید و قبل از پختن بـه رنگ قهوه اي طلایی، آن ها را در پانکو بپوشانید. نکته حرفه اي؟ آن ها را در سرخ کن هوا بریزید تا قبل از سرو یک لایه کرانچ اضافه کنید.

 

مرداد: Jalapeño Poppers با بیکن پیچیده شده

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

بـه‌عنوان یک فرد اجتماعی سرگرم‌کننده در گروه دوستانتان، بـه سختی بـه یک موقعیت خاص برای جمع کردن همه ی نیاز دارید. بنابر این، چرا با یک مهمانی سه‌شنبه‌اي تاکو، چیزها را ادویه نکنید؟ برای شروع، یک پارچ مارگاریتا رابا هم بزنید و از اطراف این ژالاپنیو پاپرهای پیچیده شده با بیکن رد کنید.

 

این پیش غذا فقط بـه چهار ماده برای ایجاد یک بیانیه بزرگ نیاز دارد. پنیر خامه اي و چدار رنده شده را قبل از لوله کشی بـه هالاپنیوهای نصف شده خود مخلوط کنید. سپس هر فلفل رابا یک برش ضخیم بیکن بپیچید، در فر قرار دهید و برای یک زمان خوب آماده شوید!

 

شهریور: بروشتا توت فرنگی با پنیر بز عسلی

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

شهریور ها بـه جزییات دقت زیادی دارند و همین باعث می‌شود یک میزبان عالی باشید. اگر بـه دنبال چیزی تازه، خوشمزه، و ترکیبی لمسی برای تحت تاثیر قرار دادن دوستان خود هستید، این بروشتا پنیر توت فرنگی-بز بـه زیبایی اجرا شده، بـه اندازه کافی تصفیه شده اسـت تا استانداردهای شـما را برآورده کند.

 

قبل از هم زدن پنیر بز، پنیر خامه اي و عسل، کراستینی خودرا با برشته کردن در فر شروع کنید. با پوشاندن نان برشته شده در مخلوط شیرین و خوش طعم خود و روی ان رابا توت فرنگی ورقه شده، ریحان تازه و مقداری لعاب سرکه بالزامیک کم شده، بـه اتمام برسانید. هیچکس تعجب نخواهد کرد که هر بروشتا عالی بـه نظر برسد!

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه سس های مخصوص فینگرفود سینی مزه با عکس

 

مهر: سیخ های آنتی پاستو

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

شـما تا حدودی در حلقه اجتماعی خود یک ذائقه هستید و مردم بـه شـما نگاه میکنند تا بدانند چه چیزی داغ اسـت و چه چیزی نه. ودر حالی‌که دوست دارید جنبه های‌ مد روز خودرا بـه رخ بکشید، همچنین می خواهید از مهمانی لذت ببرید و با همه ی ارتباط برقرار کنید. این سیخ های‌ ضد پاستو کاملاً متعادل هم پیچیده هستند و هم بـه اسانی جمع می شوند.

 

روز قبل یک کیلو پنیر تورتلینی بپزید. سپس، قبل از آمدن مهمانان، بـه سادگی انها را همراه با زیتون، توپ های‌ موزارلا، گوجه فرنگی، گوشت های‌ پخته شده دلخواه و برگ های‌ ریحان تازه روی سیخ های‌ خود قرار دهید. با نم نم نم نم سس ایتالیایی کار را بـه اتمام برسانید و مهمانان شـما احساس میکنند که در حال سفر بـه دریای مدیترانه هستند.

 

آبان: کوفته چیمیچوری

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

آبان ها بـه شخصیت های‌ پیچیده و اشتیاق شدیدشان مشهور هستند. اما انرژی نشانه آب شـما بـه این معنی اسـت که شـما جنبه احساسی و عاطفی دارید که دوست دارد محیطی سرگرم کننده ایجاد کند که در ان دوستان و خانواده شـما بتوانند آرامش داشته باشند. بـه همین دلیل اسـت که نمیتوانید با این کوفته های‌ دل چسب و گیاهی چیمیچوری اشتباه کنید. این مارهای قابل غوطه ور بودن دلير و تند هستند اما احساس یک آغوش گرم را نیز دارند.

 

میتوانید کوفته‌ها و سس چیمی‌چوری را از قبل آماده کنید و فقط قبل از آمدن مهمان ‌ها ان‌ها را در فر گرم کنید. حتی برای استرس کمتر، دستور تهیه کوفته گوشت گاو منجمد از فروشگاه را می طلبد. نگران نباشید، راز شـما نزد ما محفوظ اسـت!

 

آذر: فنجان فیلو ماسکارپونه بلوبری

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

شـما از ان دسته افرادی هستید که هر جا که میروید، مهمانی رابا خود می آورد. شـما نگرش باز و بی دغدغه اي دارید که افراد را از همه ی اقشار بـه خود جذب می‌کند. بنابر این، غذاهایی که بیشتر از ان لذت خواهید برد، همان گرما و احساسات را بـه اشتراک خواهند گذاشت، در حالی‌که ضربه اي روشن و تازه بـه ان اضافه می‌کنند.

 

شـما و مهمانانتان با این فنجان های‌ فیلو ماسکارپونه زغال اخته بـه دنیایی دیگر منتقل می شوید. با ترد کردن پوسته‌های‌ تارت منجمد در فر شروع کنید، در حالیکه فیل ماسکارپونه خودرا مخلوط میکنید. سپس سس زغال اخته خانگی و چند برگ نعناع را برای یک پیش غذای عالی برای مهمانی اضافه کنید.

 

دی: انجیر سوخاری با پنیر بز و گردو

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

دی متمرکز و منظم هستند، بنابر این میزبانی را بسیار جدی می‌گیرید. هفته‌ها را صرف بررسی جزئیات میکنید و بادقت تمام جنبه‌های‌ مهمانی بعدی خودرا بررسی می کنید تا مطمئن شوید که همه ی چیز بدون مشکل پیش میرود. اما گاهی اوقات ساده‌ترین مواد میتوانند بیشترین تاثیر را داشته باشند و مهمانان شـما نمی‌توانند از این انجیر سوخاری پر شده با پنیر بز و گردو بـه اندازه کافی استفاده کنند.

 

قبل از پر کردن با پنیر بز و گردوی تازه خرد شده، روی میوه را یک چهارم خرد کنید و پایه ان را سالم نگه دارید. پس از پخت، با عسل تمام کنید و با لیوان شراب مورد علاقه خود سرو کنید. این غذای شیک بـه نسبت شیرین و خوش طعم، زمان زیادی را صرف کنار هم نمیکشد و چیزی برای دلخواه باقی نمی گذارد.

 

بهمن: سیخ فتا هندوانه

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

بهمن ها بـه اندازه همتایان خرداد و مهر پرحرف هستند، بنابر این شـما عاشق بیرون رفتن و ملاقات با افراد جدید هستید – فقط ترجیح میدهید اینکار را بـه روشی استراتژیک‌تر انجام دهید، بـه همین دلیل اسـت که بـه جمع‌های‌ کوچک کشیده می شوید. در ذهن شـما، ساده بهتر اسـت و فضایی برای لذت بردن کامل از چیزها برای شـما باز میگذارد. این سیخ‌های‌ هندوانه، فتا و نعناع ساده بـه نظر میرسند، اما طعم ان‌ها مانند شـما بی‌نظیر و با طراوت اسـت.

 

تنها کاری که باید انجام دهید این اسـت که مکعب های‌ هندوانه را در نعناع خرد شده بریزید و همراه با فتا مکعبی شده بـه سیخ های‌ خود اضافه کنید. با یک روغن زیتون فوق بکر خوب بپاشید، و شـما آماده اید!

 

اسفند: کاناپه های رنگارنگ

فینگر فودهای ماه تولد شما + غذای ماه تولد شما

اسفند ها دوست دارند هر زمان که فرصت پیدا کنند مهارت های‌ هنری خودرا منعطف کنند. و از آنجایی که یکی از استعدادهای فراوان شـما توانایی یافتن دوستان جدید اسـت، طبیعی اسـت که بخواهید این آشنایان جدید را سرگرم کرده و تحت تاثیر قرار دهید. در حالی‌که طبق معمولً اهل سر و صدا کردن با جزئیات نیستید، دراین مورد با این کاناپه های‌ رنگارنگ و سرگرم کننده استثنا قائل خواهید شد.

 

با پخش کردن کراکرهای انتخابی خود شروع کنید و روی آن ها رابا پنیر نرم مورد علاقه خود مانند ریکوتا، نوفشاتل، ماسکارپونه یا بری پر کنید. از آنجا، هر چیزی که بـه نظر میرسد را اضافه کنید. سعی کنید طعم‌هایی مانند نعناع خیار یا سالمون دودی و تربچه را برای لقمه‌های‌ مختلف برای مهمانانتان باهم ترکیب کنید.

 

بیشتر بخوانید: چند ایده آسان و لاکچری برای چیدن سینی مزه

 

در پایان

یکی از هیجان‌انگیزترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌هایی که برای جشن‌ها و مهمانی‌ها تدارک می‌بینند، سینی مزه اسـت. انواع فینگر فود و سینی مزه یکی از موارد جذاب و مناسب مهمانی های‌ عصرانه و جشن هاست .

 

جدیدترین مطالب سایت