قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

دریابید کـه کدام نشانه هاي‌ زودیاک درکنار شـما هستند و کدام یک ممکن اسـت زمانی کـه بـه انها نیاز دارید ظاهر نشوند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما همراهان عزیز خواهیم گفت کـه قابل اعتماد ترین افراد متولد چه ماهی هستند.

 

به چه کسی می توان اعتماد کرد؟

قابل اعتماد بودن ابعاد مختلفی دارد، بنابر این وقتی نوبت بـه محاسبه بیشتر و کم اعتمادترین علائم زودیاک می شود، باید چند سوال را درنظر بگیرید.

 

بـه عنوان مثال: آیا آن ها می توانند یک راز را حفظ کنند؟ آیا آن ها درکنار شـما خواهند بود؟ آیا آن ها همیشه حقیقت را خواهند گفت؟ آیا می توانید بـه انها اعتماد کنید تا یک کار را بـه موقع انجام دهند؟

 

مردم پیچیده هستند، بنابر این ممکن اسـت یک فرد از یک جهت کاملاً قابل اعتماد باشد … و از جهاتی نه چندان قابل اعتماد. این تفاوت هاي‌ ظریف ممکن اسـت بـه ویژه در موقعیت هاي‌ کاری خاص یا هنگام تعیین سازگاری شـما با یک شریک بالفعل مهم باشد.

 

گذشته از این‌که نمیدانید بـه چه کسی می توانید اعتماد کنید، احتمالاً همچنین کنجکاو هستید کـه در طیف اعتماد کجا قرار می گیرید. ما از اخترشناسان خواستیم تا نقاط قوت و کاستی هاي‌ هر علامت زودیاک را در مورد اعتماد و راستگویی در روابط مختلف بیان کند.

 

برای اطلاع از این‌که در چه رتبه‌اي قرار می گیرید، در 12 علامت زیر کـه بـه ترتیب نزولی از بیشترین تا کم‌اعتمادترین انها لیست کرده‌ایم، حرکت کنید.

 

بیشتر بخوانید: جملات زیبا از بزرگان در مورد اعتماد و دوستی و عشق

 

1. شهریور

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

شهریور، محکم، قابل اعتماد و صادق، مظهر قابل اعتماد بودن اسـت. ذهن جزئیات گرا انها را برای وقت شناسی گیر می کند. این ویژگی همچنین بـه ان‌ها کمک میکند تقریبا هر چیزی را کـه بـه ان‌ها می گویید بـه خاطر بسپارند، کـه باعث می شود انها را نصیحت کنند. 

 

«انها بسیار متفکر هستند. «انها همیشه حقیقت را بـه شـما خواهند گفت. گاهی اوقات این حقایق می توانند کمی خشن باشند، اما در واقع فقط سعی دارند بـه شـما کمک کنند. آن ها احساس نمی‌کنند کـه برعکس ان در درازمدت بـه نفع شـما باشد. انها از شـما میخواهند کـه پیشرفت کنید.” شهریور ها فقط دوستان خوبی نیستند، بلکه همکاران قابل اعتمادی نیز هستند.

 

2. اردیبهشت

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

اردیبهشت کـه یک علامت زمین مانند شهریور اسـت، در مقیاس قابل اعتماد نیز در رتبه بالایی قرار دارد. «آن ها بـه طور طبیعی هوای پایدار، ثابت، قابل اعتماد و عملی را برایشان دارند. “آن ها سنگ رابطه یا دوستی هستند.” اما در حالی کـه دوستان اردیبهشت شـما ممکن اسـت همیشه در گوشه شـما باشند، ممکن اسـت همیشه صریح ترین افراد ارتباطی نباشند.

 

برای مثال یک اردیبهشت خشمگین ممکن اسـت درست بیرون نیاید و بـه شـما بگوید کـه چه احساسی دارد و می تواند پرخاشگر باشد. اغلب، ان‌ها تصور میکنند کـه شـما باید بدانید کـه چه احساسی دارند یا چه اشتباهی انجام داده‌اید، بدون این‌که وادار باشند مستقیماً ان را بگویند. در همین حال، ممکن اسـت احساس کنید غیرمستقیم بودن انها بی ملاحظه اسـت. 

 

3. بهمن

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

افرادی کـه تحت این علامت بـه دنیا آمده اند، قابل اعتماد هستند، البته فقط بـه این دلیل کـه بسیار عینی هستند. برای یک بهمن، حقیقت امری واقعی اسـت، نه الزاماً اخلاقی. «مردم می توانند بـه ان‌ها تکیه کنند، اما برقراری ارتباط با آن ها در سطح احساسی بـه سختی انجام می شود. “آن ها مانند نسخه علمی قابل اعتماد بودن هستند.”

 

این نشانه فکری فوق‌العاده ممکن اسـت دروغ نگوید، اما ممکن اسـت در درک نکات ظریف مسائل شخصی مشکل داشته باشند، بنابر این قبل از این‌که بـه آن ها اعتماد کنید، بفهمید کـه بـه چه نوع راهنمایی نیاز دارید. بهترین دوست ایده آل برای هر علامت زودیاک را پیدا کنید.

 

4. تیر

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

نشانه اي دلسوز و وفادار، می‌توان بـه تیر اعتماد کرد کـه در زمانی کـه شـما بیشترین نیاز را دارید در آنجا حضور خواهد داشت. تیر کـه اغلب بـه عنوان خانه‌دار نشانه‌هاي‌ زودیاک توصیف می شود، میتواند در بدترین زمان‌ها پناهگاه و حمایتی را فراهم کند. انها شانه اي برای گریه کردن پس از جدایی بد هستند، یا نخستین کسانی هستند کـه وقتی یکی از عزیزان در بیمارستان بستری اسـت بـه کمک شـما می‌آیند.

 

با این حال، مانند اردیبهشت، این علامت نیز می تواند کمی در ارتباط باشد. آن ها تمایل دارند منفعل – تهاجمی باشند. “احساسات انها قابل اعتمادتر از آنچه می‌گویند.” بنابر این جایی کـه یک فروردین می‌گوید، تیر شـما را وادار می کند بین خطوط بخوانید. احتمالاً بـه همین دلیل اسـت کـه آن ها یکی از مودب ترین علائم زودیاک هستند.

 

5. آبان

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

آبان یک علامت مخفی اسـت، اما این آن ها را بدخواه نمیکند. «انها هرگز قلبشان را بـه آستین نمی زنند. “آن ها نشانه آب هستند کـه احتمالاً باید با انها کاملاً شهودی رفتار کنید زیرا بسیار خصوصی هستند.” یک آبان نخستین کسی نخواهد بود کـه بـه شـما توصیه یا نظر میدهد یا حتی خودرا بـه اسانی در معرض شـما قرار میدهد. 

 

«با توجه بـه این‌که گفته می شود، وقتی از سد یخی عبور کردید، احتمالاً یکی از قابل اعتمادترین و وفادارترین نشانه‌ها هستند.» انها اسرار شـما را طوری نگه می دارند کـه گویی مال خودشان اسـت و همان طور کـه خودشان از شـما محافظت می کنند. یاد گرفتن اجازه دادن بـه مردم برای آبان یک راه حل عالی برای سال نو اسـت.

 

6. مرداد

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

اگر مرداد کسی را عمیقا دوست داشته باشد، وفاداری او هرگز زیر سوال نخواهد رفت. «آن ها همیشه بهترین کار را برای طرف مقابل انجام می دهند. انها عاشقانه هستند و حرکات بزرگ را دوست دارند، چه در حین تعقیب و چه زمانی کـه شـما را مطمئن در دستان خود دارند. هیچکس بـه اندازه یک مرداد فداکار مهربان نیست. با این حال، این علامت آتش ممکن اسـت گاهی اوقات بیش از حد با شور و شوق آن ها بسوزد. انها همچنین دراماتیک هستند.

 

«آن ها بازیگران زودیاک هستند. ان‌ها میتوانند هر چیزی را اغراق کنند، پس شور و شوق ان‌ها رابا یک دانه نمک کنار بگذارید.» مرداد آگاهانه دروغ نمی‌گوید تا بـه انچه «یا چه کسی» میـــخواهد برسد، اما اشتیاق و زینت رابا عشق و تعهد واقعی اشتباه نگیرید. 

 

7. آذر

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

 آذر دوست بزرگی اسـت کـه صریح خواهد بود، اما ممکن اسـت همیشه اهل درک نباشد. «گاهی اوقات آن ها می توانند بـه نوعی جزم گرا باشند. “شـما می دانید کـه اعتقادات آن ها چیست و نظرات آن ها چیست.” شـما همیشه می توانید برای مشاوره صادقانه بـه یک آذر مراجعه کنید، اما ممکن اسـت همیشه مفید نباشد زیرا این علامت می تواند کمی تونل بینا باشد.

 

ممکن اسـت احساس شود کـه شـما مورد قضاوت قرار می گیرید، شنیده نمیشوید، حتی اگر هدف آن ها این نباشد، بنابر این ممکن اسـت همیشه احساس امنیت نکنید کـه افکار خودرا با آن ها در بین بگذارید. وقت شناسی نیز طبق معمولً کت و شلوار قوی انها نیست. اگر برنامه‌هایي دارید، می توانید بـه ان‌ها تکیه کنید تا ساعت 7 صبح از خواب بیدار شوند؟ احتمالاً نه.

8. فروردین

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

فروردین یکی از ان نشانه هایي اسـت کـه در برخی شرایط می تواند قابل اعتماد باشد اما در برخی دیگر نه. آن ها صادق خواهند بود – گاهی اوقات بیش از حد صادق – اما ممکن اسـت همیشه آنجا نباشند. اگر اعتماد بـه نفس را بیشتر مربوط بـه قابلیت خاطرجمعی، وقت‌شناسی و حفظ برنامه‌ها میدانید، پس فروردین کمتر قابل اعتماد اسـت. “آن ها بـه سرعت در مورد چیزی هیجان زده میشوند … و همچنین سریع در مورد همان چیز چند دقیقه بعد هیجان زده نمیشوند.”

 

خواه پروژه اي باشد کـه باهم روی ان کار می‌کنید یا یک رابطه عاشقانه، نگرش گرم و سرد فروردین ثبات چندانی ایجاد نمیکند. “آن ها می توانند در طول تعقیب و گریز پرشور باشند، اما اگر هیجان دائمی وجود نداشته باشد، خسته می‌شوند.” «نمی خواهم بگویم [آن ها] چشم سرگردانی دارند، اما…» مراقب این عادت‌هاي‌ رایجی باشید کـه اعتماد را دریک رابطه از بین میبرند.

9. اسفند

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

در اصل، اسفند هاي‌ دلسوز همیشه درکنار شـما خواهند بود. با این حال، رساندن انها بـه موقع در آنجا داستان متفاوتی اسـت. از نظر مسائل عملی قابل خاطرجمعی، آن ها همیشه در زمان نیاز در مکان مناسب نیستند. “اما از نظر وفاداری و احساسی، آن ها همیشه درکنار شـما خواهند بود.”

 

افراد این علامت تمایل بـه خلاقیت دارند و دیدگاهی رمانتیک بـه زندگی دارند، بنابر این در جایی کـه بهمن تصویر دقیقی از یک موقعیت ترسیم می کند، اسفند ها احتمالاً تفسیر پیکاسو را از ان ارائه می دهند. «خارج از آب، انها [کمترین] قابل اعتماد هستند، فقط بـه این دلیل کـه در دنیای کوچک خودشان هستند.» 

10. دی

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

دی، یکیدیگر از نشانه هاي‌ زمین، می تواند برای یک خطا عملی باشد. یک دی در هر موقعیتی بهترین کار را برای او انجام میدهد، کـه بـه این معنا نیست کـه نمی‌توان بـه انها اعتماد کرد، اما آگاه باشید کـه می توانند بی تفاوت باشند. آن ها از نظر روابط طولانی مدت و دوستی قابل اعتماد هستند، اما می توانند خودرا بر طرف مقابل بگذارند.

 

همچنین، از جایگاه خود در سلسله مراتب دوستی آگاه باشید: این علامت روابط برقرار شده را قبل از پیوندهای جدید در اولویت قرار می‌دهد. خبر خوب این اسـت کـه دی تمایل دارند در مورد «عدم» سرمایه گذاری شخصی خود آشکارا باشند. تشخیص این‌که چه زمانی باید بـه انها اعتماد کنید و چه زمانی نباید اعتماد کنید، سخت نیست. 

 

11. مهر

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

مهر نشانه تعادل و انصاف اسـت، اما از قضا، این الزاماًً معادل قابل اعتماد بودن نیست. «انها نشانه اي هستند کـه دو طرف یک بحث را میبینند. آن ها همیشه نظر دیگران را می‌پرسند و گاهی اوقات این نظرات را بر نظرات خود ترجیح می دهند.» این امر تجزیه و تحلیل انچه کـه یک مهر واقعاً بـه ان اعتقاد دارد و انچه کـه فقط یک فکر برگشته اسـت را دشوار می کند.

 

بنابر این اینطور نیست کـه انها اساساً غلط باشند، اما همیشه مستقیم شلیک نمی‌کنند. [اما] هنگامی کـه از ان بیرون آمدند، رابطه بسیار نزدیکی با حقیقت دارند. مهر کـه در باورهای خود ثابت قدم باشد و با خود صادق باشد، در مقابل دیگران نیز همین رفتار را خواهد داشت.

 

12. خرداد

قابل اعتمادترین تا غیر قابل اعتمادترین افراد متولدین چه ماه هایی هستند

«مصاحبه درباره‌ي جوزا بـه این شکل خنده‌دار اسـت، زیرا آن ها شهرت کمترین اعتمادی را در بین همه ی نشانه‌هاي‌ زودیاک دارند. “انها قادرند دو حقیقت را هم زمان در درون خود نگه دارند و دائماً برای خود و دیگران وکیل مدافع شیطان بازی می کنند.” بـه همین دلیل، خرداد «مشهور بـه دوقلوها» اغلب “دو چهره” نامیده می شود. اگر چه این علامت می تواند دوگانه باشد، اما همیشه قصد آن ها این نیست.

 

در عوض، این عشق و نیاز انها بـه تغییر اسـت کـه انها را کمتر قابل اعتماد می کند. بـه عنوان مثال، ممکن اسـت با دوست خردادی خود برنامه ریزی کرده باشید کـه در عرض دوهفته بـه ساحل بروید، اما شب قبل از سفر شـما، آن ها ممکن اسـت تصمیم بگیرند کـه کنسرتی در شهر برگزار شود کـه دوست دارند در عوض ان را ببینند. این بـه طور قابل درک می تواند مانند یک خیانت باشد، اما خرداد سرگردان ان را اینطور نمیبیند. 

 

در پایان

دانستن این‌که روی چه کسی می توانید حساب کنید ممکن اسـت بـه شـما کمک کند تا در بدشانس ترین «و خوش شانس ترین» ماه هاي‌ سال پیمایش کنید.

جدیدترین مطالب سایت