بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

در مورد علامت زودیاک خود بیاموزید و اجازه دهید طالع بینی شما را به مقصد مناسب سفر هدایت کند. در این قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از بهترین مکان ا برای مسافرت در تعطیلات را منتشر کرده ایم.

 

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

بالاخره به اندازه کافی پول و روزهای تعطیل پس انداز دارید تا از همه چیز دور شوید. زمان استفاده از آنها فرا رسیده است! استراحت کردن برای مغز شما خوب است، حتی اگر فقط به یک تعطیلات کوچک و مقرون به صرفه بروید. با در نظر گرفتن این موضوع، سوال این نیست که آیا باید سفری را رزرو کنید یا خیر، بلکه در کجاست.

 

به جای چرخاندن یک کره زمین و قرار دادن انگشت خود روی یک کشور تصادفی برای تصمیم گیری در مورد مقصد، می توانید از طالع بینی برای اطلاع از تصمیم خود استفاده کنید. یادگیری در مورد علامت زودیاک می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چه کسی هستید و به چه چیزی نیاز دارید.

 

هنگامی که این را بدانید، درک بهتری از محل تعطیلات ایده آل برای خود خواهید داشت. (در نظر گرفتن علامت طلوع شما علاوه بر علامت خورشید می تواند کمک کننده باشد.)

 

در حالی که بهترین دوست شما ممکن است از دراز کشیدن در ساحل و خواندن کتاب بیشترین بهره را ببرد، ممکن است با کاوش در فرهنگ یک سرزمین خارجی انرژی بگیرید. و حتی اگر همکارتان عاشق سفر انفرادی باشد، ممکن است در تعطیلات آخر هفته رمانتیک خارج از خانه لذت بیشتری ببرید—فقط ابتدا مطمئن شوید که علائم زودیاک شما با هم سازگار هستند!—یا در سفرهای گروهی مانند تعطیلات خانوادگی یا فرارهای دوست دختر.

 

بیشتر بخوانید: با توجه به تاریخ تولدمان زندگی عاشقانه ما چگونه است؟

 

1. فروردین

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

عنصر زودیاک فروردین ممکن است آتش باشد، اما تعطیلات برای آنها لزوما به معنای جذب نور خورشید نیست. متولدین این علامت با هیجان فعالیت احساس رهایی می کنند. آنها باید تمام انرژی خود را در تعطیلات بیرون بیاورند تا بتوانند با طراوت به زندگی روزمره خود بازگردند. تعطیلات با فعالیت‌های زیاد، طبیعت پر انرژی و برون‌گرای فروردین را به خود جلب می‌کند. “یک استراحتگاه همه جانبه با فعالیت های ورزشی در فضای باز در یک مکان عجیب و غریب و گرم فکر کنید.”

 

کائوآی، هاوایی، یکی از بهترین نقاط تعطیلات برای ترکیب طبیعت زیبا، ورزش در فضای باز، آب و هوای دوست داشتنی و ماجراجویی های عجیب و غریب است. راپل از کنار صخره ها یا زیپ لاین بر فراز جنگل های سرسبز. با رفتن به تورهای ATV با راهنما یا لوله‌های کوهستانی از طریق آبراه‌های محلی، انواع زمین‌ها را کاوش کنید. اقامت خود را در هتل و ریزورت Ko’a Kea رزرو کنید تا اقامتی مجلل با ورزش های آبی داشته باشید.

 

2. اردیبهشت

مهم نیست که چه نوع تعطیلات دارند، بهتر است با اردیبهشت مانند خانواده سلطنتی رفتار شود. آنها دوست دارند ناز و نوازش شوند، اما در عین حال تمایل دارند زمانی که در مکانی آشنا هستند احساس راحتی کنند. «اردیبهشت چیزی شبیه به یک خانواده است، بنابراین برای تعطیلات، آنها دوست دارند آسایش موجودات خود را داشته باشند.» «آنها گاهی اوقات احساس سرگردانی می‌کنند، و به‌ویژه اگر علامت آتشی در حال طلوع یا ماه داشته باشند، این امر حتی بیشتر آشکار خواهد شد.»

 

استراحتگاه های Ritzy برای متولدین این علامت ایده آل است. «اقامت در یک استراحتگاه زیبا یا یک تعطیلات مجلل در پاریس، جایی که هتل تمام امکانات رفاهی را در حین اکتشاف در اختیار دارد، برای اردیبهشت بسیار جذاب خواهد بود». با اقامت در اپرای زیبای هیلتون پاریس، واقع در نزدیکی برج ایفل، طاق پیروزی، و بسیاری دیگر از بناهای دیدنی فرانسه، از خود پذیرایی کنید.

 

3. خرداد

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

تعطیلات عالی خرداد به ذهن، بدن و روح می‌پردازد. خردادها عاشق پرسه زدن هستند—هیچ مقصدی وجود ندارد که روی نقشه هایشان دور نزنند—اما بهترین راه برای لذت بردن از سفر این است که مغزشان را درگیر کنند. به هر حال، خرداد یکی از باهوش ترین علائم زودیاک است.

 

خرداد یک کاشف طبیعی است. مهمترین چیز برای یک خرداد این است که احساس کند از نظر فکری درگیر شده است، بنابراین سفرهایی که شامل گشت و گذار در مناظر با تورهای راهنما هستند، موفقیت بزرگی خواهند بود.

 

این علامت هوا دوست دارد در آفریقا به یک سافاری برود یا تنوع زیستی باورنکردنی جزایر گالاپاگوس را کشف کند. اگر جالب به نظر می رسد، در کمپ سافاری گالاپاگوس رزرو کنید، که شما را در قلب جنگل قرار می دهد. با اتاق هایی که شبیه چادرهای بسیار ارتقا یافته به نظر می رسند، تجربه ای را ارائه می دهد که واقعاً می توان آن را کمپینگ لوکس نامید. همچنین اتصال آسان به سفرهای دریایی گالاپاگوس و سافاری های هدایت شده را فراهم می کند.

 

4. تیر

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

تیر یکی دیگر از اعضای زودیاک است، بنابراین اگرچه ممکن است گاهی اوقات از ایده سفر هیجان زده شوند، اما در مورد روند واقعی ترک خانه برای مدت طولانی هیجان‌زده نیستند. این بدان معنا نیست که تیر ها به طور کلی مخالف سفر هستند. آنها فقط به سفر مناسب برای مدت زمان مناسب نیاز دارند.

 

سفرهای کوتاهی که آن‌ها را از خانه دور نمی‌کند بهترین است، به‌ویژه سفرهایی که در محاصره خانواده و دوستان هستند. اگر تیری هستید و یک یا دو هفته از محل کارتان مرخصی دارید، تعطیلات خود را به دو بخش از خانه و زمان دوری تقسیم کنید.

 

بعید است تیری را پیدا کنید که در اروپا کوله پشتی داشته باشد یا به تنهایی در آمریکای جنوبی سفر کند. در عوض، آن‌ها احتمالاً ترجیح می‌دهند چند روز با خانواده در دنیای دیزنی بگذرانند و از جاذبه‌ها و غذاهای دیزنی مورد علاقه‌شان لذت ببرند.

 

هتل ها و استراحتگاه های جادویی بی شماری در اورلاندو وجود دارد که هر کدام تم سرگرم کننده و مسحورکننده خود را دارند. تیرهای خانواده‌دار دوست دارند عزیزان خود را به لژ پادشاهی حیوانات Disney بیاورند، که نمای نزدیک از زرافه‌ها را نشان می‌دهد – درست بیرون پنجره اتاق خواب شما!

 

5. مرداد

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

مردادها آرامش را به سطح جدیدی می‌رسانند. آنها نمی خواهند احساس رضایت کنند؛ آنها می خواهند شگفت زده شوند. «مرداد عاشق سفر است، اما فقط به سبک. «پرواز درجه یک به یک مکان جادویی برای مرداد به اندازه خود مقصد هیجان‌انگیز است. وقتی با یک مرداد سفر می‌کنید، تمام ایستگاه‌ها را بردارید: شامپاین خنک روی یخ در اتاق، شکلات روی بالش‌ها.»

 

وقتی مردادها در مورد تعطیلات صحبت می کنند، آنها به زبان تجمل صحبت می کنند. اقامت در یک خانه ییلاقی روی آب در مالدیو برای این علامت یک اسلم دانک کامل است. Senova Jani یک اقامت رویایی است، با استخرهای خصوصی، خدمات اسپا، و حتی سرسره های آبی که شما را مستقیماً از خانه ییلاقی خود به اقیانوس می برد. محل اقامت جایگزین: به جای آن یک جزیره گرمسیری خصوصی (با بودجه خود) اجاره کنید.

 

6. شهریور

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

برای یک شهریور بسیار سخت است که یک تعطیلات واقعی داشته باشد. ذهن یک شهریور دائما در حال کار و فکر کردن است. اگر این نشانه شماست، ممکن است خود را در زیباترین مکان دنیا بیابید و مغزتان در دفتر کار باشد. «ویرجو عاشق کار کردن است، بنابراین با آن‌ها باید مراقب باشید که تعطیلات به کار دیگری تبدیل نشود – یا در نهایت تمام تعطیلات را طولانی کار نکنند». “این به این معنی است که شهریور را به خارج از منطقه راحتی آنها ببرید.”

 

برای اینکه شهریور ها بیشترین بهره را از تعطیلات ببرند، باید کاملا درگیر باشند. فقط لگد زدن روی صندلی ساحلی برای هفت روز متوالی آنها را دیوانه خواهد کرد. غذاها و شراب مورد علاقه خود را در توسکانی ایتالیا امتحان کنید. این کشوری است که همه به دلایلی می خواهند از آن دیدن کنند!

 

چنین تعطیلاتی دهان، دست ها، معده و مغز را مشغول نگه می دارد. شهریور ها در حین تماشای مناظر شگفت انگیز، دوست دارند در مورد غذای محلی بیاموزند. اقامتگاه شراب Conti di San Bonifacio با استخرها، تپه‌های متحرک و دکوراسیون روستایی ویلاهای توسکانی، Virgos را به ماندن در لحظه ترغیب می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: گل مخصوص ماه تولد شما + بهترین گل برای علامت تولد شما 

 

7. مهر

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

مهرها همه در مورد فرهنگ هستند. (آنها همچنین یکی از مودب ترین نشانه های زودیاک هستند، بنابراین اگر شریک مسافرتی شما یک ترازو است، شما خوش شانس هستید.) آنها عاشق تعامل با دیگران و تبدیل شدن به افراد خوب از طریق این ارتباطات هستند.

 

بهترین شرط برای یک تعطیلات عالی، رفتن به شهرهای بزرگ در سایر نقاط جهان است. به عنوان مثال، تعطیلات گرمسیری برای مهر به اندازه گردش در آبجوسازی های برلین لذت بخش نخواهد بود. “مهر دوست دارد کاوش کند و مردم تماشا کنند.” شام در فضای باز در ونیز در امتداد کانال. یا شراب در غروب آفتاب در سانتورینی، در حالی که گردشگران با موسیقی محلی می رقصند، به دریای مدیترانه خیره می شوند.

 

هنگام بازدید از ونیز، به اصطلاح شهر شناور، از غذاهای دریایی ایتالیایی و مکان های تاریخی لذت ببرید. هنگام قدم زدن در کنار کلیسای سنت مارک، قدم زدن بر روی پل ریالتو، یا بازدید از بار معروف هری، جایی که کوکتل بلینی در آنجا اختراع شد، به مردم محلی و گردشگران توجه کنید. با اقامت در قصر گریتی، تجمل عالی و بیان هنری ونیزی را تجربه کنید.

 

8. آبان

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

آبان ها به تحقیق جدی نیاز دارند. «آبان آنقدر سخت کار می‌کند که تعطیلات ایده‌آل باید مانند یک تجربه نوازش کردن باشد. این علامت آبی با داشتن یک تعطیلات رویایی ساحلی، با فهرست کاملی از امکانات هتل برای مراقبت از خود، احساس طراوت می کند. «چند روزی را در ساحلی دورافتاده با نوشیدنی‌های کنار استخر و تنقلات مجلل در نظر بگیرید، همگی در حالی که از ماساژ در کنار استخر لذت می‌برید.»

 

اگر زمانی که به اندازه کافی استراحت کردید، احساس می‌کنید که کمی بیرون بروید، از فرصت استفاده کنید و در فرهنگ محلی و تاریخ آن غوطه‌ور شوید. آبان از کاوش در جهان و یادگیری دانش پنهان لذت می برد. از موزه ها یا مکان های میراثی نزدیک هتل مجلل خود دیدن کنید. برای ترکیبی شگفت انگیز از تعطیلات ساحلی استوایی و ماجراجویی فرهنگی، به پوکت، تایلند سفر کنید.

 

سواحل باشکوه جزیره، حیات وحش بازیگوش، شگفتی های بودایی و زندگی شبانه مهیج همه چیزهایی را که یک آبان برای استراحت، تفریح و فرهنگ در طول مسیر به آن نیاز دارد، فراهم می کند. Dusit Thani Laguna Phuket یک استراحتگاه مجلل در کنار ساحل است که دارای اسپا، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و موارد دیگر است.

 

9. آذر

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

با ولع طبیعی برای سفر و ماجراجویی، کمانداران برخی از بهترین همراهان سفر را برای جت‌ست‌ها می‌سازند. آنها همیشه می خواهند چیز جدیدی را تجربه کنند – در واقع، این بهترین تصمیم سال نو برای این علامت است – خواه کوه دیگری برای صعود باشد یا اقیانوس دیگری برای عبور.

 

سخت ترین قسمت تعطیلات با آذر ماهی ها این است که آنها را وادار به بازگشت به خانه کنید! آنها کسانی هستند که می‌توان با آن‌ها در سدونا یا گراند کنیون به پیاده‌روی رفت، صهیون را کاوش کرد، از ماچوپیچو بالا رفت، یا کوله‌پشتی را از طریق نقاط دورافتاده هیمالیا انجام داد.

 

یک آذری  از گذراندن وقت در مریدا، پایتخت ایالت یوکاتان مکزیک، بسیار هیجان‌زده خواهد بود. صرف یک تور پیاده روی در La Ciudad Blanca (شهر سفید) یا گذراندن یکشنبه ها در جشنواره خیابانی در میدان مرکزی دلایل کافی برای سفر است. اما این مرکز فرهنگی مرکز تمدن باستانی مایاها نیز هست، بنابراین آذر عاشق کاوش در خرابه ها و اهرام باشکوهی مانند چیچن ایتزا و اوکسمال است.

 

و شنا در سنوت های نزدیک ضروری است! با معماری خیره‌کننده و رنگارنگ شهر، هیچ کمبودی برای مکان‌های زیبا وجود ندارد، اما El Palacito Secreto مطمئناً به شما احساس سلطنت می‌دهد.

 

10. دی

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

اجازه دهید یک دی برای تعطیلات خود برنامه ریزی کند، و شما یک برنامه سفر کامل خواهید داشت. به این دلیل است که دی برای تعطیلات آموزشی و غنی ارزش قائل است – به تورهای موزه و بازدید از مکان های دیدنی تاریخی فکر کنید. هدف‌گرا و با انگیزه، دی باید بداند که بازده سرمایه‌گذاری‌شان در زمان چقدر خواهد بود.

 

“آنها را به تعطیلات ببرید، جایی که ممکن است با مخاطبین جدیدی برای کسب و کار خود آشنا شوند، و در آنجا هستند.” اگر یک دی با شرکت های خارجی تجارت کند، سفر به یکی از آن کشورها به آنها اجازه می دهد تا استراحت کنند و همچنین بزرگترین قدرت شغلی خود را بازی کنند: میل به دستیابی.

 

با در نظر گرفتن این موضوع، سفری به شانگهای، چین، یکی از پایتخت های تجاری جهان رزرو کنید. باند (نوار معروفی که در آن معماری تاریخی و مدرن به هم برخورد می‌کنند) قدم بزنید و منظره درخشان شبانه از خط افق شهر بندر را تماشا کنید. به بالای برج شانگهای بروید که بلندترین آسمان خراش آسیا و دومین آسمان خراش بلند در کل جهان است. 

 

11. بهمن

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

به احتمال زیاد، بهمن در زندگی شما فهرست طولانی (و در حال رشد) از کارها و مکان هایی برای دیدن دارد. افراد متولد شده در این علامت زودیاک می خواهند همه این کارها را انجام دهند و همه چیز را جالب می دانند. آکواریوس عاشق ایده های جدید، مکان های جدید، افراد جدید است.

 

“مکالمه بانان آسان، آنها ترجیح می دهند با دیگران سفر کنند و سرزمین های جدید را به صورت گروهی کشف کنند.” به دلیل کنجکاوی سیری ناپذیرشان، مقاصد سفر بی‌شماری وجود دارد که بهمن ها عاشق آن‌ها خواهند بود.

 

یکی از کشورهای فوق العاده برای دیدن این نشانه ژاپن خواهد بود. ملت آسیا نه تنها تاریخ غنی و فرهنگ شگفت انگیزی دارد، بلکه هر یک از مناطق آن چیزهای متفاوتی برای ارائه دارند، از اسکی در هوکایدو برفی گرفته تا پیاده روی در آتشفشان ها و غوطه ور شدن در چشمه های آب گرم طبیعی در کیوشو.

 

بهمن روشنفکر باید با ورود به پایتخت توکیو، شلوغ از مردم و نوآوری های تکنولوژیک شروع کند. یکی از هتل هایی که روح نوآورانه این تابلوی هوا را تجسم می بخشد، هتل ترانک است، اقامتی شیک با تعهد ویژه به محیط.

 

12. اسفند

بهترین تعطیلات بر اساس علامت ماه تولدتان شما

به عنوان یک نشانه آب، اسفند ها با تعطیلات گرمسیری خوشحال می شوند. اسفند ها عاشق استراحت و رویاپردازی هستند، بنابراین یک هتل در کنار اقیانوس یا یک کابین در کنار دریاچه ایده آل خواهد بود. در مورد فعالیت های تعطیلات، کایاک سواری، موج سواری، و غواصی همگی گزینه های عالی هستند.

 

به باهاما فکر کنید. اسفند ها می توانند رویای شنا کردن با دلفین ها را محقق کنند. اغلب، اسفند ها فقط می خواهند از شگفتی های دنیای طبیعی و آبکی لذت ببرند و در تخیلات خود گم شوند. اگر با اسفند ها به باهاما می روید، یاروی آتلانتیس در جزیره پارادایس که بین ساحل پارادایس و ساحل کوو قرار دارد، یک موفقیت مطمئن خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: رایج ترین کابوس های شبانه شما بر اساس ماه تولدتان

 

در پایان

علامت زودیاک شما می تواند به شما کمک کند ترجیحات خود را درک کنید و به تعطیلاتی که ممکن است قبلاً فکرش را نمی کردید راهنمایی کنید. در اینجا چیزی است که یک متخصص در طالع بینی و سایر هنرهای معنوی باید بگوید.

جدیدترین مطالب سایت