آرزوی بیشتر کودکان خارجی داشتن یک آیپد است

آرزوی بیشتر کودکان خارجی داشتن یک آیپد است

داشتن آیپد آرزوی 30 درصد کودکان خارجی 

 

در نزدیکی سال میلادی هستیم و بیشتر بچه ها آرزوهایی از بابانوئل می کنند در ادامه می توانید با آرزوی بیشتر کودکان خارجی داشتن یک آیپد هست وب سایت تالاب را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب نتایج بررسیهای یک موسسه تحقیقات بازار نشان می‌دهد که 31 درصد از کودکان 6 تا 12 سال از بابا نوئل انتظار دارند که به انها “آی- پد” هدیه بدهد.

 

کودکان آمریکایی با نزدیک شدن به جشنهای کریسمس آرزو دارند که بابا نوئل “لوح- رایانه” جادویی استیو جابز را برای انها زیر درخت کریسمس بگذارد.

 

نتایج تحقیقات موسسه تحقیقاتی Nielsen حاکی ازآن هست که 31 درصد از کودکان 6 تا 12 سال رویای داشتن یک “آی- پد” را دارند.

 

رویای دوم این کودکان داشتن یک رایانه کلاسیک و داشتن یک “آی- پاد لمسی” رویای سوم انها هست.

 

این تحقیقات که با هدف بررسی هدایای فناورانه کودکان برای کریسمس انجام شده هست نشان می‌دهد که سکوی کنسول بازی Nintendo Ds آرزوی 25 درصد و کنسول بازی “پلی استیشن” رویای 21 درصد از کودکان این کشور هست.

 

تلفنهای همراه هوشمند به مخصوصاً “آی- فن” خواست 20 درصد از بچه هاي 6 تا 12 سال هست، کنسول بازی “نینتدو ووی” 18 درصد و کنسول بازی “ایکس باکس 360” 14 درصد از کودکان را شیفته خود کرده هست.

 

به گزارش تالاب این درحالی هست که 20 درصد از نوجوانان بالای 13 سال از بابا نوئل میخواهند که همچون نخستین هدیه برای انها یک رایانه شخصی بیاورد تلفنهای همراه هوشمند با 19 درصد و “آی- پد” با 18 درصد از نوجوانان سازگاری دارد.

 

براساس گزارش تالاب، هرچند نامه انتظارات کودکان به آدرس بابا نوئل پست شده هست اما مقدور هست که به علت مشکلات مالی بابا نوئل تعداد زیادی از این کودکان و نوجوانان گریبانگیر یاس شوند.

 

هرچند درآمد ناخالص ملی ایالات امریکا در سه ماهه سوم سال جاری در مقابل رشد 2 درصدی پیشبینی شده 5/2 درصد رشد داشته هست  با وجود این خانواده ها باید مراقب خریدهای کریسمس خود باشند.

 

“فدراسیون خرده فروشی ملی” در ایالات امریکا محاسبه کرده هست که در دوره خریدهای کریسمس 138 میلیون دلار خرج شود که این میزان 4 میلیون دلار بیشتر از دوره نمونه درسال قبل هست.

 

جدیدترین مطالب سایت