مردانی که برده زنان ارباب شیطان صفت میشوند (+تصاویر)

مردانی که برده زنان ارباب شیطان صفت میشوند (+تصاویر)

مردانی که برده های جنسی زنان میشوند !

انتشار فیلم هایی از این دست در فضای مجازی با نیت کشیدن جوانان به فساد اخلاقی و تغییر سبک زندگی جامعه با هدف تخریب بنیان خانواده صورت میگیرد.

 

بتازگی در ایران زنان شهوت ران و شیطان صفتی هستند که به شکل عجیبی مردان را برده هاي جنسی خود میکنند در ادامه می توانید با مردانی که بردهای جنسی در برابر زنان دیکتاتور میشوند تالاب را دنبال نمایید .

 

برده جنسی زنان , کلیپ هاي تصویری از فیلمهای ارباب و برده هاي جنسی مدتی است در شبکه هاي اجتماعی منتشر میشوند. بعضی از انها فیلمهای ارباب و برده هاي ایرانی و بعضی خارجی هستند.

 

یک بانو بعنوان مثال بعنوان ارباب و یک آقا بعنوان برده انتخاب می‌شود. به اصطلاح ارباب، با برده بعنوان یک حیوان «سگ» رفتار میکند.

 

به گزارش تالاب برای نخستین بار این فیلمهای ارباب و برده خارجی توسط شرکت هاي وابسته به اسرائیل، امریکا و غرب ساخته شد و باعث تعجب همه ی ي کسانی شد که این رفتارهای زشت و ناپسند را مشاهده می‌کنند.

 

دوران کمی سپری شد تا در شبکه هاي اجتماعی هم چون اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و … عکسهای و فیلم هایي از ارباب و برده هاي ایرانیان منتشر شد. که به همان شکل یک بانو بعنوان ارباب و یک آقا بعنوان برده بودند. متاسفانه عکسهایی که تیم تحریریه پرشین یو برای پژوهش در مورد این مطلب مشاهده کرد به اندازه اي بد و زننده بود که امکان انتشار انها وجود ندارد.

 

بعضی کارهایی که دراین فیلم ها مشاهده میشود را به‌ صورت کوتاه شرح می‌دهیم:

 

دور گردن مرد که برده نامگذازی می‌شود یک قلاده سگ بسته شده است، و زنجیر دست زن است و با الفاظ بد با او صحبت کرده و از مرد کارهای نامتعارف طلب می‌کند. مثلاً مرد باید مانند سگ کف پا و انگشتان ارباب «بانو» را لیس بزند.

 

یا با استفاده از ابزارهای مختلف، مرد بعنوان مفعول و زن بعنوان فاعل ایفای نقش می‌کنند. ارباب پای خود راکه روی سر و صورت برده می‌گذارد.

 

در کشور های خارجی نیز مشاهده شده است که مثلاً ارباب به گردن برده قلاده بسته و بعنوان سگ «به‌ صورت چهار دست و پا» در خیابان در حال قدم زدن هستند.

 

البته ارباب و برده از هردو جنس میتواند باشد، هردو مرد باشند، یک زن و یک مرد، هردو زن.

 

مردانی که برده زنان ارباب شیطان صفت میشوند (+تصاویر)

فیلم هایي از ارباب

 

به گزارش تالاب یاد جمله اي افتادم که بزرگ ترین برتری انسان از حیوانات و دیگر جانداران، داشتن عقل و شعور است. وقتی عقل و شعور را انسانی نداشته باشد، از حیوان هم پست تر خواهد شد. حتی حیوانات هم اینکار ها را نمی‌کنند.

 

از خداوند برای کسانی که میل به اینکار زشت دارند، آرزو میکنیم انها رابه راه راست هدایت فرمایند تا انسان بمانند و از حیوان پست تر نشوند.

 

منبع : persianu.ir

جدیدترین مطالب سایت