تشکر رسمی گوگل از یک مادر بزرگ مهربان !+ عکس

تشکر رسمی گوگل از یک مادر بزرگ مهربان !+ عکس

تشکر رسمی گوگل از یک مادر بزرگ مهربان به گزارش تالاب نوۀ May Ashworth، وقتی رایانۀ او را باز کرد، متوجه مساله ای شد که نتوانست از انتشارِ آن در صفحۀ تویترش خودداری کند.

 

این مادربزرگ ۸۶ ساله، هر بار که واژه ای را در گوگل جست وجو می کرد، در ابتدای جملۀ جست وجو از واژۀ “لطفاً” و در انتهای جمله از “متشکرم” استفاده می کرد، تا ادب و احترام را رعایت کرده باشد.

 

انتشار عکسِ صفحۀ مانیتور این مادربزرگ انگلیسی، توسط “بین جان” سبب ۱۱ هزار بار بازنشر آن شد.

 

در این عکس، مادربزرگ انگلیسی، در پی دریافت معادل انگلیسی شماره ای رومی بود به همین منظور نوشت: MCMXCVIII و پس از آن، با تمام احترام از واژه های لطفا و متشکرم استفاده کرد.

تشکر رسمی گوگل از یک مادر بزرگ مهربان !+ عکس

مادر بزرگ مهربان و با ادب

 

جست وجوگر گوگل با اطلاع از شهرت ماجرای این مادربزرگ، در اقدامی بی سابقه هم در صفحۀ جهانی گوگل و هم در صفحۀ انگلیسی در تویتر، اخلاق این مادربزرگ انگلیسی را ستود و از او قدردانی کرد.

 

جست وجوگر گوگل خطاب به مادربزرگ انگلیسی نوشت: در جهانی که در آن بیلیون ها جست وجو صورت می گیرد، تنها جست وجوی تو، لبخند را بر لبان ما نشاند.

 

جست وجوگر گوگل آن گاه با زبان طنز، در پاسخ به جست وجوی مادربزرگ نوشت: جواب سئوال شما می شود “۱۹۹۸” و ما نیز از شما متشکریم.

 

به گفتۀ نوۀ این مادربزرگ، او گمان می کرد که جست وجوی گوگل توسط یک پرسنل صورت می گیرد به همین سبب ترجیح داد با شخص جست وجوگر مودبانه رفتار کند.

 

جدیدترین مطالب سایت