شباهت عجیب این دختر به باربی (عکس)

شباهت عجیب این دختر به باربی (عکس)

شباهت عجیب این دختر به باربی غوغا به پا کرد 

دختری که دارای اصلیت ژاپنی و آمریکایی دارد و زیبایی وصف ناپذیری داردبه علت داشتن شباهتش به باربی در شبکه هاي مجازی دارای با ما در سایت تالاب باشید

 

این دختر که فالوئر هاي بسیاری در شبکه هاي مجازی دارد یک دورگه ژاپنی آمریکایی هست. دختر ژاپنی – امریکایی با 21 سال سن به علت شباهت عجیبش به باربی ، طرفداران بسیاری در اینستاگرام برای خود دست و پا کرده هست. دختری که بدون جراحی زیبایی شبیه عروسک باربی هست.

 

داکوتا رز نام دختری هست که تصویر هاي او در شبکه هاي مجازی ژاپن بین کاربران دست به دست میچرخد و موجب تحسین بسیاری شده هست. با دقت به عکس هاي زیبایی در چهره این دختر موج می زند و حیرت انگیز هست.

 

شباهت عجیب این دختر به باربی (عکس)

 

این دختر بسیار خوشگل ادعا میکند که تاکنون هیچگونه عمل زیبایی نداشته هست و چهره ي زیبای او کاملاً خدادادی هست! بعضی از کاربران چهره وی را پسندیده و وی را تحسین میکنند.

 

به گزارش تالاب:در مقابل بعضی دیگر چهره وی را مصنوعی خوانده و مدعی شده اند که بر روی سراسر چهره او عمل جراحی صورت گرفته هست. با دقت به سن پایین داکوتا، به نظر نمیرسد که عملی بر روی صورت او صورت گرفته باشد.

 

بسیاری بر این عقیده اند که او حاصل ازدواج پیروز دو ژن از قاره و نژاد هاي گوناگون هست که چنین ترکیب زیبایی حاصل شده هست.

 

شباهت عجیب این دختر به باربی (عکس)

 

در حال حاضر صفحه شخصی او در اینستاگرام بیش از ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد، اما با دقت به شهرتی که وی کسب کرده هست این امار روز به روز در حال افزایش هست! وی در حال حاضر بعنوان مدل با تعداد زیادی از شرکت هاي معتبر ژاپنی همکاری می‌کند.

 

جدیدترین مطالب سایت