ثروتمندترین شخصیت های تلویزیونی جهان (15 شخصیت)

ثروتمندترین شخصیت های تلویزیونی جهان (15 شخصیت)

 امروزه بسیاری از افراد مشهور تلویزیونی مورد توجه و محبوبیت زیادی از طرف طرفداران مشتاق در سراسر جهان قرار گرفته‌اند و بـه این ترتیب جایگاه مشهوری را برای آن ها بـه ارمغان آورده‌اند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از ثروتمندترین شخصیت های تلویزیونی جهان را منتشر کرده ایم.

 

پولدارترین مجری های سراسر دنیا

 

1. استیو هاروی

استیو هاروی

متولد: 17 ژانویه 1957

محل تولد: ولش، ویرجینیای غربی

سن: 64

مشهور برای: “خصومت خانوادگی”؛ “نمایش صبحگاهی استیو هاروی”

دارایی خالص: 200 میلیون دلار

 

هاروی کار خودرا در کمدی آغاز کرد، اما در اوایل کار خود با فقر و بی خانمانی دست و پنجه نرم کرد. او وادار شد سوخت از پمپ بنزین ها بدزدد تا بتواند بـه کنسرت کمدی بعدی برود، با استفاده از یک خنک کننده ایگلو برای یخچال و با ساندویچ هاي‌ بولونیا زندگی کند.

 

هاروی درسال 1985؛ زمانی کـه در اواخر 20 سالگی خود بود، بـه عنوان فروشنده بیمه کار می‌کرد. اما نه برای مدت طولانی. او در نخستین کنسرت استندآپ خود 50 دلار برنده شد و کار خودرا رها کرد. او در ان زمان دو دختر و یک همسر داشت، اما شغل خودرا رها کرد تا بـه آرزویش برود. ازدواج او سرانجام از هم پاشید زیرا خانواده وادار بودند با حقوق کمدی هاروی زندگی کنند.

 

اما پس از نخستین وقفه بزرگ او بـه عنوان مجری برنامه “It’s Showtime at the Apollo” بـه سرعت بـه شهرت رسید. او مجری برنامه رادیویی خود بـه نام “نمایش صبحگاهی استیو هاروی” بوده اسـت کـه سالانه 20 میلیون دلار برای او درآمد دارد و سالانه 10 میلیون دلار برای میزبانی “Family Feud” درآمد کسب می کند.

 


مطالب مشابه: معروف ترین خبرنگار کره ای شمالی !+ عکس


 

2. گوردون رمزی

گوردون رمزی

متولد: 8 نوامبر 1966

محل تولد: جانستون، اسکاتلند

سن: 54

مشهور برای: “آشپزخانه جهنمی”؛ “کابوس هاي‌ آشپزخانه”؛ “مسترشف”؛ “مسترشف جونیور”؛ “24 ساعت بـه جهنم و بازگشت”

دارایی خالص: 220 میلیون دلار

 

کارهای اولیه گوردون رمزی رابا بی‌بی‌سی تماشا کنید و یک سرآشپز پرشور و تا حدودی بد دهان خواهید دید کـه واقعاً در تلاش اسـت بـه مردم و تجارت آن ها کمک کند. اما زمانی کـه رمزی بـه آمریکا رسید، شخصیت خودرا بـه 11 رساند و با فریاد زدن بر سر شرکت کنندگان در “آشپزخانه جهنمی” و عصبانیت درباره غذا هاي منزجر کننده در “کابوس هاي‌ آشپزخانه” بـه هیجان آمد. و آمریکا کاملاً ان را خورد.

 

رمزی از ان زمان بـه یک نماد فرهنگ پاپ و شخصیت رسانه اي تبدیل شده اسـت. این مرد اخلاق کاری باورنکردنی نیز دارد و بـه نظر میرسد همیشه چندین پروژه دریک زمان انجام می‌شود.

 

3. شان هانیتی

شان هانیتی

متولد: 30 دسامبر 1961

محل تولد: نیویورک سیتی، نیویورک

سن: 59

شناخته شده برای: “The Sean Hannity Show”

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

 

پول زیادی برای دستفروشی در تئوری هاي‌ توطئه وجوددارد، و شان هانیتی با انجام اینکار دست بـه قتل زده اسـت. او یکی از شناخته شده ترین چهره هاي‌ عمومی تلویزیون اسـت و سالانه حدود 40 میلیون دلار از برنامه هاي‌ رادیویی و تلویزیونی خود بـه دست می آورد. او همچنین دارای یک امپراتوری املاک و مستغلات با بیش از 870 خانه در چندین ایالت اسـت کـه ارزش ان 90 میلیون دلار اسـت.

 

4. جیمی الیور

جیمی الیور

متولد: 27 اردیبهشت 1354

محل تولد: کلاورینگ، اسکس، انگلستان

سن: 45

شناخته شده برای: “آشپز لخت”؛ “آشپزی را ادامه بده و ادامه بده”

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

 

جیمی الیور در بریتانیا بسیار مشهورتر اسـت، اما اینطور نیست کـه در آمریکا ناشناخته باشد. این سرآشپز مشهور و رستوران دار برنامه هاي‌ ویژه تلویزیونی متعددی داشته اسـت، از جمله “انقلاب غذایی جیمی الیور”؛ برنامه اي کـه در ان الیور از مدارس در ایالات متحده بازدید می‌کرد و عادات غذایی بهتری را آموزش می داد.

 

او بیش از دوجین کتاب آشپزی تالیف کرده اسـت و تا سال 2019 دارای 25 رستوران زنجیره اي بود کـه متأسفانه از بین رفت و بیش از 1000 نفر را بیکار کرد. او هنوز مالک حدود 60 رستوران دیگر در سراسر جهان اسـت.

 

5. الن دی جنرس

الن دی جنرس

متولد: 26 ژانویه 1958

محل تولد: متایری، لوئیزیانا

سن: 63

شناخته شده برای: “نمایش الن دی جنرس”؛ “الن”

دارایی خالص: 370 میلیون دلار

 

الن دی جنرس تنها پس از یک ترم تحصیل در دانشگاه نیواورلئان، کالج را رها کرد ودر صحنه استندآپ مسیری را طی کرد ودر اواسط دهه 1980 بـه یکی از محبوب ترین کمدین هاي‌ آمریکا تبدیل شد. او در کمدی کمدی «الن» در دهه 1990 بـه شهرت رسید و سپس بـه رهبری برنامه تاک شوی فوق‌العاده موفق «The Ellen DeGeneres Show» ادامه داد.

 

اما همه ی چیز برای الن – یا حداقل شهرت او – آسان نبوده اسـت. پس از گزارش‌هایي مبنی بر رفتار ترسناک الن نسبت بـه نویسندگانش، داستان‌هاي‌ قلدری در برنامه گفتگوی او و اتهامات مختلف دیگر، برنامه الن در دسامبر بعد از ان 400000 بیننده را از دست داد.

 

البته، او آن قدر ثروتمند اسـت کـه بتواند همه ی این‌ها را تحمل کند. بـه گفته Celebrity Net Worth، او و همسرش، ستاره «Arrested Development»؛ پورتیا دی روسی، وقت خودرا صرف خرید و ورق زدن خانه میکنند و الن سالانه بین 75 تا 80 میلیون دلار دست مزد دریافت میکند.

 

6. دیوید لترمن

دیوید لترمن

متولد: 12 آوریل 1947

محل تولد: ایندیاناپولیس، ایندیانا

سن: 73

مشهور برای: “نمایش دیرهنگام با دیوید لترمن”

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

 

نخستین شغل دیو لترمن یک پسر سهامدار در سوپرمارکت اطلس در ایندیاناپولیس بود. پس از حضور در دانشگاه ایالتی بال در مونسی، ایندیانا، و فارغ التحصیل شدن در رشته پخش، او یک متخصص هواشناسی شد. او هنگام گزارش آب و هوا، ان را بـه نوعی کمدی تبدیل کرد، در زمان‌هاي‌ مختلف از آب و هوای شهر های جعلی گزارش می‌داد و یکبار گفت کـه طوفان ورودی می تواند تگرگ‌هایي بـه‌اندازه ژامبون کنسرو شده بریزد.

 

او درسال 1975 بـه لس آنجلس نقل مکان کرد و کنسرت هاي‌ نویسندگی و بازیگری را انتخاب کرد. کار او توجه جانی کارسون را بـه خود جلب کرد کـه وی را بـه عنوان مهمان و سپس بـه عنوان میزبان مهمان دعوت کرد. و بقیه ماجرا تاریخ اسـت. امروز، لترمن در «مهمان بعدی من نیازی بـه معرفی با دیوید لترمن ندارد» با نتفلیکس همکاری می کند، جایی کـه در هر قسمت حدود 2 میلیون دلار درآمد دارد.

 

7. جودی شیندلین

جودی شیندلین

متولد: 21 اکتبر 1942

محل تولد: نیویورک سیتی، نیویورک

سن: 78

شناخته شده برای: “قاضی جودی”

دارایی خالص: 445 میلیون دلار

 

جودی شیندلین رابا نام رایج ترش، قاضی جودی می شناسید. این هفت‌سالگی از سال 1996 مجری برنامه تلویزیونی دادگاه واقعیت بسیار محبوب بوده اسـت و جملاتی مانند “من رئیس هستم، سس سیب!” و “گوش شنوا!”

 

با ساخته شدن بیش از 5000 قسمت از «قاضی جودی»؛ شیندلین تصمیم گرفت درسال 2021 آویزان کند. اما او هنوز تمام نشده اسـت. قاضی مورد علاقه آمریکا در حال ساخت برنامه جدیدی بـه نام «جودی عدالت» اسـت. اوه، و او با فروش حقوق «قاضی جودی» بـه شبکه CBS درسال 2017 حدود 100 میلیون دلار بـه دست آورد.

 


مطالب مشابه: مسن ترین خبرنگار فوتبال در برزیل + عکس


 

8. رایان سیکرست

رایان سیکرست

متولد: 24 دسامبر 1974

محل تولد: آتلانتا، جورجیا

سن: 46

مشهور برای: “American Idol”؛ “On Air with Ryan Seacrest”

دارایی خالص: 450 میلیون دلار

 

رایان سیکرست در سنین جوانی بـه رادیو علاقه مند شد و قبل از تحصیل در رشته روزنامه نگاری در دانشگاه جورجیا دریک ایستگاه رادیویی محلی در آتلانتا کار می‌کرد. اما بـه جای این کـه برای تکمیل مدرک تحصیلی خود ادامه دهد، بـه هالیوود رفت تا حرفه اي را در پخش برنامه دنبال کند.

 

خیلی طول نکشید. Seacrest نخستین کنسرت خودرا در تلویزیون میزبان یک برنامه در ESPN و سپس چندین برنامه کودک یافت. اکثر مردم آمریکا از Seacrest بـه عنوان مجری مشترک برنامه تلویزیونی بسیار محبوب “American Idol” درسال 2002 مطلع شدند، کـه در نهایت باعث شد تا او با فاکس قرارداد 15 میلیون دلاری امضا کند.

 

بیشتر پول Seacrest از تولید برنامه‌هاي‌ تلویزیونی و سایر سرمایه‌گذاری‌هاي‌ تجاری، مانند خط تولید محصولات مراقبت از پوست مردانه بـه نام Polished، بـه دست می آید.

 

9. جی لنو

جی لنو

متولد: 28 آوریل 1950

محل تولد: نیو روشل، نیویورک

سن: 70

مشهور برای: «نمایش امشب با جی لنو»؛ «گاراژ جی لنو»

دارایی خالص: 450 میلیون دلار

 

جی لنو مسیر بسیار سریعی برای موفقیت داشت. لنو پس از فارغ التحصیلی در رشته گفتار درمانی درسال 1973 از کالج امرسون در بوستون، ماساچوست، فعالیت استندآپ خودرا آغاز کرد و تنها سال ها بعد درسال 1977 بـه “نمایش مرو گریفین” راه یافت. در همان سال، او در “نمایش امشب” رفت. با جانی کارسون» بـه عنوان یک کمیک.

 

بـه لطف اخلاق کاری خستگی ناپذیر و ارتباطات اولیه لنو، او درسال 1992 مجری برنامه «The Tonight Show» شد و بـه او اجازه داد هر خودروی مضحک گران قیمتی را کـه فکرش را میکنید بخرد «کلکسیون او 50 تا 100 میلیون دلار ارزش دارد».

 

در حالی کـه او «نمایش امشب» را بـه جیمی فالون داد، لنو بـه اتمام کار نزدیک نیست. این مرد هنوز در کشور گردش می کند و روال استندآپ خودرا انجام می‌دهد و قایق هاي‌ پول نقد درست می کند.

 

10. فیل مک گرو

فیل مک گرو

متولد: 1 سپتامبر 1950

محل تولد: وینیتا، اوکلاهما

سن: 70

مشهور برای: “دکتر فیل”

دارایی خالص: 460 میلیون دلار

 

فیل مک گرو کـه همه ی وی را با نام دکتر فیل می شناسند، در شهر کوچک وینیتا در شمال شرقی اوکلاهما بزرگ شد کـه درسال 2019 دارای 5400 نفر جمعیت بود. او در دانشگاه ایالتی میدوسترن در رشته روانشناسی تحصیل کرد و لیسانس روانشناسی گرفت و سپس لیسانس گرفت. رفت تا پزشکی گرفت. در روانشناسی بالینی

 

بنابر این بله، دریک مقطع زمانی، دکتر فیل واقعاً یک دکتر بود – اگر چه او درسال 2006 مجوز خودرا تمدید نکرد. اکنون او فقط یک دکتر در حیله اسـت. اما این یک ترفند موفق اسـت، اگر چه بدون منتقد نیست. بـه خصوص زمانی کـه او با شلی دووال دریک برنامه ویژه یک ساعته گفت‌وگو کرد کـه بسیاری فکر می کردند سوءاستفاده کننده بود. در اوج خود، برنامه گفتگوی او، “دکتر فیل” سالانه 88 میلیون دلار برای او درآمد داشت.

11. سایمون کاول

سایمون کاول

متولد: 7 اکتبر 1959

محل تولد: لمبث، لندن، انگلستان

سن: 61

مشهور برای: “American Idol”؛ “The X-Factor”؛ “America’s Got Talent”

دارایی خالص: 600 میلیون دلار

 

قبل از این کـه سایمون کاول با اظهارات تندش در سریال “American Idol” نشان خودرا در فرهنگ پاپ آمریکا بگذارد، او یک تهیه کننده موفق موسیقی بریتانیایی بود. او نخستین 1 میلیون دلار خودرا با متقاعد کردن دو بازیگر بریتانیایی «رابسون گرین و جروم فلین» برای انتشار یک موزیک کاور از “ملودی آزاد شده” بـه دست آورد، کـه بـه یک موفقیت برتر در بریتانیا تبدیل شد.

 

زمانی کـه در بریتانیا بود، درسال 2001 در سریال “Pop Idol” نقش داوری را بـه عهده گرفت، سریالی کـه در آمریکا بـه “American Idol” تبدیل شد. او سپس «ایکس فاکتور» را ساخت کـه یقیناً بـه ثروتمند شدن او کمک کرد. کاول در ادامه چندین شوی استعدادیابی دیگر را قضاوت کرد و چند نمایش بریتانیایی دیگر مانند “بزرگ ترین رقصنده” را ساخت.

12. کایلی جنر

کایلی جنر

متولد: 10 اوت 1997

محل تولد: لس آنجلس، کالیفرنیا

سن: 23

مشهور بـه: «همگام با کارداشیان ها»؛ لوازم آرایشی کایلی

دارایی خالص: 700 میلیون دلار

 

کایلی جنر زمانی قدرتمندترین کارداشیان بود، اما دارایی خالص او از 1 میلیارد دلار «کـه بـه طرز فریبنده اي بیش از حد متورم شد» بـه 700 میلیون دلار کاهش یافته اسـت. فوربس در گزارشی بمب‌گذاری شده در ژوئن 2020 گزارش داد کـه شرکت جنر، کایلی لوازم آرایشی، «بـه‌طور قابل‌توجهی کوچک‌تر و کم‌سودتر از ان چیزی بود کـه خانواده سال‌ها در صنعت لوازم آرایشی و رسانه‌ ها از جمله فوربس فکر می کردند.»

 

اما حتی در ان زمان، اعتقاد بر این بود کـه جنر 900 میلیون دلار ارزش داشت. اما این بیماری همه ی گیر ضربه مهمی بـه کایلی لوازم آرایشی وارد کرد و فروش ان ضعیف بودو دارایی خالص جنر را بـه 700 میلیون دلار کاهش داد. و این بدان معناست کـه جنر دیگر ثروتمندترین کارداشیان نیست. اما میدونی کیه؟

 

13. کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

ثروتمندترین شخصیت های تلویزیونی جهان

 

متولد: 21 اکتبر 1980

محل تولد: لس آنجلس، کالیفرنیا

سن: 40

مشهور برای: “همگام با کارداشیان ها”؛ نوار جنسی

دارایی خالص: 780 میلیون دلار

 

دارایی خالص کیم کارداشیان پس از قراردادی برای فروش 20 درصد از شرکت لوازم آرایشی خود، KKW Beauty، بـه کوتی درسال 2020 افزایش یافت. اما مانند جنر، برای مدت کوتاهی حدود 900 میلیون دلار ارزش داشت، اما فروش ضعیف لوازم آرایشی ارزش خالص وی را کاهش داده اسـت.

 

کارداشیان همچنین در حال طلاق از کانیه وست اسـت، اما مشخص نیست کـه پس از اتمام جدایی، چه مقدار از امور مالی انها در هم پیچیده خواهد شد. این دو یک قرارداد پیش از ازدواج امضا کردند و گفته می‌شود کـه طلاق دوستانه اسـت، کـه احتمالاً بـه این معنی اسـت کـه تقسیم امپراتوری املاک و مستغلات آن ها ساده تر از حمام خونی اسـت کـه طبق معمولً بـه دنبال تحقیر یک عاشق انجام میشود.

 

طبق گزارش TMZ، بـه نظر میرسد کـه کارداشیان خانه اصلی در Hidden Hills را کـه در همسایگی خانواده او قرار دارد، بدست خواهد آورد. در همین حال، کانیه برنامه‌هاي‌ بزرگی برای مزرعه خود در وایومینگ دارد، جایی کـه میـــخواهد معماری عجیب‌وغریب و بیگانه‌مانندی خلق کند.

 

14. سیلویو سانتوس

سیلویو سانتوس

متولد: 12 دسامبر 1930

محل تولد: ریودوژانیرو، برزیل

سن: 90

مشهور برای: “Progama Silvio Santos”

دارایی خالص: 1.3 میلیارد دلار

 

شاید ندانید سیلویو سانتوس کیست، اما همه ی در برزیل می‌دانند. او از سال 1963 میزبان برنامه سیلویو سانتوس اسـت. این چهره 90 ساله رسانه اي نیز یک سرمایه دار رسانه اي اسـت. او صاحب دومین شبکه بزرگ در برزیل، SBT اسـت. شرکت هلدینگ او، گروپو سیلویو سانتوس، یکی از بزرگ ترین شرکت ها در برزیل اسـت. با توجه بـه این کـه سانتوس فقیر بزرگ شد و بـه عنوان یک دستفروش خیابانی کار می‌کرد، بسیار چشمگیرتر اسـت.

 

15. اپرا وینفری

اپرا وینفری

متولد: 29 ژانویه 1954

محل تولد: کوسیوسکو، می سی سی پی

سن: 67

مشهور بـه: “نمایش اپرا وینفری”؛ شبکه اپرا وینفری

دارایی خالص: 2.7 میلیارد دلار

 

اپرا تعریف یک میلیاردر خودساخته اسـت. او در فقر بـه دنیا آمد ودر شهر کوچکی در می سی سی پی بزرگ شد. خانواده‌اش پول کافی برای خرید لباس‌هاي‌ او نداشتند، بنابر این لباس‌هاي‌ او از کیسه‌هاي‌ سیب‌زمینی تهیه می ‌شد.

 

او در 14 سالگی باردار شد، اما فرزندش نارس بـه دنیا آمد و مرد. هنگامی کـه او 20 ساله بود، درسال 1974 نخستین گوینده اخبار سیاه پوست در WLAC-TV نشویل شد «ودر روز اول آوریل اخراج شد». او بـه عنوان مجری برنامه گفتگوی رادیویی تلاش کرد، سپس رئیس یک برنامه صبحگاهی در شیکاگو بود.

 

او درسال 1986 مجری برنامه «شوی اپرا وینفری» شد. از آنجا، او یک غول رسانه اي شد و هارپو پروداکشنز را ایجاد کرد کـه یک بخش چاپ دارد و مالک شبکه اپرا وینفری اسـت. داستان زندگی اپرا واقعاً چیزی اسـت کـه باید آرزویش را داشت.

 


مطالب مشابه: جذاب ترین مجری های خانم دنیا


 

در پایان

بسیاری از آن ها بخشی از برخی از برنامه هاي‌ تلویزیونی موفقی بوده اند کـه برای سال‌ها و حتی دهه ها بارها و فصل هاي‌ زیادی را پشت سر گذاشته اند. موفقیت یک نمایش ممکن اسـت تأثیر مثبت و بزرگی بر حرفه استعدادهای ان داشته باشد.

جدیدترین مطالب سایت