ثروتمندترین یوتیوبرهای جهان (26 یوتیوبر)

ثروتمندترین یوتیوبرهای جهان (26 یوتیوبر)

یوتیوب با شروع کسب درآمد از ویدیوها در سال 2008 دنیا را تغییر داد و فضای جدیدی از مشاغل مجازی را باز کرد. افرادی که برای دیده شدن باید راه خود را در هالیوود خراشیده و پنجه می‌کردند، می‌توانستند میلیون‌ها مخاطب بیابند. در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از ثروتمندترین یوتیوبرهای جهان را منتشر کرده ایم.

 

با ثروتمندترین یوتیوبرهای جهان آشنا شوید

همانطور که سایت رشد کرد، تبلیغ کنندگان متوجه شدند و کسانی که دنبال کنندگان زیادی داشتند پیشنهادهای سودآوری دریافت کردند. امروزه یوتیوبر بودن یک شغل رویایی است. تقریباً در مورد هر چیزی می‌توان ویدیو ساخت، و اگر محتوا به اندازه کافی خوب باشد و شانس با شماست، می‌توانید با ارسال ویدیوها امرار معاش کنید.

اما یوتیوب‌برهایی که میلیون‌ها مشترک و میلیاردها لایک دارند، فقط امرار معاش نمی‌کنند. امپراتوری می سازند این یوتیوبرها آنقدر طرفداران وفادار پرورش داده اند که می توانند عمارت بخرند. در واقع، آنها می توانند فردا کانال خود را خاموش کنند و بقیه عمر خود را در لوکس زندگی کنند.

 

26. شین داوسون

شین داوسون - ثروتمندترین یوتیوبرهای جهان

سن: 32

نام کانال: shane

مشترکین: 21.6 میلیون

بازدید: 4.5 میلیارد

دارایی خالص: 12 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 33000 تا 528 دلار

 

شین داوسون یکی از اولین ستاره های یوتیوب بود که در سال 2005 به این کانال پیوست و به تدریج بینندگان و بازدیدها را جمع کرد و تا سال 2010 حدود 500000 بازدید به دست آورد.

 

ویدیوهای او عمدتاً صحنه های کمدی هستند – یا بودند – و برخی از آنها بسیار بحث برانگیز بودند. به عنوان مثال، او در برخی از اسکیت ها صورت سیاه می پوشید و نظرات نامناسبی درباره دختر ویل اسمیت، ویلو اسمیت، که در آن زمان 11 ساله بود، بیان می کرد.

 

داوسون دو کتاب بیوگرافی نوشت، «من از خودم متنفرم» و «این بدتر می‌شود»، دو کتاب پرفروش نیویورک تایمز. اما داوسون به دلیل جنجال های متعددش دیگر از یوتیوب درآمدی ندارد. این پلتفرم در 30 ژوئن 2020 تصمیم گرفت که تمام ویدیوهای داوسون به طور نامحدودی غیرفعال شوند. تارگت نیز کتاب هایش را از قفسه هایشان برداشت.

 

آخرین پست او یک ویدیوی عذرخواهی بود و از آن زمان سکوت کرده است، به همین دلیل است که درآمدهای او کمتر از حد معمول است و به همین دلیل است که او جایزه افتخاری دریافت می کند. یا باید ذکر ناموسی باشد؟

 


مطالب مشابه: چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟


 

25. رومن اتوود

رومن اتوود

سن: 37

نام کانال: رومن اتوود ولوگ، رومن اتوود

مشترکین: 25.8 میلیون

بازدید: 6.7 میلیارد

دارایی خالص: 12 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 82000 تا 674000 دلار

رومن اتوود یک یوتیوبر از اوهایو است که دوست دارد شوخی های خانوادگی انجام دهد و وبلاگ های روزانه درباره زندگی و خانواده خود ارسال کند. یا حداقل عادت داشت.

 

اتوود از 31 دسامبر 2019 هیچ چیزی پست نکرده است، یوتیوب و تقریباً تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است. او آخرین پستی را در ژوئیه 2020 در توییتر منتشر کرد و در توییتی نوشت: «مثبت باید بازگردد». به همراه عکس خانواده اش. جزئیات دیگری مشخص نیست. با وجود این، ویدیوهای اتوود آنقدر محبوب هستند که هنوز در جولای 2020 حدود 43000 دلار تخمین زده می‌شوند.

 

24. لیلی سینگ

لیلی سینگ

سن: 31

نام کانال: Vlogs Lilly Singh و Lilly Singh

مشترکین: 14.9 میلیون (ترکیب)

بازدید: 3.8 میلیارد

دارایی خالص: 16 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 53100-850000 دلار

لیلی سینگ کمدین، بازیگر، نویسنده و مجری برنامه گفتگو است که در یوتیوب به شهرت رسید. او در سال 2010 با نام IISupewomanII در این پلتفرم شروع به کار کرد و تا سال 2014 به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های یوتیوب تبدیل شد و از آن زمان در هر YouTube Rewind سالانه ظاهر شد.

 

سینگ شهرت جهانی دارد و با اجراهای موزیکال و کمدی به جهان سفر کرده است. او مستندی درباره این تور به نام «سفر به جزیره تکشاخ» برای YouTube Premium ساخت. اکنون او صاحب یک استودیوی تولید است و مجری «کمی دیر با لیلی سینگ» است که جایگزین «آخرین تماس با کارسون دالی» شد. او مانند گذشته پربار پست نمی‌گذارد، اما همچنان در یوتیوب دست به قتل می‌زند.

 

23. تریشا پایتاس

تریشا پایتاس

سن: 32

نام کانال: Trisha Paytas, blndsundol4mj

مشترکین: 6.1 میلیون (ترکیب)

بازدید: 2.1 میلیارد (ترکیب)

دارایی خالص: 4 میلیون دلار

درآمد تخمینی سالانه: 60,400 تا 968,000 دلار

تریشا پایتاس در اوایل سال 2006 یوتیوب را شروع کرد. او به آرامی با وبلاگ های روزانه خود طرفداران زیادی پیدا کرد. او به عنوان یک بازیگر نقش‌های کوچکی در برنامه‌هایی مانند «خانواده مدرن» و موزیک ویدیو داشته است.

 

پایتاس همچنین خواننده و نویسنده است و بیش از 30 تک آهنگ و 11 کتاب منتشر کرده است. پایتاس مدلینگ بزرگسالان را نیز انجام می دهد و زندگی جذاب و بحث برانگیزی داشته است. درآمد تخمینی سالانه او از کانال blndsundoll4mj (محبوب ترین کانال او) از 554000 تا 886500 دلار در سال متغیر است.

 

22. جفری استار

جفری استار - ثروتمندترین یوتیوبرهای جهان

سن: 34

نام کانال: jeffreestar

مشترکین: 17.3 میلیون

بازدید: 2.4 میلیارد

دارایی خالص: 200 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 58800 تا 940200 دلار

اضافه کردن غول آرایش جفری استار به این لیست کمی شبیه تقلب به نظر می رسد، اما ستاره همچنان می تواند به تنهایی از درآمد یوتیوب خود زندگی کند. و او ساختن ثروت خود را در روزهای نوپای رسانه های اجتماعی آغاز کرد.

 

استار خیلی زود برای خود نامی دست و پا کرد، در ابتدا با Myspace، جایی که هزاران طرفدار پرورش داد و به یکی از بزرگترین تأثیرگذاران این پلتفرم تبدیل شد (یا بالاترین رتبه، همانطور که در آن دوران باستان شناخته می شد).

 

استار به موسیقی نیز وارد شد، اما با برند آرایشی وگان خودش، Jeffree Star Cosmetics، به موفقیت فوق العاده ای دست یافت. برند آرایش فوق العاده موفق است. این شرکت با انعکاس استراتژی کایلی جنر، کمیاب را با دسته‌هایی با انتشار محدود تولید می‌کند، که تبلیغات ایجاد می‌کند و تضمین می‌کند که موجودی در چند دقیقه پاک شود. ستاره در چندین جنجال مرتبط با قلدری و استفاده از توهین های نژادی شرکت داشته است.

 

در یوتیوب، ستاره بیش از دو میلیارد بازدید و 17 میلیون مشترک دارد، که برای درآمد 18 میلیون دلاری او در سال 2018 کافی است. طبق گفته Celebrity Net Worth، دارایی خالص او 200 میلیون دلار است و این تا حد زیادی به دلیل مالکیت او از Jeffree Star Cosmetics است. که فوربس تخمین می زند هر سال بیش از 100 میلیون دلار از محصولات را به فروش می رساند.

 

21. لیزا کوشی

لیزا کوشی

سن: 23

نام کانال: لیزا کوشی

مشترکین: 17.9 میلیون

بازدید: 2.4 میلیارد

دارایی خالص: 6 میلیون دلار

درآمد تخمینی سالانه: 62500 تا 1 میلیون دلار

لیزا کوشی قبل از راه‌اندازی یک کانال یوتیوب و به لطف طنز خنده‌دار و بی‌نظیرش، در عرض چند سال میلیون‌ها فالوور به دست آورد، در Vine در فضای مجازی پخش شد. کوشی همچنین یک هنرپیشه است که در سریال Hulu “Freakish” ظاهر می شود و یک سریال کمدی YouTube Premium به نام “Liza on Demand” دارد.

 

20. تایلر بلوینز

تایلر بلوینز

سن: 29

نام کانال: نینجا

مشترکین: 24 میلیون

بازدید: 2.3 میلیارد

دارایی خالص: 20 تا 25 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 65300 تا 1 میلیون دلار

تایلر بلوینز که بیشتر با نام نینجا شناخته می شود، تمام شهرت خود را در توییچ و پخش بازی های ویدیویی به دست آورد. او درآمد هنگفتی به دست آورده است و در سال 2018 حدود 10 میلیون دلار به دست آورده است – عمدتاً با بازی Fortnite – و در سال 2019 با درآمد 17 میلیون دلاری، تبدیل به پردرآمدترین استریمر آن سال شد.

 

بعد از پایان قراردادش با توییچ، بلوینز در سال 2019 با Mixer مایکروسافت قراردادی امضا کرد. میکسر یک سال بعد بستر را خراب کرد و Blevins از قراردادش آزاد شد. او در جولای 2020 پخش جریانی را در یوتیوب آغاز کرد، بنابراین به زودی درآمد بیشتری از YouTube خواهد داشت.

 

19. دوقلوهای دولان

دوقلوهای دولان

سن: 20

نام کانال: دولان دوقلوها

مشترکین: 11.1 میلیون

بازدید: 1.8 میلیارد

دارایی خالص: 5 میلیون دلار

درآمد تخمینی سالانه: 89600 تا 1.4 میلیون دلار

در سال 2016، دولان دوقلوهای 16 ساله 6.4 میلیون مشترک در Vine و 1.6 میلیون مشترک در YouTube به دست آورد. آنها به سرعت از این شهرت استفاده کردند و یک تور 12 شهری از کمدی، موسیقی زنده و ملاقات و سلام راه اندازی کردند.

 

در طول آن تور، در نیوجرسی، دوقلوها پیراهن‌های خود را درآوردند، که باعث شد یک جنون نوجوان و پیش از نوجوانی به جلو هجوم آورد. یک نفر به بیمارستان منتقل شد و نمایش باید لحظه ای متوقف شود. پس از مرگ پدرشان در ژانویه 2019، این دوقلوها گفتند که ویدیوهای خود را در جهت دیگری خواهند برد و قصد داشتند یوتیوب خود را کمتر به روز کنند.

 

18. کالین بالینگر

کالین بالینگر

سن: 33

نام کانال: Colleen Ballinger, Colleen Vlogs, Miranda Sings

مشترکین: 22.6 میلیون

بازدید: 4.4 میلیارد

دارایی خالص: 8 میلیون دلار

درآمد تخمینی سالانه: 99100 تا 1.57 میلیون دلار

کالین بالینگر با مسخره کردن یوتیوبرهای معمولی مسیر خود را به سمت شهرت تراشید. او شخصیتی به نام Miranda Sings خلق کرد، یک هک خودشیفته و بی استعداد که نمی تواند آهنگی را حمل کند و درک کاملی از واقعیت ندارد.

 

این شخصیت در سال 2009 با روتین‌های استندآپ تقویت شد. او این روال را به آواز خواندن و رقصیدن گسترش داد و یک تور کمدی با بازبینی خوب از آن ساخت. او یک سریال دو فصلی از نتفلیکس به نام «متنفران به عقب برمی‌گرداند» داشت و واقعاً طرفداران زیادی در رسانه‌های اجتماعی به دست آورده است. به غیر از یوتیوب، بالینگر میلیون ها دنبال کننده در توییتر، تیک تاک و اینستاگرام دارد.

 

17. جیک پل

جیک پل

سن: 23

نام کانال: جیک پل

مشترکین: 20.2 میلیون

بازدید: 6.7 میلیارد

دارایی خالص: 17 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 180600 تا 2.9 میلیون دلار

 

جیک پل در Vine به شهرت رسید و سپس این شهرت را به YouTube منتقل کرد. او در خاطرات اخیر درگیر یک یا آن جنجال بوده است. مانند برادرش، لوگان، به نظر می رسد که افراد زیادی (یا بیشتر) از جیک متنفرند تا شبیه او. حرفه رپ آماتوری او برای ما “It’s Everyday, Bro” را به ارمغان آورد که هشتمین ویدیوی پرطرفدار در یوتیوب است، با 4.9 میلیون نپسندیدن به 3 میلیون لایک.

 

وقتی او از هر کاری که می‌سازد ویدیو نمی‌سازد، همسایه‌هایش را عصبانی می‌کند. در سال 2017، پل یک عمارت در لس آنجلس را با قیمت 17000 دلار در ماه اجاره کرد. سپس همسایگان او به دلیل تبدیل محله خود به “جهنم زنده” از او شکایت کردند، در حالی که صاحب ملک از او برای غرامت 2.5 میلیون دلاری شکایت کرد.

 

او اکنون صاحب یک عمارت 6.9 میلیون دلاری در کالاباساس، کالیفرنیا است و مهمانی‌های بزرگی را بدون ماسک یا فاصله اجتماعی برگزار می‌کند که خشم شهردار کالاباساس را برانگیخته است. در 5 آگوست 2020، اف بی آی به دلایل نامشخصی به آن عمارت یورش برد.

 

16. رت مک لافلین و لینک نیل

رت مک لافلین و لینک نیل

سن: هر دو 42 ساله هستند

نام کانال: Rhett and Link, Good Mythical Morning, Good Mythical More

مشترکین: 25.36 میلیون (ترکیب)

بازدید: 8.4 میلیارد (ترکیب)

دارایی خالص: 16 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 260000 تا 4.2 میلیون دلار

رت مک لافلین و لینک نیل یک دوتایی کمدی هستند که حجم عظیمی از محتوا را تولید کرده‌اند، از تست‌های کورکور طعم بوریتو گرفته تا بیت‌های سبک نمایش بازی تا بیت‌های کمدی مستقیم.

 

مک‌لافلین و نیل از برند اسطوره‌ای خود یک امپراتوری رسانه‌ای ساخته‌اند و علاقه‌های حمایتی را از سوی شرکت‌هایی مانند مک‌دونالد، ژیلت، هات پوکتز و آمازون جلب کرده‌اند. طبق گفته Social Blade، این افراد می توانند تا 3.4 میلیون دلار فقط از بازدیدهای Good Mythical Morning درآمد داشته باشند.

 

15. آلستر آیکن

آلستر آیکن

سن: 26

نام کانال: Alia-A, MoreAliA

مشترکین: 17.2 میلیون

بازدید: 5.2 میلیارد

دارایی خالص: 5 میلیون دلار

درآمد تخمینی سالانه: 299000 تا 4.7 میلیون دلار

Alastair Aiken یک پخش کننده بازی ویدیویی بریتانیایی است که رکوردهای جهانی گینس را برای محبوب ترین کانال “ندای وظیفه” از نظر بازدیدها و محبوب ترین کانال “ندای وظیفه” توسط مشترکین دارد. او آنها را در اواسط سال 2015 دریافت کرد، زمانی که آیکن 1.3 میلیارد بازدید داشت.

 

اخیراً، آیکن «Fortnite» را بازی می‌کند، و این با سبک تفسیری دوستانه و خانوادگی او مطابقت دارد. او چندین شراکت با شرکت هایی مانند Monster و Scuf Gaming داشته است، که دومی کنترلر با مضمون آیکن را منتشر کرد. آیکن دو کانال دارد. هر دوی آنها بیش از 2 میلیون دلار در سال درآمد کسب می کنند. هر یک.

 

14. شان مک لافلین

شان مک لافلین

سن: 30

نام کانال: Jacksepticeye

مشترکین: 24.5 میلیون

بازدید: 13.1 میلیارد

دارایی خالص: 16 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 297500 تا 4.8 میلیون دلار

شان مک لافلین مشهورترین شخصیت پخش کننده بازی های ویدیویی ایرلند در یوتیوب است. او مدیون PewDiePie برای افزایش محبوبیت اولیه اش است، همانطور که PewDiePie در یک ویدیو از او نام برد و در عرض چند روز بیش از 10000 مشترک را به او فرستاد. در عرض یک سال، او 1.5 میلیون اشتراک داشت. برای مدت طولانی روزی دو ویدیو آپلود می کرد.

 

مک لافلین چندین سرمایه گذاری دیگر نیز دارد، از جمله صداپیشگی در بازی های ویدیویی و شرکت قهوه نوپا خودش و یک برند لباس که با Markiplier مالک آن است. او سالانه بیش از 4.7 میلیون دلار از بازدیدهای یوتیوب به دست می آورد. در سال 2019، فوربس درآمد او را 11 میلیون دلار محاسبه کرد.

 

13. لوگان پل

لوگان پل

سن: 25

نام کانال: Logan Paul

مشترکین: 22.3 میلیون

بازدید: 5.6 میلیارد

دارایی خالص: 19 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 313500 تا 5 میلیون دلار

 

لوگان پل با Vine دستمزد به دست آورد، که منجر به همکاری های پولی با شرکت هایی مانند HBO و Pepsi شد و درآمد پنج رقمی را به همراه داشت. پس از بسته شدن Vine در سال 2016، پل بر روی یوتیوب تمرکز کرد. در آنجا، او طرفداران زیادی پیدا کرده است، و حتی موفق شد در ویدیویی که «Baywatch» را تبلیغ می کند، از دواین جانسون حمایت کند.

 

البته پل بیشتر به خاطر جنجال هایش شناخته می شود. این شامل تبلیغ چالش Tide Pod و مهم‌تر از همه، بحث جنگل‌های خودکشی بود. در دسامبر 2017، پل ویدیویی از بازدید او و دوستانش از جنگل Aokigahara در ژاپن، یک سایت معروف خودکشی، منتشر کرد. آنها جسدی را پیدا کردند که از درخت آویزان شده بود، از آن فیلم گرفتند و در مورد آن خندیدند.

 

طبیعتاً این موضوع خوب پیش نرفت. اما مردم همچنان دوست دارند ویدیوهای او را تماشا کنند و او در یوتیوب 417000 دلار در ماه از این پلتفرم پول می گیرد. در سال 2018، او 21.5 میلیون دلار درآمد داشت.

 


مطالب مشابه: چگونه فیلم های یوتیوب را در گالری گوشی‌های اندرویدی ذخیره کنیم؟


 

12. ایوان فونگ

ایوان فونگ

سن: 28

نام کانال: VanossGaming

مشترکین: 25.1 میلیون

بازدیدها: 12.9 میلیارد

دارایی خالص: 25 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 316,800 تا 5.1 میلیون دلار

 

ایوان فونگ محتوای بازی و تعداد زیادی از آن را تولید می کند. او هر چیزی از Uno تا “Call of Duty” را پخش خواهد کرد و مشترکانش سیر نمی شوند. فونگ فقط در سال 2017 15.5 میلیون دلار درآمد داشت.

 

ویدیوهای فونگ به راحتی ویرایش می‌شوند و او و خدمه‌اش در حین بازی‌سازی‌های درون بازی گپ می‌زنند. همه آن‌ها دوستان خوبی هستند، بنابراین این شوخی‌ها واقعی و خوش‌خلق است. کانال فونگ سالانه بیش از 5 میلیون دلار درآمد دارد، در حالی که حمایت های مالی او پول نقد است. به گفته فوربس، شرکت‌ها تا سال 2017 تا 450000 دلار به او می‌پردازند تا در ویدیوهایش برجسته شود.

 

11. دیوید دوبریک

دیوید دوبریک

سن: 24

نام کانال: David Dobrik, David Dobrik Too

مشترکین: 26.2 میلیون

بازدید: 8.4 میلیارد

دارایی خالص: 7 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 329000 تا 5.3 میلیون دلار

 

دیوید دوبریک یک ستاره رسانه های اجتماعی است که قبل از اینکه وبلاگ های خود را به یوتیوب ببرد، 15 میلیون دنبال کننده در Vine به دست آورد. او در ویدئوهای خود، شیرین کاری ها و لحظات به یاد ماندنی مانند رانندگی با ماشین کانورتیبل از طریق کارواش، غافلگیر کردن مردم با ماشین، یا ازدواج با مادر صمیمی دوستش را انجام می دهد تا بتواند پدرخوانده اش باشد.

 

او و لیزا کوشی با هم قرار ملاقات گذاشتند و یک ویدیوی احساسی جدایی درباره آن فیلم گرفتند که بیش از 66 میلیون بازدید داشت. دوبریک همچنین یک بازیگر مشتاق است که در «فیلم پرندگان خشمگین 2» بازی کرده و مجری جوایز انتخاب نوجوانان 2019 بوده است. او به قدری محبوب است که نوجوانان بدون اعلام قبلی در خانه او ظاهر می شوند که او آن را “وحشتناک” نامید.

 

10. جیمز چارلز

جیمز چارلز

سن: 21

نام کانال: جیمز چارلز

مشترکین: 20.8 میلیون

بازدید: 2.5 میلیارد

دارایی خالص: 22 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 348,400 تا 5.6 میلیون دلار

 

جیمز چارلز یک مربی گریم 21 ساله است که خیلی سریع به شهرت رسید، در سال 2015 به یوتیوب پیوست و تا سال 2019 نزدیک به 17 میلیون بازدید جمع کرد. چارلز اولین سخنگوی مرد CoverGirl است، و در حالی که ما از جزئیات آن اطلاعی نداریم، باید سودآور بوده باشد

 

چارلز در اواسط سال 2019 تبلیغات منفی زیادی به دست آورد، زمانی که دوست سابق و وبلاگ نویس زیبایی تاتی وستبروک به یوتیوب آمد و از او به خاطر دو رو بودن انتقاد کرد. چارلز با از دست دادن 1 میلیون مشترک در 24 ساعت، سریعترین تعداد مشترکین یوتیوب را در تاریخ از دست داد. تعداد زیرمجموعه‌های او چند روز بعد به کمترین میزان خود یعنی 13.5 میلیون رسید، اما او کاملاً بازگشته است. چارلز اکنون 20.8 میلیون مشترک دارد و در سال 2019 از یوتیوب 5.7 میلیون دلار تخمین زده است.

 

9. پرستون آرسمنت

پرستون آرسمنت

سن: 26

نام کانال: پرستون

مشترکین: 14.2 میلیون

بازدید: 4.5 میلیارد

دارایی خالص: 20 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 383500 تا 6.1 میلیون دلار

پرستون آرسمنت 15 ساله بود که کانال Preston Playz را ساخت (این فقط پرستون نیست). او مانند بسیاری از کاربران یوتیوب، «Minecraft» را پخش کرد و در نهایت توجه شرکتی را گرفت که بازی‌های کوچک «Minecraft» را طراحی می‌کند.

 

آرسمنت در سال 2019 به Business Insider گفت: این سرمایه گذاری آنقدر پرسود بود که «در واقع بیشتر از غرامت من در یوتیوب است». در یک سال 3.5 میلیون مشترک را افزایش داد. با این حال، این فقط او نیست که همه کارها را انجام می دهد. آرسمنت 24 نفر را دارد که در پشت صحنه با او کار می کنند تا به او کمک کنند تا امپراتوری خود را بسازد، که شامل یک خط کالای داخلی و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است.

 

8. دنیل میدلتون

دنیل میدلتون

سن: 28

نام کانال: DanTDM

مشترکین: 23.6 میلیون

بازدید: 17 میلیارد

دارایی خالص: 35 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 427000 تا 6.4 میلیون دلار

دانیل میدلتون – معروف به DanTDM – پردرآمدترین یوتیوبر سال 2017 بود که 16.5 میلیون دلار به خانه آورد. در سال 2018، او به رتبه چهارم سقوط کرد، اما در واقع درآمد بیشتری کسب کرد: 18.5 میلیون دلار. در سال 2019، او 12 میلیون دلار به دست آورد.

 

این یوتیوب‌بر انگلیسی عمدتاً برای پخش بازی‌هایی مانند «Minecraft» شناخته می‌شود، اگرچه او گاهی اوقات آن را برای تمرکز روی بازی‌های مستقل تغییر می‌دهد. در سال 2019، او یک تور «تجربه سینمای تعاملی» به نام «مسابقه» ایجاد کرد.

 

7. فلیکس کیلبرگ

فلیکس کیلبرگ

سن: 30

نام کانال: PewDiePie

مشترکین: 106 میلیون

بازدید: 25.8 میلیارد

دارایی خالص: 40 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 8 میلیون دلار

فلیکس آروید اولف کیلبرگ با انجام بازی های ویدیویی و ساختن فیلم های زننده ثروتمند شد. او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید، PewDiePie یکی از ثروتمندترین و بدنام ترین YouTubers در جهان است.

 

شهرت کیلبرگ واقعا چیز دیگری است. او در سال 2013 15.5 میلیون مشترک به دست آورد، بیشتر از هر کانال دیگری که در یوتیوب وجود داشت، و برای چند روز به پرمشترک ترین کانال پلتفرم تبدیل شد، قبل از اینکه توسط سری T، کانالی که متعلق به یک شرکت ضبط هندی است، از سلطنت خلع شود.

 

کیلبرگ دومین کانال یوتیوب با بیشترین مشترکین را دارد و نزدیک به هفت سال است که این موقعیت را حفظ کرده است. تبلیغ‌کنندگان تا 450000 دلار به او می‌پردازند تا بتوانند پروژه خود را به نمایش بگذارند. برای مردی که دانشگاه را رها کرده و برای پرداخت صورت حساب هات داگ فروخته بد نیست.

 

از آنجایی که Social Blade الگوریتمی دارد که شامل اعداد منفی می شود، مقدار پولی که فکر می کند به دست می آورد 0 دلار است. اما این غیر ممکن است طبق یک مطالعه، PewDiePie در سال 2019 حدود 8 میلیون دلار در ماه درآمد داشت. در سال 2014، Social Blade او را به عنوان درآمد بالای 16.6 میلیون دلار در سال رتبه بندی کرد. ما با 8 میلیون دلار پیش می رویم، اما اذعان کنید که احتمالاً بالاتر است.

 

6. دوست پرفکت

دوست پرفکت

سن: کودی جونز (32)، گرت هیلبرت (33)، تایلر تونی (31)، کوری کاتن و کوبی کاتن (33).

نام کانال: Dude Perfect

مشترکین: 52.7 میلیون

بازدید: 11.3 میلیارد

دارایی خالص: 30 میلیون دلار (به صورت گروهی)

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 514,700 تا 8.2 میلیون دلار

Dude Perfect متشکل از شش دوست است که با فعالیت‌ها و چالش‌های مرتبط با ورزش، به‌ویژه ویدیوهای ترفندشان، که بینندگان در هر سنی را مجذوب خود می‌کنند، در حال مسخره کردن هستند. آنها دوازدهمین کانال یوتیوب هستند که بیشترین مشترکین را دارند و سه میلیون مشترک کمتر از جاستین بیبر دارند.

 

خدمه Dude Perfect با ورزشکاران مشهور متعددی مانند دیل ارنهارت جونیور، آرون راجرز و درو بریس کار کرده اند. آنها یک برنامه تلویزیونی Nickelodeon دارند و هر سال پول نقد چاپ می کنند. حتی تور هم می کنند.

 

5. گارمندیا آلمان

گارمندیا آلمان

سن: 30

نام کانال: HolaSoyGerman و JuegaGerman

مشترکین: 82.1 میلیون (ترکیب)

بازدید: 15.8 میلیارد (ترکیب)

دارایی خالص: 9 میلیون دلار

درآمد تخمینی سالانه: 553400 تا 8.9 میلیون دلار

گارمندیا آلمانی یوتیوبر شیلیایی بسیار محبوب است که صحنه های کمدی تولید می کند و بازی های ویدیویی را پخش می کند. اگرچه او ممکن است در ایالات متحده چندان شناخته شده نباشد، اما در کشورهای اسپانیایی زبان بسیار محبوب است و اولین یوتیوبری بود که دو دکمه پخش الماس کسب کرد – یکی برای هر یک از کانال هایش.

 

4. مارک ادوارد فیشباخ

مارک ادوارد فیشباخ

سن: 31

نام کانال: Markiplier

مشترکین: 26.5 میلیون نفر

بازدید: 13.8 میلیارد

دارایی خالص: 28 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 714,500 تا 11.4 میلیون دلار

مارک ادوارد فیشباخ بیشتر به خاطر پخش بازی‌های با مضمون ترسناک و ایجاد صحنه‌های کمدی لایو اکشن و انیمیشن شهرت دارد. چیزهای خلاقانه ای در آنجا وجود دارد، مانند یک ویدیوی ماجراجویی که خودتان انتخاب کنید به نام «یک قرار با مارکیپلیر» که کاملاً از ریل خارج می شود.

 

فیش باخ حرفه ای نسبتاً بدون جنجال را رهبری کرده است و اغلب پخش زنده خیریه انجام می دهد. به گفته او یوتیوب، او بیش از 3 میلیون دلار برای سازمان های مختلف جمع آوری کرده است.

 

3. Jelle Van Vucht

Jelle Van Vucht

سن: 23

نام کانال: ژله

مشترکین: 19 میلیون

بازدید: 10.1 میلیارد

دارایی خالص: 5 تا 25 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 1.2 میلیون تا 18.7 میلیون دلار

 

Jelle Van Vucht با نام مستعار Jelly یک یوتیوب‌بر هلندی است که بازی‌های ویدیویی مانند Minecraft و Grand Theft Auto V را پخش می‌کند. محتوای او مطمئناً بینندگان جوان تر را هدف قرار می دهد و محتوای او با جمعیت شناسی پیش از نوجوانی کلیک می کند.

 

Van Vucht نجومی 10 میلیارد بازدید در کانال خود دارد، با درآمد ماهانه 1.6 میلیون دلار و درآمد روزانه بین 3000 تا 55000 دلار طبق Social Blade. او همچنین خط تولید خود را در فروشگاه ژله ای دارد که پیراهن، کلاه، جوراب و کوله پشتی مارک می فروشد.

 

2. جیمی دونالدسون

جیمی دونالدسون

سن: 22

نام کانال: MrBeast، MrBeast Gaming، Beast Hacks

مشترکین: 41.4 میلیون

بازدید: 6.8 میلیارد

دارایی خالص: 8 میلیون دلار

درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 1 میلیون تا 33.2 میلیون دلار

جیمی دونالدسون کار خود در یوتیوب را در 13 سالگی آغاز کرد. در آن زمان او فقط بازی های ویدیویی را پخش می کرد. در اوایل سال 2017 بود که او ویدیویی از خود را که تا 100000 عدد می‌شمرد (که 44 ساعت طول کشید) منتشر کرد که شهرت ویروسی پیدا کرد. پس از آن، او بدلکاری‌های مشابهی انجام داد، مانند تماشای آهنگ «It’s Everyday Bro» ساخته جیک پل به مدت 10 ساعت و خواندن هر کلمه در فرهنگ لغت.

 

تا سال 2019، او به اندازه کافی پول (و حمایت مالی) داشت تا همه چیز را در Save a Lot به قیمت 70000 دلار بخرد. سپس او همه چیز را به یک بانک مواد غذایی محلی اهدا کرد. او اخیرا یک جزیره به قیمت 800000 دلار خرید و آن را هدیه داد.

 

این نقطه قوت واقعی دونالدسون است: او مبالغ هنگفتی را برای اهداف خوب تقدیم می کند، بنابراین تماشای ویدیوهای او احساس خوبی دارد. او همچنین یک کانال بازی و یک کانال “هک” دارد. اگر ارزش خالص او در چند سال آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد، تعجب نکنید.

 

1. رایان کاجی

رایان کاجی

سن: 9

نام کانال: Ryan’s World

مشترکین: 26.3 میلیون

بازدید: 41 میلیارد

دارایی خالص: 100 میلیون دلار

کل درآمد تخمینی سالانه از بازدیدهای YouTube: 2.8 تا 45.2 میلیون دلار

 

رایان کاجی فقط یک ستاره یوتیوب نیست. او چهره یک امپراتوری رسانه ای و اسباب بازی است. کاجی مدت کوتاهی پس از اولین حضورش در یوتیوب در سال 2015 به شهرت رسید، جایی که خانواده‌اش ویدیوهای ساده‌ای از بازی رایان و جعبه‌گشایی اسباب‌بازی‌ها تولید کردند. از آن زمان این ویدیوها شیک تر و مجلل تر شده اند و اسباب بازی ها بزرگتر شده اند.

 

خانواده رایان شغل خود را رها کردند تا تمام وقت در این کانال کار کنند، که بسیار نتیجه داد. کانال رایان دارای 41 میلیارد بازدید، یک برنامه تلویزیونی نیکلودئون، یک بازی ویدیویی و سری اسباب بازی های خودش است. او آنقدر محبوب است که کودک 9 ساله بر صنعت اسباب‌بازی تأثیر می‌گذارد و می‌تواند تنها با ارائه یک محصول فروش را افزایش دهد. طبیعتاً این به معنای حمایت های پرسود است.

 

رایان پردرآمدترین یوتیوبر در سال های 2018 و 2019 بود که به ترتیب 22 و 26 میلیون دلار درآمد داشت. طبق گفته Celebrity Net Worth، رایان و خانواده اش بیش از 60 میلیون دلار از امپراتوری برند رایان به دست آورده اند. و برخی دارایی خالص این کودک 9 ساله را حدود 100 میلیون دلار تخمین می زنند.

 


مطالب مشابه: نحوه بی دردسر دانلود ویدیو از یوتیوب


 

در پایان

رتبه‌بندی‌ها بر اساس میزان درآمدی که یوتیوب‌برها در سال به دست می‌آورند، در سال 2020 است. ابتدا با استفاده از برآوردهای سطح بالا، آنها به ترتیب رتبه‌بندی می‌شوند. اگر کاربر چندین کانال داشته باشد، هر دو تخمین رده پایین و بالا از هر کانال با هم جمع می شوند.

 

منبع

https://www.workandmoney.com

جدیدترین مطالب سایت