جدا شدن زوج های مشهور در سال جدید

جدا شدن زوج های مشهور در سال جدید

جدا شدن زوج های مشهور

در پی خبرهای از جدایی افراد سرشناس و نیز بازیگران امسال رکوردشکن بوده هست در حالی‌که هنوز تا پایان سال میلادی زمان نسبتا زیادی باقی مانده هست، این سال دارد از نظر تعداد جدایی رکوردشکن می‌شود..

 

به گزارش روزنامه تماشاگران امروز،  در حالی‌که هنوز تا پایان سال میلادی زمان نسبتا زیادی باقی مانده هست، این سال دارد از نظر تعداد جدایی زوج هاي سرشناس رکوردشکن میشود. دست کم از ابتدای سال تاکنون 34 جدایی میان ستاره هاي گزارش شده هست که همین امر سال جاری را به سالی عجیب و خاص تبدیل میکند.

 

بازیگران تلویزیون در این اساس از سایر حرفه ها پیشی گرفته اند و اهالی سینما و موسیقی را جا گذاشته اند. سایت پیپل نگاهی انداخته به این جدایی ها که گزیده اي از مهم‌ترین انها را در ادامه این مقاله خواهید خواند:

 

هلن هانت و متیو کارناهان

بازیگر سرشناس هالیوود و شوهر نویسنده و تهیه کننده اش بعد از 16 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. این در حالی هست که این زوج یک دختر 13 ساله به نام مارکنا لي دارند که در سال 2004 به جهان آمده هست.

 

جدا شدن زوج های مشهور در سال جدید

 

یک منبع آگاه به مجله پیپل گفته که این زوج سابق که از سال 2001 زندگی مشترک شان را شروع کرده بودند، مدت ها بود درگیر رابطه نابسامانی میان خود بودند و چند سالی از شکرآب شدن میانشان می گذشت و حالا تنها به طور رسمی دایی شان را اعلام کرده اند.

 

 

کریس پرت و آنا فریس

بعد از هشت سال زندگی زناشویی، پرت و فریس به هواداران خود در شبکه هاي مجازی خبر دادند که در حال جدایی از هم میباشند. پرت نوشت: «من و آنا بسیار از این بابت ناراحتیم که باید جدایی قانونی خود ما را به شما اطلاع دهیم.» این زوج نیز یک پسر به نام جک دارند و قرار هست مخارج وی را با کمک هم بپردازند.

 

جدا شدن زوج های مشهور در سال جدید

 

فریس نیز در فیس بوک خود نوشت: «ما مدت زیادی تلاش کردیم که وضع درست شود اما حالا دیگر واقعا امیدمان را از دست داده ایم. پسر ما پدر و مادری دارد که بسیار دوستش دارند و به خاطر او هم که شده قصد دارند این اوضاع را در آرامش و سکوت و به شکلی خصوصی پیش ببرند.» پرت همینطور مدعی شده: «ما همچنان هم دیگر را دوست داریم و همۀ وقت اوقات فراغت مان را با هم می گذرانیم و احترام بسیاری برای یکدیگر قائل هستیم.»

 

 

بن استیلر و کریستین تیلور

بعد از قریب به دو دهه زندگی زناشویی با یکدیگر، استیلر و تیلور در ماه مه خبر دادند که قرار هست از یکدیگر جدا شوند. این دو بازیگر که با یکدیگر در چندین فیلم نیز همبازی بوده اند صاحب دو فرزند میباشند. دختری 15 ساله به نام الا و پسری 11 ساله به نام کویینلین.

 

جدا شدن زوج های مشهور در سال جدید

 

یکی از نزدیکان این خانواده فاش ساخته که به رغم این جدایی، آن ها کماکان خانواده اي شاد میباشند و جدایی شان بدون جنگ و جدل بوده هست و بن و کریستین بسیار به یکدیگر احترام می گذارند و هر کاری از دست شان بربیاید انجام می‌دهند تا فرزندان شان را شاد کنند.

 

 

جنت جکسون و وسام المنا

جوان ترین شوهر زندگی خواهر مایکل جکسون، که خود خواننده بسیار موفقی در عرصه موسیقی پاپ به شمار می‌آید، درست سه ماه بعد از به جهان آمدن نخستین فرزندشان متوجه شد که همسرش قصد جدایی دارد. خبر طلاق انها در ماه آوریل تایید شد.

 

جدا شدن زوج های مشهور در سال جدید

 

گزارش ها حاکی از آن بود که این جدایی بسیار دوستانه و بدون درگیری بوده هست اما یکی از دوستان خانوادگی آن ها فاش تولید که جنت در دوران بارداری خود حس می‌کرد که المنا به شدت در تلاش هست که اختیار و نظارت تمامی امور زندگی وی را در دست بگیرد و گویا این امر عمده برایش خوشایند نبود.

 

 

بلک چاینا و راب کارداشیان

کار این زوج هم در ماه فوریه به پایان رسید، گرچه برای بار دوم آن دو نامزد بودند و در تدارک برگزاری جشن عروسی که ناگهان خبر رسید همۀ چیز تمام شده هست. عمده هم دوست نداشتند کسی از ماجرای شان سر در بیاورد تا آخرین روز هم ظاهرشان را در شبکه هاي مجازی حفظ کردند و عکس هاي یکدیگر را به اشتراک گذاشتند و لایک کردند اما تدریجی حال و هوای تصویر ها عوض شد و همگان فهمیدند این وسط دعوایی هم هست.

 

جدا شدن زوج های مشهور در سال جدید

 

چاینا حتی به خانواده کارداشیان هشدار داد که مراقب رفتارشان باشند و اسرار خصوصی وی را فاش نکنند.

 

 

اسکارلت جوهانسون و رومن دوریاک

جوهانسون بود که دادخواست طلاق از همسر فرانسوی خود را پر کرد و تصمیم گرفت به زندگی زناشویی دو ساله شان پایان دهد. وکیل این بازیگر سرشناس، جودیت پولر، مراحل طلاق قانونی را به همراه وکیل دوریاک پیش برد. این اتفاق در ماه مارس افتاد.

 

جدا شدن زوج های مشهور در سال جدید

 

در مدارک ارائه شده به دادگاه، جوهانسون خواستار اخذ حضانت دختر دو ساله شان رز دوروتی دوریاک نیز شده بود.

 

 

امبر رز و ول چمرکوفسکی

این زوج هم که خیلی شروع باشکوه و شادمانه اي داشتند در ماه فوریه به زندگی مشترک خود پایان دادند. چند منبع گوناگون از این خبر داده اند که این دو ستاره تلویزیونی به رابطه عاشقانه خود پایان داده اند. رابطه اي که تنها پنج ماه دوام داشت. «دلایل شخصی» بعنوان انگیزه این جدایی اعلام شد و گرچه در عین حال اعلام شد که طرفین هنوز به هم علاقه دارند و برای هم احترام قائل میباشند.

 

جدا شدن زوج های مشهور در سال جدید

 

رز زودتر دست به کار شد و خطاب به هواداران نوشت: «لطفا درک کنید که ما نیز انسان هستیم و احساساتی داریم. هیچ کس در این رابطه کنار گذاشته نشد و هیچ اتفاق شرارت باری میان ما نیفتاد.»

 

 

کریس اونس و جنی اسلیت

بعد از کمتر از یک سال، اونس و اسلیت، تصمیم گرفتند به رابطه خود پایان دهند. این زوج که در صحنه فیلم برداری به یکدیگر دلباخته بودند ناگهان به این نتیجه رسیدند که دیگر هم دیگر را دوست ندارند.

 

جدا شدن زوج های مشهور در سال جدید

 

انها نیز تاکید کرده اند که با هم رابطه خوبی دارند و اصلا تنشی در بین شان نبوده هست و جدایی هم برای هر دو طرف سخت بود اما گاهی نمی‌شود رابطه را نجات داد. 

 

جدیدترین مطالب سایت