دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختر عروسکی که باربی شد

زندگی جالب دختری که شباهت زیادی با عروسک مشهور باربی دارد را در قسمت مطالب جالب و خواندنی سایت تالاب قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد.

 

دختر زیبای عروسکی باربی , بسیاری از زنان و دختران برای باربی شدن و عروسکی شدن دست به عمل های زیبایی زیادی در چهره و اندام خود مي زنند که چهره ای مصنوعی و غیر عادی به انها مي دهد. اما ما امروز درباره دختری حرف مي زنیم که بطور طبیعی عروسکی و باربی اسـت. او «ونوس آنجلیک» نام دارد.

 

دختری زیبا به شکل عروسک , چشم های درشت آبی آسمانی و دور مشکی, مژه های مشکی, و لب هایی که مثل غنچه گل سرخ است.یک بلوز مدل ویکتوریانا پوشیده و مو های بلوندش را روی یقه آن افشان کرده. اشتباه نکنید! این دختر ریزنقش و رنگ پریده ای که مي بینید, یک دختر 15ساله به نام ونوس است که زنده است و نفس مي کشد و خودش خواسـته شبیه یک عروسک زنده شود.

 

ونوس عروسک نیست. یک دختر 15ساله اسـت که خودش خواسـته شبیه یک «عروسک زنده» باشد. ونوس در کانال اینترنتی اش, فیلم های آموزشی رابه نمایش گذاشته که به شما نشان مي دهد چطور خودتان را مثل یک عروسک آرایش کنید. وی فیلم هایی از خودش تهیه مي کند و روی اینترنت قرار مي دهد تا کنون نیز توانسته پیروانی در سراسر جهان پیدا کند که به تقلید از عقاید و طرز تفکر وی روی آورده اند.

 

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

چهره زیبای باربی

 

به گزارش سایت تالاب طبق آخرین آمار, کانال تلویزیونی رایگان ونوس حدود 30000 بیننده داشته, و اینستاگرامش 250000 فالوور دارد. وی در آموزش های آنلاینش, به مردم یاد مي دهد که چطور نگاهشان را مثل آن خیره کنند. تا کنون حدود 10ميلیون نفر از مردم سراسر جهان از آن تبعیت کرده اند و اکثر آن ها دختران مدرسه ای بریتانیایی هستند که با نااميدی تمام به تقلید از عکسهای وی روی آورده اند.

 

وی مي گویدمن پیام های زیادی از دختران جوان دریافت کردم. انها دوست دارند یاد بگیرند مثل من نگاه کنند و مي خواهند شبیه من بشوند.این خیلی عجیب و کمي هم نگران کننده اسـت. اما یک دختر شبیه عروسک اسـت, با این تفاوت که رشد مي کند و بزرگ‌تر مي شود.طی ماه های اخیر, عده کثیری از پیروان آنلاین ونوس, که عموما دختران نوجوان هستند, فیلم خودشان را برای وی ارسال کرده اند و از وی خواسـتند دستورالعمل هایی به آن ها بدهد تا بتوانند خصوصیات عروسکی چهره شان را بارزتر نشان بدهند و بخصوص نگاه عجیب و غریبشان را شبیه ونوس کنند.

 

اغلب آن ها اسم عروسکی مخصوص به خودشان را دارند؛ اسم عروسکی ونوس, «ونوس آنجلیک» اسـت و همه ی ي آن ها نیز نگاه هایشان مرموز و وحشتناک است به طوری‌كه اگر نوزاد بودند, بهترین جا برای آن ها پشت ویترین اسباب بازی فروشی ها بود.اما چیزی که نگران کننده به نظر نمي رسد, این اسـت که این تمایل و گرایشات, اقتضای سن نوجوانان است و چیزی جز یک مد زودگذر نیست.

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختران زیبای باربی

 

در دوره ای که مدل های روز زیادی از جمله مد های عجیب و غریب و غیر رایج, در دسترس دختران جوان قرار دارد, ممکن اسـت برداشت مردم از ونوس, یک دختر عجیب و غریب باشد که به نوعی شیطانی و جعلی به نظر مي رسد؛ و وی را بعنوان نسخه مدرن دختر جوانی با لباس های تخیلی و زیبای عروسکی در نظر نمي گیرند.با اینحال, خیلی از مردم هم آن را عروسک زنده «Living Doll» خطاب مي کنند.سایت تالاب: این عبارت با «L» شروع مي شود و اگر از مخفف کلمه اسـتفاده شود, معنی و مفهوم آن به نوعی مي تواند گمراه کننده و شیطانی به نظر برسد. مادر ونوس اصلا دوست ندارد دخترش را لولیتا صدا کنند.

 

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختران جذاب و خفن باربی

 

وی در آموزش های آنلاینش, به مردم یاد مي دهد که چطور نگاهشان را مثل آن خیره کنند. تا کنون حدود 10 ميلیون نفر از مردم سراسر جهان از آن تبعیت کرده اند و اکثر انها دختران مدرسه ای بریتانیایی هستند که با نااميدی تمام به تقلید از عکس های وی روی آورده اند.مارگارت پالرموی 37ساله, کاملا از سرگرمي عجیب و غریب دخترش حمایت مي کند, اما هر گونه کامنتی که به‌ صورت پیشنهاد روی اینترنت برای دخترش مي آید, مثل تلنگوری است که وی را نگران مي سازد.

 

وی گفت من نگران لیلیتا نیستم این آخرین چیزی است که وی دوست دارد باشد.ونوس یک دختر معصوم است. نه مشروب مي خورد و نه سیگار مي کشد. پسرها حتی از دور هم برای وی جذابیتی ندارند. وی شدیدا به درس خواندن علاقه دارد.من وقتی باید از دست آن ناراحت باشم که مست کرده باشد و در خیابان تلو تلو بخورد.

 

کارهایی که ونوس مي کند, بخاطر این نیست که مردان رابه سمت خودش جذب کند. این کاری اسـت که وی دوست دارد برای خودش انجام دهد و از آن لذت مي برد. چرا من باید مانع کاری بشوم که خودش دوست دارد, و در آن موفق است و هیچ آسیبی به وی نمي رساند؟ این کارهایش هیچ جنبه جنسی ندارد او فقط مي خواهد زیبا به نظر برسد.

 

به گزارش تالاب ونوس, زیبا به نظر برسد یا عجیب و غریب, بستگی به دیدگاه شما دارد. از همه ی ي این ها که بگذریم, ونوس مثل یک عروسک فوق العاده باورنکردنی است و تمام خصوصیات آن را دارد. زمانی که من ونوس و مادرش را با هم در پایین شهر جنوب لندن در خانه کوچکشان دیدم, ونوس همانگونه که پشت سرهم پلک مي زد, در عین حال مي توانست بدون پلک زدن به صفحه کامپیوتر خیره شود.

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختر جذاب باربی

 

تنها توصیفی که مي توان از ظاهر وی داشت, یک دختر ریزنقش با لباس طرح دار شطرنجی و یک بلوز با یقه تزیینی با صورتی است که مثل گچ با پودر سفید شده اسـت.تنها فرقی که با نسخه پلاستیکی اش دارد این است که این یکی صحبت مي کند. مثل زنگ در گوش آدم صدا مي کند.ونوس آنجلیک دختر عروسکی جذاب که باورتان نمی شود زنده است سلام او مثل موش با صدای جیغ صحبت مي کند, و با مژه های پر و برجسته اش پلک مي زند.به گزارش تالاب این نگاه مطمئنا نگاه ملتمس آميزی اسـت. ونوس هميشه همين طور لباس مي پوشد, و روز به روز مقاومتش در برابر پوشیدن لباس های معمول نوجوانان, شلوار ورزشی راحت یا جین های تنگ بیشتر مي شود.

 

او گفت من حتی یک دست شلوار ورزشی هم ندارم.چشمانش را تا جایی که مي تواند باز مي کند و مي گوید من هرگز از این لباس ها نمي پوشم.اگر بخواهم راحت باشم, لباس خواب مي پوشم. من همين طوریکه هستم راحتم؛ من هر لباسی غیر از این بپوشم, اعتماد به نفسم را از دست مي دهم و احساس مي کنم خودم نیستم.

 

تالاب: وی اغلب لباس هایش را از مغازه های بالاشهر مثل تاپ شاپ و نکست خریداری مي کند؛ هرچند عده ای از لوازم خاصش را از سایت های اینترنتی مي خرد.وی توضیح مي دهدمن لباس های زیادی ندارم, شاید 10 دست, اما مي توانم تاپ و دامن هایم را با هم مطابقت بدهم و از ترکیب آن ها مدل های مختلفی برای خودم درست کنم.

 

مادرش با افتخار سرش را تکان مي دهد. وی مي گویدهمه اینها انتخاب خودش هستند. ونوس از زمانی که یک بچه بود از لباس پوشیدن لذت مي برد و الان هم همان دختره, فقط بزرگتر شده. او با این ذهنیت بزرگ شده است. به گزارش تالاب بعنوان والدین یک بچه باید درک کنید اگر بچه شما در برخی موارد مصمم به انجام کاری است, انها بالاخره راهی را برای انجام آن کار پیدا خواهند کرد هرچقدر هم شما منعشان کنید برایشان اصلا مهم نیست.

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختران زیبا

مارگارت, مادر مجردی اسـت که در یک عینک سازی محلی مشغول به کار اسـت. وی با این رفتار دخترش کنار آمده است. در حالی‌که بطور متوسط, پدرها راحت تر با این طرز رفتار و لباس پوشیدن دخترشان کنار مي آیند تا مادرها.همانگونه که مي بینید پدر ونوس نقشی در زندگی آن ها ندارد. مارگارت با لحن محکمي مي گویدما درباره او صحبت نمي کنیم و حتی اسمش را هم نمي آوریم.

 

کل صحبتی که مارگارت درباره پدر ونوس گفت این بود که در دوران نوجوانی, زمانی که در سوییس تحصیل مي کرد, با وی آشنا شد. در طوفان عشق درگیر شدند و با هم ازدواج کردند و ثمره این ازدواج, دخترشان ونوس بود که مارگارت در سن 21سالگی آن رابه دنیا آورد.

 

با این حال, این ازدواج دیری نپایید و مارگارت دخترش رابه تنهایی بزرگ کرد.آن ها در سوییس ماندند تا ونوس 11سالش شد؛ زمانی که مارگارت تصميم گرفت به تنرایف و سپس لندن نقل مکان کند.البته شکی نیست کـه بین این مادر و دختر پیوند نزدیکی وجود دارد؛ مارگارت اذعان مي کند هنوز هم گاهی اوقات در تختخواب, کنار هم مي خوابند.

 

گرچه دستشان تنگ اسـت, اما با این حال مارگارت آنقدر پس انداز دارد تا بتوانند تعطیلاتشان را در اقلیم های دوردست بگذرانند. در سال 2008آن ها به ژاپن رفتند؛ جایی که شخصیت های انیميشن و کارتون های شیک و مد روز ژاپنی برای اولین بار نظر ونوس رابه خود جلب کردند و وی شروع به الهام گرفتن از انها نمود.

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختران جذاب باربی

 

ونوس, زیبا به نظر برسد یا عجیب و غریب, بستگی به دیدگاه شما دارد. از همه ی ي این ها که بگذریم, ونوس مثل یک عروسک فوق العاده باورنکردنی اسـت و تمام خصوصیات آن را دارد.در آن زمان, با توجه به اینکه وی از سنین پایین کلاس رقص مي رفت, خیلی مشتاق بود و آمادگی آن را داشت تا مثل یک مجری شاد برنامه اجرا کند. زمانی که وی ۱۳ سالش بود, حساب یوتیوپش را راه انداخت, و فیلم رقص و همخوانی خودش را با موزیک به سایت پست کرد.

 

خیلی از بازدیدکنندگان جذب کلیپ های وی شدند؛ تعدادی از آن ها ژاپنی بودند و به وی مي گفتند خیلی شبیه عروسک به نظر مي آید و باید مثل عروسک هم لباس بپوشد.طرفداران ونوس با کامنت هایشان وی را تشویق مي کردند. از آن به بعد بود که ونوس تصميم گرفت صورتش رابه طور آزمایشی شبیه یک عروسک آرایش کند.شاید چنین کاری اکثر والدین را عصبانی و برآشفته کند. اما مادر ونوس اینطور نبود.

 

وی گفت: ” من اصلا نگران نشدم. چرا باید اینطور احساسی داشته باشم؟ آن فوق العاده بی گناه بود. زمانی که دختر کوچکی بود, تزیینات لباس و روبان را دوست داشت. ميل به آرایش, روند طبیعی رشد و بلوغ وی بود که ناگزیر بود آن را پشت سر بگذارد.ونوس یک دختر معصوم اسـت. او نه مشروب مي خورد و نه سیگار مي کشد. او حتی از دور هم به پسرها محل نمي گذارد. وی سخت درس مي خواند. من زمانی باید ناراحت باشم که دخترم از زور مستی در خیابان تلو تلو بخورد.

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

زیباترین دختران باربی عروسکی

 

البته هنوز هیچ ویژگی “طبیعی” در نگاه ونوس نمایان نیست. نگاه ونوس خیلی ساختگی اسـت, از لنزهای تماسی مات اسـتفاده مي کند تا عنبیه هایش بزرگ‌تر به نظر برسد و به پوستش پودر بچه مي زند تا سفید تر شده و با موها و ابروهای سفیدش هماهنگ شود.وی به کمک مادرش, ماهی یک بطری اکسیدان مصرف مي کند تا رنگ طبیعی موهایش را که تیره و زیباسـت, بیرنگ کند. خودتان از روی عکس های اولیه ونوس قضاوت کنید.

 

اما این نوجوان مي گوید: “من این رنگ موهایم را دوست دارم. من خیلی رنگ پریده هستم و بعضی از طرفدارانم به من مي گویند شبیه یک جسد هستم. با این حال ترجیح مي دهم بلوند باشم.”گفته هایی از این قبیل, گاهی اوقات روی وی تاثیر مي گذارد و عملکردش را تحت الشعاع قرار مي دهد. اما ونوس مغز متفکر و ذهن بازی دارد و مي تواند بر روی ذهنیت گروه عظیم پیروانش تاثیر گذار باشد و برنامه هنری کامپیوتری اش رابه‌صورت حرفه ای هدایت کند.

 

با این حال وی حتی تا حدودی کوچکتر از سنش به نظر مي رسد.در اتاق خواب وی, بیشتر اسباب بازی های کرکی نرم و پشمالو جلب توجه مي کنند تا عکس پوستر پسرهای مشهور. و تاکید مي کند که اصلا علاقه ای به دوست شدن با پسرها ندارد.وی گفت نیاز نیست عجله کنم؛ من سال های زیادی را پیش رو دارم, خیلی وقت دارم. مي دانم بسیاری از دختران هم سن و سال من دوست پسر دارند اما فکر نمي کنم این کار درستی باشد.

 

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختران زیبای خوش اندام

 

ونوس مغز متفکر و ذهن بازی دارد و مي تواند بر روی ذهنیت گروه عظیم پیروانش تاثیر گذار باشد و برنامه هنری کامپیوتری اش رابه‌ صورت حرفه ای هدایت کند.خیلی از مردم به‌ صورت آنلاین وی را تحسین مي کنند, اما عده ای از انها مشکوکند و از روی ميل جنسی که به کودکان دارند برای وی کامنت مي گذارند. هرچند مارگارت اصرار دارد تا کنون در مسدود کردن بازدید کنندگان ناخواسـته موفق بوده اسـت.

 

وی مي گوید: ” اولین بار که ونوس تصميم گرفت کانال یوتیوب خود را راه اندازی کند, من موافقت نکردم؛ چراکه نگران آدم هایی بودم که ممکن بود جذب دخترم شوند.”من تا چند ماه اجازه این کار رابه ونوس ندادم و با این شرط راضی شدم که در عین آزادی هنری که به وی دادم, باید تمام کلیپ ها و عکس هایش را قبل پست چک کنم و بر تمام کامنت ها و نظراتی که مردم برایش مي فرستند, کنترل کنم.

 

یک سری مردهای مسن, پیام های بدی برای ونوس مي فرستادند و سعی مي کردند با دخترم قرار بگذارند, اما من بلافاصله آن ها را مسدود کردم و کاملا متوقف شدند. من حواسم کاملا جمع اسـت.اما زمانی که مارگارت و دخترش از خانه شان در لندن بیرون مي آیند, چاره ای جز تحمل نگاه های شهوت انگیز مردان مسن ندارند.

 

وی گفت: “با این حال, ونوس تاکید مي کند واکنش مردم نسبت به وی تقریبا هميشه مطلوب اسـت. تا بحال هیچ کس وی را اذیت نکرده اسـت. به ویژه خانم های مسن آن را دوست دارند, و به نظرشان ونوس دختر خیلی شیرینی اسـت.”نوجوانان هم با وی خوب هستند. اما عده ای از نظرات آنلاین انها وحشتناک اسـت و در زندگی واقعی هم با ونوس خیلی تعارف دارند و از او مي پرسند لباس هایش را از کجا تهیه مي کند.

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

عکسهای دختران زیبا و خوش چهره

 

صادقانه بگویم, عده ای از مردم فکر کنند آن عجیب و غریب اسـت, اما اصلا برای من مهم نیست. به نظر من آن اصلا غیرعادی اسـت, بلکه زیبا و جذاب اسـت. آن یک دختر شاد و شیرین اسـت.جالب است بدانید ونوس در خانه درس مي خواند. البته تصور اینکه ونوس در یک محیط عادی پشت ميز تحریر نشسته یک کم عجیبه.مارگارت ادعا مي کند بعد از مخالفت مقامات محلی با حضور ونوس در مدرسه, این وضعیت به آن ها تحميل شد.

 

در حال حاضر توفیق اجباری نصیب ونوس و مادرش شده, تا زمانی که مارگارت سر کار نیست, در درس خواندن به دخترش کمک کند.مارگارت این شرایط را پذیرفته و مي گوید شاید اینطوری برایشان بهتر باشد؛ چراکه احتمالا برای ونوس مشکل اسـت که به یک مدرسه معمولی برود.

 

ونوس به کمک مادرش, مارگارت «سمت راسـت», هرماه یک شیشه اکسیدان مصرف مي کند تا موهایش را که بطور طبیعی تیره رنگ است, بیرنگ کند.انصافا ونوس گذشته از خصوصیات بارزی که دارد: به پنج زبان زنده دنیا از جمله اسپانیولی و ژاپنی صحبت مي کند و پشت آن نگاه خیره کودکانه و صدای جیغ جیغوش, آدم متفکر و با ملاحظه ای است و فن بیان خوبی هم دارد. اما به نظر منزوی است. جدای از انجمن آنلاین وی در تعامل با برخی شخصیت های کارتونی ژاپنی است, و دوست واقعی ندارد.

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

مارگارت قبول دارد که خوب است دخترش با هم سن و سال های خودش هم ملاقات کند. البته این امر معمولاً در مدرسه حادث مي شود, اما ما دنبال این هستیم که وی عضو برخی انجمن ها یا کلاس های رقص شود تا بتواند در جامعه باشد و با مردم معاشرت کند.مسلما, تصورش برای شما سخت است که بدانید ونوس در یک باشگاه محلی جوانان, به تمرین تیراندازی مشغول است.

 

البته بزودی ممکن اسـت وی دیگر وقتی برای انجام این کارها نداشته باشد. به طوری‌كه در هفته های اخیر, علاقه روزافزون وی به داشتن ظاهر غیر معمولش, سبب شده تا وی تعدادی پیشنهاد تجاری بالقوه سودآور از سوی شرکت های تبلیغاتی داشته باشد؛ از جمله بعنوان چهره مدل خط تولید محصولات مراقبت از پوست در ژاپن.

 

حتی فکر کردن به آن هم برای وی خیلی جذاب اسـت. وی مي گویدخیلی خوشحال مي شوم اگر بتوانم این کار را بعنوان یک حرفه انجام دهم. من از این کار خیلی لذت مي برم و چی بهتر از اینکه در زندگی کاری را انجام بدهی که دوستش داری؟

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

عاملی که بهر حال ونوس از آن ناگزیر بوده و با آن روبروست, زمان اسـت. با اینکه در حال حاضر خیلی جوانتر از سنش به نظر مي رسد, تنها کاری که مي شود انجام داد تا شکل این عروسک زنده همين طور حفظ شود, کشتن آن اسـت.

 

با این حال, ونوس تاکید مي کند که بیشتر از این رشد نخواهد کرد هرچند ایده, تفکر و دیدگاهی نیز که نسبت به زندگی دارد با وی بزرگ مي شود. وی اصرار دارد حتما راهی وجود دارد که با گذشت عمرم, روحیه, تفکر, ایده و اندیشه ام نیز رشد کند, اما سن و سالم همين قدر که هستم باقی بماند.

 

من فکر نمي کنم مجبور باشم وقتی 18سالم شد مو های صورتم را بردارم. بعضی از مردم ممکن است فکر کنند 15 سالگی سن مناسبی برای این کار است اما در مورد ونوس اصلا این طور نیست. من کنار ونوس مي نشینم و آن پشت کامپیوترش در حالِ پاسخگویی به سوالاتی است که طرفدارانِ آنلاینش از وی مي پرسند. و کلمه ای که ذهن اکثر مردم را درباره ونوس به چالش مي کشاندعجیب و غریب است.

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

عکسهای دختران باربی

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

عکس دختر زیبا و جذاب

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختران خوشگل

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختران زیبا

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختران باحال و جذاب

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

عکسهای از دختران چشم رنگی باربی

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

دختران زیبای مانکن

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

عکس دختر

دختر باربی عروسکی زیبا و جذاب دنیای واقعی (عکس)

 

جدیدترین مطالب سایت