دختر شایسته ژاپن تاج خود را بعد از خیانتش پس داد

دختر شایسته ژاپن تاج خود را بعد از خیانتش پس داد

خبری کـه جدیدا همه ی را متعجب کرده اسـت رسوایی دختر شایسته ي ژاپن اسـت کـه باعث شده تاج خور را کـه بـه عنوان دختر شایسته ژاپن گرفته بود پس دهد. ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد رسوایی بزرگ دختر شایسته ي ژاپن منتشر کرده ایم.

 

مسابقه ی دختر شایسته چیست؟

مسابقه ی دختر شایسته چیست؟

انتخاب دختر شایسته ي یک مسابقه ي جهانی اسـت کـه ابتدا در هر کشوری بـه صورت مجزا برگزار میشود ودر آخر بـه صورت جهانی در ایالات متحده برگزار میشود. معیار سنجش این مسابقه زیبایی نیست بلکه بـه دانش و هنرهایی کـه فرد در زندگی اش دارد و کارهای خیر و خوبی کـه در گذشته و حال انجام می دهد امتیاز داده میشود. دختری کـه دراین مسابقه شرکت می‌کند نباید از قبل ازدواج کرده باشد.

 


مطالب مشابه: زیباترین دختر شایسته سال 2023 هم انتخاب شد «+جزئیات و تصاویر»


 

بیوگرافی کارولینا شینو دختر شایسته ژاپنی

بیوگرافی کارولینا شینو دختر شایسته ژاپنی

 

کارولینا شینو 26 ساله کـه دختر شایسته ژاپن 2024 شده اسـت اصالت اوکراینی دارد. او و مادرش در 5 سالگی بـه شهر «ناگویا» ژاپن مهاجرت کردند و فامیلی پدرخوانده اش را برای خود انتخاب کرده اسـت. او درسال 2022 تابعیت ژاپنی را دریافت کرد. او کاملا بـه زبان ژاپنی مسلط اسـت.

 

دختر شایسته ژاپن چه کسی شد؟

دختر شایسته ژاپن چه کسی شد؟

کارولینا شینو نخستین فرد اروپایی مقیم ژاپن اسـت کـه توانسته مسابقه‌ دختر شایسته ي را برنده شود کـه ویژه زنان ژاپنی اسـت. وقتی شینو برنده مسابقه ملکه زیبایی دختران ژاپن شد، او اشک‌آلود گفت: «من از ۵ سالگی دراین کشور بزرگ شدم اما تا بـه امروز کسی مرا بـه عنوان یک ژاپنی نپذیرفته بودو امروز از این کـه توانستم عنوان ملکه زیبایی ژاپن را بـه دست آورم و مردم مرا ژاپنی می دانند و افراد بسیاری از من حمایت کردند، بسیار خوشحالم.»

 

علت پس دادن تاج دختر شایسته ی ژاپن چیست؟

علت پس دادن تاج دختر شایسته ی ژاپن چیست؟

بیشتر ژاپنی‌ها از عملکرد انجمن برگزارکننده این مراسم کـه فردی با ریشه‌هاي‌ خارجی را بـه این مسابقه کـه خاص زنان ژاپنی اسـت راه داده‌ بودند، انتقاد کردند و این حرکت را قبول نداشتند.این انتقادها تا جایی پیش رفت کـه رسانه‌هاي‌ متعددی بـه سراغ پیشینه «شینو» رفتند تا سرانجام مجله هفتگی «شوکان بونشون» از رابطه او با مردی متاهل کـه دکتر و یکی از اینفلوئنسرهای شبکه‌هاي‌ اجتماعی بود، پرده برداشت.

 

کارولینا شینو در ابتدا تکذیب کرد و گفت من نمی دانستم ان مرد متاهل اسـت وقتی هم فهمیدم از او جدا شدم ولی حرف هایش دروغ بوده اسـت. این رسوایی باعث شد کـه تاج ملکه زیبایی را از بگیرند.

 

حرف های کارولینا شینو، دختر شایسته ژاپن در مورد رسوایی

حرف های کارولینا شینو، دختر شایسته ژاپن در مورد رسوایی

شینو ابتدا اعلام کرد بعد از این کـه متوجه شده اسـت، مرد مورد علاقه‌اش، متاهل بوده، وی را ترک کرده اسـت. اما شواهد نشان میدهد، او همان‌ گونه بـه رابطه خود با این مرد ادامه داده اسـت. بدین‌ترتیب شینو حمایت انجمن برگزارکننده مسابقه ملکه زیبایی را از دست داد و وادار بـه استعفا و پس دادن عنوان ملکه زیبایی خود شد.

 

شینو دریک پیام عذرخواهی در اینستاگرام بـه مردم گفت، «در بین سردرگمی و ترس خود بعد از انتشار مقاله نتوانسته اسـت حقیقت را بگوید. من بابت دردسری کـه برای حامیان خود و انجمن برگزارکننده مسابقه ایجاد کردم متاسفم و از تمام مردم عذرخواهی میکنم.»

 


مطالب مشابه: تصاویری از دختر شایسته و زیبای آمریکا


 

دلیل برگزاری مسابقه دختر شایسته چیست؟

دلیل برگزاری مسابقه دختر شایسته چیست؟

مسابقه دختر شایسته از سال 1952 شروع بـه کار کرد و این مسابقه در ابتدا در کشور های فرانسه و کانادا برگزار شد کـه درسال 1957 ایالات متحده هم بـه آن ها پیوست. مسابقه ي دختر شایسته برای ایجاد انگیزه و اعتماد بنفس و وادار کردن زنان برای حضور بیشتر در جوامع امروزی اسـت کـه بین 80 تا 100 کشور سالانه دراین مسابقه شرکت می‌کنند.

 

بیشترین برندگان مسابقه دختر شایسته از چه کشورهایی است؟

بیشترین برندگان مسابقه دختر شایسته از چه کشورهایی است؟

در فهرست بیشترین تعداد برنده بر اساس کشور : آمریکا، هند، سوئد، آفریقای جنوبی و مکزیک رتبه 1 تا 5 این مسابقات را در دست دارند. 

 

شرایط شرکت در مسابقه دختر شایسته چیست؟

شرایط شرکت در مسابقه دختر شایسته چیست؟

  1. هر خانم برای شرکت در مسابقه باید بین 18 تا 27 سال سن داشته باشد.
  2. شرکت کننده هرگز نباید ازدواج کرده باشد، باردار نباشد و هرگز قبل از ان بچه دار نشود.
  3. شرکت کننده باید برای شرکت در مسابقه بـه مدیر تعیین شده در کشور های محلی خود تقاضای دهد.
  4. نامزد باید برنده مسابقه ملی در کشور خود باشد.

 

دختر شایسته بعد از انتخاب شدن چه وظیفه ای دارد؟

دختر شایسته بعد از انتخاب شدن چه وظیفه ای دارد؟

سازمان میس یونیورس در مورد این سوال میگه: بعد از انتخاب بـه عنوان میس یونیورس شغل پاره وقت ندارید و همیشه باید آماده باشید تا برای حمایت از نیازمندان صدای ما باشد. شـما همیشه در مسافرت هستین و بـه کمک سخنرانی ها باید نماینده حامیان مالی ما و همچنین سخنگوی سازمان ما باشید.

 

پس از انتخاب شدن و تاج گذاری او باید برای زندگی بـه نیویورک بیاید و با خانواده جدید سازمان Miss Universe خود ملاقات میکند. برنده مسابقه برنامه هایي دریافت میکند کـه در طول سال باید انها را انجام دهد.

 


مطالب مشابه: دختر شایسته کانادا یک ترنس است «عکس»


 

در پایان

او نخستین دختر اپن بود کـه پس از گرفتن تابعیت ژاپن، برنده جایزه ي دختر شایسته ي ژاپن شده بود. امیدواریم از این مطلب از مجله تالاب کـه در مورد دختر شایسته ي دختر ژاپنی بود کـه وادار بـه پس دادن تاجش شده بود لذت برده باشید.

جدیدترین مطالب سایت