زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

دختران زیبا در جهان ملکه زیبایی

 

در مسابقات ملکه زیبایی باید با دختران و زنانی همراه شوین که زیبا ترین شکل و شمایل ها را دارد در ادامه می‌توانید با زیباترین دختران در دنیا که ملکه زیبایی شدند.

 

به گزارش تالاب مسابقات ملکه زيبايي هرساله برگزار ميشود و زيباترين دختر دنیا به مدت يکسال به عنوان ملکه جذابيت در تمام دنیا شناخته ميشود. با اينکه هر ساله زيباترين زن به عنوان ” ملکه زيبايي ” برگزيده مي‌شود, اما برخي از ملکه های زيبايي حتي پس از کسب اين عنوان, هنوز هم جزء زيباترين ها ميباشند.

 

هر ساله دنیا چشم براه مسابقه ای است که در آن زيباترين زنان براي کسب عنوان زيباترين زن دنیا رقابت ميکنند. اولیه اين مسابقات از سال 1951 بودو ازآن سال تا دهه 1970 شمار بينندگان اين مسابقات بين المللي در سراسر دنیا به بيش از دو ميليارد نفر بالغ مي شد.اما اين ميزان به دلايل شمار زيادي از جمله کاهش سطح زيبايي و فرهنگ کمپانی کنندگان به ميزان قابل توجهي کاهش يافت که منتهی به کم شدن استانداردهاي کميت? داوري نيز شد.

 

تاريخ اين مسابقات, پر است از دختران زيبا که نفس ها را در سينه زندان ميکنند و تبديل به اسطوره های زيبايي ميشوند. اين ملکه ها باوجود سن و سالشان, هنوز هم از زيبايي و جذابيت خود لذت ميبرند و بايد گفت آنان جزو زيباترين زنان جهانند.

 

جنيفر هاوکينز ملکه زيباي استراليايي «Jennifer Hawkins»

 

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

 

 

به گزارش تالاب اين زيباي استراليايي زماني که درسال 2004 به عنوان ملکه زيبايي دست يافت, مطرح شد. او يکبار در طول مسابقه دقیقاً اتفاقي به زمين خورد که منتهی به ظاهر شدن لباسهاي زيرش در برابر چشم ميليون ها بيننده گرديد و از اين نظر وضعیت بد و شرم آوري را در طول مسابقه بردباري کرد. باوجود اينکه سن هاوکينز کمي بالا رفته اما هنوز هم جذابيت و زيبايي خودرا با خصوصيت های ايده آلش حفظ کرده است.

 

ناتالي گلبووا زيباترين زن دنیا با چشماني ناب و جذاب «Natalie Glebova»

 

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

 

او اصالتاً روس و اهل کاناداست ودر سال 2005 به عنوان ملکه زيبايي دنیا معرفي شد. گلبووا رابه داشتن جذابيتي ناب و چشماني که ميتواند با مغناطيسش مخاطب را هيپنوتيزم کند, توصيف ميکنند. وي پس از کسب اين عنوان وارد برنامه های تلويزيوني, رقص و نويسندگي شده است.

 

آگباني دارگو اولين ملکه زيبايي سياهپوست «Aggbani Dargo»

 

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

 

وي اهل نيجريه است و اولين زن سياهپوستي است که توانسته عنوان ملکه زيبايي دنیا رابه دست آورد. دارگو براي رهايي از رنج فقر وارد دنياي مد و زيبايي شد. پيروزي او در مسابقات سال 2001 که در ويتانم برگزار شد, متمايز از پيروزي سايرين بود. ميزان همکاري بييندگان در گزینه دارگو براي اين عنوان حدود %50 بوده است.

 

آيشواريا راي زيباترين ملکه زيبايي دنیا «Aishwarya Rai»

 

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

 

بي شک, او يکي از زيباترين ملکه های زيبايي دنیا به شمار مي‌رود. وقتي آيشواريا درسال 1994 برنده شد, زيبايي اش دنیا را خيره کرد و امروز پس از گذشت 21 سال, او زيباتر و جذابتر از گذشته است. آيشواريا همین حالا يکي از ستارگان باليوود و يکي از زيباترين زنان دنیا است.

 

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

 

 

مونا گرود ملکه زيبايي دوزخ و زيباترين چهره تلويزيوني نروژ «Mona grudt»

 

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

 

 

به گزارش تالاب اين زيباي نروژي در دهه چهارم زندگي خود قرار دارد و هنوز هم از زيبايي اش که به واسطه آن درسال 1990 مقام اوليه مسابقات را کسب کرد بهره مند است. در آن دوره از مسابقات, لقب “ملکه زيبايي دوزخ ” رابه گرودت داده بودند و وي حتي پيش بيني نميکرد که در مقام دهم جاي گيرد. وي اکنون زيباترين چهره تلويزيوني در نروژ است.

 

لارا دوتا ملکه هندي رکورددار «Lara Dutta»

 

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

 

اين ملکه هندي بالاترين رکورد امتياز کسب شده از جانب هيئت داوران رابه خود اختصاص داده است. وي درسال 2000 عنوان ملکه زيبايي را کسب کرد و تا امروز همکاري فعالي در زمين? زيبايي و امور فرهنگي دارد.

 

اليسا مکادو زيبارويي از نژاد لاتين «Alicia Machado»

 

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

 

اين ملکه زيبايي ونزوئلايي درسال 1996 پيروز به کسب اين عنوان شد. زيبايي ناب او که ريشه در نژاد لاتيني اش دارد, بسيار جذاب است. وي اخيراً اعلام کرده نیت دارد داستانش را در قالب يک کتاب توزیع سازد; اما اين حکايت شيريني نخواهد بود! زيرا مکادو تصميم دارد پشت صحنه های رقابت های مسابقات زيبايي را که بر پاي? سوء بهره گيري از قدرت و نژادپرستي است را افشا کند.

 

ديانا مندوزا زيباروي ديگري از ونزوئلا «Diana Mendoza»

 

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

 

زيباروي ديگري از ونزوئلا که درسال 2008 ويتنام ملکه زيبايي دنیا شد. برنده شدن در آن رقابت باوجود بيش از 80 دختر جذاب کار ساده ای نبود. اما بهرحال مندوزا پيروز شد امتياز کافي به دست آورد و پس از گذشت 12 سال, اين عنوان رابه کشورش بازگرداند.

 

سيلويا هيچکاک ملکه زيبايي در ميان 56 دختر زیبا «Sylvia Hitchcock»

 

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

 

به گزارش ایران ناز وي درسال 1967 پس ازآن که ملکه زيبايي امريکا شد, عنوان ملکه زيبايي دنیا را نيز کسب نمود. آن دوره از مسابقات در برزيل برگزار شد و بيش از 56 دختر زيبا از سراسر دنیا در آن کمپانی داشتند و برنده شدن در مسابقات بسيار مشکل بود. اما در نهايت هيچکاک حائز اين مقام شد.

 

اوکسانا ويورووا ملکه زيبايي دنیا درسال 2002

 

اين زيباروي روس , تا امروز داراي بالاترين رکورد امتيازات دربخش لباسهاي شناي مسابقات زيبايي است. وي با امتياز بالايي که کسب کرد, عنوان ملکه زيبايي دنیا را درسال 2002 براي کشورش به دست آورد و اولين برنده روسي شد.

 

جدیدترین مطالب سایت