در روز ولنتاین برای خانومم کادو چی بخرم؟

در روز ولنتاین برای خانومم کادو چی بخرم؟

آقایان همیشه استرس خرید بهترین کادو برای همسرشان را دارند ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از ایده هایي جالب و بـه یاد ماندنی مخصوص ولنتاین برای همسرتان را منتشر کرده ایم.

 

بهترین هدیه روز ولنتاین برای خانم ها

روز ولنتاین یا روز عشق مصادف با ۱۴ فوریه «۲۵ بهمن» اسـت. این روز برای عشاق روز خاص اسـت. چرا کـه دراین روز می توانند عشقشان بـه یک دیگر را یادآوری کنند و با دادن هدیه اي کوچک بـه همراه گل رز و شکلات یک دیگر را خوشحال کنند و قدردان عشق بینشان باشند.

 

کتاب هدیه دادن

کتاب هدیه دادن

اگر همسرتان اهل کتاب خواندن اسـت و کتاب خوانی یکی از سرگرمی هاي‌ مهم اوست خرید یک کتاب جالب بهترین انتخاب کادو ولنتاین اسـت. اگر بـه دنبال یک کتاب قدیمی و خاصی هستید می توانید ان را از سایت ها پیدا کنید و سفارش بـه ساختش بدهید و یا می توانید در سایت هاي‌ کتاب خوانی کـه بسیاری از ان ها استفاده می کنند، کتاب بخرید کـه همسرتان خیلی راحت ان کتاب را در تبلت یا گوشی خود بخواند.

 


مطالب مشابه: ساخت 23 هدیه عاشقانه برای جشن عاشقانه


 

یک حیوان خانگی هدیه دهید

یک حیوان خانگی هدیه دهید

اگر همسرتان علاقه ي زیادی بـه داشتن حیوان خانگی دارد و موقعیت مناسبی برای نگه داری حیوان خانگی دارد وی را با یک حیوان خانگی خوشحال کنید. داشت حیوان خانگی کار سختی اسـت ولی انرژی و شادی را بـه خانه می بخشد. حیوان خانگی مانند یک بچه ي کوچک مسئولیت دارد اگر فکر می‌کنید از پسش بر نمی‌آیید از آوردن حیوان خانگی منصرف شوید.

 

کیف دستی و کمربند زنانه

کیف دستی و کمربند زنانه

یکی از کارهای مورد علاقه خانمها خرید لباس و کیف و کفش اسـت. خرید کیف دستی یکی از بهترین ایده ها برای دادن کادو ولنتاین بـه همسرتان اسـت. شـما توجه کنید کـه همسرتان چه سبکی لباس می‌پوشید و چه نوع کیف هایي انتخاب می کند کـه برای بهترین کادو را انتخاب کنید.

 

کفش زنانه کادو ولنتاین

کفش زنانه کادو ولنتاین

بسیاری از خانم‌ها عاشق کفش هستند و همه ی ان‌ها سلیقه خاص خودرا در انتخاب کفش مناسب دارند. بنابر این یکی از بهترین ایده‌ها برای خرید کادو ولنتاین برای دختر محسوب میشود. شـما باید در مورد استایل، رنگ، سایز و جنس مواد دقت کنید.

 

بنابر این بهتر اسـت کـه یکی دوهفته زودتر طرف مقابل خودرا برای خرید بیرون ببرید و از او بخواهید کـه برخی از لباس‌ها و کفش‌ها را «فقط برای سرگرمی» امتحان کند. وقتی او بـه یک جفت کفش خاص نگاه کرد؛ ان وقت میدانید کـه چه چیزی را بـه عنوان هدیه ولنتاین برای دوست دختر خود بخرید.

 

قرار عاشقانه

قرار عاشقانه

بهتر اسـت برای روز ولنتاین از چند روز قبل برنامه هایي را درنظر بگیرید مثل رزرو یک اقامتگاه رویایی، رزرو یک رستوران، خرید بلیط سفر، رفتن بـه جنگل و کمپ و … . رفتن بـه جاهای خاص دراین شب می تواند خاطره ي رویایی اي را برای شـما رقم بزند. شـما می توانید با خرید هدیه اي کوچک و گل و شکلات وی را در آنجا سوپرایز کنید. توجه و انجام همین کارهای کوچک باعث ماندگاری بیشتر رابطه تان می شود.

 

محصولات زیبایی زنانه برای ولنتاین

محصولات زیبایی زنانه برای ولنتاین

یک راه عالی برای ترتیب دادن یک کادو برای دختر روز ولنتاین این اسـت کـه بـه او چیزهایی بدهید کـه همیشه بـه آ‌ن‌ها نیاز دارد و از ان‌ها استفاده می کند. با خرید محصولات زیبایی، میتوانید مطمئن باشید کـه هر خانمی کـه دوست دارد آرایش کند و همیشه بـه موارد بیش‌تری نیاز دارد.

 

بنابر این هدیه شـما با استقبال خوبی روبه‌رو خواهد شد. خط چشم، رژ لب، سایه چشم، مجموعه‌اي از برس‌ها، کرم‌هاي‌ لایه‌بردار و محصولات مشابه یک گزینه کاملا مطمئن هستند. شـما می توانید بـه محصولاتی کـه او استفاده می کند نگاهی بیندازید تا بـه شـما ایده بدهد کـه چه چیزی برای کادو ولنتاین برای دختر بخرید و اشتباه نکنید.

 

درکنار محصولات زیبایی، تهیه محصولات بهداشتی مانند روتین پوست و مو بهترین کادو ولنتاین برای دختر محسوب می شود. بـه خصوص کـه اینروزها با فشار و حجم زیاد کار و زندگی ماشینی، بیش از گذشته باید بـه پوست و مو رسیدگی کرد و همیشه ان‌ها را در سلامتی کامل نگه داشت تا آسیبی جدی بـه موها بعد از ساعت‌ها پوشیده بودن در محیط کار ایجاد نشود.

 

لباس زنانه برای هدیه روز عشق

لباس زنانه برای هدیه روز عشق

خرید لباس بـه عنوان یک کادو برای یک دختر بهترین کادو می تواند باشد ولی حتماً در هنگام خرید باید توجه کنید کـه او چه سبکی در پوشیدن لباس دارد. بعضی از دختران بیشتر لباس هاي‌ اسپرت می‌پوشند، بعضی ها مجلسی، بعضی ها کوتاه میپوشند، بعضی ها بلند، بعضی ها روشن می‌پوشند و بعضی ها تیره. پس حتماً در خرید لباس برای عشق زندگی‌تان توجه کنید.

 

زیورآلات زنانه برای کادو

زیورآلات زنانه برای کادو

می دانیم کـه زیورآلات زنانه برند کلاسیک و جاودانه احتمالا محبوب‌ترین کادو ولنتاین برای دختر لاکچری اسـت. شـما میتوانید خرید اینترنتی کادو ولنتاین برای دختر رابا انتخاب سبک خاصی کـه او دوست دارد، اشکال خاص، سنگ‌هاي‌ قیمتی خاص، حکاکی ان و غیره انجام دهید.

 

یک دستبند زنانه جدید با اشکالی کـه برای او معنایی دارد؛ بـه عنوان مثال حیوان مورد علاقه او، ابزار موسیقی و نمادهای مختلف نمونه خوبی از ایجاد یک آیتم شخصی اسـت. خرید زیورآلات را بـه عنوان یکی از پرطرفدارترین کادوهای ولنتاین برای دختر توصیه میکنیم.

 

زیورآلات در هر طرح و شکلی کـه باشند، طبق معمول جذاب‌ترین کادو ولنتاین برای دختر بـه حساب می آیند چرا کـه طرح‌هاي‌ بـه‌روزی دارند و زیبنده استایل خانم‌ها خواهد بود. البته، اینروزها زیورآلات جنبه تزیینی و مد دارد و آقایان نیز در طیف بسیار گسترده‌اي از ان استفاده می کنند.

 

از ویژگی‌هاي‌ مهم زیورآلات این اسـت کـه هم بـه صورت رسمی موجود اسـت و هم بـه صورت کژوال کـه این باعث می شود بتوانید با توجه بـه موقعیت مکانی کـه طرف مقابل شـما قرار اسـت در ان قرار بگیرد، هدیه مناسبی را برای او بخرید. البته، همین موضوع باعث می شود دست شـما برای انتخاب کاملا باز باشد و بـه اسانی بتوانید انچه لازم اسـت را تهیه کنید و ولنتاین خوبی را درکنار عشق زندگی‌تان بگذرانید.

 

آیتم‌های شخصی

آیتم‌های شخصی

شـما می توانید یک سری کادوها را بـه صورت شخصی برای او بسازید و بـه او هدیه دهید. شـما می توانید تاریخ آشنایی تان یا تاریخی کـه برای هردویتان مناسبت مهمی دارد را بر روز یک انگشتر یا گردنبند حکاکی کنید. می توانید عکس عاشقانه خودتان را بر روی کاتبلویی حک کنید. شـما می توانید با ایده پردازی لحظات عاشقانه تان را بر روی چیزی حک کنید و بـه هم کادو دهید.

 

شکلات هدیه دادن

شکلات هدیه دادن

شکلات‌ها اغلب بـه عنوان یک پرکننده جعبه یا یک هدیه ثانویه درنظر گرفته می شوند تا با چیزهای اساسی‌تر همراه شوند. اما شکلات‌هاي‌ مناسب دیگری هم وجوددارد کـه خوب و گرانقیمت هستند. شـما می توانید دریک جعبه یک عروسک کوچک و تعدادی شکلات قرار دهید و بـه عنوان کادو برای دختر روز ولنتاین درنظر بگیرید.

 

البته اگر شکلات را بـه عنوان کادوی ولنتاین برای دختر درنظر میگیرید؛ بهتر اسـت ان را در جعبه زیبایی قرار دهید. چرا کـه، ظاهر هدیه بسیار مهمی اسـت کـه باعث میشود، دریافت هدیه کمی بیشتر هیجان انگیز باشد و ذهن طرف مقابل را درگیر کند و کنجکاوی وی را برانگیزد تا با باز کردن جعبه با هدیه اصلی روبه‌رو شود.

 


مطالب مشابه: متن های جدید عاشقانه برای تبریک ولنتاین + ایده برای کادو ولنتاین


 

گل هدیه دادن

گل هدیه دادن

گل‌ها باید با هر هدیه دیگری در فهرست هماهنگ شوند، اما میتوانند یک هدیه مستقل نیز باشند. یک دسته گل بزرگ و زیبا کـه با هدف خاصی چیده شده باشد میتواند هدیه اي بسیار رمانتیک و بهترین کادو ولنتاین برای دختر باشد. همچنین میتوانید درکنار ان؛ خرید زیورآلات نقره را نیز درنظر بگیرید. خرید کادو ولنتاین برای رفیق دختر کمی چالش برانگیز و پر هزینه اسـت. اما قطعا شخص مورد نظرتان خشنود می شود.

 

انواع مختلف گل‌ها و رنگ‌هاي‌ ان‌ها نماد‌هاي‌ زیادی دارند و درمورد ان‌ها یک گلفروش با تجربه می تواند بـه شـما کمک کند. آنچه را کـه می خواهید بیان کنید بـه گلفروش بگویید و ان‌ها ترکیب مناسبی از گل‌ها را برای شـما تنظیم خواهند کرد.

 

حتی می توانید نماد گل‌ها را یادداشت کنید تا شریک زندگی تان بداند کـه شـما در خرید گل‌ها فکر کرده اید و بادقت اینکار را انجام داده‌اید. یک گل داخل گلدان برای اتاق او نیز میتواند سورپرایز کوچک و خوبی بـه عنوان کادو ولنتاین برای دختر باشد.

 

این نکته را حتماً درنظر بگیرید کـه گل‌ها باید تازه باشند و هرگز از گل خشک برای تزیین باکس هدیه ولنتاین چه برای پسرها و چه برای دخترها استفاده نکنید. گل خشک انرژی خوبی ندارد و بـه همین دلیل، بهتر اسـت از گل تازه در تزیین جعبه کادو ولنتاین استفاده کنید.

 

سعی کنید درکنار تزیین با انواع گل، دست گل زیبایی از نوع گلی کـه طرف مقابل شـما دوست دارد را تهیه کنید و ان را درکنار هدیه دیگری بـه دوستتان هدیه دهید. البته، تنها یک دسته گل نیز می‌تاوند هدیه کاملی برای ولنتاین باشد. چرا کـه قرار اسـت دراین روز قداست عشق را جشن بگیریم.

 

باکس هدیه ولنتاین

باکس هدیه ولنتاین

شـما می توانید باکس هدیه مخصوص ولنتاین رابا توجه بـه سلیقه اش برای او انتخاب کنید و یا با سلیقه خود یک باکس خالی بگیرید و با توجه بـه علایق او داخل ان را پر کنید. شـما می توانید در درون باکس رابا شکلات هایي با اشکال متفاوت و گل رز پر کنید ودر کنارشان یک هدیه اي مانند زیورآلات، ادکلن، … بگذارید. و حتی می توانید یک سری از عکس هاي‌ عاشقانه تان را چاپ کنید.

 

عطر زنانه

عطر زنانه

عطرها یک انتخاب عالی برای مواقعی هستند کـه در فکر این هستید کـه کادو ولنتاین برای دختر چی بخریم. اما اغلب فاقد ان حس شخصی هستند کـه بین یک هدیه خوب برای روز ولنتاین و یک هدیه حماسی روز ولنتاین تفاوت ایجاد کنند. شاید عطر، کادو ولنتاین ارزان قیمت برای دختر نباشد. اما قطعا دل وی را بـه دست می‌آورید.

 

برای تجربه حسی نهایی می توانید با استفاده از تعدادی رایحه متمایز و ترکیب ان‌ها دریک عطر منحصر بـه فرد، رایحه اي کاملا جدید و خاص برای عزیزان خود ایجاد کنید. برای اینکار می توانید یک بطری شیشه اي عطر را کـه نام او روی ان حک شده اسـت تهیه کنید. همچنین درکنار ان می توانید یک پابند زنانه مجلسی زیبا را نیز بـه او هدیه دهید.

 

سرگرمی ‌مورد علاقه او

سرگرمی ‌مورد علاقه او

در روز ولنتاین حتمی نیاز نیست کـه وسیله اي را بـه عنوان کادو بـه او بدهید. شـما می توانید سرگرمی مورد علاقه ي وی را برایش مهیا کنید. سرگرمی هایي مانن رفتن بـه سینما، رفتن بـه اتاق فرار، رفتن بـه کوهنوردی، رفتن بـه ساحل و .. می تواند سرگرمی هاي‌ مورد علاقه همسرتان باشد و کادویی جالب و خلاقانه برای روز عشق.

 

لباس‌های سفارشی

لباس‌های سفارشی

لباس هاي‌ سفارشی می توانند ایده هایي خوبی برای دادن هدیه ولنتاین باشند. می توانید بر روی این لباس هاي‌ عکسی جالب و یا تکستی مهم را حکاکی کنید کـه نشان دهنده عشق شـما باشد.

 

عکس پازل

عکس پازل

شـما میتوانید برای دادن کادو ولنتاین برای دختر یک عکس را انتخاب کنید کـه یکی از نخستین یا بهترین لحظات باهم بودن شـما را ثبت کند. شبی کـه برای نخستین بار دریک مهمانی وی را ملاقات کردید، چهره‌هاي‌ مسخره اي کـه جلوی دوربین می گیرید، عکس چند ساعت قبل از این کـه نخستین بار بـه او بگویید وی را دوست دارید، عکسی کـه در ان وی را در آغوش خود گرفته‌اید و .. جزء بهترین گزینه‌هاي‌ برای چاپ محسوب می شوند.

 

سپس ان را چاپ کنید و بـه یک پازل تبدیل کنید. همچنین می توانید یک قاب زیبا یا نوعی یادگاری از زمان ثبت عکس اضافه کنید. شـما میتوانید پازلی از عکس‌ها را بـه عنوان کادو برای ولنتاین دخترانه انتخاب کنید.

 

ابزارهای جالب برای هدیه

ابزارهای جالب برای هدیه

کادو ولنتاین برای دختر لازم نیست حتماً عروسک، لباس یا خوراکی باشد تا دختر مورد نظر شـما با ان شگفت زده شود. کارهای عملی نیز اگر درست انجام شوند؛ می توانند بسیار رمانتیک باشند. در عصر حاضر، همه ی هوس داشتن جدید ترین گجت‌ها را دارند. پس بـه خرید یک هدفون شیک و با کیفیت، یک موس و کیبورد جالب، یکی از ان ساعت‌هاي‌ هوشمند جدید یا هر چیز جدید دیگری فکر کنید.

 

ابزاری کـه ممکن اسـت از استفاده از ان لذت ببرد. با این انتخاب، منحصر بـه فردترین کادو برای دختر در روز ولنتاین را هدیه بدهید. مهم این اسـت کـه او خوشحال شود و از هدیه‌اي کـه دریافت میکند کمال رضایت را داشته باشد. برخی از دخترها روحیه هیجان‌انگیزی دارند و از هدایایی کـه بیشتر ساختار دخترانه دارد لذت نمی برند.

 


مطالب مشابه: بهترین کادوها برای دادن به همسر «عکس»


 

در پایان

امیدواریم با این مطلب از مجله تالاب کـه لیستی از ایده هایي برای خرید کادو ولنتاین اسـت لذت برده باشید. هدیه ولنتاین نیازی نیست کـه حتماً گران باشد بلکه باید چیزی باشد کـه در ذهن طرف مقابلتان بماند و وی را خوشحال کند.

جدیدترین مطالب سایت