بهترین کادوها برای دادن به همسر (عکس)

بهترین کادوها برای دادن به همسر (عکس)

بهترین کادوها برای دادن به همسر

روز عشق «ولنتاین» یک روز بسیار ویژه اسـت که از دهه 70 در کشور بیشتر پر رنگ شد و جوانان امروزی این روز را برای هم کادو می‌خرند و عشق شان را بهم نشان می‌دهند ؛ اما موضوعی که همیشه وجوددارد بر سر کادو ولنتاین اسـت ؛ در اینبخش ز تالاب چند ایده جذاب و جدید برای کادو ولنتاین را برای تان آماده کرده ایم.

 

بهترین کادوها برای دادن به همسر (عکس)

 

ایده کادو ولنتاین برای همسر

همان‌طور که توضیح دادیم، برای ولنتاین می‌توانید هدیه های مختلفی تهیه کنید. توصیه می‌کنیم، برای خرید یک کادوی هیجان‌انگیز، حتما بـه علایق و سلیقه طرف مقابل توجه کنید.

 

افراد زیادی هستند که ترجیح‌ می‌دهند، هدیه ولنتاین ساده‌ای دریافت کنند، یک شاخه گل رز، یک شام عاشقانه، یک خرس کوچک قرمز، یک نامه عاشقانه. و برعکس، عده دیگری، عاشق پکیج‌ های ولنتاین هستن.

 

بهترین کادوها برای دادن به همسر (عکس)

 

ایده کادو ولنتاین برای خرید گل

گل یکی از بهترین کادوهای ولنتاین اسـت. حس خوب، زیبایی، عطر و لطافت، تمام چیزی اسـت که با خرید گل میتوانید هدیه کنید.

 

گل رز تک شاخه، سبد گل، باکس گل، همگی جزء هدیه های جذابی هستند که میتوانند برای همسر شما کادو جذابی باشند.

 

هدیه خرس برای ولنتاین

خرید عروسک و خرس، یکی از رایج‌ترین هدیه‌ های ولنتاین اسـت. میتوانید عروسک هایی خاص را به عنوان نمادی از عشق و محبت تان بـه همسر خود هدیه دهید.

 

خرید شکلات برای ولنتاین

شکلات یکی از هیجان‌انگیزترین کادو های روز ولنتاین اسـت. خرید شکلات ولنتاین در شکل‌ قلب یا جعبه قلب، بـه‌تنهایی و با بـه‌همراه هدیه‌های دیگر، توصیه می شود.

 

بهترین کادوها برای دادن به همسر (عکس)

 

خرید شمع برای ولنتاین

شمع نماد احساسی‌ترین لحظات عاشقانه زندگی اسـت. شمع‌ ولنتاین، معمولاً طراحی زیبایی دارد، چیدمان شمع ولنتاین بخش زیادی از جذابیت ان اسـت. می‌توانید از این مدل ها ایده بگیرید.

 

اکسسوری خاص و لباس مناسب ویژه ولنتاین

اگر علاقه‌ای بـه خرید کادو های تکراری و رایج ندارید، میتوانید لباس یا اکسسوری موردعلاقه عشقتان را تهیه کنید. اگر رنگ قرمز، از رنگ‌های موردعلاقه او باشد، می‌توانید لباسی قرمزرنگ بخرید و در بسته ‌بندی جذاب ولنتاینی هدیه دهید.

 

ایده برای خرید عطر ولنتاین

خرید عطر، یکی از جذاب‌ترین کادوهای این روز بـه‌خصوص اسـت. عطر و ادکلن موردعلاقه عشقتان، بهتریه هدیه‌ای اسـت که میتوانید بـه او بدهید. عطر را، با روبان قرمز و پاپیون تزیین کنید.

 

پکیج کلی مناسب ولنتاین

اگر خیلی حوصله خرید و قدم ‌زدن در فروشگاه‌ها را ندارید، خرید پکیج ولنتاین بهترین راه برای ابراز عشق اسـت. در چند سال گذشته هدیه دادن پیکج ولنتاین بسیار رایج و در بین زوج های جوان بسیار محبوب شده اسـت.

 

بهترین کادوها برای دادن به همسر (عکس)

 

انواع کادو دست ساز ولنتاین

مطمئناً کادویی که خودتان برای عشقتان درست کنید برای او ارزش و جذابیت بیشتری خواهد داشت. چون شما وقت بیشتری را برای ان صرف میکنید و با تمام احساستان آن را می‌سازید و مطمئناً او قدر این زحمتتان را خواهد دانست.

 

قاب عکس کلاژ ویژه ولنتاین

با استفاده از این قاب عکس بهترین خاطراتی که با عشقتان داشته‌اید را ثبت و نگهداری کنید. برای ساختن چنین قاب عکسی بـه یک قاب عکس ساده مستطیلی و یک کاغذ یا مقوای سفید بـه اندازه قاب عکس نیاز دارید. تنها کاری که باید بکنید این اسـت که اسم خود یا عشقتان، شکل قلب و یا کلمه مورد نظرتان را از روی کاغذ سفید برش بزنید و آن را درون قاب بگذارید.

 

پیام مخفی در بطری

فرقی نمی کند که بـه دنبال کادو ولنتاین برای یک دختر هستید یا یک پسر، این هدیه را برای هرکسی که دوستش دارید درست کنید. برای این کار تنها بـه یک بطری شیشه‌ای یا یک شیشه مربای کوچک و نوشتن یک نامه عاشقانه با دست خط خوب نیاز دارید.

 

بهترین کادوها برای دادن به همسر (عکس)

 

ولنتاین چه روزی است؟

روز ولنتاین، که هم چنین با نام روز عشق یا روز عشاق یا جشن ولنتاین نیز شناخته می شود، در فرهنگ مسیحی سده‌های میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق اسـت که بـه صورت سالانه برگزار می‌شود.

 

این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه برگزار می شود. سابقهٔ تاریخی روز والنتین بـه جشنی که بـه افتخار قدیس والنتین در کلیساهای کاتولیک برگزار می‌شد، بازمی‌گردد.

 

بهترین کادوها برای دادن به همسر (عکس)

 

روز والنتین برگرفته از سنن روم باستان و مسیحیت می‌باشد. این ابراز عشق معمولاًً با فرستادن کارت والنتین یا خرید هدایایی مانند گل سرخ انجام می‌شود.

 

طبق روایات «سنت ولنتاین»؛ کشیش معبدی در نزدیکی رم یا پیری جد کنونی بود که در ۱۴ فوریه سال ۲۶۹ میلادی بـه دستور امپراتور کلادیوس دوم و به دلیل کمک بـه زوج‌های جوان مسیحی برای ازدواج، گردن زده شد.

 

بهترین کادوها برای دادن به همسر (عکس)

 

ولنتاین در کدام کشورها ممنوع است؟

اما ساکنان رم کشیش ولنتاین را فراموش نکردند و حتی کلیسایی را به یاد او نام گذاری کردند. بـه تدریج نیز ولنتاین بـه قدیس حامی عاشقان تبدیل شد. ولنتاین در ۵ کشور جهان شامل ایران، مالزی، عربستان سعودی، اندونزی و پاکستان ممنوع اسـت.

 

بالاتر ایده هایی را برایتان مطرح کردیم که میتوانید با بـه کار بردن هر کدام از انها جشن ولنتاین خاص و متفاوتی را برای خودتان و پارتنر مقابل تان رقم بزنید.

جدیدترین مطالب سایت