تفریح زنان در حمام پارک آب گرم ژاپن (عکس)

افراد زیادی برای تفریح به این پارک آبی میروند . در این پارک که مانند حمام است زنان و مردان نباید لباسی به تن داشته باشند و برخی با حوله در آن تردد میکنند. نخستین پارک حمام آب گرم در دنیا ساخته شد . دراین پارک زن و مرد به صورت مختلط و تنها با یک حوله گره زده بر دور بدن خود حضور پیدا میکنند و به تفریح و گردش می‌پردازند!

 

به گزارش تالاب عجیب ترین حمام پارک مختلط و هیجانی دنیا را ببینید . به تازگی انتشار ویدئویی تبلیغاتی ازین پارک در یوتیوب که در کمتر از چهار روز میلیونها بار دیده شد جنجالی شده است و مردم نظرات بسیار زیادی در مورد ان می دهند و بسیار خوشحالند که چننی ایده جالبی در دست اجراست.

 

زن و مرد لختی در پارک آب گرم

 

آیا تا بحال با خود تصور کرده‌اید در ارتفاع بالا بین زمین و آسمان باشید در حالی که پاهای شما درون آب گرم قرار داشته باشد و انگار در حمام هستید؟شهردار شهری در ژاپن رویای شما رابه واقعیت مبدل کرده است ! به گزارش تالاب یاسوهیرو ناگانو، شهردار شهرستان بپو در کیوشو واقع در جنوب ژاپن،

 

دریک پیشنهاد خلاقانه و اعجاب انگيز حمام پارک تفریحی را برای نخستین بار در دنیا ساخت.شایان ذکر است که این شهر به چشمه هاي آب گرمش معروف است

تفریح زنان در حمام پارک آب گرم ژاپن (عکس)

ویدئوی تبلیغاتی ساخته شده برای این پارک حمام جالب تنها در عرض 4 روز بیشتر از یک میلیون بار در یوتیوب دیده شد . دراین فیلم می بینیم چیزی بیشتر از یک حوله گره خورده به دور کمر مردم سرگردان در پارک نیست .

تفریح زنان در حمام پارک آب گرم ژاپن (عکس)

به گزارش تالاب دراین حمام پارک دیدنی تمام وسایل بازی آن و صندلی هاي آن پر از آب چشمه گرم است که هر فردی پس از ورود به این پارک با عریان شدن می‌تواند بازی درمانی روح و جسم را داشته باشد. به گزارش تالاب ورود به این پارک محدودیت سنی ندارد و کاملا آزاد و مختلط است.

این پارک در حال ساخت بوده و بعنوان یک پروژه است که هنوز نیاز به انجام برخی جزئیات دارد و قرار است تا سال 2020 تکمیل شود .ناز وب، یاسوهیرو ناگانو شهردار شهرستان بیو گفت این پارک حمام که نخستین پارک حمام آب گرم در دنیا است باعث افتخار شهر ماست و من بسیار حيرت زده و خوشحالم

 

که ویدئوی این پارک تنها در عرض چهار روز بیش از یک میلیون بار دیده شده است . این مکان بزودی به برترین جاذبه توریستی جهان تبدیل میشود .

 

تفریح زنان در حمام پارک آب گرم ژاپن (عکس)

سخنگوی وزارت گردشگری گفت : بپو بیشترین تعداد چشمه هاي آب گرم در جهان با 83058 لیتر آب در دقیقه را دارد و شهر تلاش می کند تا تعداد گردشگران غیر ژاپنی بپو را افزایش دهد.

جدیدترین مطالب سایت