سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

مجموعه : اخبار حوادث
سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

زنان و مردان لخت و برهنه

زنان و مردانی که بدلایل مختلفی اقدام به لخت شدن کردند و البته واکنش های‌ فراوانی رابه همراه داشته است. یکی از دلایل مهمی که این افراد دست به چنین اقداماتی کرده اند مصرف مواد مخدر و الکل فراوان بوده است.

 

لخت شدن اين مرد در فرودگاه و رفتار زشت او

لخت شدن مرد ميانسال تعداد زيادي از مسافران را در فرودگاه متعجب کرد يک مرد ميانسال براي اين که بتواند نظر خانم ها رابه خودش جلب کند پس از اين که وارد فرودگاه شد آلت تناسلي اش رابه نمايش گذاشت پليس امنيت فرودگاه مايورکا پالما اسپانيا، روز گذشته در کمال تعجب، مسافري عريان را بازداشت کرد

 

مرد ميانسال که بي توجه به حاضرين، لباس هايش را از تن خارج کرده و با خونسردي کامل روي صندلي سالن پرواز فرودگاه جا خوش کرده بود با بدن لخت به دختران و زنان که در حال عبور بودند آلت تناسلي اش را نشان ميدهد.

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

عکس لخت شدن مرد ميانسال را در پايين مي‌بينيد چهار پليس به سختي توانستند وي را از سالن شلوغ دور کرده و براي بازپرسي با خود ببرند. پس از بازجويي های اوليه، مسافر لخت عنوان کرد براي به نمايش گذاشتن آلت تناسلي اش و جلب نظر زنان و دختران اين کار را انجام داده است.

 

کاربران پس از انتشار عکسهاي لخت شدن مرد ميانسال اين خبر، موضوع را شبيه يک شوخي و شيرين کاري از سمت مرد ميانسال دانسته و برخي نيز گفته اند او بلاشک از يک ماده مخدر استفاده کرده است. زنان و دختران با تعجب به مردي که با وضعيتي نامتعارف در سالن پرواز مشغول قدم زدن بود، نگاه مي‌کردند و در اين ميان يک زن مشغول صحبت کردن با وي شد.

 


 

عکس دختر لخت با لباس زير در خيابان

دختر لخت با لباس زير در خيابان های ايالات امريکا حاضر شد. به گزارش تالاب يک دختر لخت درحالي که مستي زياد داشت دربسياري از خيابان های ايالات امريکا تردد کرد و مردم از او عکس و فيلم تهيه کردند. عکسهاي زن لخت با لباس زير در خيابان های ايالات امريکا را در ادامه ميبينيد.

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

عکس زن لخت

« دانا هولمز » 32ساله بعد از اين که توسط پليس به جرم رانندگي درمستي در شهر کول سيتي حومه شيکاگو ايالت ايلينويز دستگير ميشود به بازداشتگاه برده ميشود و درانجا براي بازرسی بدني وي را لخت مي‌کنند و بعد از نظارت غيرقانوني وخشن او بدون هيچگونه لباسي به سلول برده ميشود وبرهنه تا فردا در انجا رها مي شود.

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

او بعد از اين اتفاق از پليس شکايت ميکند و خواستار بررسي دقيق پرونده ميشود. محتواي شکايت او زير پا گذاشته شدن حقوق شهروندي اش توسط پليس و نظارت بدني بدون حکم قبلي يا دليل موجه است.

 

در جلسه دادگاه او پليس های حاضر در ان شب گفتند که او در ان روز هيچگونه همکاري با پليس نمي‌کرد و همين باعث مضنون شدن ما به او شد ولي اين دلايل براي قاضي کافي نبود و آن ها محکوم شناخته شدند.

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

دانا در اين پرونده موفق شد علاوه بر زندان انداختن افسرها جريمه 125 هزار دلاري را از آن خود کند. بعد از اين پرونده مقرر شد که تمام بازرسی های بدني بايد با مجوز و بعد از بازرسی کاملا از آن فيلم برداشته شود تا درصورت شکايت بتوان به پرونده رسيدگي کرد.

 


 

پسر لخت و عریان شده در مترو

عکس لخت يک پسر جوان 18 ساله غرق شدن در دنياي مجازي و بازي های کامپيوتري به قيمت سنگيني براي يک مرد جوان به پايان رسيد ؛ پسر لخت در مترو سريعا بازداشت شد. پسر جواني که ادعا مي کرد دردنياي مجازي زندگي ميکند به طرز نامناسبي وارد مترو شد.

 

از همان لحظه فيلم برداري های مسافران ديگر آغاز شد اما ماموران تلاش کردند به گزارش تالاب تا هر چه سريعتر به اين جنجال پايان دهند.مسافران متعجب ايستگاه مترو در جنوب چين با ديدن پسري که کاملا لخت و لخت و فقط با يک جفت کفش به سمت قطار مي امد ماموران ايستگاه را مطلع کردند.

 

کليپ منتشر شده نشان ميدهد که پسر عريان در ايستگاه متروي هنگ کنگ بدون توجه به ديگران درحاليکه با گوشي موبايلش مشغول است وارد قطار مي شود، پسر لخت که بعد از بازداشت ادعا کرده است در دنياي مجازي و بازي کامپيوتري بوده است که به اين وضعيت ازخانه بيرون آمده است.

 

او در پاسخ ماموران ايستگاه ادعا کرده است که هيچ اطلاعي از وضعيت خود نداشته و به قدري دربازي گوشي موبايلش غرق بوده که متوجه لخت بودنش نبوده واين رفتار زشت او عمدي نبوده است.

 

استفاده جنسي از دانش آموزان به دست معلم 64 ساله شان

اين معلم امريکايي در سال 1969 نيز به اتهام سوء استفاده از کودکان زنداني شده بود اما پس از آزادي به تدريس در مدارس بين‌ المللي ادامه داد.« ويليام واهي » 64ساله، معلم آمريکايي تبار مدرسه «سوث بانک» واقع در جنوب لندن دست کم به 60 کودک مواد مخدر داده و از انها سوء استفاده جنسي کرده است.

 

اين مدرسه اعلام کرد در سال 2010 واهي را به عنوان مشاور رفتارهاي اجتماعي و فردي کودکان به کار گرفته است.به گزارش موسسه «هيو ديويس» مدرسه سوث بانک هنگام استخدام اين معلم ضمن نقض مقررات بدون بررسي سوابق و تنها با تاييد تري هگر، مدير وقت مدرسه، وي را استخدام کرده است.

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

اين فرد طي سال‌های 2009 تا 2013 در سفر های تفريحي مدارس از داروهاي آرامبخش استفاده مي کرد تا پسربچه‌ها را خواب آلود کرده و سپس مورد آزار جنسي قرار دهد.گفته مي شود فايل‌های الکترونيکي حاوي عکسهاي بيش از 90 پسر بچه‌ی 12 تا 14 ساله که توسط واهي مورد تعرض قرار گرفته بودند از سوي خدمتکارش در خانه او واقع در نيکاراگوئه کشف شده است.

 

نکته‌ی قابل توجه و بحث‌برانگيز در اين ميان ان است که واهي پس از آزار کودکان و محکوميت به حبس در زندان به خارج از کشور سفر کرده و تدريس آموزش مسائل جنسي به کودکان 11 ساله را عهده‌دار شده است.

 

بر اساس گزارش‌ها، رفتارهاي مشکوک واهي در مدت فعاليت وي مشهود بوده اما به خاطر عدم وجود سوابق و گزارش‌های کافي پيگيري نشده است. گفته ميشود نتايج اين تحقيقات سال آينده اعلام خواهد شد.

 

زنان و دختران برهنه

لخت شدن زن توسط مرد بی غیرت یکی از اقدامات یک مرد متاهل آمریکایی بوده است. به تازگی یک مرد آمریکایی همسرش را در خیابان و جلوی چشم مردم لخت کرد. لخت شدن زن توسط مرد در بسیاری از کشور های‌ دنیا که بی بند و باری است رواج دارد.

 

عکسهای برهنه شدن زن توسط مرد بدون سانسور را در ادامه مشاهده می کنید. در این مطلب چند خبر درباره برهنه شدن زن توسط مرد بدون سانسور را میخوانید.

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

تعدادی از نظامیان فعلی و سابق ارتش ایالات امریکا تصاویر لخت همکاران زن خود را در فیسبوک پخش کرده‌اند. به گزارش الوقت به نقل از بی بی سی، نیروهای آمریکایی در تمامی بخش‌های ارتش این کشور عکس هایی لخت از همکاران زن خود را دراینترنت منتشر کرده‌اند. در گزارش‌هایی که هفته گذشته منتشر شده آمده که تفنگداران فعلی و سابق ارتش کشور کشور آمریکا این تصاویر را در شبکه اجتماعی فیسبوک پخش کرده‌اند.

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

زنان لخت ارتش

در سایتی نیز نیروهای نظامی کشور ایالات امریکا در سایر بخش‌های ارتش هم صدها عکس لخت از همکاران زن خود را در ان منتشر کرده‌اند. وزارت دفاع ایالات امریکا، پنتاگون، گفته است که چنین رفتارهایی مغایر با ارزش‌های این وزارتخانه است. گفته شده که در مواردی اسامی و سایر اطلاعات هم همراه عکس‌ها هم منتشر شده است. یکی از فرماندهان ارشد تفنگداران دریایی چنین رفتار‌هایی را «شرم آور» خوانده است.

 

زن و مرد لخت

 

پس از فاش شدن رابطه پنهایی زن جوان با مردی متاهل، وی در یکی از خیابان‌های شهر پویانگ در شمال هنان چین پس از لخت شدن مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 

یک خانم به نام پاملا مک کارتی و با 35ساله که پسر 3 ساله خود رابه حمام برده بود به حدی کودک را مورد ضرب و شتم قرار داد که همسایگان متوجه شده و به پلیس خبر کردند.به گزارش تالاب هنگامی که پلیس برای کمک به کودک رسید مادر به صورت لخت به خیابان دوید و همانجا دچار ایست قلبی شد و قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت.

 

زن بدون لباس

 

پس از فاش شدن رابطه نامشروع «لین پائولین» 38ساله با مرد متأهلی توسط چهار زن که دوستان وی بودند از منزل مسکونی‌اش خارج و پس از برهنه کردن وی در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های این شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.به گزارش تالاب این دومین باری است که محاکمه این چنینی در این خیابان در استان یویانگ رخ می‌دهد. هیچ یک از عابرین و شاهدین اجازه مداخله و جدا کردن این افراد را ندارند و تنها با حضور پلیس این درگیری پایان می‌یابد.

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

در فرهنگ این شهر برقراری رابطه نامشروع هیچ توجیهی نداشته و مجازات شدن افراد در ملا عام از جانب ساکنین این شهر قابل درک است. این در حالی است که حتی اگر خطایی مرتبط از مرد متأهل سر بزند به هیچ عنوان مورد بازخواست قرار نخواهد گرفت و طرف وی محاکمه می شود. به اعتقاد این افراد محاکمه این چنینی در ملا عام موجب عبرت برای سایرین خواهد شد تا از ارتباط با مرد متأهل در هراس باشند.

 

به گفته سخنگوی پلیس به نقل از این خبرگزاری محاکمه زنان به این صورت کاهش یافته اما متأسفانه هنوز شاهد مواردی از این قبیل هستیم. پلیس «لین پائولی» را پس از ضرب و شتم به بیمارستان منتقل نمود.

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

یک زن به همراه 4 تن از دوستانش به خاطر کتک زدن یک دختر و برهنه کردن وی در خیابان بازداشت شدند.به گزارش تالاب پلیس شهر «ان هوئی» واقع در شرق چین با منتشر شدن یک ویدئو هولناکی که در ان دختر جوانی توسط 5 زن به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در برابر دیدگان مردان و زنان دیگر با پاره کردن لباس های این دختر وی را لخت کرده بودند، اقدام به بازداشت آنان کرد.

 

زن چینی پس از بازداشت به پلیس گفت که دختری را که کتک زده است با همسرش ارتباط داشته است. این زن در حالی که از اقدام خود پشیمان نبود ادامه داد: یکی از دوستانم این دختر را با شوهرم دیده بود و من با جمع کردن 4 تن از دوستانم این دختر را از محل کارش تعقیب کردیم و در فرصتی مناسب به او حمله کردیم. این زن چینی که با قرار قانونی بازداشت است، در تمام بازجویی ها اصلا ابراز پشیمانی نکرد و مدام می گفت باید شوهرم را هم ادب کنم.

 

افسر بازجوی پرونده به رسانه ها گفت که پرونده این زن با شکایت دختر جوان و گزارش دادستانی در حال تکمیل است تا بزودی به دادگاه ارسال شود. بر اساس گزارشی که دیروز در رکنا منتشر شد، این حادثه در «ان هوئی» واقع در شرق چین در حلقه ای از گروه زنان و تماشاچیان رخ داده است. در این ویدئو تکان دهنده گروهی از زنان، زن دیگری رابه اتهام دیده شدن با شوهر یکی از این خانم ها مورد ضرب و جرح قرار دادند.

 

همسر این مرد که به شدت عصبانی است مو های این زن را می کشد و لباس های این زن را در ملاعا درمی آورد. دختری که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود سعی داشت با لباس اش بدن خود را پوشش دهد که به وی این اجازه هم داده نمی شود.

 

دیگران که نیز نظاره گر این صحنه هستند سعی در متوقف کردن این اقدام هم نمی کنند. زنی که این خانم را با همسرش دیده از قربانی مدام می پرسد؟ مرا نمی شناسی تا زمان اتمام ویدئو زنان دیگر بر سر قربانی فریاد می زنند. انتشار این ویدئو در رسانه های اجتماعی بازخورد فراوانی داشته و عده ای از کاربران معتقد بودند اقدام این گروه از زنان اشتباه بوده است.

 


 

لخت شدن زنان خارجی در خیابان هاي شهر بوئنوس آیرس واقع درآرژانتین دوربین خبرنگاران را وارد صحنه کرد. عکسهای عریان شدن زنان جلوی دوربین برای نشان دادن اعتراض در کشور آمریکای جنوبی را در سایت می‌بینید.

 

عریان شدن زنان خارجی در یکی از خیابان هاي شهر بوئنوس آیرس آرژانتین موجب تعجب و هیاهوی زیاد شد. لخت شدن زنان خارجی که عضو کمپین «urbanudismo» هستند و خواستار آزادی و پذیرش فرم لخت زنان در جامعه هستند.

 

عکسهای لخت شدن زنان خارجی

این چهار زن با وقاحت تمام در خیابان در ملا عام کاملا لخت شدند و این اقدام خودرا تنها پذیرش آزادی و حقوق اساسی دانستند.به گزارش تالاب مردم با دیدن حرکات خجالت آور و عریان شدن زنان جلوی دوربین عضو کمپین به گله و شکایت پرداختند و با حضور ماموران پلیس جو خیابانها کمی آرام شد.

 

یکی از این زنان در پاسخ به سوال پلیس اینچنین گفت اقدام ما تنها آزادی بیان است و قصد تحریک کردن و انحراف جنسی را نداریم.عریان شدن زنان جلوی دوربین خبرنگاران آمریکایی باعث شد تا پلیس بیشتر به شهر بوئنوس آیرس توجه کند و با چند اقدام سخت گیرانه توسط پلیس شهر بوئنوس آیرس همه ی این زنان دستگیر شدند.

 

گروه انبوهِ خبرنگاران از کشور هایِ مختلف این خبر داغ و جنجالی را پوشش دادند. سخنگوی «urbanudismo» پائولا بریندیسی روزنامه آرژانتینی «larazon» نیز اینچنین گفت ما میخواهیم برای ترویجِ پذیرش لخت بودنِ زنان در جامعه بعنوان امری طبیعی به آن پرداخته شود و هیچ چیزی بعنوان انحراف جنسی ندارد.

 

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

لخت شدن زنان روبروی دوربین در آیرس آرژانتین

سوء استفاده از عکس زنان و مردان برهنه در اروپا

تصاویر لخت زنان آرژانتینی

 

زن برهنه در خیابان

 

 


 

عکس برهنه دختر جوان

مدل آلماني « مايکلا » شافر بيشتر ساعات روز خود راصرف گل فروختن ميکند اما نکته عجيب اين جا هست که اين خانم با بدني کاملا لخت و شهواني در مکان های عمومي شروع به گل فروختن ميکند. به گفته خودش او براي سرگرمي بيشترين ساعات بيداري خود را در دروازه براندنبورگ در شهر برلين صرف گل فروختن براي روز ولنتاين مي‌کند.

 

از دیگر مطالب جذاب در پایین دیدن نمایید.

جدیدترین مطالب سایت