زنی که قبل از شب زفاف بیهوش شد (+تصاویر)

زنی که قبل از شب زفاف بیهوش شد (+تصاویر)

بیهوش شدن عروس خانم قبل از شب زفاف

 

عروس خانمی به خاطر بو کردن گل قبل از وارد شدن به شب زفاف بیهوش شد و خون دماغ کرد ودر انتها به بیمارستان راهی شد در ادامه می‌توانید با عروسی که قبل از شب زفاف بیهوش شد تالاب را دنبال نمایید.

 

شب زفاف , عروس خانم جوان و زیبا به دلیل بو کردن دسته گل عروس قبل از شب زفاف بیهوش و روانه بیمارستان شد. این عروس خانم که به شدت به بوی گل آلرژی دارد مجبور شد شب زفاف را در بیمارستان صبح کند.«کریستینی» همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید بی حال در درمانگاه در انتظار تزریق داروی ضد حساسیت است.

زنی که قبل از شب زفاف بیهوش شد (+تصاویر)

 

شب زفاف عروس باکره که بیهوش شد

به گزارش تالاب وقتی دسته ای از گل های زیبا به جای تغییر نمای مراسم حال عروس خانم را تغییر میدهند و او را راهی درمانگاه می کنند طبیعی است که این عروس جوان از دسته گل عروسی اش به عنوان یک کابوس یاد کند.

 

زنی که قبل از شب زفاف بیهوش شد (+تصاویر)

 

عروس خانم جذابی که در شب زفاف بیهوش شد

«کریستینی جو میلر» روز عروسی اش مثل تمام عروس خانم های دیگر دسته گلی زیبا و البته خوش بو به دست داشت ولی این بوی خوش چندان هم به نفع او نبود از قرار معلوم «کریستینی» به بوی گل طبیعی آلرژی داشته و همین موجب شد تا حالات بهم بریزد.

 

زنی که قبل از شب زفاف بیهوش شد (+تصاویر)

 

آلرژی عروس خانم به بوی گل در شب زفاف

عروس خانم ناگهان وسط مراسم شروع به اشک ریختن کرد به شدتی که تمام آرایش چشمان او روی گونه هایش ریخت.به گزارش تالاب میهمانان بی خبر از حقایق ماجرا نگران شدند و فکر کردند اتفاق بدی افتاده است در حالی‌که تمام این اشک ریختن ها به دلیل حساست بوده است ؛ حساسیتی که برای عروس خانمگران به پايان رسید و او مجبور شد برای رفع این حالت به درمانگاه رفته و تزریقی داشته باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت