عروسی جالب این زوج چینی در بحران کرونا ویروس (عکس)

عروسی جالب این زوج چینی در بحران کرونا ویروس (عکس)

عروسی جالب این زوج چینی

ویروس کرونا کـه باعث قرنطینه شدن مردم تعداد زیادی از شهر های چین شده اسـت . ترس از گرفتن ویروس کرونا و بیرون نیامدن مردم از خانه هایشان به دلیل وجود ویروس باعث شد این زوج مراسم عروسی خودرا طوری دیگر برگذار کنند.

 

این زن و شوهر جوان چینی با .جود همه ی مشکلات پیش امده اما تصمیم گرفتند مراسم ازدواجشان را بدون حتی یک مهمان برگذار کنند.

 

بـه گزارش تالاب تعداد زیادی از زوج‌هاي‌ جوان چینی، پس از آنکه دولت از مردم خواست در خانه‌هایشان بمانند و مراسمی برگزار نکنند، مراسم ازدواج خودرا بـه تاخیر انداختند، اما «چینگ و چن‌چیاو» زن و شوهر جوان اهل شهر چینگداو تصمیم دیگری گرفتند.

 

این زن و شوهر جوان مراسم ازدواج خودرا براساس برنامه‌ریزی‌هاي‌ انجام شده، برگزار کردند و تنها تغییر صورت گرفته، لغو دعوت مهمانان بود.

 

ازدواج این زوج نقطه امیدی برای چینی ها خواهد بود

عروسی جالب این زوج چینی در بحران کرونا ویروس (عکس)

این داماد چینی بـه وبگاه محلی «گرینهوا» گفت:

«ما در دوران سختی بـه سر میبریم، بـه ویژه آنکه در حال مبارزه با ویروس قاتلی هستیم و همگان باید اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهند و از این رو ما تصمیم گرفتیم مهمانی دعوت نکرده و مراسمی برگزار نکنیم. با این حال جشن عروسی، تنها یک جشن اسـت و مهم‌تر از ان خوشبختی خود ماست.»

 

در مراسم عروسی داماد ماسک طبی بر صورت داشت و با یک خودروی تزئین شده بـه منزل عروس در شهر چینگداو رفت. او پس از آنکه شال قرمز را از روی صورت عروس برداشت، با یک ماسک طبی مواجه شد.

 

دراین عروسی کـه کمتر از ۵ دقیقه بـه طول انجامید، پدر عروس سخنرانی کوتاهی کرد و پس از ان عروس و داماد بـه احترام او خم شدند و مراسم پایان یافت.

 

ازدواج این زوج چینی در شرایط خاص

عروسی جالب این زوج چینی در بحران کرونا ویروس (عکس)

قبل از آنکه کرونا چین را بـه زانو درآورد، آقای چینگ سالنی بـه گنجایش ۵۰ میز و کاروانی متشکل از ۲۰ اتومبیل برای عروسی‌اش تدارک دیده بود.
عروس جوان چن‎‌چیاو نیز گفت: «همه ی چیز کنسل شد. تنها چند صد یوان خرج عروسی من شد. همه ی اینها مهم نیست، زیرا کـه مرد مناسب را یافته‌ام.»

 

این زوج چینی در مسیر بازگشت بـه خانه از ۳ نقطه نظارت گذر کرده و درجه حرارت بدن ان‌ها اندازه‌گیری شد. در طول مسیر نیز داوطلبان و نیرو‌هاي‌ امنیتی حاضر در نقاط کنترل، ازدواج ان‌ها را تبریک گفتند.

 

منبع: العربیه

جدیدترین مطالب سایت