کاهش وزن سریع چاق ترین پسر بچه جهان (عکس)

کاهش وزن سریع چاق ترین پسر بچه جهان (عکس)

کاهش وزن سریع چاق ترین پسر بچه جهان

کاهش وزن باور نکردنی چاق ترین پسر بچه جهان همه ی را حيرت زده کرد. او با وزنی نزدیک به 200 کیلو گرم توانست کاهش وزن سریع و بالایی را انجام دهد. رویای فوتبالیست شدن این پسر جوان اندونزیایی پس از آنکه ماهها قبل بیش از 70 کیلو گرم لاغر شده بود اینبار برایش کاهش 95 کیلوگرمی وزن وی را درپی داشت .

 

به گزارش تالاب دراین قسمت باز هم با کاهش وزن و لاغری خود خبرساز شد و حالا تصویر جدیدش که به هیچ عنوان شبیه عکسهای قبلی او ندارد چرا که بعد از کاهش 132 کیلوگرمی حالا وزن او حدود 64 کیلو گرم است ؛ رقمی غیر قابل باور در مقایسه با وزن قبلی اش.

 

یکی از هواداران تیم باشگاه فوتبال لیورپول، آریا پیرمانا که 196.859کیلو وزن داشت؛ توانایی اش در پیاده روی و فوتبال بازی کردن را جشن گرفت. این کودک 12 ساله عکسهایی را برای نشان دادن وزن سرسام آور خود در اینستاگرام به نمایش گذاشت که در آنجا مردم وی را به خاطر تصمیم فوق العاده اش تحسین کرده اند.

 

کاهش وزن سریع چاق ترین پسر بچه جهان (عکس)

جراحی چاق ترین پسر دنیا

 

به گزارش تالاب رسانه هاي‌ اندونزی توضیح دادند این پسربچه برای کاهش وزن از جراحی کمک گرفته است و او همچنین رژیم غذایی شدیدی را دنبال کرده و تمرینات سختی انجام داده است، هرروز سه مایل پیاده روی می‌کند و بدمینتون با دوستانش بازی میکند.

 

بعد از این که 95.2544 کیلو وزنن خودرا کاهش داد، با اشاره به تغییر قابل توجه خود گفت:” حالا خوشحالم، میتوانم راه بروم و بازی کنم.” خیلی چابک تر از قبل شده ام. فوتبال بازی کردن را هم دوست دارم و میتوانم 5 کیلومتر با دوستانم راه بروم و هرروز بعد از ظهر فوتبال با ان ها بازی کنم.”

 

چاق ترین پسر دنیا توضیح داد که می‌خواهد فوتبالیستی حرفه اي شود ودر ادامه گفت :” باشگاه فوتبال محبوب من لیورپول و بازیکن مورد علاقه من روبرتو است. می‌خواهم مانند او بازی کنم.”

کاهش وزن سریع چاق ترین پسر بچه جهان (عکس)

چاق ترین پسر بچه دنیا

 

او به طور طبیعی در خانه بدنیا آمد و 3.17515 وزن داشت، اما از 2 سالگی به طور غیر عادی چاق شد والدین آریا وی را به چندین دکتر درروستای خود برده بودند، اما در کمال تعجب، پزشکان چیزی غیر عادی در مورد افزایش وزن او نیافتند.

 

انها حتی وادار شدند از همسایگان و بستگان خود پول قرض بگیرند تا به کودک گرسنه خود غذا بدهند، چون حقوق ناچیز ماهیانه 100 پوند برای خرید غذا آریا کافی نبود.

 

در نه سالگی آریا به قدری بزرگ بود که نمی توانست در فعالیت هاي‌ کلاسی مثل راه رفتن شرکت کند و هیچ لباسی به اندازه او نبود، بنابر این وادار می شد روز خودرا با یک صندلی اسانی بگذراند و درون یک استخر کوچک بنشیند تا خودش را خنک کند.

 

اشتهای زیاد او پدر و مادرش را خیلی نگران میکرد .پسر کوچک می توانست به اندازه کافی برنج، ماهی ؛ گوشت گوساله، سوپ سبزیجات ،غذای سنتی دو بزرگ سال را برای یک روز بخورد.

 

پدر و مادر عاجز او آن قدر نگران بودند که به او رژیم غذایی بدون شکر دادند تا وی را از نفخ زیاد نظارت کنند. پس از جراحی در ماه آوریل سال گذشته، این جراحی به او کمک کرد تا در ابتدا وزن را از 184.159به 165.108در عرض سه هفته کاهش دهد و به خاطر توصیه و رژیم غذایی گیاهی و سبزی، آریا به طور پیوسته وزن کم کرده و هدفش رسیدن به وزن 63.5029است.

 

 

کاهش وزن سریع چاق ترین پسر بچه جهان (عکس)

ماجرای چاق شدن پسر 196 کیلوگرمی

 

پدر و مادرش گفتند:” ما غذایی راکه پزشکان توصیه کرده اند به او داده ایم و ما به او غذاهایی که منع شده را نمیدهیم. او مجاز نیست شیرینی و نوشیدنی هاي‌ شیرین بخورد. او به شدت از خوردن شکر منع شده است.

 

” آریا اکنون بسیار فعال است و با دوستانش بازی میکند. او حتی با دوستانش پیاده روی می‌رود. عادات خواب او نیز التیام یافته است. پیش از این از تنگی نفس و مشکلات خواب شکایت میکرد، اما اکنون خوب است.”آریا همچنین یاد گرفته است که موتورسیکلت براند با این حال، او فقط گاهی از ان استفاده می‌کند چون خیلی جوان است که رانندگی کند.

 

توضیح داد:” آریا اکنون می‌تواند سوار بر یک موتورسیکلت شود. او در حال آماده سازی برای دبیرستان است، اما مدرسه او بسیار دور از خانه است – و حمل و نقل عمومی وجود ندارد، بنابر این او با موتورسیکلت به مدرسه خواهد رفت.

 

امیدواریم چاق ترین پسر بچه دنیا هر چه زود تر به زندگی عادی برگردد.

جدیدترین مطالب سایت