بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

مجموعه : عاشقانه
بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز نحوه معاشقه ودر نهایت تسخیر قلب هر یک از نشانه هاي‌ نجومی آورده شده اسـت.

 

راه شماره 1 برای جذب هر علامت زودیاک

چیزهای زیادی وجوددارد کـه باعث ایجاد یک تأثیر اولیه عالی می شود. برای برخی افراد، قرار دادن خود در زندگی و عشق یک نسیم اسـت. با این حال، دیگران برای روشن کردن جذابیت دشوارتر هستند. هنر جذب مردم مهارتی اسـت کـه همه ی برای پیشرفت در زندگی باید یاد بگیرند، اما دانستن حرف درست همیشه آسان نیست.

 

و زمانی کـه در تلاش برای ایجاد یک رابطه عاشقانه هستید، این حتی سخت تر می شود. برای کمک بـه این موضوع، راهنمای جذب هر علامت زودیاک را بر اساس علاقه، ناپسندی و زبان عشقشان آماده کرده ایم. در ادامه بخوانید تا دریابید کـه چگونه توجه هر علامت را بـه خود جلب کنید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه احساس عشق و عاشقی از بین می رود ؟

 

فروردین

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان           

قوچ ها بسیار رقابتی هستند و دوست دارند عاشقانه در زمین بازی کنند. با درنظر گرفتن این موضوع، بهترین راه برای جذب یک نفر این اسـت کـه برای بـه دست آوردن سخت بازی کند. این نه تنها علاقه آن ها را برمی انگیزد، بلکه بـه نیاز انها برای دستیابی نیز کمک می‌کند.

 

قرار دادن خود بـه عنوان جایزه نهایی دست نیافتنی باعث می شود آن ها سرمایه گذاری کنند، اما مطمئن شوید کـه بـه آن ها فرصت میدهید تا در نهایت شـما را بگیرند. اگر برج حمل احساس کند شـما خیلی از لیگ خود دور شده اید، مایوس می‌شوند و بـه یک فتح جدید می‌روند.

 

اردیبهشت

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

برای جذب یک برج ثور، فقط باید بـه نیازهای انها توجه کنید و بـه آن ها نشان دهید کـه بـه آن ها فکر می کنید. بـه عنوان علامتی کـه توسط زهره عاشقانه و شهوانی اداره می شود، این علامت زمینی سرسخت یک جنبه نرم مخفی دارد.

 

وقتی یک برج ثور میبیند کـه شـما چقدر متفکر هستید، دیوارهای معمولی بلند انها پایین می آید. وقتی صحبت از جلب اعتماد یک ثور بـه میان می آید، صحبت ارزان اسـت. اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند، و زمانی کـه شروع بـه جبران محبت شـما کنند، متوجه خواهید شد کـه آن ها را بـه دست آورده اید.

 

خرداد

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

اجتماعی و جذاب، جوزاها بـه دلیل تمایلشان بـه توانایی کار کردن در اتاق مشهور اسـت. جوزاها تحت فرمان عطارد، سیاره اي کـه ارتباطات را تحت تاثیر قرار می‌دهند، راهی با کلمات خود دارند. در روابط، آن ها عاشق پرش از صحبت هاي‌ کوچک و غواصی مستقیم در مورد بزرگترین اسرار زندگی هستند.

 

بهترین راه برای جذب یک جوزا این اسـت کـه بـه جنبه فکری انها توجه کنید. نظرات خود انها در مورد جهان برای انها و هویت آن ها اهمیت زیادی دارد، بنابر این آن ها اغلب جذب شریکی می‌شوند کـه بـه همان اندازه کـه انها بـه صحبت کردن نظر خود اهمیت میدهد.

 

تیر

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

سرطان بـه شیرینی و حساس بودن در تمام جنبه هاي‌ زندگی مشهور اسـت. در روابط، آن ها با شریکی کـه از عمیق شدن احساسات خود نمیترسد، پیشرفت می کنند. برای جذب یک سرطان، مطمئن شوید کـه با آن ها صادق هستید.

 

انها کاملاً عاشق گفتگوی واقعی و آسیب پذیر هستند و این بـه انها نشان می‌دهد کـه شـما قابل معرض هستید. با گشاده رویی با احساسات خود نسبت بـه یک سرطان، نشان خواهید داد کـه میتوان با قلب انها بـه شـما اعتماد کرد و این ویژگی برای آن ها بـه سادگی غیر قابل مقاومت اسـت.

 

مرداد

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

لئو بـه دلیل این کـه دزد نورافکن زودیاک اسـت شناخته می شود، اما آن ها بسیار بیشتر از انچه کـه بـه نظر می‌رسد وجوددارد. این علامت آتش پرشور نیز یکی از وفادارترین و محافظ ترین دسته اسـت. اگر اجازه دهید درخشندگی طبیعی شـما ظاهر شود، یک لئو فوراً جذب شـما می شود.

 

این بـه انها ثابت می‌کند کـه شـما اعتماد بـه نفس دارید و این نخستین چیزی اسـت کـه در اتاقی پر از مردم توجه آن ها را جلب می‌کند. وقتی نوبت بـه پیروزی واقعی انها می‌رسد، لئو همیشه دوست دارد مورد تحسین قرار گیرد.

 

بنابر این، اگر در وسط یک مکالمه – یا در مقابل گروهی از مردم، بـه طور تصادفی یک تعریف «یا دو نفر» بـه صورت مخفیانه انجام دهید، مطمئناً منیت آن ها را نوازش خواهید کرد و بـه شخص مورد علاقه جدید آن ها تبدیل خواهید شد.

 

شهریور

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

اگر چه ممکن اسـت در ابتدا خجالتی بـه نظر برسند، باکره ها در رابطه با قرار ملاقات بسیار خاص و متفکر هستند. این علامت زمینی شهوانی دوست ندارد مصالحه کند، احتمالاً بـه این دلیل کـه خودرا حتی از استانداردهای بالاتری نسبت بـه دیگران نگه می دارند.

 

اگر بـه دنبال جذب یک باکره هستید، باید بـه آن ها توجه کنید. این علامت عملی قلب یک رویاپرداز دارد و اگر از انها سؤالات متفکرانه و مفصلی در مورد آرزوها و علایقشان بپرسید متوجه شـما خواهد شد. تلاش برای یادگیری واقعی انها بـه باکره نشان می‌دهد کـه شـما برای مدت طولانی در ان هستید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه عشق واقعی را تجربه کنیم ؟

 

مهر

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

سرگرم کننده، معاشقه و افسانه اي – ترازو عاشق زندگی خوب اسـت. این علامت هوای جذاب بـه عشق خود بـه خودانگیختگی شهرت دارد. و با زهره، سیاره عاشقانه و جذابیت، بـه عنوان حاکم سیاره اي خود، ترازوها بهتر از هرکسی میدانند چگونه در زمین بازی کنند.

 

وقتی صحبت از عشق بـه میان می آید، مهم ترین چیز برای یک ترازو لذت بردن و زندگی در لحظه اسـت. برای جذب انها باید بـه آن ها نشان دهید کـه چقدر آسان و منعطف هستید. اگر ببینند کـه وقتی برنامه‌ها دریک لحظه تغییر میکنند، با جریان حرکت میکنید، از نگرش آرام شـما الهام میگیرند.

 

ترازوها می‌دانند کـه افرادی کـه خودجوش و سرگرم کننده هستند، نیاز انها بـه مخلوط کردن همه ی چیز را جلب می کنند. تغییر برنامه هاي‌ خود باهم بـه انها نشان میدهد کـه برای هر چیزی مایوس هستید.

 

آبان

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

عقرب ها بـه عنوان بازیکن شناخته می‌شوند و دوست دارند از هاله مرموز خود بـه نفع خود استفاده کنند. واقعاً سخت اسـت کـه بدانیم عقرب چه چیزی را برنده خواهد کرد زیرا آن ها دوست دارند احساسات خودرا نزدیک سینه خود نگه دارند.

 

با این حال، زمانی کـه آن ها تصمیم بگیرند کـه نامزد کرده اند، عقرب شـما را مجبور می‌کند کـه احساسات خودرا نسبت بـه آن ها ثابت کنید. اگر عقرب بـه شـما گفت کـه بـه شـما علاقه مند اسـت، با قلب او بازی نکنید.

 

بـه خاطر سپردن مکالماتی کـه همراه با آرزوهای انها بـه اشتراک میگذارید، بـه عقربی کـه می خواهید بـه او محاکمه کنید نشان می‌دهد کـه در مورد انها جدی هستید. و هنگامی کـه اعتماد انها را جلب کردید، انها عمیقاً عاشقانه می‌شوند.

 

آذر

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

هیچ چیز متعارفی در مورد نحوه برخورد قوس بـه زندگی وجود ندارد. آن ها کـه بـه دلیل نیاز بـه آزادی و عشق بـه ماجراجویی شناخته می‌شوند، از ان دسته اي نیستند کـه دریک رابطه سنتی ساکن شوند. انها بـه دنبال کسی هستند کـه بـه عنوان خلبان انها در ماجراجویی زندگی وارد شود.

 

برای جذب یک قوس، باید علایق خودرا با انها در بین بگذارید. با آن ها در مورد رویاهای خود و همه ی چیزهایی کـه می خواهید در زندگی بـه دست آورید صحبت کنید. بـه آن ها در مورد سرگرمی هاي‌ خود و انچه امیدوارید یاد بگیرید بگویید.

 

ان‌ها بلافاصله با جاه‌طلبی شـما سر و صدا میکنند و می خواهند بخشی از زندگی‌اي باشند کـه برای خود می‌سازید. و اگر بتوانید همان حمایت از اهدافشان را بـه انها نشان دهید، انها نمیتوانند در مقابل شـما مقاومت کنند.

 

دی

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

وقتی صحبت از روابط بـه میان می آید، برج جدی دوست ندارند در اطراف خود بـه هم بریزند. این علامت مسئول و سرراست دوست دارد بـه روابط مانند یک توافق تجاری نزدیک شود. برخی ممکن اسـت فکر کنند کـه این غیرعاشقانه اسـت، اما برای یک برج جدی، مهم اسـت کـه قبل از این کـه اجازه دهند همه ی چیز جدی شود، بفهمند شخصی کـه میخواهند با او قرار بگذارند، پتانسیل طولانی‌مدت دارد.

 

اگر میخواهید یکی را جذب کنید، حتما در مورد ارزش‌هایتان با او صادق باشید. انتظارات خودرا از رابطه زودهنگام بـه اشتراک بگذارید ودر مورد آنچه برای شاد بودن دریک رابطه لازم اسـت، آگاه باشید. برج جدی بـه صراحت و صداقت شـما احترام میگذارد و این امر تصمیم گیری در مورد مناسب بودن یا نبودن شـما را برای انها آسان تر میکند.

 

بهمن

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

دلو کـه منحصر بـه فرد و غیر قابل پیشبینی اسـت، نشانه دیگری اسـت کـه رویکردی نامتعارف برای قرار و ازدواج دارد. این علامت هوای جذاب دارای گروه زیادی از دوستان اسـت کـه تعداد زیادی از انها از طبقات بسیار متفاوتی هستند. از آنجایی کـه دوستان دلو برای خوشبختی آن ها بسیار مهم هستند، غیرمعمول نیست کـه هر رابطه مهم آن ها بـه عنوان یک دوستی آغاز شود.

 

برای جذب یک دلو، صمیمی و گشاده روی باشید. ان‌ها دوست دارند کـه افراد جنبه‌هاي‌ پنهان شخصیت خودرا نشان دهند و همین ویژگی‌هاي‌ کوچک اسـت کـه باعث میشود یک دلو عاشق شـما شود. مهم ترین چیز برای یک دلو در هر رابطه اي این اسـت کـه احساس کند از همراهی آن ها قدردانی می کنید، بنابر این با ایجاد یک دوستی شروع کنید و ببینید رابطه شـما، شـما را بـه کجا میبرد.

 

اسفند

بهترین راه برای جذب طرف مقابل بر اساس ماه تولدتان

آخرین اما نه کم اهمیت، ماهی شیرین و حساس اسـت. بـه عنوان یک نشانه آب، ماهی ها برای همیشه بـه دنبال یک عاشقانه افسانه اي هستند – با شریک انتخابی خود در نقش شاهزاده «یا شاهزاده خانم» جذاب! ماهی ها قلب خودرا روی آستین می‌پوشند، بنابر این تمایل دارند بـه سرعت عاشق شوند.

 

بـه همین دلیل، ماهی ها در روابط با سایر نشانه هاي‌ حساس عاطفی رشد می کنند. برای جذب یکی، سعی کنید جنبه هنری وی را با موسیقی، هنر یا رسانه خلاق دیگر جذب کنید.

 

ممکن اسـت دریک شعر عاشقانه احساس احمقانه‌اي داشته باشید، اما شریک ماهی شـما هیچ چیز دیگری را دوست نخواهد داشت! یک ماهی فقط می‌خواهد بداند کـه شـما بـه آن ها فکر می کنید و آن ها را در سطح عمیق تری قرار میدهید.

 

بیشتر بخوانید: 10 نشانه عشق و علاقه واقعی

 

در پایان

عاشق شدن یک تجربه گیج کننده اسـت، میتواند طیف وسیعی از احساسات را از سردرگمی گرفته تا نابهنجاری یا حتی سرگردانی را در برگیرد. وقتی صحبت از عشق بـه میان می آید، جهان همیشه برای راهنمایی – یا امید بـه ستاره‌ها متوسل شده اسـت و عاشقان امروزی بـه همان اندازه احتمالاً طالع بینی خودرا برای بینش در مورد انچه در آینده برای آن ها درنظر گرفته اسـت بررسی می کنند.

جدیدترین مطالب سایت