بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

مجموعه : بازی های محلی
بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

بـه گفته یک ستاره شناس، این بازی رومیزی اسـت که شـما بـه احتمال زیاد عاشق آن هستید «و برنده می شوید!». دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بازی هایي که بر اساس ماه تولدتان باید بازی کنید را منتشر کرده ایم.

 

بازی تخته ای که باید بر اساس علامت ماه تولد خود انجام دهید

باور کنید یا نه، بازی های‌ رومیزی فقط برای بچه ها نیستند. از پازل های‌ خم کننده تا فعالیت های‌ فوق استراتژیک، یک بازی رومیزی برای هر نوع بزرگسالی وجوددارد که می تواند ازآن لذت ببرد. بـه دنبال اضافه کردن کمی سرگرمی رقابتی بـه مهمانی شام بعدی خود هستید؟ یا شاید شـما فقط می خواهید چیزی برای بازی دریک شب آرام در خانه با خانواده؟

 

در هر صورت، خودرا برای موفقیت با یک بازی هماهنگ با طالع بینی خود آماده کنید. در ادامه بخوانید تا در مورد این که کدام بازی رومیزی برای علامت زودیاک شـما مناسب اسـت بشنوید. فقط سعی کنید وقتی برنده می شوید زیاد مغرور نباشید.

 

بیشتر بخوانید: 30 نمونه از بهترین بازی های رایگان برای گوشی آیفون 

 

فروردین: ریسک

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

قاطعیت و دلير، فروردین عاشق ریسک کردن اسـت. چه بعد ازآن ترفیع در محل کار یا دنبال شریک رویاهایتان، شـما برای برنده شدن بازی می‌کنید. و با تأثیر مریخ بر انرژی شـما، شـما بـه دنبال یک بازی رومیزی هستید که در آن بتوانید غرایز و عقل خودرا منعطف کنید. “یک جنگجو ذاتاً بازی Risk را برای فروردین که میتواند فرمانده کل قوا را از آسایش خانه خود بازی کند، ایده‌آل میکند.”

 

اردیبهشت: کاتان

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

تو یک عاشق هستی نه یک جنگنده. بر خلاف علائم دیگر که بـه نظر میرسد دائماً با یک دیگر رقابت می کنند، شـما ترجیح می‌دهید مسیر آهسته را انتخاب کنید و روی اهداف خود تمرکز کنید. اما این بدان معنا نیست که شـما هر چند وقت یک‌بار از کمی رقابت دوستانه لذت نمی‌برید. 

 

«اردیبهشت لذت‌گرا مشتاق لذت‌های‌ زمینی اسـت، بـه همین دلیل اسـت که [کاتان] با اشتهای آن ها برای تسخیر زندگی صحبت می کند». این نیاز بـه استراتژی، ایجاد اتحاد و تخصیص منابع دارد که برای گردهمایی بازی های‌ رومیزی بعدی شـما عالی اسـت.

 

خرداد: دستمالی

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

با تیز هوش و زبان نقره ای، ذهن شـما همیشه یک میلیون مایل در دقیقه در حال حرکت اسـت، خرداد. بـه عنوان علامتی که توسط عطارد کنجکاو و پرحرف اداره میشود، نمیتوانید خودرا در وسط هر مکالمه ای پیدا نکنید.

 

برای شـما، مهمانی ها در مورد رفت و آمد هستند، اما هرگز فرصت نشان دادن باهوش بودن خودرا از دست نخواهید داد، و این همان چیزی اسـت که دستمالی را بسیار مناسب می کند. “خردادها در کلمات خود قدرت پیدا می کنند، بـه همین دلیل اسـت که این بازی راهی عالی برای آن ها برای بیان خود خواهد بود.”

 

تیر: اسم رمز

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

برخی افراد ممکن اسـت تصور کنند که شـما آن قدر شیرین هستید که نمی‌توانید در شب بازی آرنج پرتاب کنید، اما اشتباه می کنند! درکنار این که یکی از همدل‌ترین نشانه‌های‌ زودیاک هستید، یک رشته رقابتی نیز دارید که دوست دارید هرازگاهی خودرا نشان دهید.

 

و بـه عنوان علامتی که توسط ماه بصری اداره میشود، در درک استراتژی ها و احساسات دیگران در موقعیتی بسیار خوب هستید، که مطمئناً در بازی هایي مانند Codenames بـه شـما برتری می دهد. تیرها حافظه بسیار خوبی دارند ودر ارائه نکات عالی هستند، بنابر این میتوانند در انجام این بازی با دوستان و خانواده عالی باشند.

 

مرداد: حدس و گمان

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

بر کسی پوشیده نیست که شـما تیپ نمایشی هستید، مرداد، اما چه کسی می‌گوید که این چیز بدی اسـت؟ شـما انرژی ای در مورد خود دارید که افراد را بـه خود جلب می کند و توجه انها را حفظ می کند.

 

اگر میخواهید دفعه بعد که شـما و خدمه‌تان دور هم جمع می شوید، اجرا داشته باشید، مطمئناً یک بازی بداخلاقی مانند Guesstures همه ی را سرحال نگه می‌دارد. “مرداد نمایشی ترین علامت زودیاک هستند. انها با اجرای کلمات و رقابت با دیگران زمان بسیار خوبی خواهند داشت.” شـما مطمئناً زندگی مهمانی خواهید بود!

 

شهریور: سرنخ

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

شـما فردی باهوش هستید که بیشتر مشاهده میکنید تا صحبت کردن. مانند خرداد، عطارد ارتباطی بر شـما حکومت می کند، اما تمایل دارید بـه جای این که یک پروانه اجتماعی باشید، بـه جنبه های‌ تحقیقی مسائل متمایل شوید.

 

و از آنجایی که قدرت رصد شـما بسیار خوب اسـت، اغلب در زیر رادار پرواز میکنید و وقتی بـه اوج می‌رسید همه ی را غافلگیر می‌کنید. یک بازی کلاسیک مانند Clue از مهارت های‌ رمزگشایی شـما بـه خوبی استفاده می کند. شهریور مشکل‌گشای زودیاک هستند. بنابر این، انها دوست دارند دراین بازی منطق را هنگام افشای و حل جنایات بـه کار ببرند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی

 

مهر: بازی زندگی

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

تحت حاکمیت ونوس رمانتیک و مجلل، شـما بـه زیبایی و حال و هوای یک اجتماع اجتماعی بـه اندازه لیست مهمانان ارزش قائل هستید. و اگر چه ممکن اسـت برای ناظر بیرونی ساده و مناسب بـه نظر بیایید، اما دوست دارید که طرف احمق خودرا در اطراف دوستان نزدیک خود بگذارید.

 

بنابر این، چرا آنرا برای یک بازی سرگرم کننده و رنگارنگ زندگی بـه دوران کودکی خود برنگردانید؟  “این راز نیست که مهر ها چیزهای خوب زندگی را دوست دارند. این بازی رومیزی می تواند بـه انها کمک کند تا همه ی چیز شیرین و خوشمزه را تجربه کنند.”

 

آبان: شطرنج

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

تو مهره سختی هستی، آبان. اگر چه شـما در ظاهر بسیار باحال و جذاب هستید، اما شخصیت شـما بیشتر از چیزی اسـت که اجازه میدهید. طبیعت علامت آب شـما باعث می‌شود که در تشخیص انگیزه ها و مقاصد واقعی افراد بسیار ماهر باشید.

 

و بـه عنوان فردی که دوست دارد برای بلندمدت برنامه ریزی کند، همیشه در هر جنبه ای از زندگی بـه پنج قدم جلوتر نگاه میکنید، که شطرنج را برای شـما مناسب می کند. آبان ها در برنامه‌ها و بحث‌هایشان استراتژیک هستند، بـه همین دلیل اسـت که در بازی شطرنج بهترین خواهند بود.

 

آذر: تعقیب بی اهمیت

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

ممکن اسـت مردم شـما را بـه عنوان یک ماجراجوی بی خیال زودیاک بنویسند، اما مغز شـما بزرگ تر ازآن چیزی اسـت که اعتبار دارید. شاید این سفر های دنیوی شـما یا گروه های‌ دوستان متنوع شـما باشد، اما شـما همیشه بـه دنبال دانش جدید هستید و بـه دنبال گسترش افق های‌ خود هستید.

 

با اجرای یک بازی مسابقه ای مانند Trivial Pursuit، بـه اتاق اجازه دهید بداند که شـما بخش های‌ مساوی مغز و ضخیم هستید. «بـه‌عنوان دانشمند زودیاک، این بازی بـه آذر این شانس را میدهد تا ثابت کند که نابغه و شلوار باهوش اسـت».

 

دی: انحصار

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

شـما از نوع باهوش و عملی هستید که دوست دارید ذهن خودرا روی پول خود نگه دارید. مطمئناً؛ شـما دوست دارید هرازگاهی آرام باشید و رها شوید، اما چیزی که واقعاً شـما را بـه راه انداختن این اسـت که نشان دهید چقدر استراتژیک هستید.

 

و احتمال این که چقدر برای موفقیت انگیزه دارید، وجوددارد، دوستانتان هم مثل شـما رقابتی هستند. بنابر این، آزمون نهایی مدیریت پول و مهارت رابا یک بازی خوب قدیمی مونوپولی انجام دهید. تجارت 24/7 بـه این معنی اسـت که دی می تواند دارایی‌ها را مدیریت کند و هنگام انجام این بازی رومیزی پول دریافت کند.

 

بهمن: تابو

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

تو کمی شورشی هستی، بهمن، اما از قبل این را می‌دانستی. در حالیکه بقیه از رهبر پیروی می کنند، شـما بـه دنبال راهی برای تغییر اوضاع هستید. مهم نیست که چه عقیده یا قراردادی می‌گوید که باید انجام دهید، شـما کارها را بـه روش خود انجام خواهید داد.

 

و بـه‌عنوان کسیکه از گفتن انچه که دیگران فکر میکنند نمی ترسد، بازی مانند تابو برای شـما عالی اسـت. بهمن دوست دارد از مسیر شکست خورده منحرف شود و احساسات «تابو» را بگوید، دلیلی بیشتر برای شرکت دراین بازی اسـت.

 

اسفند: پیکشنری

بازی بر اساس ماه تولد که باید بازی کنید + بازی تخته ای

بـه‌عنوان هنرمند زودیاک، زمانی خوشحال میشوید که بتوانید جنبه خلاقانه خودرا بیان کنید. شـما خیلی نگران برنده شدن نیستید. شـما بیشتر علاقه مند بـه تفریح و خاطره سازی با افراد مورد علاقه خود هستید. برای بازی بعدی خود، قلم و کاغذ را بیرون بیاورید تا دور پر جنب و جوشی از Pictionary داشته باشید. 

 

“این بازی برای اسفند رویایی و بزرگ فکر عالی اسـت. بـه آن ها اجازه می دهد تا طبیعت هنری و غریب خودرا در آغوش بگیرند.”

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی‌ های موبایل 

 

در پایان

آرامش و پیوند خانوادگی نیز مهم اسـت. بیرون رفتن بـه سینما یا مرکز خرید در حال حاضر گزینه‌ای نیست، اما می توانید بـه راحتی آن گردش‌ها رابا بازی‌های‌ خانوادگی جایگزین کنید که بـه راحتی می‌توانید در حالی که در خانه گیر کرده‌اید، بازی کنید.

جدیدترین مطالب سایت