فال روزانه شنبه 21 بهمن ماه 96

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه شنبه 21 بهمن ماه 96

فال روزانه شنبه 21 بهمن ماه 96

فال روز , فال روز متولدین تمامی ماه ها, طالع بینی و روز تولد

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: امروز گرفتگی کامل ماه در پنجمین خانه از “احساسات عاشقانه” شما اتفاق افتاده است. اگر شما دارید تحت تاثیر عشق پیش میروید باید محتاط و هوشیار باشید زیرا می بینید دیگران به دقت شما را زیر نظر دارند. اکنون معنویت بخشیدن به احساسات تان بسیار اهمیت دارد ‌برای این که بهتر بتوانید دیگران را ببخشید و به آن ها بگویید که دقیقا چه فکری میکنید. باوجود این بجای این که احساسات تان را زیر ایده‌ها و افکار فیلسوفانه پنهان کنید بهتر است واقعیت را بیان کنید که اینکار بهتر و دارای ثبات بیشتری است.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین ارديبهشت: گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی شما میتواند بعنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما رابه بنیان خانواده جلب کند. گرچه سفر و حرکت همین حالا در نشان شما دیده نمی شود در عوض ‌شما میتوانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌هاي بیگانه چیزی بیاموزید یا این که مایل باشید که تاریخ نياکان و نیاکان خودرا بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آن ها فقط شما را از راه اصلی که درنظر دارید باز می‌دارند.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: گرفتگی ماه امروز سومین خانه از “محیط” شما را فعال می‌سازد و ایجاد تغییراتی در زندگی تکراری و روزمره شما را نشان میدهد. شاید شما مایل باشید که به همه ی نشان دهید که چقدر سرتان شلوغ است؛ اما قبل از این که اینکار را بکنید اول سعی کنید انگیزه خودرا از این حرکت برای خودتان تعریف کنید. نیازی به شکایت و غرولند کردن نیست شما با اینکار از دیگران کمک و حمایتی دریافت نمیکنید مگر این که برای تعهداتی که قبلا قول آنرا داده بودید فکری بکنید. اعمال و کردار هر انسانی بلندتر از حرف‌هایش صحبت می کنند.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تير: يك تغيير ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. گرفتگی ماه امروز دومین خانه از “پول” شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد و آنرا فعال می کند. بنابر این ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر میگذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از اين تجسم دور کنید میتوانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آن ها نیز بدردتان خواهند خورد.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: گرفتگی ماه مقتدر در نشان شما میتواند در نشان شما گسترده شود و بر “روابط” شما تاکید کند که موقتا زندگی شما رابه حالت معکوس در می‌آورد. شما میدانید که اکنون از زندگی چه می خواهید و اگر هر شخصی سهوا بر سر راه شما بایستد ممكن است ناگهان و بطور غیر ارادی به او اهانت کنید بدون این که حتی بفهمید اینکار را کرده اید. به یاد داشته باشید که وادار نیستید هر چیز کوچکی راکه احساس می کنید بیان کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

فال روز متولدین شهريور: برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغيير قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. گرچه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه‌ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در نخستین خانه از “اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است اینروزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می دهد که ممکن است بعد ها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آنرا ببینند.

 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

فال روز متولدین مهر: ايجاد یک وجهه اجتماعی امروز میتواند یک نبرد تمام عیار باشد با اين حال گرفتگی كامل ماه در یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان میدهد که شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحريک امواج مثبت نخواهد بود. هيچ کدام از اینها باعث نمی شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. درضمن تا زمانیکه کسی ازشما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: گرفتگی ماه در دهمین خانه از “وضعیت عمومی” شما قرار گرفته است و شهرت کوتاه مدتی برای شما به ارمغان خواهند آورد. ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممكن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر این که فردا شما ذهنیت خودرا بازهم تغییر خواهید داد.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: برنامه‌هایي که برای یک سفر در آینده نزدیک داشتید در حال تحقق یافتن است و شما وادار میشوید که برای آن برنامه ریزی کنید. یا شاید هم ناگهانی تصمیم بگیرید که به مدرسه برگردید تا دریک رشته کاملا جدید شروع به تحصیل کنید. به افکاری که باعث میشوند تا شما این ریسک رانپذیرید توجهی نکنید. با این گرفتگی ماه که در نهمین خانه از “مکان‌هاي بسیار دور” شما قرار دارد بر اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید و ذهنیت خودرا تغییر ندهید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: امروز ممکن است برای تصمیم گیری در مسائل مالی دچار شک و تردید باشید و دوست ندارید که از کسی تقاضای کمککنید. نگران نباشید؛ دیگران نمی توانند موقعیت شما را از چنگ تان درآورند و هنوز با شما بعنوان کسیکه چیزی را گم کرده است رفتار میکنند. در دام کسی نیفتید و اجازه ندهید شخص دیگری پول شما را اداره کند. بهترین کار این است که خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: گرفتگی کامل ماه امروز درست برخلاف خورشید در نشان شماست و بشما یادآوری می کند که بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه همین حالا روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی بشما دست میدهد ولی در عین حال فکر می کنید که انتظارات انها كاملا غير واقعی است. دقیق گوش دادن به این که آن ها دقیقا چه می خواهند ایده بسیار خوبی بنظر می رسد؛ اما به معنی این نیست که شما بایدهجوم ببرید و هر کاری که از دست تان بر آمد را برای دیگران انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روز متولدین اسفند: بجای این که از کاری که باید همین همین حالا انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آنرا بعنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق میشوید که بهره وری خودرا بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبه‌رو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان میشوند اجتناب کنید. به خاطر اينكه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت میتواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

 

جدیدترین مطالب سایت