فال روز پنجشنبه 12 بهمن ماه 96 (فال روز)

مجموعه : فال روزانه
فال روز پنجشنبه 12 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه پنجشنبه 12 بهمن ماه 96

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردين : اگر اخيراً مسايل مالي خودرا ناديده گرفته ايد، ممكن است امروز وادار شويد كه با اين مسئله از نزديك روبه‌رو شويد. شما از احساس فشار كردن در زمان های كه اوقات خوشي داريد خوشتان نمي آيد و از اين كه بعد از ايام كريسمس واصراف در خرج پول مجبوريد كمربندتان را سفت كنيد شاد نمي شويد. معهذا، شما هم انرژي و هم اراده كنترل مخارج خودرا داريد دراين زمان. ممكن است يك سردي بين شما و كسي كه توجه زيادي براي او داريد بوجود بيايد ولي موقتي خواهد بود.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین ارديبهشت : در مورد یک رابطه ظاهرا‌ خودتان را بی تفاوت نشان می‌دهید اما در درونتان فوق العاده به آن اهمیت میدهید. سیارات بشما اجازه می‌دهند تا نظراتتان را بیان کنید . بنابر این از انرِژی تان استفاده کنید تا قبل از این‌که دیر شود احساستتان را بیان کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد : احساس شادابي خاص داريد. بايد به سختي كار كنيد اما با لبخندي بر لبانتان و با علم به اين كه مي دانيد كار درستي انجام مي دهيد و پاداش های زيادي در انتظارتان است. روحيه بالاي شما براي جنس مخالف جذاب است. بنابراين خودتان را پنهان نكنيد اجازه دهيد ما هم شما را ببينيم. از بودن با افرادي لذت خواهيد برد.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تير : اکنون زندگی به وضع عادی برگشته است و تمایل دارید کمی استراحت کنید.بهتر است یکی از دوستان راکه مدتی وی را ندیده اید ملاقات کنید.اما مراقب باشید که افراط نکنید وگرنه باید آنرا جبران کنید

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد : حالت كسل كننده ديروز از بين رفته و شما رابا انرژي و اشتياق فراوان، براي به حركت در آوردن اشياء رها كرده است. جناب شير، شما يك نظم دهنده ذاتي هستيدو امروز، روز خوبي است كه آنرا اثبات كنيد، شما توان آنرا داريد كه بهترين راه های ممكن رابه مردم نشان دهيد، بدون اين كه كسي را ناراحت كنيد و يا خيلي رئيس مآبانه بنظر برسيد. هم چنين امروز روز خوبي است كه براي شغلتان برنامه ريزي كنيد.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روز متولدین شهريور: امروز دوست دارید خوش بگذرانید.دراین زمان تمام افکار در مورد کار و پیشرفت از بین میرود و دوست دارید تا جاییکه امکان دارد لذت ببرید.چرا که نه؟به فکر تعطیلات و مسافرت باشید.

 

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روز متولدین مهر: امروز شما دارای ذهنی آرام تر هستید که آماده است مسائل را حالت صاح و آرامش بیشتری پذیرا شود.نگاهی به اطراف خانه بندازید و ببینید که آیا به اصلاحاتی کوچک نیاز دارد یا خیر.اگر بله،احتیاجی نیست که نگران هزینه های ماه ژانویه باشید و می‌توانید با گرفتن وام کارهای تان رابه انجام برسانید, بسیار عالی خواهد بود در خرید این موارد از کسی تقاضا کنید که همراه شما بیاید و شما را یاری دهد.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان : امروز به صدای درونتان گوش کنید و اجازه دهید نیروی فوق العاده آبانی شما را هدایت کند.موضوعی راکه تا کنون به آن بی اهمیت بوده اید،مورد بررسی قرار میدهید.قبل از این‌که تصمیم مهمی بگیرید با یک دوست مورد اعتماد صحبت کنید،زیرا کمک های آنان مفید می باشد.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر : ديگران شايد در رفتارشان نشان ندهند كه به نفع شما عمل مي كنند اما در پشت صحنه به نفع شما قدم بر مي دارند. به خاطر داشته باشيد كه آنها از شما حمايت مي كنند. به زودي از كمك های انها تشكر مي كنيد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دي: ممكن است هنوز همسرتان كمي بدخلق باشد احتمالاً امروز شما با دوستانتان بهتر كنار مي آئيد. در هرحال اين كار درستي نيست كه بخواهيدناراحتي هايتان رابا پناه بردن به وسايل احمقانه برطرف كنيد، چون ممكن است به ضررتان باشد.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: امروز در حال و هوای برنامه ریزی هستید و چه روزی بهتر از امروز که برای سال جاری برنامه ریزی کنید ؟ پیشرفتهای جدید نشانه های ترقی رابه شما میدهند که بطرف جلو حرکت کنید و با تغییرات وسیعی که در آینده رخ می‌دهد و از حوداثی که ستارگان برای شما پیشبینی می‌کنند هیجان زده می‌شوید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روز متولدین اسفند: در هنگامیکه بیرون هستید در خیال واهی «‌خواب روزانه»‌ به سر میبرید . اگر مواظب نباشید میتوانید تصادف زننده اي رابه وجود بیاورد. سعی کنید هوشیار باشید زیرا خیلی از افراد دیگر با رهبرانشان آن جا در ابرها هستند . دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است .

 

جدیدترین مطالب سایت