آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

مجموعه : عجیب ترین ها
آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

شعبده بازی نام بازی که شخص کاری میکند تا به مغز شما ختور نکند در ادامه با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ سایت تالاب را دنبال کنید.

 

شعبده بازی های دیدنی که وقتی انجام داده شده اند هیچ کسی باور نکرده است و درجا خشکش زده! از این دست شعبده بازی ها را برای شما تعریف خواهیم کرد. بشر همواره در طول تاریخ سعی داشته هنر جادوگری و شعبده بازی را فرا گیرد. ترفندهای جالب و باور نکردنی که در شعبده بازی ها مشاهده می کنیم، هر کسی را به حیرت وا می دارند. غیب کردن یک خودکار و یا ظاهر کردن خرگوش در کلاه، تنها بخش کوچکی از ترفند های شعبده بازی هستند.

 

افرادی وجود دارند که با به خطر انداختن جان خود، کارهایی انجام می دهند که هیچ کس حاضر به تجربه آن ها نیست. بهترین مثال در این زمینه، شعبده بازی های دیوید کاپرفیلد سرشناس است.ما در این مقاله قصد داریم ۱۰ نمونه از بهترین و باور نکردنی ترین شعبده بازی هایی که تا به حال نمایش داده شده را به شما نشان دهیم. شما با تماشای آن ها به طور حتم شگفت زده خواهید شد و برخی از آن ها را باور نمی کنید. تا پایان مطلب همراه باشید.

 

۱- نصف شدن توسط اره

آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

در این نمایش که توسط دیوید کاپرفیلد اجرا گشت، یک اره بالای سر او قرار داده شده بود که با تایمینگ مشخص پایین می آمد. آقای کاپرفیلد نیز روی یک تخته خوابیده و دست و پایش زنجیر شده بود. ماچرا از این قرار بود که وی قصد داشت تا زمان پایین آمدن اره خودش را رها سازد، اما این اتفاق نیفتاد و تیغه او را از وسط به دو نیم کرد. پس از این ماجرا همه شوکه شدند و منتظر اتفاق بعدی بودند.

 

ظاهرا شعبده باز کاملا به دو قسمت تقسیم شده بود. اما لحظاتی بعد، هر دو نیمه آقای کاپرفیلد به حرکت درآمدند. سپس او دستور داد که تمام مراحل به صورت برعکس اجرا شود. نیمه های بدن با هم یکی شدند، اره به بالا بازگشت، جعبه بسته شد و کاپرفیلد صحیح و سالم از آن بیرون آمد.

 

۲- یخ زدن به مدت ۶۰ ساعت

آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

در ۲۷ نوامبر سال ۲۰۰۰ میلادی، «دیوید بلِین» نمایشی به نام «منجمد در زمان» را اجرا کرد. او خودش را در وسط یک قالب بزرگ یخ که در میدان تایمز نیویورک قرار داده شده بود، محبوس نمود. لباس های وی نازک بودند و لرزه او حتی قبل از احاطه کامل توسط یخ دیده می شد. یک لوله به بلین آب و هوا می رساند. او به مدت ۶۳ ساعت و ۴۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه در قالب یخ محبوس بود.

 

قالب یخ شفاف بود و روی یک بالابر قرار داشت تا تمام اتفاقات درون قالب در طول زمان به نمایش در بیاید. هنگامی که او از قالب خارج شد، حال مساعدی نداشت و احساس گیجی می کرد. وی سریعا به بیمارستان انتقال یافت، زیرا پزشکان به او هشدار داده بودند که ممکن است به شوک فرو رود. بلیک بعدها در یک مستند اظهار داشت که پس از آن ماجرا یک ماه طول کشیده تا بتواند دوباره راه برود و دیگر قصد ندارد هیچ برنامه ای را در این حد اجرا نماید.

 

در اول ژانویه سال ۲۰۱۰ میلادی، رکورد بلین توسط یک نفر دیگر شکسته شد. او توانست ۶۴ ساعت تمام در قالب یخ دوام بیاورد.

 

۳- راه رفتن روی آب

آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

کریس آنجل شعبده باز مشهور جلوی جمعیتی کم روی آب راه می رود.

 

۴- تحمل طوفان آتش با دمای بیش از ۲۰۰۰ درجه

آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

در این شعبده بازی، دیوید کاپرفیلد اسطوره ای در مرکز یک طوفان آتش سهمگین قرار می گیرد که دمای آن در کمتر از ۱ ثانیه به ۲۰۰۰ درجه سانتی گراد می رسد

 

۵- ناپدید کردن مجسمه آزادی

این کار یکی از عجیب ترین و حیرت انگیز ترین شعبده بازی هایی است که تا به حال دیده شده. در سال ۱۹۸۳ میلادی، دیوید کاپرفیلد تردست افسانه ای، مجسمه آزادی را در یک برنامه تلویزیونی زنده غیب می کند. او یک پرده غول پیکر را روی مجسمه می اندازد و چند ثانیه پس از آن، با پایین کشیدن پرده مشخص می گردد که نماد آزادی ناپدید گشته است.

 

هلیکوپتری که از هوا این نمایش را پوشش می داد، تصویری را منتشر کرد که در آن تنها نورهای اطراف مجسمه دیده می شدند و خبری از خود آن نبود. برای آن که کاپرفیلد ثابت کند که نماد واقعا غیب شده، وی به محل مجسمه نور انداخت تا نشان دهد چیزی وجود ندارد که جلوی نور را بگیرد. برخی از مردم نیز از نزدیک شاهد ماجرا بودند و بیشتر تصاویر هم از زاویه محل نشستن آن ها گرفته شد.

 

۶- پرواز بر فراز دره گراند کانیون

آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

شعبده باز مشهور در ششمین برنامه تلویزیونی دیوید کاپرفیلد، بر فراز دره گراند کانیون پرواز کرد. هیچ گونه جلوه بصری و یا تکنیک پرده سبز در این نمایش به کار گرفته نشد. چنین کارهایی در سال ۱۹۸۴ غیر ممکن بود، زیرا فناوری های امروزی وجود نداشت و بسیاری از موارد تا این حد پیشرفته نبودند.

 

۷- خارج کردن دندان

آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

دیوید بلین در یکی از نمایش های خود، با استفاده از ترفندی جالب یکی از دندان های جلویی یک دختر را با دست خود درآورد. این دختر جیغ می کشید و مدام جای خالی دندانش را لمس می کرد. پس از آن بلین دندان را سر جایش باز گرداند.

 

۸- قورت دادن مته

آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

 به گزارش پارس ناز قورت دادن شمشیر و مانند آن را قبلا دیده بودیم، اما نوش جان کردن یک مته در حال کار کمتر مشاهده شده است. توماس بلکتورن در یک شوی تلویزیونی این کار را انجام داد و یک مته در حال چرخش را قورت داد. این برنامه در یک شوی تلویزیونی موفق آلمانی به اجرا درآمد.

 

۹- زنده زنده خاک کردن یک نفر

آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

در این نمایش دست و پای کریس آنجل جادویی بسته شد. سپس او در یک تابوت قرار گرفت و زنده زنده دفن گشت. وی باید خودش را نجات می داد.

 

۱۰- گرفتن گلوله با دهان

آشنایی با عجیب ترین شعبده بازی های تاریخ

به گزارش تالاب در برنامه ای که اجرا شد، دو نفر گلوله هایی که به سمتشان شلیک می شود را مهار می کنند. تفنگی که مورد استفاده قرار گرفت، توسط فردی که با سلاح های گرم آشنایی داشت، پر شد و آماده گشت تا از در کار نبودن تقلب اطمینان حاصل شود.

 

گلوله ها توسط یکی از حاضران علامت گذاری شدند تا بعدا شناسایی گردند. تفنگ های مورد استفاده به لیزر مجهز بودند. پس از شلیک، مشاهده شد که هر دو نفر گلوله ها را توسط دهان خود گرفته بودند.

 

جدیدترین مطالب سایت