شهردار مکزیکی با یک کروکودیل ازدواج کرد + عکس

مجموعه : عجیب ترین ها
شهردار مکزیکی با یک کروکودیل ازدواج کرد + عکس

این ازدواج منحصر بـه فرد بخشی از آیینی اسـت کـه از سال 1789 توسط سرخپوستان Chontal انجام میشود. هرساله، شهردار این شهر مکزیکی با یک کروکوديل ازدواج میکند زیرا اعتقاد بر این اسـت کـه این کروکوديل برای ماهیگیران محلی خوش شانسی و رفاه بـه همراه خواهد داشت. شهردار San Pedro Huamelul همه ی ساله با پیروی از سنت هاي‌ باستانی با یک کروکودیل جدید ازدواج میکند.

 

سرپرستی یک شهر کار سهولت نیست و شهرداران در سراسر جهان اغلب باید بـه خواسته هاي‌ مردم خود در جامعه تسلیم شوند. بـه همین ترتیب، ویکتور آگیلار، شهردار سن پدرو هوآملولا در کشور مکزیک با یک کروکودیل ازدواج کرد! چرا؟ چون سنت اسـت.

 

ازدواج با یک تمساح ماده 7 ساله

شهردار مکزیکی با یک کروکودیل ازدواج کرد + عکس

ویکتور هوگو سوسا، شهردار روستای سان پدرو هواملولا روز پنجشنبه با یک کروکوديل 7 ساله ازدواج کرد. دراین آیین کروکوديل لباس هاي‌ رنگارنگ دیگری از جمله لباس عروس سفید پوشیده بود. او بـه هرحال کروکودیل را بوسید. اگرچه دهان کروکوديل بسته بود.

 

میگویند ازدواج رابطه بین دو انسان اسـت و این رابطه را بالاتر می‌برد. اما امروزه روابط بسیار عجیبی ایجاد می‌شود. عروسی هاي‌ شگفت انگیز در سرتاسر دنیا در حال برگزاری اسـت. یک نفر با گوده ازدواج میکند و یک دختر با خودش ازدواج می‌کند. یکی از این ازدواج هاي‌ شگفت انگیز در کشور مکزیک اتفاق افتاد. در این جا شخصی فقط با یک کروکودیل ازدواج کرد.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج عجیب مرد چینی با زن ربات «+تصاویر»

 

این عروسی مربوط بـه شهردار یک روستای کوچک در شهر اواکساکا، کشور مکزیک اسـت. طبق آداب آنجا، برای این ازدواج نیز انواع و اقسام تشریفات انجام می شد. زمانی کـه داماد عروسش یعنی کروکوديل را بوسید بـه حدی رسید. اکنون همه ی جا درباره این ازدواج عجیب و ضعیف بحث میشود و عکسها بـه شدت در شبکه هاي‌ اجتماعی وایرال میشوند.

 

ازدواج بر اساس سنت صدها ساله انجام شد

شهردار مکزیکی با یک کروکودیل ازدواج کرد + عکس

طبق این سنت با کروکوديل بـه عنوان یک شاهزاده خانم کوچک رفتار میشود، الهه اي کـه نماینده مادر زمین اسـت. ازدواج کروکوديل با مایر سمبل اتحاد انسانها با خداست. این سنت جامعه Chontal و Huawe در ایالت Oaxaca صدها سال قدمت دارد. دراین امر از طبیعت تشکر می‌شود و دعا می‌شود کـه در آینده سخاوتمند بماند. ویکتور گفت: ما از طبیعت بـه اندازه کافی باران می‌خواهیم تا بتوانیم در رودخانه ماهی داشته باشیم. تا بتوانیم غذای کافی دریافت کنیم.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج عجیب مردی انگلیسی با درخت + عکس

 

سنت ها

1. «مارنوس ها «بـه ساکنان محلی اشاره می‌کنند»؛ وی را «پرنسس» صدا می‌زنند. بنابر این نقشی کـه من بازی می‌کنم این اسـت کـه شوهر شاهزاده خانم باشم.

2. یک ماهیگیر تور ماهیگیری را در طول مراسم پرتاب میکند کـه بخشی از سنت هاي‌ Chontal اسـت. 

شهردار مکزیکی با یک کروکودیل ازدواج کرد + عکس

3. مردمی کـه در رقص عروسی شرکت میکنند و بعدا یک جشن بزرگ ترتیب داده میشود. یکی از مهمانان گفت: رقصی کـه در این جا انجام میدهند مانند پیشکشی اسـت بـه خدا برای تشکر از زمین، محصول، ماهی.

4. چه کسی گفته اسـت کـه سیاستمداران وادار نیستند از توپ هاي‌ عجیب‌وغریب طفره بروند، شهردار این شهر باید هر سال با یک کروکودیل ازدواج کند، سنتی کـه بـه قرن هجدهم برمی گردد. این ازدواج منحصر بـه فرد بخشی از آیینی اسـت کـه از سال 1789 توسط سرخپوستان Chontal انجام شده اسـت.

 

چنین مواردی قبلا هم بوده است

شهردار مکزیکی با یک کروکودیل ازدواج کرد + عکس

پیش از این در کشور آمریکا نیز مورد مشابهی مطرح شده بود. مردی بـه نام ناتیل در مورد رابطه با ماشینش صحبت کرده بود. گفت با ماشینش هم رابطه برقرار کرده. جدای از این، چنین موردی در کشور آلمان نیز مشاهده شد کـه زنی با هواپیما ازدواج کرده بود. او شبها با در آغوش گرفتن این هواپیما می‌خوابید.

 

فکر کردی فقط هندی ها با حیوانات ازدواج می کنند؟!

شهردار مکزیکی با یک کروکودیل ازدواج کرد + عکس

بله، مهم نیست کـه چقدر عجیب بـه نظر می‌رسد، اخیراً یک عروسی رسمی بزرگ در تاون هال برگزار شد و کل شهر دعوت شده بود. مراسم آن ها توسط یک کشیش برگزار شد و مرد حتی در پایان مراسم عروس خودرا بوسید! عروس، کـه جامعه محلی وی را «شاهزاده خانم» می نامیدند، همه ی برای عروسی خود تزئین شده بودو حتی یک لباس عروس سفید سفارشی، یک مقنعه و یک تاج گلدار روی سرخود پوشیده بود.

مراسم عروسی تنها چیزی نبود کـه اتفاق افتاد. کروکوديل ماده یک روز قبل از عروسی نیز غسل تعمید داده شد. متعاقباً؛ روزبعد وی را پوشیدند ودر شهر با هیاهوی کامل رژه رفتند و مردم بـه آواز خواندن و رقصیدن و نواختن آوازهای سنتی پرداختند. فقط آرواره هاي‌ حیوان بیچاره در روز بزرگ بسته شد.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج عجیب پسربچه ای با 52 سال تفاوت سن «عکس»

 

جدیدترین مطالب سایت