بدشانس ترین ها چه کسانی هستند؟

مجموعه : عجیب ترین ها
بدشانس ترین ها چه کسانی هستند؟

برخی از انسانها در طول زندگی خود بدشانسی هایي را تجربه می‌کنند اما برخی از مردم خود بـه عنوان بد شانس ترین انسانها یاد میشوند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بدشانس ترین افراد دنیا را منتشر کرده ایم.

 

بدشانس ترین افراد سراسر دنیا

همه ی انسانها گاهی اتفاقات بد را تجربه میکنند، اما برخی از افراد در یک سری از مواقع خاص دچار اتفاق هاي‌ عجیبی میشوند کـه بـه نظرشان بد شناسی بزرگی اسـت. بـه این گزارش این افراد خودرا بدشانس ترین مردم دنیا می‌دانند.

 

1. آن هوجِس «Ann Hodges»

آن هوجِس «Ann Hodges»

بـه عنوان دومین انسانی کـه در طول تاریخ مورد اصابت شهاب سنگ قرار گرفته اسـت شناخته میشود. وی درسال 1954 در خانه اش در آلاباما خوابیده بود کـه شهاب سنگ از سقف عبور کرده و بـه پهلوی او خورد.

 


مطالب مشابه: حکایت پیرمرد بد شانس و اسبش + حکایت دزد سر گردنه


 

2. خانه ملانی مارتینز «Melanie Martinez»

خانه ملانی مارتینز «Melanie Martinez»

در بریث وایت «Braithwaite» در طوفان ایزاک «Hurricane Isaac» از بین رفت. این پنجمین باری بود کـه مارتینز خانه خودرا بـه خاطر طوفان در لوییزیانا از دست می داد. ملانی قبلا چهار بار خانه خودرا بـه خاطر طوفان از دست داده بود اما بعد از هزینه اي 20000 دلاری برای خانه پنجمش ان را نیز در طوفان بعدی از دست داد.نکته جالب این‌که احتمال این‌که یک خانه در لوییزیانا در اثر طوفان تخریب شود تنها 4 درصد درسال اسـت.

 

3. کاستیس میتسوتاکیس

کاستیس میتسوتاکیس

هر کریسمس در اسپانیا قرعه کشی بزرگی برگزار میشود کـه طی ان مبلغ بسیار زیادی در حد 900 میلیون دلار بـه شرکت کنندگان داده میشود. چند سال پیش در یکی از مسابقات مردم روستای سودتو همگی از بلیت هاي‌ این مسابقه خریداری کردند و جالب اینجاست کـه همه ی 70 خانوار ان برنده شدند بـه غیر از کاستیس میتسوتاکیس کـه دراین روستا زندگی میکرد.

 

او تنها ثروتمند شدن هم ولایتی هاي‌ خودش را دید در حالی کـه تنها کسی بود کـه هیچ چیزی برنده نشد ودر اسپانیا بـه او بد شانس ترین انسان دنیا می‌گویند.

 

4. رابرت تاد لینکلن «Robert Todd Lincoln»

رابرت تاد لینکلن «Robert Todd Lincoln»

برخی افراد خود بدشانس نیستند بلکه بـه اصطلاح بدشگون هستند. رابرت تاد لینکلن «Robert Todd Lincoln»؛ پسر رییس جمهور آبراهام لینکلن، هنگام بـه قتل رسیدن پدرش در محل حضور داشت. در زمان ترور رییس جمهور گارفیلد «Garfield» نیز در مکان قتل حاضر بود. جالب این‌که سال‌ها بعد توسط رییس جمهور مک کینلی «McKinley» بـه گردهمایی پان آمریکن ها «Pan-American» دعوت شد و این گردهمایی نیز با حادثه ناگواری همراه شد. وی از ان پس دیگر هیچوقت دعوت رییس جمهورهای آمریکا را نپذیرفت.

 

5. اریک نورای

اریک نورای

چندی پیش مردی را کـه پس از درگیری با کوسه بـه شدت زخمی شد بـه یکی از بیمارستان هاي‌ باهاماس منتقل کردند تا شاید زنده بماند. پزشکان پس از چندین ساعت عمل توانستند وی را نجات دهند تا بتواند بـه حیات خود ادامه دهد.

 

“اریک نورای” پس از بـه هوش آمدن در گفتگو بـه خبرنگاران بـه نکته هاي‌ ریزی اشاره کرد کـه در نوع خود بسیار عحیب بودند. این مرد بـه خبرنگاران گفت کـه چندین بار مار سمی نیشش زده اسـت، یکبار صاعقه با او برخورد داشته و حالا نیز کوسه بـه او حمله کرده اسـت. پس از این‌که این موضوع ها در زندگی او مشخص شد عده بسیاری بـه او لقب بدشناس ترین انسان را دادند.

 

6. روی سولیوان «Roy Sullivan»

روی سولیوان «Roy Sullivan»

روی سولیوان «Roy Sullivan» 7 بار مورد اصابت صاعقه قرار گرفته کـه احتمال این اتفاق یک در 22 سپتیلیون « عددی با 24 صفر» اسـت.

 

7. هنری زگلند

هنری زگلند

یکی از داستان هایي کـه در دنیا بسیار مشهور اسـت با محوریت هنری زگلند نقل می‌شود. او درسال 1883 همسر خودش را طلاق داد و این باعث شد تا همسرش دست بـه خودکشی بزند. بعد از این اقدام برادر این زن برای انتقام بـه سراغ هنری آمد و یک گلوله بـه سمت او شلیک کرد و او نیز بعد از این اقدام خودکشی کرد.

 

این درحالی اسـت کـه زیگلند با خوش شانسی تمام از این مورد جان سالم بـه در برد و گلوله تنها صورت وی را خراشید و بـه درخت پشت سرش برخورد کرد. یکسال بعد هنری تصمیم گرفت تا درخت را نابود کند او از چند دینامیت استفاده کرد تا درخت را منفجر کند. در همین زمان با منفجر شدن درخت دقیقا همان گلوله مستقیم بـه سمت سرش آمد و وی را کشت.

 


مطالب مشابه: بدشانس ترین ماه شما در سال 2023 برای متولدین هر ماه


 

8. کلامیتی جان

کلامیتی جان

“کلامیتی جان”مردی اسـت کـه بـه عنوان بدشانس ترین مرد انگلستان شناخته میشود. او تا بـه حال 16 تصادف مهلک و مرگبار را در زندگی اش تجربه کرده اسـت. او از زمانی کـه دو سالش بود برای نخستین بار با یک خودروی ون تصادف کرد و همان سال چندین بار نیز از اسب سقوط کرد. این مرد در تمام 54 سال زندگی اش سه بار با خودرو تصادف کرده اسـت کـه برخی از ان ها بسیار مرگبار بوده و چندین کشته برجای گذاشته اسـت. این مرد بـه عنوان مرد تصادفات نیز شناخته میشود.

 

9. ویولت جسوپ «Violet Jessop»

ویولت جسوپ «Violet Jessop»

ویولت جسوپ «Violet Jessop» کـه از خدمه کشتی تایتانیک بود در دو کشتی دیگر نیز کار کرد کـه هردو غرق شدند. ویولت قبل از تایتانیک نیز دریک کشتی بـه نام المپیک «Olympic» کار میکرد کـه ان نیز غرق شده بود. بعد از غرق شدن کشتی تایتانیک، ویولت بـه کار در کشتی بریتانیک «Britannic» پرداخت کـه این کشتی نیز بـه سرنوشت مشابهی دچار شد.

 

10. یو ژن هوآن

یو ژن هوآن

افراد زیادی در دنیا نیستند کـه بـه بیمارهای نادر مبتلا میشوند اما در بین همین افراد کم هستند کسانی کـه مشکلاتی دارند کـه بـه هیچ عنوان قابل حل نیستند و از همان بدو تولد همراه ان ها بوده اسـت. ” یو ژن هوآن” از جمله این افراد اسـت کـه بـه پرموترین انسان دنیا مشهور شده اسـت.

 

نزدیک بـه 96 درصد ازبدن او با مو پوشیده شده اسـت و وادار اسـت هر چند روز یکبار برای این‌که شنوایی اش را بدست اورد تحت عمل جراحی قرار بگیرد چرا کـه موها راه شنوایی اش را می بندند. او خودرا بدشانس میداند چرا کـه از کودکی تا بـه حال مورد تمسخر قرار گرفته اسـت و از زندگی لذت نبرده اسـت.

 

11. جان وید آگان

درسال 2011 مردی را بـه بیمارستانی در فلوریدا منتقل کردند کـه صاعقه بـه او زده بودو در حال مرگ بود. این مرد پس از نجات از مرگ دراین حادثه، اعلام کرد کـه یکی از افراد بدشانس در دنیا اسـت.

 

دلایل “جان” برای اثبات ادعایش این موارد بود کـه یکبار ربوده شده و تحت شکنجه هاي‌ سخت قرار گرفته بود، سال 2008 بعد از ان حادثه فردی در خیابان بـه او حمله کرده و با چاقو بـه سینه اش ضربه می‌زند ولی بازهم زنده میماند و سال 2009 نیز دریک روز دو مار سمی وی را نیش می‌زنند ولی بازهم از این حادثه جان سالم بـه در برد. در طول 5 سال گذشته او هیچ سال بی حادثه اي نداشته اسـت.

 

12. فرین سلاک «Frane Selak»

فرین سلاک «Frane Selak»

فرین سلاک «Frane Selak» چندین بار از مرگ حتمی گریخت ودر آخر برنده بخت آزمایی شد. وی بعد از ۷ تجربه مرگبار کـه بـه مرگ یا زخمی شدن همراهانش انجامیده بود بدشانس ترین مرد دنیا لقب گرفت اما بالاخره برنده جایزه بخت آزمایی کرواسی شد.

 

13. تستومو یاماگوچی

تستومو یاماگوچی

در ابتدا شاید داستان این تستومو یاماگوچی اوج خوش شانسی باشد اما لحظات تلخ در ان بسیار دیده می‌شود. او کسی اسـت کـه جنگ جهانی دوم را بـه چشم دیده اسـت و البته تا بـه حال دو بار مورد تهاجم بمب اتم قرار گرفته اسـت. درسال 1945 او برای بازدید از منطقه اي بـه هیروشیما رفت ولی تا بـه نزدیک آنجا رسید نور خیره کننده اي بر روی شهر ظاهر شد و نزدیک بـه 140 هزار نفر جان خودشان را در همان لحظه از دست دادند. یاماگوچی تنها دچار سوختگی هاي‌ متفاوتی روی بدنش شد.

 

روزبعد او بـه ناکازای رفت تا شاید درکنار خانواده اش آرامش بگیرد ولی تا بـه آنجا رسید بازهم بمب دیگری روی سطح شهر منفجر شد. او تمام خانواده و دوستانش را از دست داد و بـه عنوان تنها نجات یافته اي شناخته میشود کـه از هردو حمله اتمی جان سالم بـه در برده اسـت. البته همان طور کـه متوجه شدید بد شانسی او دقیقا در جایی اسـت کـه او تمام زندگی و خانواده اش را از دست داده اسـت. حتی بعد ها کـه ازدواج کرد همسرش نیز بـه خاطر اثرات این بمب ها جانش را از دست داد.

 

13. جان لین

انگلیس انگار بیشترین افراد بدشانش دنیا را دارد بعد از “کلامیتی جان” کـه داستان بدشانسی هایش را خواندید مردی بـه نام “جان لین” نیز دومین انگلیسی اسـت دراین 10 نفر بدشانس جهان جای گرفته اسـت.

 

وی تا بـه حال 16 بار تصادف کرده اسـت و البته شاید با خوش شانسی از تمامی این تصادف ها جان سالم بدر برده اما آسیب هاي‌ بسیار زیادی بـه او وارد شده اسـت. یکی از مهم‌ترین تصادف هاي‌ او وقتی بود کـه از درخت افتاده و دستش را می شکند سپس بـه بیمارستان میرود و ان دست را گچ میگیرند اما در هنگام برگشت اتوبوسی کـه سوار بود نیز تصادف می‌کند و همان دست شکسته اش اینبار از چندین نقطه دیگر می شکند و از ان سال کمتر میتواند با دستش کاری را انجام دهد.

 

14. ایوان لستر مگ وایر «Ivan Lester McGuire»

ایوان لستر مگ وایر «Ivan Lester McGuire»

ایوان لستر مگ وایر «Ivan Lester McGuire» بـه عنوان فیلمبردار دریک گروه پرش با چتر فعالیت می‌کرد. در یکی از این پرش ها او دوربینش رابا خودش برد اما فراموش کرد کـه چترنجاتش را نیز ببرد. جالب این‌که احتمال مرگ در پرش با چتر تنها 1 در 143000 اسـت.

 


مطالب مشابه: طنز بدشانسی یعنی…


 

در پایان

بهتر اسـت بدانید افرادی وجود دارند کـه اتفاقات تکراری بدی برای ان ها اتفاق افتاده اسـت کـه ممکن بوده بـه قیمت جان‌شان تمام شود؛ از ویران شده خانه بـه خاطر طوفان تا مورد حمله کوسه قرار گرفتن.

جدیدترین مطالب سایت