عکس های خنده دار از افراد بدشانس (عکس)

عکس های خنده دار از افراد بدشانس (عکس)

دراین مطلب از مجله تالاب، ما 15 نمونه بزرگ ترین اشتباهات زندگی افراد مختلف را بـه اشتراک گذاشته ایم. بدشانسی و بداقبالی میتواند دامن گیر هر فردی شود، اما برخی از افراد در اینکار مهارت دارند. انها خودشان باعث بروز بدشانسی و اتفاقات بد می شوند و گاهی دیگران را هم درگیر اشتباهات خنده دارشان می کنند. ما در ادامه عکس های خنده دار از افراد بدشانس را مرور می کنیم.

 

جالب ترین اشتباهات زندگی افراد مختلف 

یک فرد معمولی روزانه هزاران تصمیم می‌گیرد. بنابر این منصفانه اسـت کـه بگوییم تعداد زیادی از انها ممکن اسـت اشتباه باشند. برخی از انها ممکن اسـت چیزهای کوچکی باشند، مانند پاسخ اشتباه در یکی از ان آزمون هاي‌ آنلاین، و برخی دیگر ممکن اسـت اشتباهات بزرگی باشند کـه در نهایت پشیمان شویم. و گاهی پشیمانی دیگر جوابگوی حل مشکلات نیست!

 


مطالب مشابه: با بداقبال ترین و بد شانس ترین افراد تاریخ آشنا بشوید + عکس


 

1. این مرد بدشانس با بـه اشتراک گذاری این عکس نوشته: لحظه اي کـه فکر می‌کنید بـه دوستان بهتری نیاز دارید.

سوتی های جدید

 

2. کاربری کـه این عکس را منتشر کرده در کپشن ان نوشته: خب، این هم یکی از راه هاي‌ فرود هواپیما اسـت…

سوتی های کاربران

 

3. این پسر نوجوان با انتشار این عکس قبل از زمین خوردن نوشته: شاید فراموش کردن – چک کردن دوچرخه – قبل از بیرون رفتن، حرکت درستی نبود.

سوتی ها وحشتناک

 

4. کاربر بدشانس کـه لپ‎تاپ گرانقیمت خودش را بـه این شکل از دست داده، این عکس را منتشر کرده و هنوز هم باورش نمی‌شود کـه این اتفاق رابا بی فکری خودش رقم زده اسـت.

سوتی های خنده دار

 

5. مرد جوان در توضیح این عکس نوشته: تصور کنید دوشنبه برای رفتن بـه سرکار بیدار میشوید و متوجه میشوید فراموش کرده‌اید شیشه خودرو خودرا ببندید.

اشتباهات خنده دار کاربران شبکه های اجتماعی

 

6. کاربری کـه این عکس را منتشر کرده در توضیح ان نوشته: تابلو میگوید کـه شیب جاده تپه اي اسـت… اما کسی توجهی نکرده…

اشتباهات خنده دار

عکس های دیدنی از افراد بدشانس

 

7. این کاربر هم در توضیح این عکس نوشته: حتی ان گربه هم میداند کـه اوضاع بدجوری خراب شده اسـت.

اشتباهات جالب افراد

 

8. مرد جوان با بـه اشتراک گذاری این عکس نوشته: انها گفتند: با پسرت بیسبال بازی کن. و گفتند: اینکار سرگرم کننده خواهد بود. اما دوربین مان را سر این بازی از دست دادیم.

جالب ترین عکس های دنیا

 


مطالب مشابه: بدشانس ترین ها چه کسانی هستند؟


 

9. گوشی این کاربر بدشانس بـه دهان تمساح ها افتاده اسـت. گویا او فکر نمی کرده کـه چنین اتفاقی دریک باغ وحش رخ دهد و آن گونه تلفن همراه خودش را از دست بدهد.

سوتی های معروف کاربران

 

10. کاربری کـه این عکس را بـه اشتراک گذاشته در توضیح ان نوشته: حتی این سگ هم متوجه شده کـه روزگار صاحبش قرار اسـت کـه سیاه شود.

عکس های جالب جهان

 

11. فردی کـه این عکس را ثبت کرده نوشته: قطعا این روز، بهترین روز زندگی این بچه بدشانس نبوده اسـت.

سوتی های واقعی

عکس های خنده دار از افراد بدشانس

12. کاربری کـه این عکس را منتشر کرده نوشته: اگر علائم تابلوها را نخوانید – در تونل گیر میکنید.

بدشانسی های دیدنی

 

13. وقتی کارگران از شـما میخواهند ماشین خودرا جابه‌جا کنید اما شـما گوش نمی‌دهید. ماشین شـما برای همیشه گیر خواهد افتاد.

بدشانسی های خنده دار

 

14. کاربری کـه این عکس را بـه اشتراک گذاشت، در توضیح ان نوشته: یک نفر با بـه بار آوردن این فضاحت، مطمئنا از کار اخراج می‌شود.

بدشانسی های جالب

 

15. نگاه کردن بـه این عکس هم دردناک اسـت. قایق گرانقیمت شـما شـما قرار اسـت کـه روی آب باشد، نه بـه زیر آب برود. صاحب این قایق تا مدت زیادی حال بدی خواهد داشت.

افراد بدشانس

 

درمان بدشانسی

برای درمان بدشانسی در درجه اول فرد باید بپذیرد کـه این برچسب هاي‌ بدشانسی و خوش شانسی در اختیار خودش می باشد.یعنی مسئولیت اتفاقات زندگی بر عهده خود شخص اسـت.این کـه فکر کنیم عوامل بیرونی می‌تواند در زندگی ما نقش داشته باشد اساسا غلط اسـت چون هر انسانی بر اساس باورهایی کـه دارد دست بـه انتخاب می‌زند و باید مسئولیت آن را هم بپذیرد.

 

افرادی کـه نمیدانند چطور باید الگوهای فکری شان دراین خصوص را تغییر دهند صد درصد نیاز بـه درمان دارند و بایستی بـه یک روان‌شناس یا روانکاو مراجعه کنند. در روانشناسی رویکردهای درمانی زیادی وجوددارد کـه میتواند الگوهای فکری ناسالم فرد را اصلاح کند.این کـه فرد فکر می‌کند بدشانس اسـت بخاطر وجود الگوهای فکری غلط اسـت کـه از بچگی تاکنون در او شکل گرفته اسـت.

 

روان‌شناس با روش هاي‌ مختلف، بـه مرور گذشته مراجعه کننده می‌پردازد تا علت این کـه فرد گمان میکند بدشانس اسـت را شناسایی نماید.سپس با جای گزین کردن الگوهای سالم، نحوه تفکر وی را التیام می بخشد.

 

اما فراموش نکنید کـه قدم اول برای هر نوع تغییری خواسته خود فرد اسـت.اگر برای تغییر مقاومت داشته باشید در طی جلسات ابتدایی روان‌شناس کمک می‌کند تا مقاومت خودرا کاهش دهید و برای وارد کردن اطلاعات جدید بـه ذهن آماده شوید.

 


مطالب مشابه: بدشانس ترین ماه شما در سال


 

در پایان

خیلی ها فکر می کنند علت بدشانسی یک عاملی بیرون از خودشان اسـت درصورتیکه چیزی بنام بد شانسی یا خوش شانسی وجود ندارد و همه ی چیز را شـما خودتان بوجود می آورید.شاید پذیرش این جمله برایتان سخت باشد اما واقعیت این اسـت کـه انسان در طول روز با اطلاعات خوب و بد بمباران می‌شود.بنابر این اگر جلوی ورود هرچیزی بـه ذهنت ان را نگیرید مسلما کار و زندگی تان انطور کـه میخواهید پیش نمی‌رود و بـه همین خاطر فکر می‌کنید کـه بدشانس هستید.

جدیدترین مطالب سایت