دختری که اشک چشم هایش بنفش است (عکس)

مجموعه : عجیب ترین ها
دختری که اشک چشم هایش بنفش است (عکس)

اشک آبی چشم های دختر چینی

دختر خوشگل پس از این که روی چشم هایش خالکوبی انجام داد مبتلا به مریضی ناعلاجی شد. دختر زیبایی که رنگ اشک هایش بنفش هست را در ادامه می‌بینید. این دختر بعد از خالکوبی از چشم هایش اشک بنفش می‌آید.

 

دختر جوان اهل کانادا بعد از انجام خالکوبی گریبانگیر عارضه عجیب غریبی شده هست ، اشکهای بنفش رنگی که از چشمانش جاری میشود وی را بسیار نگران کرده هست.

دختری که اشک چشم هایش بنفش است (عکس)

 

این دختر 24 ساله درگفتگو با خبرنگاران گفت :بعد از انکه تاتوی چشم من به پایان رسید احساس ناراحتی داشتم که سریع به دکتر مراجعه کردم ، صدها دلار هزینه کرده ام اما هنوز حتی درصدی از مشکل چشمم رفع نشده هست .

 

بعد از اشک هاي بنفش رنگی که به علت بهرهگیری از رنگ هاي ناب در تاتو ایجاد شده هست تورم و اختلال بینایی نیز به تازگی در چشم من ایجاد شده هست. عاقبت اشکبار خالکوبی روی تخم چشم برای دختر جوان “کات گالینگر” دخترجوانی که برای انجام یکی از روشهای عجیب و اگرچه پرخطر زیبایی با عنوان خالکوبی روی تخم چشم سلامتی خودرا گریبانگیر مشکل کرده هست اشکهایش تغییر رنگ پیدا کرده هست ، اشک هاي او بعد از انجام تاتو به رنگ بنفش روشنی که در عکس هاي این بخش از سرگرمی تالاب دیدن میکنید در آمده هست.

 

دختری که اشک چشم هایش بنفش است (عکس)

 

“گالینگر” میگوید:فکر میکردم یک تاتوی خوشگل داشته باشم و زیبایی خاصی برای چشمانم ایجاد شود اما این طور نشد و نتیجه به طوری بود که هرگز فکرش را هم نمی‌کردم ، چشمانم بعد از تاتو گریبانگیر عارضه شده هست و حالا اشک هاي بنفش رنگ من متخصصان را در تشخیص و درمان عاجز کرده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت