درمان عجیب چشم توسط پیرزن بوسنیایی

مجموعه : عجیب ترین ها
درمان عجیب چشم توسط پیرزن بوسنیایی

درمان عجیب چشم به وسیله زبان پیرزن 

در کشور بوسنی به تازگی دکتر پیرزنی که ادعا دارد همه را خوب میکند و این ادعا هم ثابت شده است مشهور شده در ادامه شما میتوانید با درمان عجیب و جندش آور چشم با پیرزن بوسنیایی سایت تالاب را دنبال کنید.

 

 یک پیرزن بوسنیایی ادعا می کند که می تواند با زبان خود مشکلات چشمی افراد را درمان کند. ادعای عجیب و غریب این زن بسیاری از بیماران چشمی را به محل زندگی وی کشانده است.

 

«حوا» پیرزن بوسنیایی است که در یکی از روستاهای شمال این کشور زندگی میکند. به گفته اهالی روستا، حوا « زبان طلایی» است و بسیار محبوب است. به گزارش تالاب: حوا بر این باور است که میتواند با زبان خود هر نوع بیماری چشمی را مداوا کند.

 

او 40 سال است که این کار را به کمک همسایگان و دوستان خود انجام میدهد. بسیاری از مردم از نواحی دوردست به روستای خانم حوا می آیند تا او با زبانش چشم آنها را درمان کند.

 

حوا میگوید وقتی کودک بوده مادر بزرگش خواص درمانی زبانش را کشف کرده است. زیرا برادر حوا در کودکی به خشکی چشم گرفتار میشود و حوا از روی شوخی یک بار زبانش را روی چشمان برادرش می کشد.

 

بعد از این کار برادرش میگوید که دید بهتری پیدا کرده است و بعد از این ماجرا تصمیم میگیرد که این کار را برای کسانی که مشکلات چشمی دارند انجام دهد.

 

حوا فقط زبانش را روی مردمک چشم بیماران می کشد و میگوید با این کار قادر به درمان آلرژی ها، خشکی چشم، التهاب، ورم چشم و فشار چشمی است. او ادعا می کند که میتواند حتی آب مروارید را که بیماری مشکل تری است بهبود ببخشد.

 

بعد از ازدواج ، همسر حوا با این کارش مخالفت می کند و نمی گذارد که وی دیگر این کار را انجام دهد. اما یک بار تکه چوبی به چشمانش می رود که چشمان او را بیمار می کند.

 

حوا مثل گذشته از زبانش برای درمان چشمان همسرش استفاده می کند و می تواند از این طریق شوهرش را درمان کند. پس از این ماجرا همسر حوا به او اجازه می دهد که او مجددا این کار را برای درمان بیماران انجام دهد تا دیگران نیز از استعداد حوا سود ببرند.

 

درمان عجیب چشم توسط پیرزن بوسنیایی

زبان بر روی چشم توسط پیرزن معجزه گر

 

حوا با افتخار تعریف می کند که از شهرها و روستاهای دور برای درمان سراغش می آیند و او قبل از اینکه زبانش را در چشم بیماران کند آن را با الکل می شوید تا ضد عفونی کرده باشد و می گوید

 

که بسیاری از بیماران شفا یافته کسانی هستند که پزشکان از بهبودشان قطع امید کرده اند.حوا هیچ هزینه ای بابت این کار از بیماران نمی گیرد اما آنها همیشه از او با هدایا و مبالغی پول تقدیر می کنند.

 

با این حال ادعای این پیرزن 77 ساله عجیب به نظر می رسد و باید دید بیماران وی واقعا شفا پیدا می کنند یا این که به آنها تلقین شده که شفا پیدا کرده اند.

جدیدترین مطالب سایت