ترک سیگار با برنامه های اندرویدی

مجموعه : ترک اعتیاد
ترک سیگار با برنامه های اندرویدی

معرفی چند برنامه کاربردب برای ترک سیگار

اگر تصمیم بـه ترک سیگار هدفمند دارید، تکنولوژی بـه کمک شـما آمده اسـت و می‌توانید برنامه هاي‌ کاربردی رایگان برای بازرسی ترک سیگار را دانلود و نصب کنید با ما در مجله تالاب همراه باشید و بیاموزید

همان گونه کـه مطلع هستید، استعمال سیگار دارای عوارض بلند مدت و تاثیرات منفی متعددی بر سلامتی دارد و از آنجایی کـه نیکوتین موجود در سیگار اعتیادآور می‌باشد، ترک سیگار را سخت تر خواهد نمود.

 

با این وجود اگر شـما تصمیم بـه ترک سیگار دارید، راه هاي‌ زیادی پیش پای شـما می‌باشد.

 

اما جدید ترین راهی کـه بـه کمک شـما آمده اسـت، تکنولوژی می‌باشد چرا کـه برنامه هاي‌ متعددی اخیرا در جهت ترک سیگار منتشر شده اند و شـما بدون پرداخت هزینه میتوانید از آن ها استفاده کنید کـه در ادامه این گزارش از تالاب بـه معرفی آن ها خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

ترک سیگار با برنامه های اندرویدی

 Flamy

برنامه Flamy دارای چندین ویژگی منحصر بفرد اسـت کـه در شـما انگیزه ترک سیگار را بـه اوج می رساند.

اما چگونه؟ ابتدا آن را دانلود و نصب کنید و سپس وارد برنامه شوید و اطلاعات اولیه و اهداف خودرا برای ترک سیگار بنویسید و سپس برنامه برای شـما شروع بـه کار خواهد شد.

همچنین شـما میتوانید در اینبخش تعداد سیگارهایی کـه در طول روز می کشیدید را نیز ثبت کنید.

 

با این وجود این برنامه طیف گسترده اي از قابلیت ها را بـه شـما ارائه میدهد کـه با استفاده از انها میتوانید وابستگی بـه سیگار را بـه کمترین میزان ممکن ارسال کنید.

برنامه Flamy جزء یکی از برنامه هایي اسـت کـه بدون پرداخت هیچ هزینه اي می‌توانید عادت روزانه استعمال سیگار را کنار بگذارید ودر کنار ان پولی را کـه برای سیگار می پرداختید را پس انداز کنید.

ترک سیگار با برنامه های اندرویدی

Smokeless

برنامه Smokeless نام یکیدیگر از برنامه هاي‌ رایگان برای ترک سیگار می‌باشد کـه کار با ان بسیار ساده می‌باشد و بـه شـما این امکان را میدهد تا هر سیگاری را کـه روشن کرده‌اید را بـه سادگی پیگیری کنید و حتی یک مورد را نیز از قلم نیندازید. با این وجود زمانیکه وارد برنامه می‌شوید، باید اطلاعاتی کـه برنامه از شـما می‌خواهد را وارد کنید.

این اطلاعات عبارتند از تعداد سیگارهایی کـه می‌کشید، تعداد سیگار هدف و مدت زمانی کـه میخواهید در طی ان سیگار را ترک کنید را وارد کنید و سپس بـه هدف بزرگ خود برسید.

ترک سیگار با برنامه های اندرویدی

Smoke Free

ویژگی اصلی برنامه Smoke Free تایمری اسـت کـه در ان قرار گرفته اسـت و تعداد روزها و زمانیکه سیگار را ترک کرده‌اید بـه شـما نشان خواهد داد.

همچنین این برنامه دارای قابلیت هاي‌ بهداشتی نیز می باشد چرا کـه در برخی موارد میتواند سطح اکسیژن، تعداد نفس ها، گردش خون و… را تخمین بزند.

با استفاده از این برنامه می‌توانید میزان پولی کـه قبلا برای سیگار هزینه می‌کردید را پس انداز کنید.

یکی از قابلیت هاي‌ این برنامه این اسـت کـه در بین کاربران خود، شروع بـه نمایش کاربرانی کـه بیشترین زمان ترک سیگار را در کارنامه خود داشته اند میکند. بی شک یک امید موثر خواهد بود!

برنامه کمکی ترک سیگار

ترک سیگار با برنامه های اندرویدی

Quit Tracker:Stop Smoking

اگر هدف شـما ترک سیگار اسـت، برنامه Quit Tracker دراین زمینه بـه کمک شـما خواهد رسید.

با دانلود و نصب این برنامه، میتوانید میزان هزینه اي کـه برای سیگار نموده اید و روزهایی کـه بدون سیگار سپری شده اند را بررسی کنید.

با این وجود این برنامه قادر اسـت بـه برنامه هاي‌ دیگر مانند بررسی ضربان قلب نیز متصل شود و بـه سلامت قلب نیز در بلند مدت نظارت داشته باشد.

اما یکی از قابلیت هاي‌ این برنامه باعث متمایز شدن ان از سایر برنامه ها شده اسـت.

 

قابلیتی کـه دراین برنامه برخلاف سایر برنامه هاي‌ معرفی شده وجوددارد، بازی هاي‌ سرگرم کننده اي اسـت کـه حواس شـما را در حین هوس سیگار برای ساعت ها پرت خواهد نمود.

با این وجود بخشی دراین برنامه در نظر گرفته شده اسـت با استفاده از ان می‌توانید آمار پیشرفت خودرا در طول روز هاي‌ اخیر مشاهده کنید.

ترک سیگار با برنامه های اندرویدی

Quit Smoking

بعد از آنکه اطلاعات شخصی خود مانند سن، وزن، جنسیت و… را در برنامه Quit Smoking وارد کنید، میتوانید از ان استفاده کنید.

اطلاعات دیگری کـه می بایست دراین برنامه اضافه کنید، تعداد سیگارهایی اسـت کـه در طول روز مصرف می‌کنید و همچنین میزان پولی اسـت کـه در طول روز صرف سیگار میکنید.

همانند سایر برنامه هایي کـه دراین فهرست وجود دارند، شـما می‌توانید با استفاده از این برنامه از میزان بهبودی خود در طول بازه زمانی کـه تصمیم بـه ترک سیگار گرفته اید را بررسی کنید.

 

همچنین یکیدیگر از قابلیت هایي کـه این برنامه بـه شـما ارائه می‌دهد، هشدرهای بـه موقعی اسـت کـه بـه شـما برای نمایش پیشرفت نشان میدهد کـه بی شک این قابلیت میتواند در ترک سیگار شـما موثر واقع شود تا زندگی سالم بدون مصرف دخانیات را در خود احیا کنید.

ترک سیگار با برنامه های اندرویدی

Chantix

اگرچه برنامه Chantix دارای نظرات و ریویوهای متعددی نیست، اما یک برنامه قابل اعتماد برای ترک سیگار می‌باشد کـه بـه شـما در کاهش مصرف سیگار کمک موثری خواهد داشت کـه می‌تواند آمارهای متعددی را بـه شـما نشان دهد.

محیط کاربری این برنامه بـه رنگ سفید و بـه نسبت مدرنتر می‌باشد کـه در نگاه اول کارکرد راحت ان را متوجه خواهید شد.

همچنین این برنامه میزان زندگی از دست رفته رابا هر بار سیگار کشیدن را در مقابل چشمان شـما ارزیابی میکند تا دلایل بیشتری برای ترک سیگار پیدا کنید

همانگونه کـه در اول مقاله گفته شد چند برای ترک سیگار چند برنامه اندروییدی ساخته شده اما بازهم باید اراده قوی باشد وگرن این برنامه ها هم کار بردی ندارد ممون کـه تا اخر این مطلب با مجله تالاب همراه بودید

جدیدترین مطالب سایت